Kommunikációs bravúr: Az elutasítottságtól a támogatottságig.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
Advertisements

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Gondolkodj Egészségesen! Program OSZMK baleset-megelőzési konferencia szeptember 30.
MBE Gyülekezetplántáló regionális találkozó április 20. Eger
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
"Tabletek, kispolski, miegymás - Mi is az a Bűvösvölgy?” Média animátor – H95 Bűvösvölgy szeptember Legeza Katalin.
Sajó-Bódva Völgyi Hulladékgazdálkodási ISPA program PR kampányának ismertetése István Zsolt osztályvezető Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Alapítvány Logisztikai.
A direkt marketing fogalma
Az Internet Fiesta a könyvtárakban 2002 dr. Bakonyi Péter Országos Könyvtári Kuratórium elnöke.
kiemelt projekt szolgáltatásainak bemutatása
Educatio Press Magyar Oktatási Hírügynökség. Előzmények, célok:  Az országban több mint 400 ezer felsőoktatási hallgató van.  A felsőoktatási területhez.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
TÁMOP projekt szakmai feladatai és eredményei Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Topár Gábor szakmai projektvezető Minőségügyi Konferencia ZMNE.
Globalizáció társadalmi összefüggései - kulturális globalizáció
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
Az adományozás fogadtatása a médiában Kutatási eredmények október.
A filozófia helye a középiskolai oktatásban
3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
DPR kommunikáció alapelvei
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
Tudomány Társadalom Kommunikáció Pojekt-bemutató.
Gábor Dénes Tehetségpont
MAKROKÖRNYEZET /1/ ÜZLETI KÖRNYEZET 2. előadás 2006/2007. tanév.
A Jövő Internet Nemzeti Kutatási Program – JINKA 1.3 Dr. Sallai Gyula Jövő Internet Kutatáskoordinációs Központ Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi.
Fiatalok Lendületben Program Előzmények: Fiatalok Európáért, Ifjúság Program Időtartam: Költségvetés: € – 2,5.
Povorello XXI – A rend jövője PR és kommunikációs javaslatok.
Europe Direct Tájékoztató Központ Budapest ELTE Rektori Hivatal Pályázati és Innovációs Központ ELTE Innovációs nap 2013.
Egyházi iskolába járó serdülők iskolai attitűdje és döntéseik vizsgálata Kovács-Krassói Anikó PTE BTK „Oktatás és Társadalom” Doktori Iskola szeptember.
5. A népesség állampolgársága, nyelvi, etnikai, vallási összetétele
Nemzetek közötti kommunikáció Bevezetés Kulcsszavak definiálása.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Olaszliszka/rasszizmus/ciganybunozes.hu Az internet manipulatív hatásának jelentőségéről XXX. Jubileumi OTDK Konferencia Szeder Dóra Valéria III. Évfolyam.
A SZÉLSŐJOBBOLDALI IDEOLÓGIA REPREZENTÁCIÓJA A DEBRECENI EGYETEMISTÁK KÖRÉBEN Sőrés Anett Debreceni Egyetem, Szociológia MA II. Témavezető: Prof. Dr.
Az amerikai (USA) kommunikáció
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
Megváltozott munkaképességű munkavállalók alkalmazása a Szerencsejáték Zrt-nél Rosner Imre, osztályvezető 2013.november 12.
A MAGDOLNA-NEGYED SAJTÓELEMZÉSE A LBERT D ÓRA – Z ÁVECZ G ERGŐ Műhelyszeminárium,
Környezetvédelmi kommunikáció a gyakorlatban
“A Matáv hozzáad” A Matáv társadalmi szerepvállalása.
Közművelődési Intézményvezetők Fóruma Budapest, 2007 október 30. / A BNE és a BMK közös fóruma / Változások - kihívások - kitörési pontok.
GKIeNET Kft. A Nemzeti Digitális Közmű – mint válasz az alapproblémára Tihany, május 27. Kis Gergely MKE 41. Vándorgyűlés, FITT Szekció.
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
Tagja-e a politikus a mosóporszabásúak rendjének? Perlaky - Papp József főiskolai docens, pr szakvezető.
Nyíregyházi Főiskola, 2006/2007. II. félév
DR. habil, Dr. Dr. VASS CSABA
Történelem – középszintű témakörök
Európa vallásai.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
1 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT A projekt eredményeinek bevezetéséért felelős csoport bemutatkozása.
Egyházi iskolába járó serdülők iskolai attitűdje és döntéseik vizsgálata Kovács-Krassói Anikó PTE BTK „Oktatás és Társadalom” Doktori Iskola április.
Önkéntesség, mint társadalmi szerepvállalás
AdRisk Community action on Adolescent and Injury Risk – Közösségi összefogás a fiatalok baleseti kockázatának csökkentésére Európai szintű szituáció-elemzés,
Non-profit TV Kereskedelmi Rádió Újság Internetes Hírportál Üzleti TV Rádió Reklámozók és eladók Média Ügynökség Támogatók.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
PTE INNOVÁCIÓS NAP 2015 A PTE marketing eszköztára KKV-k részére felsőoktatási marketing | üzlet vagy sem? Deliné dr. Győrmárton Rita PTE Marketing Osztály.
Hajós Katalin Budapest, június 5.
A reintegráció lehetőségei
 Nógrádmarcal Nógrád megyében, Balassagyarmattól 10 km-re található zsák település  A Cserhát hegység északi nyúlványának szélén, az Ipoly völgyének.
Vallási emlékek és vallások a mai Magyarországon
Tájékoztató NGM_AK004.
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
Tájékoztató NGM_AK004.
Bemutatkozás A kutatás bemutatása
WDBA2 szoftver szeptemberétől a korábbi Choices szoftvert a wdba2 nevű szoftver váltotta fel. A wdba2 egy olyan internetes alapú szoftver mely egyrészt.
Egyházak finanszírozása
Előadás másolata:

