Média és életmód kapcsolata
Bevezetés Televízió Család; életmód változások Televízió hatásmechanizmusa; Kontroll - Civil szervezetek
Tömegkommunikáció= Televízió Életmódváltozások Bioritmus változások Életprogramok strukturálódása TV+ Szabadidős programok és televíziónézők strukturálódása Tömegkommunikáció= Televízió
Couch Potato
Couch Potato
Couch Potato
Advertainment felsőfokon Jhvbjhvghfkhgf „A TV lehet a harmadik, vagy negyedik szülő, de sosem lehet az első, vagy a második…” Clinton
Disney vs Pixar, Dreamworks Jhvbjhvghfkhgf
Tanulmányok logók
Televíziós szokásaink Intenzitás Információ megmaradás Családon belüli hierarchia A televíziózás alatt végzett egylb tevékenységeink TV-nézést befolyásoló egyéb tényezők
Reklámnézés pszichológiája Involváltság Reklámészlelés Reklámelhelyezés pszichológiája Napszak szerint, demográfiai jellemzők szerint Műsorok környezete TV nézés hossza Ötlet, kreativitás, humor Érzelmi állapotunk
Tanulmányok Reklám blokkhossz Split screen Mérhető izgalom Reklámészlelésre ható tényezők Kábel TV piac változásai (itt jók vagyunk:) Szponzorációs kutatások
A társadalom építőköve A családon belüli kommunikációt meg nem határozza, de befolyásolja A feszültséget oldja Elszigetel a világtól Elszigetel a családtagoktól A családon belüli dominanciát meghatározza
A televízió további hatásai Átvette a család és iskola szocializáló szerepét Önállósága nincs, érdekszférák irányítják Fogadói oldal ráhatása nincs IgénykielégítésIgénykeltés Civil szervezetek veszik át a kontroll szerepet (ORTT)
Civil szervezetek kompetenciája Hatékonyság Civil szervezetek-média kapcsolata Kereskedelmi érdekek Infotainment Megválasztották Brazília legcsúnyább parasztját Párt talált a naponta 300x elélvező nő Porzsákból került elő Micike a törpehörcsög Kicsúszott egy motorcsónak Ausztráliában egy versenyen
Konklúzió Jövőkép Saját vélemény