F ENNTARTÁSI BESZÁMOLÓ 2012/13 Kanizsay Dorottya Egészségügyi Szakképző Iskola.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ifi István ügyosztályvezető november 2 4. Esélyegyenlőség a fővárosi TISZK-ekben.
Advertisements

Bókay János Humán Szakközépiskola tanév
A Szily TISZK közösségfejlesztési szolgáltatása /2009/ Bemutatkozás a tagiskoláknak Fejlesztő pedagógusi szakszolgáltatás Iskolapszichológusi szakszolgáltatás.
Kossuth Lajos Kéttannyelvű Fővárosi Gyakorló Műszaki Szakközépiskola
Katona József MKSZIG 1 Katona József Szakközépiskola és Felnőttoktatási Gimnázium.
TÁMOP fenntartási időszak 2012/2013. tanév
 A pedagógiai munkát segítő feladatok jogszabályi környezetének ambivalenciája: • A nevelési és oktatási intézmények működéséről szóló 11/1994. MKM rendelet.
A szociálpedagógus segítségnyújtásának formái a Kollégiumban
Az iskolai szociálismunka
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
TÁMOP Nagyrendezvény. Az ifjúságsegít ő esetmenedzser létrejötte – case Manager.
Beszámoló a fenntarthatósági időszakban végzett feladatokról TÁMOP – 2.2.3–07/1–2F–2008–0008 „Mércénk az ember” Bókay János Humán Szakközépiskola.
TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola” című projekt tevékenységeinek bemutatása.
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
A hátrányos helyzet kezelésének középiskolai modellkísérletei Vályi Péter Szakképző Iskola és Kollégium Tamási június 4.
KOMPLEX TANÁCSADÓI RENDSZER
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
Raoul Wallenberg Humán Szakképző Iskola és Gimnázium.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
ISKOLAI MENTOR SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉSI SZAK
A gyakorlatvezető mentor
A szociálpedagógus feladatai a Deák Ferenc Középiskolai Kollégiumban
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F számú projekt Szolgáltatásszervezési csoport beszámolója július 02.
HUMÁN TISZK TÁMOP 07/1-2F SZÁMÚ PROJEKT Szolgáltatásszervezési csoport beszámolója 2009 október 02. „Mércénk az ember”
Beszámoló a Szakképzés koordinációs munkacsoport munkájáról Petrovics Zsuzsanna.
HUMAN TISZK Pr, marketing munkacsoport Beszámoló 2009 HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
F ENNTARTÁSI BESZÁMOLÓ 2011/12 Kanizsay Dorottya Egészségügyi Szakképző Iskola és Gimnázium.
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat február 4. A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött.
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
Humán TISZK Záró konferencia szeptember 16. Mércénk az ember TÁMOP /1-2F
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
"Legyen az esély egyenlő ..."
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Iskolapszichológia a Nevelési tanácsadóban
Kompetensek lettünk? június 27..
A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
Pedagógiai munka a Nevelési Tanácsadóban
Felnőttoktatási tájékoztatója
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
AZ ÚJ TÍPUSÚ SZAKTANÁCSADÁS Szabó Klára január 28.
Iskolai közösségi szolgálat
AZ ISKOLAI KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLAT.  NAT 2012, EMMI-rendelet 2012  2016-tól az érettségi vizsga megkezdéséhez 50 óra közösségi szolgálat teljesítése szükséges.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Ökoiskola? Károlyi a régióban. Gyermekvédelem EGYÜTT A DROG ELLEN Az egész iskolát átfogó program: - szülők - tanárok - diákok részére előadásokat szerveztünk.
Együtt az egészséges fiatalokért a Thanban Balogh Tiborné Than K. Ökoiskola Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskola.
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
„FIGYELJÜNK EGYMÁSRA!” KOMPLEX MEGELŐZŐ, EGÉSZSÉG ÉS KOMPETENCIA FEJLESZTŐ MODELL PROGRAM a Szent József Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumban Berényi.
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Budapest I Kerületi Kosztolányi Dezső Gimnázium
A Fejér Megyei Pedagógiai Szakszolgálat Bicskei Tagintézménye
AZ IKSZ 50 ÓRÁJÁNAK INTÉZMÉNYI SZINTŰ TERVEZÉSE
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Iskolai közösségi szolgálat a Borosban
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Beiskolázás a „Gundel”-ben
Szakiskolai fejlesztési program
Gyermek- és ifjúságvédelem, vezetői felelősség és támogatás
Előadás másolata:

F ENNTARTÁSI BESZÁMOLÓ 2012/13 Kanizsay Dorottya Egészségügyi Szakképző Iskola

F ELADATOK I.Koordinátor testület  Közös programok szervezése  Gazdálkodási ügyek (GSz-szel)  Beiskolázás, beszámíthatóság  Havonta megbeszélés  Folyamatos kapcsolattartás (e.mail, telefon)  Adatszolgáltatás, információközvetítés

F ELADATOK II.Koordinációs iroda  Pszichológus (Kukovecz Lilla)  Heti 1 alkalom, egyéni megbeszélések  Konzultáció osztályfőnökökkel  Ifjúságvédelmi felelős (Kremó Márta)  Heti rendszeresség, folyamatos kapcsolattartás  Nagyon sok segítség (igazolatlan hiányzások, SNI, kapcsolattartás gyermekvédelemmel, csoportmunka stb.)  Szabadidő szervező (Kolláth Mariann)  Rendszeres kapcsolattartás, ben programok  Közösségi szolgálat