Kommunikációs bravúr: Az elutasítottságtól a támogatottságig

Péterfi Dóra Ágnes XXX. OTDK - Társadalomtudományi szekció Társadalmi és politikai kommunikáció

VALLÁS TÁRSADALOM KULTÚRA

Kamarás (1995)

9

Hálózatok kommunikációs kivetülései Krisnás szervezetek

Az MKHK legfontosabb hálózati csomópontjai Magyarországi Krisna-tudatú Hívők Közössége és központjai, Krisna-Völgy/Öko-Völgy, Vallásközi párbeszéd és tásadalmi párbeszéd rendezvényeken, Közügyekért való összefogás - ételosztás, lépnikell, fenntartható fejlődés, abortusz-kérdés, Egészséges életmód és a hozzá kapcsolódó termékek -Átma-Center, Lál- shop, Góvinda Étteremlánc, Védikus tudományok és oktatás - Bhaktivedanta Főiskola, tanfolyamok, kutatások Internet + sajtó +média

Hálózatépítő és kapcsolatteremtő kommunikációs eszközök TOP 3 Webes eszköztár •Honlapok •Online TV •Blogok Személyes kommunikáció •Karitatív tev., adománygyűjtés, könyvterjesztés •Saját rendezvény •Külső rendezvény Sajtó és média megjelenések •Sajtókapcsolatok, megjelenések •Film •TV, Rádió

Vizsgálat módszerei •Sajtószóvivő, bhakták Egyház képviselői •SZJA 1%, KSH (Népszámlálás) Elérhető statisztikák •Cikkelemzés ( ), stílus + téma Saját mérés

Személyi Jövedelem Adó 1% SorszámTechn. számNévFelajánlott összeg (Ft)Felajánlók száma (fő) MAGYAR KATOLIKUS EGYHÁZ MAGYARORSZÁGI REFORMÁTUS EGYHÁZ MAGYARORSZÁGI EVANGÉLIKUS EGYHÁZ MAGYARORSZÁGI KRISNA-TUDATÚ HÍVŐK KÖZÖSSÉGE MAGYARORSZÁGI BAPTISTA EGYHÁZ MAGYARORSZÁGI ZSIDÓ HITKÖZSÉGEK SZÖVETSÉGE HIT GYÜLEKEZETE GYÉMÁNT ÚT BUDDHISTA KÖZÖSSÉG MAGYARORSZÁGI JEHOVA TANÚI EGYHÁZ MAGYARORSZÁGI UNITÁRIUS EGYHÁZ

Népszámlálás 2001, Vallási meggyőződés • fő vallotta magáról, hogy Örök világtörvényt hirdető vallások híve • MKHK szerint: fő • Hívők száma: népesség 0,2  0,25 %-a • SZJA egyházaknak felajánlható támogatás 12 %-a

Cikkek elemzése: hangnem és téma

Cikkek témája Téma, amivel kapcsolatban a krisnásokat említik Összes cikkbenArány %-ban Vallások, Isten említése 1020,4 % Rendezvények, események 1939,0 % SZJA 1 % 612,2 % Ételosztás 816,2 % Intézmény 612,2 % 5 témakör49 említés100 %

Köszönöm a figyelmet!