Дополнительная образовательная программа повышения квалификации «Переход на уровневую систему ВПО: возможности ФГОС по направлению «Менеджмент» (стандартов.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

Duális felsőfokú képzés a PMMIK-n
Diákversenyek 15 éve, a kezdetektől napjainkig Diák Menedzsment Bajnokság, 15. születésnap.
MasterCard - Év bankja 2010 Gauder Milán regionális igazgató MasterCard Europe.
Mobilitás pályázatok Leonardo da Vinci
Alkossuk meg együtt a jövőt! Üzleti játék innovatív, sikerorientált hallgatók részére.
kiemelt projekt szolgáltatásainak bemutatása
A külföldi továbbképzések módszertana, menedzsmentje, hasznosítása ( BI 2000 és BioGIS 2005 projektek) A Leonardo program mint a szakmai tanár(tovább)képzés.
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Lépj pályára! Využi šancu! Lépj pályára! / Využi šancu! HUSK /1101 /1.6.2 /0107.
Tehetséggondozás a gyakorlatban Opening Doors Program ( )
Business Day 2009 Hogy látják a kutatók a jövőt? 2009.október 2. Mihálszki Zsuzsa TNS Media Intelligence.
Nyerjünk együtt! TAMOP /
A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
DPR kommunikáció alapelvei
INNOSTART Nemzeti Üzleti és Innovációs Központ
Technical University of Budapest
1 A „B oldalon” is vannak jó számok, avagy kivezetés a munka világából coaching segítségével Életutak – generációk – ünnepek Szakmai konferencia ISBN:
LUDUS … latinul “ játék ”. | Mik azok a komoly játékok? A komoly játékok elektronikus alkalmazások, amelyek.
Bemutatkozik a Nagykapos és Vidéke Társulás
Foglalkozási Rehabilitációs Szolgálat működése Előadó: Pátkai Andrásné szolgálatvezető Budapest, 2006.október 24.
A diplomások jellemzőiről és előre- menetelükről készített felmérés Olaszországban prof. Andrea Cammelli Bolognai Egyetem AlmaLaurea igazgatója Konferencia.
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
Projektlabor, Projektmunka és Projekt szeminárium tapasztalatai és kérdései az informatika oktatásában az Eszterházy Károly Főiskolán dr. Kovács Emőd,
Szervezetfejlesztés Töviskes Imre.
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat A Microsoft nagyvállalati projektmenedzsment megoldása Előadó:Kőnig Tibor
Tudástranszfer egyetemi városokban
A HR vezető, mint a Vezérigazgató legfontosabb partnere
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Pannon Egyetem A pályakövetési vizsgálatok jövője a Pannon Egyetemen a TÁMOP pályázat fényében Veszprém, március 11.
Széchenyi István Egyetem, Győr
Önéletrajzírástól a munkába állásig - gyakorlati tanácsok a szakképzett munkaerő és a munkáltatók eredményes találkozásához június 24.
Nemzetközi projekt az egészség társadalmi és gazdasági meghatározóiról Taller Ágnes december 4. DETERMINE.
Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért
NŐ az ESÉLY! Esélyegyenlőségi program Zala megyében A projekt az Európai Unió és a Magyar Köztársaság támogatásával valósul meg.
A „Sorsfordító – sorsformáló”munkaerő- piaci program keretében bonyolított képzések bemutatása Dömötör Csaba főigazgató, FVM Dunántúli Agrár-szakképző.
Szervezeti viselkedés Bevezetés
Műhelyvezetők, tanácsadók szakmai napja Csizmazia Sándorné Szakmai vezető Pécs, nov. 10.
A taniroda, mint az országok közötti gazdasági kapcsolatok bölcsője Fullérné Verger Renáta március 8.
2009. február 24. Holcim, mint felelős munkáltató.
Dr. Sediviné Balassa Ildikó: TÉNYEK ÉS TERVEK A legfontosabb teendőink 2010-ben Munkakultúra - Szakképzési Modellek Konferencia Hajdúszoboszló, Február.
Transznacionális és multinacionális vállalatok
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
INTEGRÁCIÓ A SZAKKÉPZÉSBEN (avagy TISZK?)
Kémia szakmódszertani kutatások a Debreceni Egyetemen Tóth Zoltán.
HEFOP/2004/1.3.1 A HEFOP – „Második Esély” – Roma nők munkaerő-piaci (re)integrációjának elősegítése – projekt bemutatásán keresztül a roma nők esélyegyenlőségének.
1 Hogyan tovább minőségügy? XIV. Magyar Minőség Hét november 07.
Dr. Makra Zsolt projektvezető
Nemzetközi Rehabilitációs Központ
A duális felsőoktatási képzés „kecskeméti” modellje
A vállalati önkéntesség népszerűsítése Eger, június.
Nem kötelezettség, mindkét fél számára lehetőség Duális képzés.
Sikeres ipar-egyetemi együttműködés Pannon Egyetem - KÜRT Zrt. Dr Remzső Tibor pályázati igazgató egyetemi docens Microsoft Innovációs Nap november.
A diplomás pályakövetés lehetséges céljai és intézményi szolgáltatások kialakítása: INNOVÁCIÓ vagy IRRITÁCIÓ? Volume 2 Andrási Monika – Majó Zoltán 2009.
MODERN ÜGYVITELI GYAKORLÓHELY KIALAKÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI FŐISKOLÁN
Outplacement, azaz „gondoskodó elbocsátás”
Hatékonyság. Ügyfélközpontúság. Modernizáció. Diplomás pályakezdők kiválasztása és beillesztése a MÁV csoportnál Kiss Mária Humánerőforrás fejlesztés vezető.
Nyitó konferencia szakmai elemei 1.Duális képzési filozófia alapelemei (10 parancsolata) 2.Duális képzések nemzetközi gyakorlatának összefoglalása 3.Duális.
Mesterképzés Vállalkozásfejlesztés szak NYÍLT NAP
9. Partnerség, érdekérvényesítés, kormányzati-közösségi kapcsolatok.
Pályakövetéses vizsgálat DPR konferencia, Veszprém márc. 11. A Pannon Egyetemen végzettek szakmai életútja – a kezdetek Formádi Katalin
A Bologna-folyamat a munkáltatók szempontjából Gerner Péter
1 TÁMOP A-13/ A TÁMOP A-13/1 „Társadalmi partnerek kapacitásfejlesztése a Konvergencia Régióban” Pénzügyi tájékoztató
Növekedés a tőzsdével ELITE Program, együttműködésben a BÉT-tel
Rapid Action Group Ltd Üdvözli Magyarországot az Alihankintán!
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
Országos nagykereskedelmi menedzser
Előadás másolata:

