Napköziotthonos Óvoda Jánkmajtis

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Támogató Társadalmi Megújulás Operatív Program keretében „Képzés, foglalkoztatás szakembereknek” tárgyú felhívás.
Advertisements

TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
A kiemelt projekt tapasztalatainak hasznosítása „Tett - Program az áldozatokért és tettesekért” nyitókonferencia december 16. Siófok Lénárd Krisztina.
"Adj egy esélyt" - esélyalapú fejlesztés a Mórágyi Általános Iskolában
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
Milyen tanulsággal szolgálhat a szabadidő-elmélet a pedagógus számára?
A hátrányos helyzet kezelésének középiskolai modellkísérletei Vályi Péter Szakképző Iskola és Kollégium Tamási június 4.
PARTNERSÉGBEN AZ OKTATÁSSAL….  40 fő főállású pedagógus  Nagyrábén 19+6 fő  Bihartordán 12+3 fő  Tanulói létszámok 2007/2008 tanév: Nagyrábé iskola:
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
KÖSZÖNTÖM A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Tájékozódási Futásért Egyesület nevében.
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
integrációs szaktanácsadó
Közoktatási projektelemek Készítette: Deli Mária Közoktatási koordinátor.
Tehetségpont létrehozása
„SZAKMÁVAL AZ ÉLHATŐBB JÖVŐÉRT”
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
TÁMOP A „Lépéshátrány nélkül” hasznosítható végzettség megszerzésének támogatása c. pályázat
„Fiatalon és képzetten a kisvárosból” TÁMOP A Az elfogadott elszámolható összköltség: Ft Az elfogadott támogatási intenzitás:
„Megváltozott világ?!” TÁMOP /1-2F projekt Dr. Ádám Szilvia.
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Mobil: (30) Cím: 4100 Berettyóújfalu, Széchenyi u. 13.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
Minőségi oktatás létrehozása – Hátránykompenzáció közoktatási és kulturális szolgáltatások fejlesztésével és tartalmi modernizációjával Magyarhomorogon.
Fiatal anyák a gyermekvédelmi szakellátásban
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
A gyakorlatvezető mentor
„Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység
FOGÓDZÓ Gyermek Segélyezési Egyesület. A kezdetek … Úgy gondoltuk, hogy szeretnénk anyagi és érzelmi segítséget nyújtani azoknak a gyerekeknek, akik a.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
A halmozottan hátrányos helyzetű általános- és középiskolások nevelését/oktatását segítő pedagógiai rendszer Győr, Mosolits Lászlóné, Ildikó.
Az esélyegyenlőséget szolgáló intézkedések az óvodában Némethné Józsa Ágnes tanácsos, óvodai szakreferens Győr, április 29. Győr-Moson-Sopron Megyei.
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
MÁS-KÉPp 60 Esély a tanulásra – csatlakozás a jövőhöz Hatvanban Hatvan Város Önkormányzata Hatvan Városi Művelődési Központ és Könyvtár Grassalkovich Oktatási.
Korai képességgondozás és egészségügy Programok 2011.január1-től 2011 augusztus 31-ig.
"Legyen az esély egyenlő ..."
Albert István Téri Napovi Kisvaszar
Óvodai szülői klub Kisvaszaron
Tanulási partnerségek kezdeményezése A NYITOK hálózatfejlesztési program bemutatása Balázs Ákos Szövetség az Életen Át Tartó Tanulásért június 22.
Biztos Kezdet gyerekházak hálózata
Iskolánk futó projektjei
A sajátos nevelési igényű gyermekek, és a pedagógiai szakszolgálatok finanszírozása 2008-ban Előadó: Dr. Gergőné Babina Jusztina- igazgatónő Egységes Pedagógiai.
I ntegrációs P edagógiai R endszer. INTEGRÁLT NEVELÉS-OKTATÁS: A hátrányos (HH) és halmozottan hátrányos helyzetű (HHH), eltérő nevelési igényű, gyermekek.
A KEZDŐ KÉPZÉSI SZAKASZ FEJLESZTÉSI IRÁNYAI ÉS LEHETŐSÉGEI Dr. Csonka Csabáné 2007.
TÁMOP / jelű Együtt, hogy jobb legyen című projekt Kettős mentorálás Készítette: Bagi Lászlóné február 24. Hódmezővásárhely.
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
TÁMOP /1/B Gyermekek és fiatalok integrációs programjai Csomópont - Ifjúsági Információs Pont kialakítás Álláskereső klub.
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
Biztos Kezdet Gyerekházak
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Tanodavezető, Motiváció Tanoda-Tiszasziget
2010/2011.  az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
PARTNERSÉG AZ OKTATÁSBAN… HAJDÚSZOVÁT MÁJUS 17.
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
TÁMOP B ,,Esély a Vass Jenő Óvoda és Bölcsőde gyermekeinek” Halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek támogatásának eredményessége 3.
„Helló barátom!" - közösségi szolgálatra felkészítő tréning sorozat „Tanévzáró Suli – Buli” „Helló nyár, helló barátom!” - komplex nyári vakáció „Viszlát.
ÜNNEPÉLYES NYITÓRENDEZVÉNY Iránytű az esélyhez TÁMOP B
Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása Társadalmi Megújulás Operatív Program „Fény vagy Te is ragyogj hát” TÁMOP /
Barcsák Marianna - KPSZTI
Cél: szövegértés fejlesztése – tanulás segítése
Tájékoztató a csillagfény tanodáról toborzó Győr, Széchenyi Egyetem február 07. efop
Előadás másolata:

Napköziotthonos Óvoda Jánkmajtis Cím: 4741 Jánkmajtis, Kossuth út 19 E-mail: ovodajmajtis@freemail.hu

„A Jánkmajtisi Napköziotthonos Óvoda esélyegyenlőségi alapú fejlesztésének támogatása” TÁMOP-3.3.8. B-12-2012-0156 Napköziotthonos Óvoda Cím: 4741 Jánkmajtis, Kossuth út 19. Tel.: +36 44/566-155 E-mail: ovodajmajtis@freemail.hu

JÁNKMAJTIS

POLGÁRMESTERI HIVATAL MŰVELŐDÉSI HÁZ

REFORMÁTUS TEMPLOM

KATOLIKUS TEMPLOMOK Római katolikus templom Görög katolikus templom

KASTÉLY ÉS KRIPTA

EGÉSZSÉGHÁZ

Móricz Zsigmond Általános Iskola

Székelykapu

Néprajzi és Egyháztörténeti Gyűjtemény

ÓVODA

NAGY CSOPORTSZOBA

KÖZÉPSŐ CSOPORTSZOBA

KIS ÓVODA

KISCSOPORT csoportszoba hálószoba

ÁBRÁZOLÁS

JÁTSZUNK

ZENE

TORNÁZUNK

SPORTFOGLALKOZÁS

JÁTÉK AZ UDVARON

MUNKÁINK

FARSANG

ANYÁK NAPJA

BALLAGÁS

KIRÁNDULÁS

ŐSZ

SZÜRETI MULATSÁG

ZENÉS MŰSOR

NYERETES PÁLYÁZATAINK 2007-2008 Óvodai Integrációs Program 2008-2009 Óvodai Integrációs Program 2009-2010 Óvodai Integrációs Program 2010-2011 Óvodai Integrációs Program 2011-2012 Óvodai Integrációs Program 2012-2013 Óvodai Integrációs Program 2010-2012 Comenius – Egész életen át tartó tanulás- Iskolai együttműködések- „Mini Magic Steps”

A Jánkmajtisi Óvodáért Alapítvány 2008 Működési célú 2006 Működési célú 2011 Működési célú 2013 Működési célú

NYERTES PÁLYÁZATAINK 2013-2015 Comenius – Egész életen át tartó tanulás- Iskolai együttműködések „Imagine....living together!” 2013-2015 Támop 3.3.8.B-12-2012-0156 „A Jánkmajtisi Napköziotthonos Óvoda esélyegyenlőségi alapú fejlesztésének támogatása”

Megvalósítási időszak: 2013.09.01 – 2015.01.31. Támop 3.3.8.B-12-2012-0156 „A Jánkmajtisi Napköziotthonos Óvoda esélyegyenlőségi alapú fejlesztésének támogatása” Megvalósítási időszak: 2013.09.01 – 2015.01.31. Támogatási összeg: 27 510 000 Ft Támogatási intenzitás: 100 % A projekt az intézményben már működő esélyegyenlőségi programot egészíti ki, illetve a Pedagógiai Programban kitűzött célok magasabb szinten való megvalósulását segíti.

