Média és életmód kapcsolata

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A sportszocializáció.
Advertisements

Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
Egészségérték-gazdálkodás: Mitől függ az egészségünk?
Az internet, a TV és társas támogatás összefüggései
Szenvedélyek fogságában - a drogok
A tanári munka értékelése
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
Digitális világ 6. foglalkozás A hirdetések világa Mi a reklám?
A Kerékpáros Közlekedés Előnyei. Magyar Kerékpárosklub Adatok Európából  Naponta 100 millió kerékpáros utazás  Több mint 300 millió kerékpár  Városokban.
Társadalmi rétegződés, életmód, szabadidő
Professzionális iskolai kutatások
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
Mire jó az internet? • Kommunikáció a családdal, a barátokkal • Elérhető információ és szórakozás • Tanulási, ismerkedési, és felfedezési lehetőségek.
Globalizáció társadalmi összefüggései - kulturális globalizáció
Interaktív Multimédia Gyurik Pál Veszprémi Egyetem Alkalmazott Gazdaságtan Tanszék Egyetem TV.
Médiagazdaságtan A televíziózás piaca.
Híradók a közvéleményben június 16. Az adatok forrása : június 6-9. között készült 1000 fős telefonos kutatás.
A Nemzeti Iskolagyümölcs-Program megvalósításának tapasztalatai a KLIK Debreceni Tankerületében Pappné Gyulai Katalin tankerületi igazgató Dr. Pakurár.
Zsigmond Király Főiskola OTDK Társadalomtudományi Szekció versenye
Médiamarketing Lapok piaca 2012.február.
Gálik Mihály Kit is érdekel a digitális televíziózás Magyarországon? BKÁE Média és Telekommunikáció Tanszék Média és Telekommunikáció Tanszék.
sajtótájékoztató a felnőtt lakosság egészségmagatartása, motivációi
GYERMEKBÁNTALMAZÁSOK A TABULA RASA ALAPÍTVÁNY TEVÉKENYSÉGE Kovácsné Duró Andrea ME BTK Tanárképző Intézet
Szabadidős tevékenységek /Felmérés készült egy vidéki gimnáziumban, 2006 februárjában/ Civitas Polgár az Európai Demokráciában Csapat: Tetrarchia.
Az EU oktatási és képzési rendszerének célkitűzései
A nemzetközi hallgatói mobilitást befolyásoló társadalmi és felsőoktatási tényezők Kiss László.
A család Tóth József.
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
A média mint nevelési intézmény
A TÁRGYALÁS Mint a versengés és az együttműködés közötti egyensúlyozó tevékenység.
A BA/BSc végzettség hasznosíthatóságának vizsgálata a Debreceni Egyetemen és Nyíregyházi Főiskolán végzett fiatalok körében Seres Edina
Vállalati folyamatok, alrendszerek, tömegszerűség, külső környezet, belső adottságok, hierarchia, kultúra.
Család Családi kapcsolatok jelentősége a gyermek életében
Óvodai tanterv a 3 és 7 évesek számára
„Környezet- és egészségtudatos iskola” Magyar Bioetikai Társaság 20. Nemzetközi Konferenciája szeptember 21.
László Balázs Politika – mint az új generációk lehetősége OTDK, Budapest,
Növeli-e a középiskolai erőszak esélyét a televízió, a számítógépes játékok használata, valamint a vallásosság hiánya ? A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat.
2011. szeptember FIATALOK, REKLÁM, FOGYASZTÁS ESETTANULMÁNY Dr. Babocsay Ádám Millward Brown Hungary Kft. Kvalitatív kutatási igazgató.
Kósa Éva : VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Médiapolisz lakói I. Közvetítő faktorok.
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
Új hirdetési megoldások a televíziós piacon
Fogd A Kezem Alapítvány
Biológiai anyagok súrlódása
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Az idegen nyelvi kompetenciák fejlesztése, valamint az intézményeken belüli implementáció és megyei szaktanácsadás. KOMPETENCIA-KONFERENCIA Debrecen, 2006.
Avagy mire is emlékezem…
Az éghajlatváltozás kommunikációja a médiában Innováció és kommunikáció III. Megyeri Nóra - Turcsán Edit.
A középiskolai közösségi szolgálatban rejlő pedagógiai és intézményi lehetőségek - Pavlics Tamás - „Önkéntesség – közoktatás – közösségi szolgálat” szakmai.
A televíziózási szokások változása az infokommunikációs eszközök tükrében.
Edzéselméleti témák Kiválasztás
nielsen közönségmérés
„2007 a médiaszabályzás kezdete” 12. Televízió és hangtechnikai konferencia Budapest, május 2-3. Dr. Sarkady Ildikó MeH, Médiapolitikai Főtanácsadó.
A Szabolcsi Fiatalok a Vidékért Egyesület, a Svájci – Magyar Civil Alap Szociális szolgáltatások nyújtása tématerületére 2013-ban benyújtott „Tanítsuk.
Fiatalok szegmentálása táplálkozási szokásaik szerint
Az audiovizuális szolgáltatások szabályozásának új útjai A médiaszabályozás reformja az Európai Unióban dr. Zachar Balázs Miniszterelnöki Hivatal.
Kutatások a digitális átállás társadalmi fogadtatása területén ORTT Alkalmazott Kommunikációtudományi Intézet Hazay István.
A televíziózás története
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
A mérhetőségtől a televíziós hatékonyságig Két azonos nézettségű reklámszpot értéke azonos? Az RTL Klub és az r-time között végzett reklámhatékonysági.
A digitális televíziózás és az innováció Infokommunikációs Tanszék Urbán Ágnes A digitális televíziózás és az innováció 3 A ‘90-es évek várakozása 
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
Mint a Kolping-i mű iskolánk is arra próbálja nevelni tanulóit hogy keresztényként a világban és ezáltal a foglalkozásukban, a házasságukban és a családban,
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
A második ipari forradalom és hatásai
Értékek.
Az online marketing legújabb generációja
A kisközösségi rádiózás szabályozási és műszaki kérdései
Milyen kulturális tényezők lehetnek hatással az USA tagállamainak mozgástudatosságára? I. rész – szimuláció / Békéscsaba (II. rész – hatásmechanizmusok.
EGÉSZSÉGES ÉLETMÓD 1.
Előadás másolata:

Média és életmód kapcsolata

Bevezetés Televízió  Család; életmód változások Televízió hatásmechanizmusa; Kontroll - Civil szervezetek

Tömegkommunikáció= Televízió Életmódváltozások Bioritmus változások Életprogramok strukturálódása TV+ Szabadidős programok és televíziónézők strukturálódása Tömegkommunikáció= Televízió

Couch Potato

Couch Potato

Couch Potato

Advertainment felsőfokon Jhvbjhvghfkhgf „A TV lehet a harmadik, vagy negyedik szülő, de sosem lehet az első, vagy a második…” Clinton

Disney vs Pixar, Dreamworks Jhvbjhvghfkhgf

Tanulmányok logók

Televíziós szokásaink Intenzitás Információ megmaradás Családon belüli hierarchia A televíziózás alatt végzett egylb tevékenységeink TV-nézést befolyásoló egyéb tényezők

Reklámnézés pszichológiája Involváltság Reklámészlelés Reklámelhelyezés pszichológiája Napszak szerint, demográfiai jellemzők szerint Műsorok környezete TV nézés hossza Ötlet, kreativitás, humor Érzelmi állapotunk

Tanulmányok Reklám blokkhossz Split screen Mérhető izgalom Reklámészlelésre ható tényezők Kábel TV piac változásai (itt jók vagyunk:) Szponzorációs kutatások

A társadalom építőköve A családon belüli kommunikációt meg nem határozza, de befolyásolja A feszültséget oldja Elszigetel a világtól Elszigetel a családtagoktól A családon belüli dominanciát meghatározza

A televízió további hatásai Átvette a család és iskola szocializáló szerepét Önállósága nincs, érdekszférák irányítják Fogadói oldal ráhatása nincs IgénykielégítésIgénykeltés Civil szervezetek veszik át a kontroll szerepet (ORTT)

Civil szervezetek kompetenciája Hatékonyság Civil szervezetek-média kapcsolata Kereskedelmi érdekek Infotainment Megválasztották Brazília legcsúnyább parasztját Párt talált a naponta 300x elélvező nő Porzsákból került elő Micike a törpehörcsög Kicsúszott egy motorcsónak Ausztráliában egy versenyen

Konklúzió Jövőkép Saját vélemény