Дополнительная образовательная программа повышения квалификации «Переход на уровневую систему ВПО: возможности ФГОС по направлению «Менеджмент» (стандартов третьего поколения)» 22 марта – 3 апреля 2010 года Karrier Központ Igazgató Karina Khabacheva Karrier Központ Corvinus Egyetem június 10.

Célok és feladatok A GSOM márka értéknövelésének módjai: o Kölcsönösen előnyös együttműködés vezető orosz és nemzetközi vállalatokkal o Elmélet és gyakorlat integrációja a Bachelor- és Mesterképzésekben o Iparági elhelyezkedés o Hozzájárulás a folyamatos személyes és szakmai fejlődéshez o Professzionális hozzáállás és rendszerszemléletű megközelítés a célkitűzésekhez és problémamegoldáshoz

Karrier Központ Eszközök 1.Együttműködés a vállalatokkal tanácsadó projektek, iparági elhelyezkedés, önéletrajz-könyv kiadása 2. Üzleti karrierfejlesztési tanácsadás  Segédletek hatékony önéletrajz, ( kísérőlevél, köszönőlevél) írásához  Munkaerő-piaci orientációs szemináriumok  Sikeres interjú a vállalatnál  Tanácsadó project szeminárium 3.Hallgatók üzleti projektjei a vállalatoknál

Karrier Központ Szolgáltatások

Rendezvények  Karrier Napok A hallgatók egyedülálló lehetőséget kapnak, hogy vállalatok képviselőivel beszélgessenek, és információkhoz jussanak a karrier lehetőségekről, betölthető állásokról, kiválasztási kritériumokról, követelményekről és igényekről, illetve eljuttassák önéletrajzukat a HR osztályokra. Évente kétszer: Őszi és Tavaszi Karrier Napok  Vendég előadások Üzleti vezetők a GSOM-ben, Vállalati előadások, Menedzsment Gyakornoki Program prezentációk, előadások a tanterv keretein belül. Évente mintegy 60 rendezvény  Vállalati Napok A hallgatók különböző egész napos rendezvényeken vesznek részt: felsővezető által tartott vendég előadás, esettanulmány verseny, számítógépes szimuláció, üzleti játék, előválogató interjú a nyári szakmai gyakorlat programra, vagy betölthető állásokra. Rosneft, PwC, Sberbank, Baltika Brewery, stb.

