Tájékoztató a Társadalmi Megújulás Operatív Program (TÁMOP) 3.4.3-08/1-2. „Iskolai tehetséggondozás” című pályázatról Kecskemét, 2010. augusztusPapp Attila.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP-3.4.3/08-/ ZÁRÓKONFERENCIA
Advertisements

TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
Tehetségazonosítás gyakorlata
"Tabletek, kispolski, miegymás - Mi is az a Bűvösvölgy?” Média animátor – H95 Bűvösvölgy szeptember Legeza Katalin.
Humán TISZK PR, marketing munkacsoport. TÁMOP /1-2F
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
Iskolánkról.
KÖSZÖNTÖM A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Tájékozódási Futásért Egyesület nevében.
TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás. A pályázat azonosító jele: TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás.
Tehetségpont létrehozása
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
TÁMOP A projekt: Segítség a sikerhez.
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
Tehetségsegítő hálózat kialakítása a Zrínyi Ilona Gimnázium és Kollégiumban TÁMOP-3.4.4/B/08/1.
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
Észak-Alföldi TIOK Kisújszállás
A gyakorlatvezető mentor
„Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység
A gazdaságról, a mindennapi pénzügyekről egyszerűen a évfolyamon tanító pedagógusoknak című akkreditálás alatt álló tanártovábbképzésről Szűcs Tamás.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
1 „Komplexen funkcionáló Zala megyei tehetségeket segítő program” Projektnyitó konferencia szeptember 23. Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
TÁMOP-3.4.4/B-08/1  Borsod-Abaúj-Zemplén Megyében regionális tehetségsegítő hálózat, a tehetségsegítés terén szakmai együttműködési rendszer kialakítása.
Ábrám Tibor Lévay József Református Gimnázium és Diákotthon
Miskolc-Diósgyőri Református Általános Iskola és Óvoda Nagy Attila
A „Nógrád megyei TISZK infrastrukturális fejlesztése” TIOP-3.1.1/08/ című projekt célja Dénes Anita ERFA projekt menedzser.
"Új látásmód" érzékenység, innováció és közös tanulás a látássérült emberek munkaerő-piaci re/integrációjáért TAMOP /

TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
„ Karöltve” Integrációs közoktatási referencia Intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános Iskola és Óvodában TÁMOP /
Foglalkoztatási Paktum az Ország Közepe Kistérségben
„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP / Nyitókonferencia és sajtótájékoztató május 6.
2012. augusztus Nyári Tanártovábbképzés.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Cziráki Szabina, az OTDT titkára Szakkollégiumi Műhelykonferencia, Debrecen December 14. Szakkollégiumi tehetséggondozás.
Szakmai munkánk a pályázatban
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Pedagógusképzések (a pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben)
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
Készítette: Kocsis Erzsébet
Az egészségvédelmi program megvalósításának értékelése A program ideje: – A Béres József TIT Kisvárdai Egyesületének Egészségvédelmi.
„Együtt a tehetségekért a Barcsi Nevelési és Oktatási Intézményben” TÁMOP-3.4.4/B/08/ Projektindító rendezvény Készítette: Vizváriné.
ILOSVAI SELYMES PÉTER ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
FELVÉTELI, avagy hogyan jelentkezünk középiskolába
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - a felsőnyárádi óvodában Valló Péter intézményi folyamat szaktanácsadó
A Magyar Tehetséggondozó Társaság 25 éves Jubileumi Konferenciájára
VEZETÉKNÉV KERESZTNÉV | az előadás címe „Pont ÉRTED, pont VELED, pont NEKED. Érték-tehetség-siker” Szeretettel köszöntjük a Kollégákat a „Pont ÉRTED, pont.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
1 TÁMOP A-13/ A TÁMOP A-13/1 „Társadalmi partnerek kapacitásfejlesztése a Konvergencia Régióban” Pénzügyi tájékoztató
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
A Commitment Köznevelési Kht. MOHAY GERGELY március 31. ÉS A KECSKEMÉTI IRODA BEMUTATKOZÁSA.
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
Kispálné Horváth Mária
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
Előadás másolata:

Tájékoztató a Társadalmi Megújulás Operatív Program (TÁMOP) /1-2. „Iskolai tehetséggondozás” című pályázatról Kecskemét, augusztusPapp Attila projektmenedzser

TÁMOP – 08/2 – „Iskolai tehetséggondozás” – Együtt a tehetségekért! Pályázat kezdete: június 01. Pályázat befejezése: december 01. Konzorciumi partnerek: Kálmán Lajos Óvoda, Általános Iskola és Művelődési Ház Bolyai János Gimnázium Corvina Óvoda, Általános Iskola

