Mobil egészségipar Mi a mobil és miért?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
E-learning alkalmazás hasonlóságai és különbségei a köz-és magán szférába ÁROP Tudásalapú közszolgálati előmenetel.
Advertisements

Turisztikai szuksegletek
A mobil távközlés, mint a növekedés motorja?
Az „Y generáció” egyeteme
INTERNET BANK A FEJLŐDÉS ÚTJÁN Juhász Róbert Elektronikus Banki Igazgatóság.
Az Internet Fiesta a könyvtárakban 2002 dr. Bakonyi Péter Országos Könyvtári Kuratórium elnöke.
Információs és kommunikációs technikák szerepe a szakképzésben
Web2 a mobilon: mégis, kinek az érdeke? Méhes Krisztián Neo-Play Entertainment Kft.
A túlzott informatikai eszköz-használat veszélyei
Munka - lakás - szabadidő egysége és szervezése pszichiátriai rehabilitáció gyakorlatában Dr. Pető Zoltán.
„Egy hálóban webezünk!” - a reformok informatikai kihívásai
VI. Interaktív Tábla Konferencia
Mobil e-ügyintézési rendszer kifejlesztése
AZ AUTIZMUSSAL ÉLŐ GYERMEKEK FEJLESZTÉSÉNEK ALAPELVEI Őszi Tamásné Autizmus Alapítvány.
Technológiai fejlesztés a hatékony ellátás szolgálatában
Trend vagy evolúció? üzleti döntésfolyamatok átalakulása a túlélés és fejlődés érdekében Dr. Csorbai Hajnalka Opten Informatikai Kft. Opten - Céginformáció.
Az Y generáció „laptoposítása”,avagy szociális kompetenciafejlesztés másként Dr. Buri Antalné kollégiumvezető.
Miért? Minden ember más, egyedi és megismételhetetlen.
Emeltszintű Etanácsadó Otthoni internetes ügyintézés Készítette: Horányiné Horváth Viktória Csilla.
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
Az evolúció régen és most
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
E-SKILLS (DIGITÁLIS ÍRÁSTUDÁS) AZ ÉRDEKKÉPVISELETI MUNKÁBAN A STRATOSZ SZÁMÁRA KIDOLGOZOTT VÁLTOZAT Készült a MAT támogatásával, az FSZH közreműködésével.
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
Orvos- és Egészségtudományi Centrum
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
E - Learning Információtechnológiai támogatás a nyitott- és távoktatásban.
Tanulás és tanítás a kulturális evolúció rendszerében
Motivációs kérdezés technikája
Alfred Adler individuálpszichológiája
5. előadás Ember és vezetés, vezetési stílus
A társadalmi változások elmélete
Pedagógusok és tanárjelöltek felkészültsége az integrált nevelésre
A tömegkommunikáció hatása a nyelvre és a gondolkodásra
Demográfia 2. A Világ népessége.
Felvilágosodás Bevezető óra.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia IT biztonság menedzsment a gyakorlatban (döntéshozóknak) Kovács Balázs META Group Stratis.
A MÁTRIX SZERVEZETI FORMA
Óvodai tanterv a 3 és 7 évesek számára
A MAGYAR REGIONÁLIS TUDOMÁNYI TÁRSASÁG VIII. VÁNDORGYŰLÉSE Debrecen, november Az idegennyelv-oktatás szerepe a szervezeti és regionális versenyképességben.
III. A logisztika jövője
Az információs ipar teljesítménye Európai Unió, Magyarország, Amerikai Egyesült Államok.
Iskola és mobilitás Tantárgyfelelős: Dr. Kovács Ernő Az előadást készítette: Péter Erzsébet.
1 „Megbízható harmadik fél szolgáltatás, a digitális aláírás bevezetése az egészségügyi ágazatban” EP 1 részprojektjének eredményei.
Képesség, készség, adottság, tehetség
Az ellenőrzés, értékelés szerepe, módszerei A teljesítménymérés
A konstruktivista pedagógia alapjai
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
A hasznosítást koordináló szervezet által elérhető eredmények a lakossági szelektív gyűjtésben Viszkei György ügyvezető igazgató Budapest, február.
Tanuló szervezet.
„ IKT-val támogatott új tanulási környezetek szerepe az oktatásban” „ IKT-val támogatott új tanulási környezetek szerepe az oktatásban ” augusztus.
Az intézményvezetők szerepe az oktatási intézmények fejlesztésében
Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?
Sponsorare necesse est
Szervezeti viselkedés Bevezetés
Biztoskezdet gondolat a falakon túl A gyerekházon túl is élnek.
Intelligencia és képességrendszerek elmélete és vizsgálata
Miért szeressük a Biztosítókat? A biztosítók több ezer éve létező, valós ügyféligényt elégítenek ki (ma közel 12 millió szerződést kezelnek). A biztosítások.
Prevenció Tudatos előkészület a sikeres iskolakezdéshez.
Tényekre alapozott oktatáspolitika és gyakorlat ONK 2011, Szimpózium a tények, bizonyítékok természetéről, szerepéről az oktatásban Evidence Based Education.
TÁMOP C-11/1/KONV Történet  Az Egyesület alapítása – 1998 Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) Eötvös Lóránd Tudományegyetem.
Miért nem internetezik mindenki? Pintér Róbert Információs Társadalom és Trendkutató Központ Internethajó Be kell hozni a hátrányt,
HÉTFA Kutatóintézet és Elemző Központ A gazdasági növekedés társadalmi feltételei: értékek, intézmények, kizáródás, tudás, egészség - Panelbeszélgetés.
Jövő Internet fejlesztések és alkalmazások
AZ ÁPOLÁS ÉS AZ ÁPOLÓ.
 MoodleMOT  Duális képzés 2014  „A duális képzés célja, hogy a hallgatók a leendő szakképzettségüknek megfelelő munkahelyen, munkakörben összekapcsolják.
Belépés a hálózati/virtuális információs világba
Motiváció és ellenőrzés az informatika órákon
40. GLOBALIZÁCIÓ ÉS GLOBÁLIS FOLYAMATOK.
A krónikus beteg hányattatásai
Előadás másolata:

Mobil egészségipar Mi a mobil és miért? Csepeli Csaba AFF Group / Mobile Pharma, ügyvezető igazgató

Mi történi körülöttünk? változó kultúra változó technikai környezet rendkívül gyors fejlődés tömeges tanulás és ellenállás az új iránt győznek a racionális érvek a győzelem nagy áldozatokkal jár

Változó kultúra lejöttünk a fáról (pár 10 ezer évvel ezelőtt) Ősi kultúrák kialakulása (3 – 6 ezer éve) Ipari forradalom (100 éve) Nagy kultúrák 19. századig (100 évente) 19. század közepétől (generációnként) 20. században évente, vagy ki tudja eredményesség, gazdaságosság, hatékonyság

Egyensúly-motivált ismeretbővítés elmélete Jean Piaget tagadta, hogy a gyermek elméje kiszolgáltatott, passzív bábja lenne akár génjeinek, akár a környezet ingereinek. Hite és tapasztalatai szerint a kognitív jellegű tudás megszerzésére belső erők hajtják a gyermeket aktív információkeresésre. Ez a tana lett később a motivációs kutatások egyik elindítója. Piaget az információszerzés elsődleges motivációját az adaptációs folyamat egyensúlyra törekvésében jelölte meg: a kognitív fejlődésben késztetés jelentkezik a környezettel való interakcióra annak érdekében, hogy a kognitív funkciók állandó működésben legyenek, az új ismeretek asszimilációja egyensúlytalanságot szül, majd törekvés az egyensúlyra új struktúrát teremt. A kutatások ösztönzik az érdeklődést, felfedezést és induktív tanulást, melyben a saját aktivitás során történik a megértés.

Változó technikai fejlődés 20 ezer éven keresztül vas és kő 19. század: kőolaj és elektromosság 20. század: ezeknek a fokozott kihasználása First mobile call: 1973 (Motorola) Apple I. – 1976 Mobile 3G – 2001 NTT DoCoMo First smart phone iPhone 3G - 2007

Racionális érvek Interneten minden információ elérhető Biztonsági problémák megoldhatók A felesleges papírhasználat sokszorosára nőtt az internet elterjedése óta! (most 400 millió tonna évente, üzleti információk 95%-a papíron van jelenleg is) Új technológiák használata megtanulható Új technológiák olcsóbbak

Hol tart a fejlett egészségipar? Minden orvosnak van smart eszköze Elektronikus orvos – beteg kapcsolat Közösségi orvoslás eDetail – körülötte eSzolgáltatások ELÉRHETŐSÉG | KÖZÖSSÉG | TRANSZPARENCIA

Mivel foglalkozunk? mobileVisiting - eDetailing mobileReporting mobileCongress mobileWebPages mobileHealthTools mobileMediCalculators mobileCommunity

A győzelem ára elvesztegetett idő rosszul elköltött pénz, reakcióképtelenség elveszített lehetőségek és piaci pozíció véleményformálók elveszítése oktatás, edukáció a trendek félreértelmezése, mások követésének a kényszere mindent újrakezdeni a változások közepén