Nyári Szakmai Gyakorlat Program  Nyári Szakmai Gyakorlat Program Kötelező nyári program, ahol a hallgatók profiljuknak megfelelő, valódi üzleti tapasztalatokat szereznek a vállalatoknál, aktuális üzleti projektekben vesznek részt, valós feladatokat teljesítenek, alkalmazzák képességeiket és tudásukat. Időtartam: Bachelor hallgatók - 4 hét Mesterképzés hallgatók - 6 hét  Üzleti játékok, olimpiák, esettanulmány verseny A legnépszerűbbek: L’Oreal Brandstorm, R U HR, Reveal, KPMG Case Competition, Unilever Game, Henkel Innovation Challenge, MТС club, BNP Paribas, Nokia Business Competition, stb.

Vállalatlátogatások, tanácsadó projektek  Vállalatlátogatások: Találkozás az ügyvezetővel, vagy felsővezetővel, vállalat bejárása, kerekasztal- beszélgetés British American Tobacco, Baltika Brewery, PricewaterhouseCoopers, Intel, Coca- Cola HBC Eurasia, Philip Morris, L’Oreal, P&G, stb.  Tanácsadó Projektek A Nemzetközi Üzleti Mesterprogram hallhatói tanácsadó projekteket valósítanak meg, melyek célja a gyakorlati menedzsment képességek fejlesztése, illetve ismerkedés a nemzetközi vállalatoknál folyó munkával. A Mesterprogramok hallgatói gyakorlati munkatapasztalatot szereznek a vállalat problémájának megoldásán keresztül.  P&G szemináriumok (pénzügyi, IDC, terméktámogatási szeminárium), IBM Legjobb Hallgató Elismerése rendezvény, Intel Nyári Iskola A magas szintű nemzetközi rendezvény lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy megérezzék szakmájukat, új tudásra tegyenek szert, megismerkedjenek az újításokkal, kommunikáljanak más országokból érkező hallgatókkal és első kézből szerezzenek tapasztalatokat a vállalati kultúráról.

Vállalati partnerek

Karrier Központ tevékenységek a Bachelor Program keretében  Bachelor Program 1. év - a vállalat SWOT elemzése 200 hallgató, 20 vállalat  Nyári Szakmai Gyakorlat Program Több, mint 150 hallgató Több, mint 50 vállalat  Nyári Szakmai Gyakorlat Program másodéves hallgatók számára Több, mint 150 hallgató Több, mint 50 vállalat

Nyári Szakmai Gyakorlat Program Mesterképzés  Időtartam - 6 hét  Résztvevők - mintegy 300 hallgató, mintegy 100 vállalat  Vezető orosz és nemzetközi vállalatok  Helyszín - Moszkva. Szentpétervár, Tumen, Krasznojarszk, stb.  Tapasztalatszerzés a profil szerint (marketing, nemzetközi menedzsment, pénzügyi menedzsment, banking, emberi erőforrás menedzsment)

Karrier Központ tevékenység a Mesterképzés keretében

Mesterképzés  Nyári Szakmai Gyakorlat Program - Nemzetközi Üzleti Mesterképzés hallgatói regulation_mib/  Tanácsadó projektek, kötelező kurzus a Mesterképzés hallgatói számára. A hallgatók csoportja (5-6 fő) végrehajt egy projektet a vállalatnál hét alatt

Tanácsadó Projektek  A projektek célja - a gyakorlati menedzsment képességek fejlesztése, illetve megismerkedés egy nemzetközi vállalatnál folyó munkával.  A projekt időtartama - 12 hét  Kezdés előtt - tanácsadó vállalatok (BCG, Deloitte, Roland Berger Strategy Consulting) vendégelőadása a tanácsadói üzletág és a tanácsadó projektek különlegességeiről.  Nemzetközi csapat (5-6 fő)  Tudományos tanácsadó - GSOM professzor  Eredmény - a projektek nyilvános bemutatása  Zsűri - független szakértők, professzorok

