PROJEKT A GYAKORLATBAN AVAGY A TANULÓPÉNZT MEG KELL FIZETNI.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A SZERETET - HIMNUSZA IDÉZET PÁL APOSTOLNAK A KORINTUSIAKHOZ ÍRT 1.LEVELÉBŐL.
Advertisements

Szent Pál Korintusiaknak írt 1.levele 13.
A MATARKA használata a Nyíregyházi Főiskolán Pillanatképek egy tájékoztató könyvtáros életéből. Nyíregyházi Főiskola Központi KönyvtárHatvani István.
Előadó: dr. Lengyel László Magyar Nemzeti Tanács Felsőoktatási ügyekkel megbízott Tanácsos.
A család beszélget A Kovács család összeül január elején megbeszélni családjuk pénzügyi helyzetét.
Lépések, végrehajtás, portfólió Marksteinné Molnár Julianna
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Így tanítom az erkölcstant… 1.osztályban
H Ú S V É T P R O J E K T TÁMOP pályázat
Az egészségügy és az egészség „ügye” „Képes vagy-e EGÉSZ-séget ÉP-íteni?
Projektoktatás április 8. Papp Dolli.
Nyílt napok látogatottsága
2012.FEBRUÁR 20-MÁRCIUS 13. Deák Ferenc Általános Iskola, Iregszemcse felső tagozat.
CV avagy önéletrajzi csúcsmondatok eredeti helyesírással
PROJEKTMÓDSZER „Copernicus az égitestek középpontjává
JÓ GYAKORLATOK AZ IKT ISKOLAI ALKALMAZÁSÁBAN
EGY SZÁL HARANGVIRÁG.
Nyisd meg a Menny kapuját és áraszd ránk a fényed! V égtelen szereteted öntsd ki ránk! / 2x/
"Keresd az életben mindig a szépet
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
Családi vállalkozások - prezentáció
Építészet.
Pályaorientációs tapasztalatok, hiányszakmák népszerűsítése Győrben
Szeretet, türelem, tolerancia
Iskolahálózatok itthon és külföldön Pénziránytű műhelymunka MNB, november 10.
Az igazgató szerepe a pedagógus minősítési eljárásában
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
TÁMOP /1 Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
GYÉMÁNT ÉS ARANY.
Hálát adok Neked mennyei Atyám,
JÓ REGGELT !.
Olyan furcsán alakult minden, a nagy terv nem ez volt,
SZÍVEKET GYÜJTÖK !! Mácz István:.
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
Korai tehetségnevelés
A testnevelésre vonatkozó sportiskolai kerettanterv ismerete.
Indító gondolatok 2000-ben egy nemzetközi vizsgálat szerint 32 ország tanulói közül a magyar diákok mondták legtöbben, hogy nem szeretik az iskolát, mert.
Határtalanul II. MédiaMánia határon innen és túl BGA-12-HA /13 Varró István Szakiskola, Szakközépiskola, Általános Iskola és Kollégium Karcag.
Jn 14,26 A Vigasztaló pedig, a Szentlélek, akit az Atya küld az én nevemben, megtanít majd titeket mindenre, és eszetekbe juttat mindent, amit mondtam.
mint ami mások szerint szükséges!
Tűzmadár járt a kertemben, szivárványos, kényes, pázsitomra szállott le a fényességes. Bokraim közt lépegetett aranyos-begyesen, szedegette, emelgette.
A Magyar Nyelv Napja kezdőkép Tarczal-Márta Edit
Bölcsességek, aforizmák
Kezdetben vala a teljes káosz A káoszból teremtette a Földet Gaia…
Három hetet meghaladó projekt-hét Neked, rólad, hozzád szól a dal
Csörömpölj a cukorkáért!. 1. A pedagógusnak tanulmányai során miben NEM kell fejlesztenie önmagát? a) a választott szakterület tudományos igényű ismeretében.
Rózsavizes Húsvét napját jöttem ma kívánni… Húsvét projekt a baracskai Kozma Ferenc Általános Iskola 3. osztályában március 17-március 25. készítette:
Nyisd meg a szívem, ó Jézus
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Új tanulásszervezés – mit és miért kell tennünk?
A KOMPETENCIA ALAPÚ PROGRAMCSOMAG ALKALMAZÁSA AZ ANGOL ÓRÁN Készítette: Kövérné Zajácz Ida Tokaj, január 22.
A VÍZ. A témahét célja az volt, hogy: a mindennapi órák és a tanagyag szorításán engedve a kijelölt célcsoportba tartozó diákok (9/a, 9/b) egy héten át.
Gyakorló óra 5/12.
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
S AJÁT MODUL ÖS TANÉVBEN D ROGPREVENCIÓ Szegedi Károlyné.
Idegenforgalmi, Kereskedelmi és Vendéglátó Szakképző Iskola Sopron Kompetencia mérések azok visszajelzései és hatása a napi munkára.
ÁLLATI HETEK HÁROM HETET MEGHALADÓ PROJEKT. A TÉMA: Állatok és állatvédelem A TÉMA: Állatok és állatvédelem.
Wesselényi Miklós Középiskola, Szakiskola és Kollégium Nyíregyháza.
Motiváció és ellenőrzés az informatika órákon
A 2007/2008. tanév bemeneti kompetenciamérés tapasztalatai
AZ IKSZ 50 ÓRÁJÁNAK INTÉZMÉNYI SZINTŰ TERVEZÉSE
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
Széchenyi István Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskola
„Ahol a világ összerakható” / Czippán /
A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle! Michelangelo.
KRE-AKTÍV motivációs projekt
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatainak hasznosítása
Tájékoztató az emelt szintű érettségi felkészítésről 10. évfolyam
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
Előadás másolata:

PROJEKT A GYAKORLATBAN AVAGY A TANULÓPÉNZT MEG KELL FIZETNI

CSAK JÁR A SZÁM, JÁR A SZÁM… •TÉMANAP •TÉMAHÉT •PROJEKT: MÓDSZER?IRÁNYZAT?STRATÉGIA? NEM A TÉNYSZERŰ ISMERETEK FONTOSAK, HANEM A MEGSZERZÉS FOLYAMATA

A PROJEKT FELDOLGOZÁSÁNAK LÉPÉSEI Hogyan készül a palacsinta? •Témaválasztás- (CSAK DEMOKRATIKUSAN : AMIKOR A NYÚL VISZI A PUSKÁT)  a tanulónak legyen köze hozzá ( de az se baj, ha téged is érdekel)  egységben az erő (mindenki egyért, egy mindenkiért) ( csoportos megoldás),  nincs versenyszellem=EGYÜTTMŰKÖDÉS •Tervkészítés a feldolgozáshoz (olyan, mint a kőleves a mesében: mindent beledobálunk, de tervszerűen!) •Adatgyűjtés (innen is- onnan is: idő-tehetség és kitartás kérdése )

•A téma feldolgozása (itt nincs rossz megoldás, de tökéletes munkát sem végezhetünk) •A produktum összeállítása (már látjuk az alagút végén a fényt) Ez a legizgalmasabb része a projektnek •A produktum bemutatása ( ahány ház, annyi szokás) •A produktum értékelése/következtetések ( csak a szépre emlékezem) Tulajdonképpen jól sikerült, de…

•Általános fogalom aktualitásegyedi elképzelések •EnergiaKarácsony „Nárcisz nap” •Kölcsönhatás A Föld napjaDeák-nap •Ritmus, Víz stb. Húsvét I. István (névadó) • • Bármi, ami benned valamit megmozgat! A TÉMA

TERVKÉSZÍTÉS •Tájékozódás a szakirodalomban •Aktív mag létrehozása •Tájékoztatás: iskolavezetés-szülő- diákok •Munka- SZM gyűlés értekezleten isk.hirdetés/of.órák

István projekt Homokszentgyörgy •M•Miért pont István? •M•Miért pont most? •M•Miért projekt? •A•A terv: kellemest a hasznossal •N•Névadó ünnepség + István projekt –I–István programok –O–Osztályfeladatok –É–Értékelési kritériumokISTVÁN-DEÁK

Hol tartunk most? •Témaválasztás: Szent István a- 10 éves évforduló •Tervkészítés:külön dokumentum, amit minden ped. megkapott •Adatgyűjtés •1.történelem szakosok/tanítók - alapozás Osztályfőnökök:a választott feladatnak megfelelően irányítja az adatgyűjtést, koordinál