Együtt könnyebb? – Csoportmunka a matematika órán

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Ezt egy életen át kell játszani”
Advertisements

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Weszely Orsolya Bertalan Tamás
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
TÁMOP B-09/ Digitális Középiskola beindítása a Leövey Klára Gimnáziumban Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium.
E URÓPAI P EDAGÓGIAI IKT J OGOSÍTVÁNY EPICT tanfolyam a Calibrate projektben Kárpáti
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 EU-S TÉMÁK FELDOLGOZÁSA PEDAGÓGIAI PROJEKTEKKEL Rádai Péter (Nyíregyházi.
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Fontosabb fogalmak Képesség :
Szűts József Általános Iskola
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP /
Értékünk az ember – értékünk a gyermek!.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
A kooperatív Tanulás ( Tanítva tanulás)
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetenciafejlesztés – ahogy a diákok látják Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
A kompetencia alapú oktatás elterjedése a „suliNova program” alapján
EGYEDÜL NEM MEGY Módszertani ötletek egy kooperatív óra megtartásához
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
A „Storyline” - módszer alkalmazása a tanulásban akadályozott gyermekek ismeretszerzésében Szakál Judit Siteri Anikó Bárczi Gusztáv EGYMI Debrecen.
Változások – kompetenciafejlesztés az óvodai nevelésben
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
TÁMOP /2/B/KMR Pedagógusképzési hálózat Magyarországon Képek az egyéni összefüggő tanítási gyakorlatról Approximáció Jáki Gábor igazgatóhelyettes.
DEBRECENI EGYETEM Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
KOMPETENCIA- KOMPETENCIA- ALAPÚ OKTATÁS.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
TÁMOP /1 Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben.
SZTE BTK Spanyoltanár MA
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
Gyakorlati tanácsok az intézményi dokumentumok kiegészítéséhez, módosításához a TÁMOP pályázati kiírás kritériumai alapján Csizmazia Sándorné Szakmai.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A szakképzés változása napjainkban Feigl Ágnes 2006 ETI.
TIOK tapasztalatok a kompetencia fejlesztésről.
LKG és a KIT, LKG és a KIT (az SDT-monitor ürügyén) Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
Az Európai Iskolahálózat és a Sulinet irányításával CELEBRATE a Leöveyben november – október Bánhegyesi Zoltán, Leövey.
LKG-Moodle A LKG ToP ( T áv O ktatási P ortál) működéséről avagy bevezetés a MOODLE e-oktatási rendszer használatába Bánhegyesi Zoltán.
LKG & ENIS A Leövey Klára Gimnázium az Innovatív Iskolahálózatban Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Hogyan éltek a gyerekek a XIX. századi Angliában? Internet a nyelvórán Kóbor Annamária.
Kompetensek lettünk? június 27..
Alsóerdősori Ének-zene Tagozatos Általános Iskola és Gimnázium
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
LKG és a KIT, LKG és a KIT Bánhegyesi Zoltán.
Indító gondolatok 2000-ben egy nemzetközi vizsgálat szerint 32 ország tanulói közül a magyar diákok mondták legtöbben, hogy nem szeretik az iskolát, mert.
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
Kooperatív oktatással a befogadás támogatásáért
Az eLEMÉR iskolai önértékelő keretrendszer kipróbálásának tapasztalatai a Leövey Gimnáziumban Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
A programcsomag Felépítése Előnyei Használata. A programcsomag összeállítása Alapja: kompetencia alapú oktatás, koncepció (gyakorlati haszon); Programtanterv:
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
Az IKT-alapú pedagógia munkaformái, módszerei. 3 betűs világ IKT IST SDT.
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
Út a sikeres tanuláshoz A tanítás és a tanulás módszertana
A KOMPETENCIA ALAPÚ PROGRAMCSOMAG ALKALMAZÁSA AZ ANGOL ÓRÁN Készítette: Kövérné Zajácz Ida Tokaj, január 22.
LKG–HEFOP konferencia, / Kompetensek lettünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
Portfólió Ember és társadalom műveltségterületi tanár- kémiatanár
DARUS a gyermekekért.
Kompetenciafejlesztés - Tankönyvek
Regionális konferencia
Programjaink matematikából a es tanévben
Programjaink matematikából a ös tanévben
Kompetencia alapú szakoktatás
Programjaink fizikából a es tanévben
Előadás másolata:

Együtt könnyebb? – Csoportmunka a matematika órán Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium www.leovey.hu

Egy kilencedikes diákunk „A csapatban dolgozás rettenetesen hasznos, hiszen az életben is sokszor kell így csinálni valamit.” Egy kilencedikes diákunk

komplex taneszközegyüttes Programcsomag komplex taneszközegyüttes program-tanterv tanulói eszközök tanári eszközök értékelő eszközök modulok rendszere digitális eszközök koncepció kompetencia képességek rendszere

Programcsomag a gyakorlatban

A kedvenc: a triminó

Az ős: a dominó

A „kudarc”: a memória

A jolly joker: a kártya

Szakértői mozaik

Tapasztalatok gyűjtése

Rejtvényfejtés

Projektek (pl. síkgeometria) színezéses feladatok (pl. térképek színezése); tér- illetve síkkitöltés, különböző parkettázások felderítése, ismertetése szerkesztési feladatok megoldásai egy geometriai szerkesztőprogramban; Patchwork minták, színezések; Spidron átdarabolása, színezése.

Az elmélet építő egymásrautaltság egyéni felelősség egyenlő részvétel párhuzamos interakció fizikai elrendezés értékelés csoportszervezés

A gyakorlat „menedzser” „vízhordó” „adminisztrátor” „meós” „útitárs”

Bánhegyesi Zoltán banhegy@leovey.hu Köszönöm a figyelmet! Bánhegyesi Zoltán banhegy@leovey.hu