Tanácsadó projekt : • DuPont • Coca-Cola HBC Eurasia • L’Oreal • Schlumberger • Unilever • Fazer Amica • 3 M • MTS • Nokia 2008–2009: • Coca-Cola • Deloitte • Jensen Group • JTI • 3M • SPN Ogilvy • Nokia • P&G • Caterpillar További információ

Karrier Központ munka rendezvények

Vendégelőadások Több, mint 60 vendégelőadás a tanév során  Előadássorozatok: Üzleti vezetők a GSOM- nál  Előadások különleges témákban  Karrier Akadémia  Esettanulmány  Üzleti játékok bemutatói  Posztgraduális képzések bemutatói (Menedzsment Gyakornok)  Kerekasztal-megbeszélések

Vendégelőadások (1) Több, mint 60 vendégelőadás a tanév során  Előadássorozatok: Üzleti vezetők a GSOM-nál (Vezető orosz és nemzetközi vállalatok vezérigazgatói osztják meg tapasztalataikat a hallgatókkal) Matthew Price, Procter & Gamble Kelet-Európa Ügyvezető Igazgatója és Alelnöke «Hallgasd meg a főnököt»  Előadások különleges témákról (vállalatok képviselői osztják meg tudásukat és tapasztalatukat a vállalatok működésének meghatározó jellegzetességeiről különböző osztályokon, régiókban és országokban). Tatiana Anashkina, üzleti fejlesztési igazgató, SPN Ogilvy «Üzlet Oroszországban»  Karrier Akadémia (kifejezetten a mesterképzésben résztvevő hallgatók számára, az igényeik szerint szervezett előadások és szemináriumok) Alexei Grigoriev, igazgató, Roland Berger Strategy Consultants, moszkvai iroda «Menedzsment tanácsadás: bevezetés az ágazatba és a szakmába»

Vendég előadások (2)  Esettanulmány (a GSOM hallgatói vezető orosz és külföldi vállalatok esetelemzéseit végzik el) British American Tobacco, PricewaterhouseCoopers és Procter & Gamble esettanulmányok  Üzleti játékok bemutatói (e bemutatók során a hallgatók egyedülálló lehetőségeket kapnak, hogy információkhoz jussanak a vállalatok képviselőitől, és meghatározzák a részleteket) Kirill Mikhailov «A L'Oreal üzleti játékok bemutatása: Brandstorm és REVEAL»

Vendég előadások (3)  Posztgraduális programok bemutatói (HR szakértők tájékoztatják a hallgatókat a programok jellemzőiről, főbb követelményeiről és a kiválasztás főbb lépéseiről).  Unilever A Jövő Vezetői Program  Kerekasztal-beszélgetések (Interaktív kommunikáció a hallgatók és a vállalatok között. Sokféle témát érintenek a vállalati HR struktúrától a pénzügyi jelentés sajátosságaiig.)  A munkaerőpiac modern tendenciái. Fizetések áttekintése. Diplomás munkaerő felvételi programok. További információk elérhetők a GSOM honlapjának archív oldalán:

Üzleti játékok (1) • Henkel Innovation Challenge Aleksey Ananishnov, Igazgató «Henkel - ERA» JSC Oroszország, Fogyasztói Ragasztók igazgató • L’Oreal Brandstorm, Reveal Kirill Mikhailov, HR osztály L'OREAL Oroszország • Nokia Business Competition Hyun Park, Globális Ajánlati Menedzsment vezető, Nokia Corporation • Unilever Game • BNP Paribas «Ace Manager» • City case tournament

Henkel Innovation Challenge • A vállalat tehetséges, kreatív és ambiciózus embereket keres, akik nem ijednek meg a kihívástól, és készen állnak arra, hogy nemzetközi szinten próbára tegyék erejüket, kreatív képességeiket és tudásukat. • A játék célja egy innovatív termékötlet feltalálása a Henkel (Kozmetika & Testápolás, vagy a Mosás & Háztartási Tisztítószerek divizió) számára 2050-ben, illetve annak kidolgozása, hogy megfeleljen az akkori kihívásoknak. • A játék egyszerre 12 európai országban zajlik. Üzleti játékok (2)

Üzleti játékok (3) L’Oreal Reveal A L'ORÉAL vállalat új online üzleti játéka a már jól ismert E-strat Challenge helyét veszi át. A hallgatók kipróbálhatják magukat a L’Oreal munkatársaként, és lehetőséget kapnak, hogy különböző területeken "dolgozzanak" és megtalálják személyes preferenciáikat. A játék során a résztvevők különböző teszteket és üzleti eseteket kapnak. L’Oreal Brandstorm Ez a játék lehetőséget nyújt a hallgatóknak, hogy egy márkamenedzser szerepében létrehozzanak egy innovatív terméket a 26 L’Oreal márka egyike számára. A háromfős csapatok kidolgozzák a termékmegjelenést (csomagolás, címke, stb.), a pozicionálást, meghatározzák a fő célközönséget, a promóciót, a marketing kommunikációt és a marketing kampányt.

