Kérdőív a FEKOSZ-ról Az őszi találkozón kitöltött kérdőívek értékelése 2009. november 27.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Témahét a 3. b osztályban október
Advertisements

KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 PÜSPÖKSZILÁGYI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
 Kiemelkedő utánpótlás nevelés  Saját tulajdonú sportcsarnok  infrastruktúra  Nyitás a szabadidő és közösségi programok felé.
A Szily TISZK közösségfejlesztési szolgáltatása /2009/ Bemutatkozás a tagiskoláknak Fejlesztő pedagógusi szakszolgáltatás Iskolapszichológusi szakszolgáltatás.
Többnapos „sportfesztivál” a magyarországi illetve határon túli felsőoktatási intézmények hallgatói számára a Debreceni Campus Nonprofit Közhasznú Kft.
Mire jó a DÖK?.
Iskolánkról.
Medgyaszay István Szakképző Iskola, Gimnázium és Kollégium
KÖSZÖNTÖM A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Tájékozódási Futásért Egyesület nevében.
„Keresztény nevelés – egyházi iskola” október 15.
Ifjúsági és szabadidős programok Legyen az esély egyenlő- esélyteremtés a Sásdi kistérségben.
Ifjúsági és szabadidős programok Legyen az esély egyenlő- esélyteremtés a Sásdi kistérségben
Budapest, szeptember 22.1 A KÖVI képzései a hallgatói vélemények tükrében Baráth Tibor KÖVI igazgató KÖZOKTATÁSI VEZETŐKÉPZŐ ÉS TOVÁBBKÉPZŐ INTÉZET.
Disszeminációs Konferencia „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV
COMENIUS PROGRAM.  „Egész életen át tartó tanulás programja“  Iskolák nemzetközi együttműködése Mi is az a Comenius?
„A SZLOVÁK- MAGYAR HATÁRON ÁTNYÚLÓ FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM MOTORJÁNAK BEINDÍTÁSA” című projekt eredményei című projekt eredményei Előadó: dr. Iváncsics.
Bercsényi Miklós Gimnázium és Kollégium AJKP 2011
1 Tudás és/vagy kompetenciák? Végzős hallgatók részvétele a felnőttoktatásban Ábrahám Katalin – Tőzsér Zoltán Debreceni Egyetem Nevelés-és művelődéstudományi.
2013/2014. tanév Tanévzáró kollégiumi közgyűlés május 21.
A TTKT nyelvi munkaközösség alakuló értekezlete Waldmann-né Baudentisztl Éva.
MTA Tudásmenedzsment workshop Szemelvények, érdekes eredmények „A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata” c. kutatásból
A települések polgári védelmi sorolásának szabályai Jogszabályi háttér § §114/1995. (IX. 27.) Korm. rendelet a települések polgári védelmi besorolásának.
Életkor TESZT.
„Mércénk az ember”. A partneri elégedettségi felmérés célja: hogy lássuk a kiértékelt adatok alapján, mely területeken kell javítanunk az együttműködést.
A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött.
A 2012-es év eseményei. 1, Olvasás népszerűsítő program Alsomocsolád 2012-ben hét alkalommal tartottak könyvklubot, alkalmanként fő részvételével.
Magatartástudományi Intézet
Tagszervezeti munka erősítése
Harmadik országbeli hallgatók beilleszkedésének elősegítése
Iskolák határok nélküli együttműködése.
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Az egyenlő bánásmód érvényesítése és a társadalmi.
ÜDVÖZÖLJÜK a Térségi Konferencia résztvevőit november.
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Szarka Zsuzsi
Együttműködési lehetőségek a kompetencia alapú oktatás elterjesztése érdekében Tuza Tibor Balogh Tibor.
Egészséglelkesek az iskolákban Az egészségfejlesztés helyzete az általános iskolákban.
TEVÉKENYSÉGÜNK a tanév során. augusztus – szeptember őszi szűrés az óvodákban az 5. életévüket betöltött gyermekek részére logopédiai szűrés csoportos.
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
A BSc képzés tapasztalatai BME VBK Műhelykonferencia – ELTE Bolyai Kollégium október 17.
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
Szent Márton Gyermekmentő Szolgálat Közhasznú Alapítvány.
KIÉGETTSÉG VIZSGÁLAT 2011/12.
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
Dunaújváros2014. szeptember 15. Projekt eredményeinek disszeminációja – 9. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban.
László Gyula1 Szakmai gyakorlat Szakdolgozat Záróvizsga Tájékoztató a BA III.-IV. évfolyamnak.
TÁMOP b-14/ „határokon túl-ha/tár”
Fogászati ellátás november Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya.
SZÜLŐI ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS ÓVODAI FEJLESZTÉS 2011/2012
Lelkipásztorok lelkigondozása Szováta, 2014 október
Hallgatólét, Mafihe. Jelölések Mafihe – Magyar Fizikushallgatók Egyesülete Fizikus – mindenki, aki a fizikával vagy annak határterületével foglalkozik.
Felmérés a MÚOSZ-tagok üdülési szokásairól, igényeiről Készítette: Bellai László, Horváth Zoltán – január 25.
A hátrányos helyzetű fiatalok felsőfokú tanulmányait elősegítő esélyegyenlőségi programom, amit az Emberi Erőforrások Minisztériuma támogat és megvalósítója.
Diákparlament E-napló Néha nem az kerül be óracímként az e- naplóba, amit valójában vettünk, ami problémát okoz a pótlásoknál, valamint a szüleinkkel.
A Dél-Alföld általános gazdasági helyzete és a mögötte meghúzódó EMBER
Okt.23-Nov.6. Pontos hőmérsékletet mértünk a nap minden fontosabb időszakában, melyből egy táblázatot, majd diagrammokat készitettünk a minimum, maximum.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Fekvőbeteg ellátás november. Hányadik alkalommal veszi igénybe az ellátást? %
KOLLÉGIUMI KÖZGYŰLÉS május /2015. TANÉV II. félév értékelése.
Ökoiskola? Károlyi a régióban. Gyermekvédelem EGYÜTT A DROG ELLEN Az egész iskolát átfogó program: - szülők - tanárok - diákok részére előadásokat szerveztünk.
MESZ Utánpótlás Bizottságának évi beszámolója Készítette: Nagy Gábor Bizottság vezetője.
A Magyar Turizmus Zrt. MICE kutatásának 2007-es összefoglalója.
Erasmus+ tapasztalatok
10 érv, hogy a Nyíregyházi Egyetemet válaszd!
Rendszeres szociális támogatás – Hallgatói visszajelzések
Gazdálkodástudományi Szakmai Kollégium
Közös feladataink az önérvényesítéshez kapcsolódóan
„ÖSSZEFOGÁSBAN AZ ÉSZAK- HEGYHÁTÉRT”- EFOP
A Magyar Turizmus Zrt. MICE kutatásának 2006-os összefoglalója
Hömérséklet változások
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
A Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő 2017-es beszámolója
Előadás másolata:

Kérdőív a FEKOSZ-ról Az őszi találkozón kitöltött kérdőívek értékelése november 27.

A kérdőívet kitöltő személyek száma 58 fő

A résztvevők megoszlása a kollégiumban betöltött szerepük szerint

I. fejezet A találkozóról

I. 1. Mikor legyen a találkozó?

I. 2. Megfelelő-e a találkozó időtartama?

I. 3. A költségről

I. 4. A szervezők erre helyezzék a hangsúlyt

I. 5. Mennyire tetszett a találkozó?

I. 6. Milyen volt a szervezés?

I. 7. Mennyire volt érdekes a program?

I. 8. Mennyire sikerült barátokat szerezni?

II. fejezet Az alábbi programok mennyire fontosak a FEKOSZ életében?

II. 1. Mennyire fontos a nagy találkozó évente egy alkalommal?

II. 2. Mennyire fontos program a vezetőképző?

II. 3. Mennyire fontos a régiótalálkozó?

II. 4. Mennyire fontos az éjszakai sportkupa?

II. 5. Mennyire fontos az asztalitenisz kupa?

II. 6. Mennyire fontos a Kollégiumvezetők Kollégiuma?

II. 7. Mennyire fontos a nyári vízitúra?

III. fejezet Összességében és általában mennyire vagy elégedett a FEKOSZ tevékenységével?

III. 1. A programszervezéssel

III. 2. A szakmai munkával

III. 3. Az érdekvédelemmel

III. 4. A hírek, információk eljuttatásával

III. 5. A honlappal

IV. fejezet Milyen elképzeléseid vannak a FEKOSZ munkájáról, mivel lenne célszerű foglalkozni a szervezetnek?

IV. 1. Szabadidős/csapatépítő programok szervezésével

IV. 2. Szakmai munkával

IV. 3. Érdekvédelemmel

IV. 4. Hírek, információk eljuttatásával

IV. 5. Vezetőképzéssel

IV. 6. Régiók működtetésével

IV. 7. Tagozatok (hallgatói/igazgatói) létrehozásával

Milyen programokra lenne még szükség? •Ingyen csocsó, kirándulás, túra, ünneplés a FEKOSZ-szal •Kötélhúzás •FEKOSZ szilveszter •Csocsóbajnokság •Több sport, külföldi túra (Ausztria) •Tagkollégiumok látogassák egymás •Ilyen vetélkedőre, hidegben, októberben biztosan nem •Egy napos kirándulás •Focikupa •Csapatépítős csoportfoglalkozás

ÉS MÉG: VIZESPÓLÓ VERSENY

Vezetőképző II. 2. A vezetőképző fontossága IV. 5. Foglalkozzon a FEKOSZ a vezetőképzővel

Régiók II. 3. A régiótalálkozók fontossága IV. 6. Foglalkozzon a FEKOSZ régiók működtetésével

Pontszámok (számtani átlag=5907)