 A legtöbb hazai bank alkalmazni fogja  Elengedhetetlen feltétel a megvalósítás  Scale Solutions  Stratégiailag fontos  Mérföldkő  Tudatos ggazdálkodás.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Elektronikus Fizetés megvalósítása
Advertisements

CRM (Customer Relationship Management)
Az ügyfélkapcsolatok kezelése a 21. században
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
Mobil e-ügyintézési rendszer kifejlesztése
Megtakarításokról közérthetően mindenkinek
Értékesítés menedzsment Susányi Tamás V.:
Verfasser · weitere Angaben
A TELEPÜLÉSI ÖNKORMÁNYZATOK STRATÉGIAI VEZETÉSE. Milyen az igazán jó önkormányzat? POLGÁRKÖZELI  AUTONÓM ÉS VÁLLALKOZÓ SZELLEMŰ  AKCIÓ-ORIENTÁLT  KÜLDETÉS-CÉLOK-KOMPETENCIA.
KKV hitelezés és kockázatkezelés pénzügyi konferencia
György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft
Itt az ügyfél, hol az ügyfél?!? Dr. Szabó Kristóf Itt az ügyfél, hol az ügyfél?!? Dr. Szabó Kristóf - igazgató Raiffeisen Bank Zrt. Szeged – május.
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
Emberi Erőforrás Menedzsment Az emberi erőforrások fejlesztése
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
Internetes bankok piacformáló hatása
Avem încredere EU és üzlet határok nélkül román–magyar üzleti konferencia Egyszerűen a siker felé Befektetési és uniós tanácsadás Romániában Diósi László.
NCA - Önkéntes projektek tervezése és megvalósítása
CRM, ahogy az E.ON Hungária látja
Cégbemutatás a OJIK számára november
Adatvagyon gazdálkodás
Hogyan válhatnak a cégértékek a teljesítmény katalizátorává? A Cegos üzleti reggelije március 3.
Minőségmenedzsment 2. előadás
CRM Customer Relationship Management –
Munkatársak minőség iránti elkötelezettsége a siker kulcsa Készítette: Taksonyi Bea és Horváth Viktória.
infor:COM - Fitté tesszük!
CRM: fejlesztés avagy fejlődés. Dr
VI. CRM konferencia - CEBC „ CRM? - Igen! A versenytársaink már csinálják! - De mit is? ” Számely Éva Vialto Consulting Május 28.
Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr
CRM Summit Hungary május 28. CRM az autófinanszírozásban.
CRM konferencia A CRM kiszervezés gyakorlata, szintjei Kiss Tibor
Fejlesztési, stratégiai útmutató
Az információs ipar teljesítménye Európai Unió, Magyarország, Amerikai Egyesült Államok.
Szervezetfejlesztési Program ÁROP November 12. Teljesítménymenedzsment fejlesztési módszertan Előadó: Tóth Dorottya.
Kontrolling házi dolgozat
2009. december 8. Pomázi Gyula SZTE felsőoktatási stratégiai szakértő
TUDOMÁNYOS MUNKA, KUTATÁSI TEVÉKENYSÉG Dr. BARTHA LÁSZLÓ Mérnöki Kar Tanácsülése.
Első lépések Hogyan kezdjünk hozzá
Felkészülés a „Könyvtári minőségfejlesztés 21.” bevezetésére Skaliczki Judit 2002.
A lineáris-funkcionális szervezeti forma
Kérdések a második zh-hoz
Magyar Controlling Egyesület Szombathely, október Keringer Zsolt MCE Konferencia 2008 A controlling gyakorlata ASP alapú közigazgatás lehetőségei.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Web: Boros Áron ügyvezető OTP Hungaro-Projekt Kft. Félixfürdő, május 18. Egyszerűen a siker felé EU és üzlet.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
A HULLADÉKGAZDÁLKODÁS FEJLESZTÉSE Farkas Endre Projekt Iroda vezető.
Pályázati lehetőségek és tapasztalatok a Gazdaságfejlesztési operatív programban Gáspár Bence Orosháza, július 31.
A projekt általános szakmai célkitűzései
? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen.
C. R. M ? SZÁMADÓ NAP C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006.
2006.augusztus — Budapest BO stratégia tervezet Előadó:
„Megújuló energiaforrások a térségfejlesztés szolgálatában” Gulyás Gréta 12.a Bartha Szabolcs 10.a Hegedűs Márton 10.a Gyöngyösi József Attila Szakközépiskola,
Vállalati modellek 2007.
1 Tervezés, kontrolling 8. előadás. 2 Tartalom Mitől függ az operatív tervezés hatékonysága A terevzési rendszer A bázis terv A projektek, mint a fejlődés.
Az önkormányzati cégek és önkormányzat közötti szerződéses kapcsolatok vizsgálata és az önkormányzati feladatellátást szabályozó külső szerződések rendszere.
IBM- Lenovo Készítette: Elmer Elizabet Primusz Flóra.
Külpiacra lépés az Európai Unióban – Gyurácz Németh Iván.
BEVEZETÉS A VÁLLALATGAZDASÁGTANBA 5.
Informatika a gyógyszeriparban Informatikai Vállalkozások Szövetsége E-egészség munkacsoport Lukács Lajos Munkacsoport vezető
Hatékony energia-értékesítési folyamatok a Magyar Telekomnál Ortenszky Loránd.
B ALANCED S CORE C ARD BSC Dr. Kovács Árpád Endre SZIE – GTK TATA Kiválósági Központ és Informatikai Intézet (TKI) március 25.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
A stratégiai tanácsadás és a változásmenedzsment kapcsolata – VI. Országos Tanácsadási Konferencia BKIK A stratégiai tanácsadás és a változásmenedzsment.
TÁJÉKOZTATÓ AZ ÖNKORMÁNYZATI ASP ORSZÁGOS KITERJESZTÉSE KAPCSÁN A CSATLAKOZTATÁSI KONSTRUKCIÓRÓL SZEPTEMBER 15. ELŐADÓ: DR. SZEPESI GÁBOR OPERATÍV.
Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet
Az üzletek operatív működtetése
Vállalati terv bemutató
OTP Bank A legjobb pénzügyi szolgáltató vállalkozásának Kiss László
Az ÁFSZ minőségirányítási rendszerének kialakítása
Előadás másolata:

 A legtöbb hazai bank alkalmazni fogja  Elengedhetetlen feltétel a megvalósítás  Scale Solutions  Stratégiailag fontos  Mérföldkő  Tudatos ggazdálkodás  3-6 hónapos implementációs lépések  3-4 év a megtérülési idő Schlőgl László Ferenc SCLQAAK.PTE2

3

4

5

6

 Megvalósítás megelőzi a stratégia, jövőkép kidolgozását  Nem is terveznek stratégiát és jövőképet  Ügyfélkezelési folyamatok kidolgozása  Saját CRM rendszerek kifejlesztése  Különböző szigetszerű operatív CRM megoldások  Ügyfélkép, ügyfélprofil megléte Schlőgl László Ferenc SCLQAAK.PTE7

 Call Center működtetése Telesales-re  Analitikus CRM megoldások  Komplex kampánymenedzsment  Ügyfélelemzések eredményei  Objektív számszerűsített kimutatások Schlőgl László Ferenc SCLQAAK.PTE8

 Egységes ügyfélkép kialakítása  Egységes ügyfélkezelési folyamatok kialakítása  CRM tapasztalat hiánya  Értékesítési vs. Tranzakció orientált terméklisták kezelése, megfeleltetése  Ügyfélkapcsolati rendszerek működtetése  Rossz adatminőség  Historikus adatok hiánya Schlőgl László Ferenc SCLQAAK.PTE9

 Adat karbantartási folyamatok kialakítása  Terméklisták  Termék megfeleltetések  Adattisztítási folyamatok  Rendszer használatára megfelelő motivációs, érdekeltségi rendszer kialakítása és üzemeltetése Schlőgl László Ferenc SCLQAAK.PTE10

 Projekt célkitűzések  Értékesítés támogatás, értékesítési hatékonyság növelése  Ügyfelekkel kapcsolatok értékesítési aktivitás monitoring (teljesítményértékelés)  Tipikus projekt terjedelmek  retail/lakossági üzleti terület vs. vállalati kiterjesztés  aCRM képességek megteremtése először  Átfutási idő 8-18 hónap Schlőgl László Ferenc SCLQAAK.PTE11

Schlőgl László Ferenc SCLQAAK.PTE12

Schlőgl László Ferenc SCLQAAK.PTE13