F ELADATOK III. Petrik TISZK-kel való együttműködés  Részvétel a koordináló testület munkájában  Kanizsay, Semmelweis  Koordinációs iroda munkatársai, 2013/14-es beiskolázás  Folyamatos kapcsolattartás, konzultáció  PTDK  Környezetvédelmi vetélkedő

F ELADATOK IV. Elégedettségi mérés ??? V.Pedagógus továbbképzés  1 fő felsőfokú közismereti  1 fő felsőfokú szakmai  3 fő pedagógus szakvizsga  5 fő érettségi elnöki képzés  4 fő a 120 órás továbbképzés keretében

F ELADATOK VI. Pályaorientációs rendszer alkalmazása??? VII.E-napló  Az F2 e-naplóját használjuk  Indok: tanulói adatok, tantárgyfelosztás eleve benne van, igazodtak a mi kéréseinkhez  Előző évekhez képest több javítás, könnyebben kezelhető, praktikusabb, aktualizált nyomtatványok, még több információ

F ELADATOK VIII. Informatikai szolgáltatások  VIR közös tárhely  Továbbra sem került fel semmi tőlünk, kérhetnék ötleteket?  Határidő? Feljegyzés?  Közös honlap  Ugyan a tartalma frissült, de pl. az elérhetőségeknél még mindig a régi nevek szerepelnek és nálunk a logó sem lett lecserélve  Az idei versenyről elküldött anyag csak a Raoul-nál van fent, pedig mi is elküldtük a sportnapot  TISZK-es logó: szerepel minden szórólapon, levélpapíron, és a saját honlapunkon is

F ELADATOK IX. Családpedagógiai szolgáltatások  Tanulás módszertani, pályaorientációs tanácsadás  évfolyamon tanulás módszertan óra  Egyéni segítség  Pályaorientációs órák, igény szerint egyéni tanácsadás  Roma tanulók segítése  Idei tanévben is komoly problémák (lopások. balhék, főleg a szakiskolában, rengeteg hiányzás)  Pedagógiai asszisztens, Kremó Márta  Fogyatékkal élők segítése  SNI-s tanulók, gyengén látók, hallássérültek, mozgáskorlátozottak

F ELADATOK IX. Mentorálás  Idén nem tudtuk az órakeretből „kigazdálkodni” a mentorok óráit, ingyen pedig nem várható el a munka  A feladatok megoldása: fejlesztőpedagógus, Kremó Márta, az osztályfőnökök és az iskola vezetés  Úgy gondolom ez így nem felel meg a projekt feltételeinek, nem „számolható el” (adminisztráció???)  Problémák az eddigiekhez hasonlóak  Hátrányos helyzet, családi traumák, egészségügyi problémák  Tanulási nehézségek, magas igazolatlan óraszám  Szülői közreműködés hiánya („falazás”)  Új elem: bírósági tárgyalás, Kormányhivatal szabálysértés, gyámügy

F ELADATOK X.Felzárkóztatás  4 felzárkóztató tanár + a fejlesztő pedagógus  Matematika,, magyar nyelv, szövegértés  Közel 80 tanuló XI. Szakképzést előkészítő évfolyam  Beszámíthatóság feltételei  Továbbtanulási tanácsadás, pályaorientáció  Jelentkezési lapok továbbítása, e-jelentkezés  Pályakövető kérdőív az érettségin

F ELADATOK XII. Közösségi funkciók  Beiskolázás  Újpest börzén megjelenés  Nyitott kapuk hete  Szakmai versenyek  Egészségfejlesztés vetélkedő (Fodor)  Komplex verseny (Semmelweis)  SZÉTV– hely!  Vöröskeresztes versenyek (csecsemőgondozó, elsősegély)  Egyéb közös rendezvények  Valamennyi rendezvényen részt vettünk

F ELADATOK XII. Közösségi funkciók  Saját verseny  Idén nem a helyesírási illetve szövegértő versenyek  Sportverseny, csak a Humán TISZK-nek  Versenyszámok: • Kosárlabda • Foci • Falmászás • Sorversenyek  Hangulat, eredmények ….

F ELADATOK XIII. Moduláris tananyagok, e-learning  A moduláris tananyagok tantárgyakba való beépítése megtörtént  A kapott könyveket, audiovizuális anyagokat a tanítás során folyamatosan használják a kollégák  A fogyatékosokat segítő szoftverek  Nagyító program (Magic) – gyengén látók, informatika órán  Felolvasó szoftver (Jaws) – idén nincs vak tanulónk  Az e-learning tananyagokat egyéni gyakorlásra ajánljuk a tanulóknak

E GYEBEK  Papírgyűjtés  Iskolai verseny 3. éve  Osztályok között, a „saját súlynak megfelelő mennyiség”  A befolyt összeg a DÖK-é  Kupakgyűjtés  Kortárssegítés, kortárssegítő képzés  Drog prevenció (Kronodrog), szexuális felvilágosítás (AIDS megelőzés)  Kommunikációs, illetve önismereti tréningek  Rendhagyó irodalom órák

E GYEBEK  Környezetvédelmi, fogyasztóvédelmi foglalkozások  Bűnmegelőzési program  Beteg gyerekek látogatása, óvodai műsorok  Mikulásgyár, „cipős-doboz” akció  Ápolók napja kulturális műsor  Újpesti rendezvényeken legaktívabb iskola  Újpest - diákpolgármestere cím  Sport: versenyek (röplabda bajnokság), rendezvények

E GY ÉV MÚLVA …