A projekt célcsoportja: Támop 3.3.8.B-12-2012-0156 „A Jánkmajtisi Napköziotthonos Óvoda esélyegyenlőségi alapú fejlesztésének támogatása” A projekt célcsoportja: a hátrányos, halmozottan hátrányos helyzetű, közoktatási intézménybe járó gyerekek, köztük roma származású gyermekek, továbbá az őket nevelő, oktató családok és pedagógusok.

Támop 3.3.8.B-12-2012-0156 „A Jánkmajtisi Napköziotthonos Óvoda esélyegyenlőségi alapú fejlesztésének támogatása” Fő tevékenységek Óvoda-iskola átmenet 2 közös bábszínház, ill. zenés előadás 2 sportnap 1 közös kirándulás 3 workshop a pályázatban érintett pedagógusoknak (óvónők, tanítók) A programokon 100 óvodás és iskolás gyerek vesz részt. Az 5 alkalom lehetővé teszi, hogy minden HHH-s gyerek legalább 3 rendezvényen részt tudjon venni, így a projekt végére az összes óvodás, és minden alsó tagozatos gyerek részese lesz a közös élménynek. A pedagógusok 3 alkalommal szerveznek workshopot 15 fő részére, érintve a pályázat aktuális állapotát, a felmerülő nevelési problémák legjobb közös megoldását.

Támop 3.3.8.B-12-2012-0156 „A Jánkmajtisi Napköziotthonos Óvoda esélyegyenlőségi alapú fejlesztésének támogatása” Fő tevékenységek Család-óvoda hatékony együttműködése érdekében 4 projekt nap a szülők részvételével (Föld napja, Adventi délután, Káposztataposás, Környezetvédelmi projekt) 1erdei tábor, 1 lovas tábor a szülőkkel 3 alkalommal, közös kirándulás a roma családokkal csoportonként (kis, középső, nagycsoport) 3 szülői klub közösségi és egyéni problémák megbeszélésére, segítésére 10 hónapon át roma és népismereti foglalkozások havi egy alkalom (népi játékok természetes anyagokból, csuhézás, szövés, rongyozás, népi ételek, múzeumlátogatás, gyűjtőmunka.) 2 játszóház, 2 táncház a leendő és már járó gyerekek és szülők részvételével

Támop 3.3.8.B-12-2012-0156 „A Jánkmajtisi Napköziotthonos Óvoda esélyegyenlőségi alapú fejlesztésének támogatása” Fő tevékenységek Továbbképzések Projektoktatás 30 óra/6 fő Óvoda-iskola átmenetet támogató képzés 30 óra/3 fő Óvodások komplex állapotfelmérése 30 óra/5 fő Szakmai rendezvények 3 alkalom esélyegyenlőségi kerekasztal a szakmai partnerekkel 3 alkalom szakmai nap a kistérség óvónőinek Együttműködések 3 egészségnap az egészségügyi szervek közreműködésével Egyéni fejlesztés Tanulók után követése A HHH-s gyerekek egyéni mentorálása Egyéni fejlesztési tervek

Együttműködő partnerek Támop 3.3.8.B-12-2012-0156 „A Jánkmajtisi Napköziotthonos Óvoda esélyegyenlőségi alapú fejlesztésének támogatása” Fő tevékenységek Munkacsoportok Óvoda-iskola átmenetet támogató munkacsoport Együttműködést segítő munkacsoport Beóvodázási munkacsoport Együttműködő partnerek Jánkmajtis és Darnó Önkormányzat Móricz Zsigmond Általános Iskola Gyermekjóléti és Családsegítő Szolgálat Családorvos és Védőnő Nőszövetség, Szeretet és Béke Nyugdíjasklub Művelődési Ház, Egyházak Idősek Otthona Polgárőrség Biztos Kezdet Ház

KÖSZÖNJÜK SZÉPEN A FIGYELMET