3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Dr. HASSAN Elsayed egyetemi docens DUCHON Jenő műszaki tanár Trefort Ágoston Mérnökpedagógia Központ, Óbudai Egyetem AZ ONLINE FORRADALMAK NEVELŐ SZEREPE.
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Működhet-e hatékonyan a társadalmi ügyek piaca? Dr. Latorcai Csaba helyettes államtitkár Budapest, Nemzetiségi és Civil Társadalmi Kapcsolatokért.
A sport mint stratégiai ágazat az állami szerepvállalás tükrében
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program •Időtartam: •Célja: –Fiatalok tapasztalati tanulása nem-formális tanulási.
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
A társadalmi felzárkóztatás és az életen át tartó tanulás (LLL)
2011. június 17. Öngondoskodás Tematikus Melléklet.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Statisztikák. Foursquare • 2014 Januári adatok forrás: foursquare.com/about • Több mint 45 millió felhasználó • Több mint 5 milliárd check-in • Több mint.
Közösségi média használat az egészségipari kommunikációban
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
Az Országos Esélyegyenlőségi Hálózat tevékenysége és céljai
Eredmények II. • kreatív foglalkozás: 10 alkalom, 63 fő résztvevő • Police Klub: 11 alkalom, 95 fő • önismereti foglalkozások: 4 alkalom, 39 fő • partneri.
A Kormány és az MLSZ egyaránt elkötelezte magát, a magyar futball reformja mellett, melynek kiemelt része a labdarúgás és az MLSZ társadalmisítása. Az.
Játék és reklám TNS Hoffmann.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program számokban Időtartam: Költségvetés: € – Ft/év Magyarországon.
„ TEszedd ” ( 2011) „Önkéntesen a tiszta Magyarországért” Vidékfejlesztési Minisztérium Környezetügyért Felelős Államtitkárság Budapest dr. Rácz.
Fiatalok Lendületben Program Előzmények: Fiatalok Európáért, Ifjúság Program Időtartam: Költségvetés: € – 2,5.
Önkéntesség, mint a vállalati felelősségvállalás eszköze az E.ON-nál
Europe Direct Tájékoztató Központ Budapest ELTE Rektori Hivatal Pályázati és Innovációs Központ ELTE Innovációs nap 2013.
Közösségi hálók Központi helyen aggregálva az ismerősök a Windows Liveról, Facebookról és Twitterről Csoportok Hogy még könnyebb legyen kiszűrni a.
{ Közösségi spammelés felismerése és eliminálása Kivonat – Pletser József.
Közösségi portálok használata
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Mindent a rajongótáborról… Klausz Melinda közösségi média specialista kozossegi-media.com kozossegimedia.cafeblog.hu.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Virtuális jelenlét a Facebook-on avagy adalékok az egészségügy számára Egészségtelen emberek egészséges profilja a Facebook-on.
Hírek május 30. Shanghai - Purple Mountain Hotel Az ENSZ Iparfejlesztési Szervezete (UNIDO) ülést tartott az együttműködés elősegítése és az új.
Közösségi oldalak használata
Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Szalay György december 12.
Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Dr. Simon András, kommunikációs igazgató Április 7.
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
VII. Nemzetközi Médiakonferencia „A média hatása a gyermekekre és fiatalokra" szeptember Balatonalmádi Fiatal group leaderek Facebook használati.
VII. Nemzetközi Médiakonferencia Balatonalmádi, szeptember 26.
A közösségi média térhódítása a vállalati kultúrában
Gondolatok az EVH Tájékoztatási Központjának második éves munkaprogramjához, kiemelten kezelve a Leader-t Haris Martinos, EVH Tájékoztatási Központ csapatvezetője.
HAGYOMÁNYOS ÉS ALTERNATÍV ÖSZTÖNZŐ ESZKÖZÖK AZ NFH TEVÉKENYSÉGÉBEN Pintér István főigazgató Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Országos Fogyasztóvédelmi.
„Beszélgessünk Európáról” programsorozat MeH EU Kommunikációs Főosztály Dániel Anna Békés, március 18.
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG LEADER Program a sikeres magyar vidékért Közösség, Összefogás, Tudás.
IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
A közösségépítés mint a készség- és képességfejlesztés eszköze (Gulyás Gabriella) Országos Múzeumandragógiai Konferencia Széphalom, május
CSALÁDBARÁT KÖNYVTÁR XVIII. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál Könyvtáros Klub április
Simon Gábor a Fogyasztóvédelmi bizottság elnöke Budapest, december 14. Együttműködés a fogyasztóvédelmi ügyek területén.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Megnézheted magad! Interaktív népegészségügyi kampány Novák Péter enter!digital –
Játszani tudni kell - A gamification szabályai az interneten
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
A kulturális turizmus trendjei és a
Tegyünk Egészségünk Színvonaláért Alapítvány Civil vélemény Dr. Kovács Gabriella Igazgató, TESZ Alapítvány február.
KUPONLINE Avagy ahol az online és az offline eladás összeér Besenyei Kálmán.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben. egyszer volt, hol nem volt… 10 év 492 millió forint 134 kórház 136 mentőállomás.
NoSalty.hu a közösségi márka Marketing cél: Facebook aktivitással a NoSalty.hu márka felépítése és honlap látogatottságának növelése. Kommunikációs cél:
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
Magyar Média Konferencia December 8. Kihívások a távközlési piacon Hazai gazdasági helyzet: Távközlési Versenyhelyzet Távközlési adó A lakosság.
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
Online közösségek pedagógusoknak
Politika a hipermédiában – web kettes techno-forradalmak
A Tesco rendszeresen indít vásárlói hűségakciókat, amelyeket igyekeznek az online és social felületeiken egyaránt népszerűsíteni, ezáltal is növelve a.
Kik vagyunk A Babagenetika mozgalom egy személyes történeten alapuló
Előadás másolata:

3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság május 26.

2 „Itt a Facebook-kormány” (Index, december) Kormányzati online 2010 előtt: • 420 különböző domain • Használaton kívüli microsite-ok tömkelege, kezdetleges SMO jelenlét • Irreleváns tartalmak párbeszéd nélkül Kormányzati online 2010 után: • 1 központi honlap (kormany.hu) • A releváns témákra microsite helyett Facebook-profilok épülnek • Folyamatos párbeszéd A közösségi média a tematikus kampányok tervezésének és hatékonyságmérésének is állandó részévé vált. Figyelem Kezdeményezés

3 ReGeneráció – Kormányzati Karrier Expo • Közigazgatás „rebranding” • 2 hetes kampány, 5000-es Facebook-közösség, 8000 diák a rendezvényen • Online elért felhasználók 84%-az elsődleges célcsoporthoz (18-25) tartozott • Ambíció és optimizmus • Az első kormányzati Facebook- játék: „Egy nap a szóvivővel”

4 Soha többet! Harmadszor • Megszabadulunk a kommunista örökségtől • 2 hetes kampány, 1300 fős Facebook- közösség, teltházas aukció, kiemelkedő nemzetközi sajtóvisszhang • Kreatív partnerség a Showder Klub! művészeivel • Kiemelten kezelt képi és videotartalmak, Facebook-játék, az első kormányzati iPhone alkalmazás • Összefogás, közösségformálás, segítségnyújtás

5 Gombold újra! Divat a magyar • Minden idők legrendhagyóbb kormányzati kezdeményezése • 2 hetes kampány,7000 fős profil, a hajrában Magyarország legaktívabb Facebook-közössége • Szakmai blog, mint a kormány kiemelt médiapartnere • Közönségszavazás: felhasználók aktív bevonása szavazattal • Kreativitás, felfedezés, kihívás, versenyszellem

6 TeSzedd – Önkéntesen a tiszta Magyarországért • Magyarország legnagyobb önkéntes akciója • online regisztrált önkéntes, 800 helyszínes interaktív hulladéktérkép • Sztárok Facebook-közösségeinek aktivizálása picbadget-kampánnyal • 1 hónapos kampány: a közösségi médiában nem aktív, idősebb vidéki felhasználók megszólítása is cél

7 Egy gamification-kísérlet? • Cél a socializer felhasználók elérése • Rokonság a politikai kampányokkal (egyetlen „eladási nap”) • Közösségi együttműködés, felfedezés, kihívás, optimizmus, hősies tett, ownership • Felhasználói vírustartalmak, élményfal • Aktív utókommunikáció, az eredmények számszerű megismertetése • Folytatásban lehetséges az ‘Achiever’ csoport bevonása is, versenyhelyzet teremtésével és elismerésekkel

8 Tanulságok Már a startvonaltól… • Folyamatos figyelem • Rendszeres figyelembevétel Hogy lebontsuk az előítéleteket… • Kezdeményezés • Csak autentikus tartalmak • Adekvát nyelvi kódok • Gyors reagálás • A kritikák befogadása Végül: • Nem a rajongók száma, hanem az aktivitás számít

9 Köszönöm a figyelmet! twitter.com/gboszormenyi