Elnyert t á mogat á si ö sszeg: Kálmán Lajos Óvoda, Általános Iskola és Művelődési Ház Ft Bolyai János Gimnázium Ft Corvina Óvoda, Általános Iskola Ft Összesen Ft Ft

Projekmenedzsment Projektmenedzser: Papp Attila (Kálmán Lajos NOMH), Szakmai vezetők: Kis Ilona (Kálmán Lajos NOMH) Nemes Gabriella (Corvina Óvoda és Ált. Isk.) Szűcs Orsolya (Bolyai János Gimn.) Pénzügyi vezető: Marcsányi Gábor (Corvina Óvoda és Ált. Isk.)

C é l: -az oktat á s minős é g é nek jav í t á sa; •figyelmet kell ford í tani a tehets é ges, vagy alulteljes í tő tehets é gek seg í t é s é re; •biztos í tani kell a tehets é g felismer é s é t, gondoz á s á t; •pedag ó gusoknak a tanulm á nyi, k ö z ö ss é gi teljes í tm é ny t á mogat á s á hoz szakmai – m ó dszertani ismereteket kell biztos í tani. Kiemelt c é l: -az es é lyk ü l ö nbs é g m é rs é kl é se; -a tehets é ggondoz á si szolg á ltat á sokhoz val ó egyenlő es é lyű hozz á f é r é s biztos í t á sa.

P á ly á zatunk tartalma  Előkészítő tevékenységek:  a 3 iskola konzorciumot hozott létre a tehetséges tanulók gondozására (együttműködési szerződés)  meghatároztuk a közös költségvetésünket  felvettük a kapcsolatot a Debreceni Egyetemmel, a MATEGYE Alapítvánnyal és az ISZE-vel.  Projekt megvalósítása:  Résztvevő pedagógusok továbbképzése (44 fő Szolnok Ped.Int.)  Projekt nyilvános indítása:  szülők, diákok, kollégák tájékoztatása,  Tehetségazonosító módszerekkel az 5. és a 9. osztályos tanulók bemérése (50 fő/intézmény – Debreceni Egyetem)

 Munkacsoportok alkotása (szakmai munkacsoport - adatlap)  a munkacsoportok munkájának beindítása, öt szakmai program kidolgozása (bruttó 6299 Ft/óra )  Intézménylátogatás (Törökszentmiklós, Mezőkovácsháza)  A Kreatív Klub munkatervének elkészítése:  a diákkör különböző szakos tanárok és tanulók közössége, egy kijelölt probléma megismerésére, feldolgozására, s a film kifejező eszközeinek felhasználásával művészi feldolgozása, megjelenítésére, angol nyelven is.  Szakmai találkozó  Tehetségpontokkal kapcsolatfelvétel (30 pedagógus) :  MATEGYE, GÉNIUSZ, KECSKEMÉTI GIMNÁZIUMOK, ISZE

 A Kreatív Klub- a tehetséggondozó program megvalósítása (heti rendszeresség):  rendszerszerű gondolkodás fejlesztése a munka során,  önálló, kreatív feladatok végrehajtása,  téma körüljárása szaktárgyi szempontok alapján,  kutatómunka lefolytatása az adott témában,  ismeretek rendszerezése,  technikai feladatok végrehajtása,  filmhez szükséges eszközök, díszletek, ruhák, kellékek elkészítése szülők bevonásával,  filmkészítés,  filmbemutató megszervezése, plakátok-meghívók elkészítése, széthordása,  Nyilvános filmbemutató- városi verseny (50 fő) :  az iskola diákjainak, pedagógusainak, érdeklődők részvételével.  Szakmai záró konferencia

 Konzorciumi, városi, tanulmányi versenyek, szervezése, lebonyolítása (500 fő részvétele)  A konzorciumban résztvevő iskolák diákjai között, és iskolákon belül.  Tehetséggondozáshoz nélkülözhetetlen eszközök beszerzése ;  5 éves fenntartási kötelezettség (2016-ig) Ki mit végez?  Külső partner bevonása:  tehetségazonosítás, részképesség mérése az osztályban  tehetségazonosításhoz, tehetségfejlesztéshez kapcsolódó képzések  tehetségfejlesztés hatékonyságának mérése  előadás szülőknek a tehetséggondozásról  Saját kivitelezés:  differenciált képességfejlesztő program kidolgozása,  a program működtetése  diákköri foglalkozások megtartása  versenyek szervezése  szakmai anyagok elkészítése  szakmai tapasztalatok közzététele