Nemzetközi üzleti játékok: L’Oreal e-Strat Challenge A GSOM hallgatói 2002 óta vesznek részt az e-Strat Challenge játékban: • a «DAO» csapat megnyerte az MBA kategóriát Oroszországban, és részt vett a Párizsban megrendezett nemzetközi döntőben • 2005 – Stormbringer, 3. helyezés a nemzetközi döntőben, Párizsban • 2007 – «SOMSONS», a nemzetközi döntő résztvevője Párizsban

Nemzetközi üzleti játékok: L’Oreal BRANDSTORM A GSOM hallgatói 2002 óta vesznek részt a L’Oreal Brandstorm játékban Országos döntő nyertesei és a nemzetközi döntő résztvevői Párizsban o 2003 – SAN csapat o 2004 – BIO’K csapat o 2005 – Exe.Cute csapat o 2007 – Passe-Partout csapat o 2009 – Scent Master csapat o 2010 – Fuel Top-up csapat

Üzleti játékok (4) Unilever Game Online üzleti játék harmad-ötödéves hallgatók számára. A hallgatók 9 héten át oldják meg a vállalat üzleti eseteit. A résztvevők nem csak magas pontszámot érhetnek el, hogy megnyerjék a versenyt, de gyakorlati üzleti készségeket és egyedülálló tapasztalatokat is szerezhetnek. A játék nyertese egyéb értékes díjak mellett lehetőséget kap az Unilever egyszerűsített szakmai gyakorlati kiválasztási eljárásában.

Szemináriumok,képzések • Unilever «Befolyásoló képességek» (a képzés során a hallgatók nem csak elméleti ismereteket szereztek, de azonnal gyakorolták is ezeket) • BusinessLink Personnel «Az állásközvetítő szerepe a sikeres munkavállalásban. Segédletek a hatékony önéletrajz kialakításában» (a hallgatók ismereteket szereztek a megfelelő önéletrajz megírásáról, és arról, hogyan viselkedjenek az interjún) • Rosneft «Vertikálisan integrált olajtársaság» (a hallgatók több órán keresztül a gyakorlatban alkalmazhatták elméleti ismereteiket egy olajtársaság menedzsereinek szerepében) • Alcan Packaging «Sikeres interjú» (a hallgatók megtudták, hogyan jussanak interjúhoz, és hogyan változtassák azt állásajánlattá)

Karrier Napok • Évente kétszer rendezzük meg: o Őszi karrier nap o Tavaszi karrier nap • Munka a standokon (kiállítási forma) és előadótermekben (szemináriumok, vállalatok bemutatói, nyári szakmai gyakorlatok bemutatói, posztgraduális programok bemutatói, karrier tanácsadás) • Segítség a nyári szakmai gyakorlat lehetőségeit kereső hallgatók számára

Példa: a Karrier Napok résztvevői • Citibank • Coca-Cola HBC Eurasia • L’Oreal • Procter & Gamble • PricewaterhouseCoopers • Baltic Financial Agency Group • Bank «Russian Standard» • Orosz Államvasutak • SAP • VTB • Sberbank • Gazprom • Mobile Telesystems • KIT Finance

Példa az Őszi Karrier Nap 2009 programjából 12:00 Procter & Gamble Mester előadás «Betekintés – a fogyasztó megértésének kulcsa» 13:00 L'Oreal üzleti játékok bemutatói: Brandstorm és REVEAL (az új L'Oreal játék kezdete) 14:00 МТС mester előadás «Termék promóció PR eszközök segítségével» 14:30 A PricewaterhouseCoopers diplomás felvételi programjának bemutatása (Szentpétervár, Moszkva). 15:00 A «KIT Finance» vállalat bemutatása. Karrier- és fejlődési lehetőségek a vállalatnál, valamint a KIT Finance csoport bemutatása 15:00 A Sberbank bemutatása.

Target T

Target T projekt Diplomásokat foglalkoztató vállalat és "Karrier" magazin TOP 20 A diplomásokat foglalkoztató munkaadók éves értékelése A projekt célja: A diplomásokat foglalkoztató munkaadók független értékelése Célközönség: Diplomások (730) és Vállalatok - Munkaadók (30)

Válaszadók megkülönböztetése

Legjobb munkaadó - 1 Feltételek: •Dinamikus fejlődés a világban •Jó pszichológiai légkör •Gyors keresetnövekedés •Dinamikus fejlődés Oroszországban •Gyors karrierfejlődés

Legjobb munkaadó - 2 •Képzés •Dinamikus fejlődés az iparágban •Biztos munkahely •Mentor •Túlórák megfizetése •Kihívást jelentő feladatok

Legjobb munkaadók TOP 20 (2009) •Gazprom •Procter & Gamble •PWC •McKinsey & Co •Lukoil •Ernst & Young •Troika Dialog •Microsoft •Google •VTB •Unilever •KPMG •Apple •IBM •Siemens •Rosneft •Deloitte •Sberbank •Samsung •Intel

Legjobb munkaadók TOP 20 (2008) •Gazprom •Lukoil •PWC •Procter & Gamble •Ernst & Young •Microsoft •VTB •Troika Dialog •McKinsey & Co •Deloitte •KPMG •Google •TNK BP •Sberbank •VympelCom •IBM •BAT •RAO •Samsung •JP Morgan

Tartalom •25% orosz vállalatok •IT vállalatok •FMCG vállalatok •Bankok •A 4 Nagy •2009 nyár: 80% tervezi diplomások felvételét •2009 ősz-tél: 70% tervezi diplomások felvételét

Független TOP 20 (2009) •Procter & Gamble •PWC •Rosneft •Unilever •IBM •HP •KPMG •Microsoft •Samsung •Lukoil •McKinsey & Company •Shell •VTB •Intel •Coca-Cola Hellenic •Ernst & Young •L’Oreal •Troika Dialog •Deloitte •MTC

Pénzügyi válság Fiatal szakemberek: •Nincs keresetnövekedés •17%-os keresetcsökkenés •Nagyon magas kereseti elvárás (minimum 1370 USD) •Csak 30% kész megfizetni a minimumot

Diplomások kereseti elvárásai Kutatás Minimum Elvárás Fizetni kész % TargetT USD 2230 USD 30% TargetT USD 1950 USD 81% TargetT USD 1520 USD 100% TargetT USD 1200 USD 71%

Keresési csatornák 1.Internet 2.Barátok 3.Karrier Napok 4.Tömegmédia 5.Állásközvetítő irodák

GSOM diplomások karrier pályakövetése

Foglalkoztatottság iparágak szerint 2009

Foglalkoztatottság iparágak szerint 2008

Tartalom 2009: 17% - Ipari termelés 14% - Könyvvizsgálat/Tanácsadás 10% - IT/Telecom 5% - Pénzügy/Bank 2008: 24% - Kiskereskedelem 19% - Ipari termelés 10% - Könyvvizsgálat/Tanácsadás 10% - Pénzügy/Bank

Foglalkoztatottsági eredmények 2009 •Állást talál 6 hónap alatt •Vállalati partnereknél dolgozik 55% Bachelor 8% Szakképzés 27% Mesterképzés

Tartalom •2009: továbbtanul 65 % Bachelor programok (4 év) 13% Szakképzések (5 év) 2% Mester programok • 2008: továbbtanul 12% Bachelor programok és szakképzések

Vállalati top 10 1.L’Oreal 2.Brewery «Baltika» 3.Procter & Gamble 4.Deloitte 5.PricewaterhoseCoopers 6.KPMG 7.Citigroup 8.Philip Morris 9.Coca-Cola HBC Eurasia 10.Ernst & Young

Diplomás karrierek • BCG • BAT • Caterpillar • Citigroup • Coca-Cola HBC Eurasia • Heineken Brewery • Henkel •Hyundai Motor Manufacturing • KPMG • L’Oreal • McKinsey & Company • Nokia • Shell • Raiffeisen bank • P&G • Price w aterhouseCoopers • Microsoft • Unilever • Wrigley • Szentpétervári Nemzetközi Bank Diplomás sikertörténetek:

Örömmel válaszolunk kérdéseikre! Karina Khabacheva Karrier Központ oldala a GSOM honlapján: