HUMÁN-TÁR-HÁZ Mottó: A felnőttképzés a kultúra része.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Moodle tapasztalatok, megoldások a Széchenyi István Egyetemen
Advertisements

TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Fancsalszki Éva projektmenedzser TÁMOP-2.4.3/A-09/ Június 07.
Hálózati partnerkonferencia Budapest, augusztus 27. Békés Megyei Tudásház és Könyvtár Békéscsaba Közoktatás-fejlesztést támogató hálózat kiépítése.
„Csellengő fiatalok” komplex bűnmegelőzési projekt
„FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt keretében megvalósuló szakmai tevékenységek TÁMOP /
1 EMDOR KFT Integrációs Pedagógiai Rendszer Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében 2008/2009.
A MAB AKKREDITÁCIÓ értékelési szempontjai Dr. Veress Gábor 1Veress
M ű szaki és Természettudományi Egyesületek Szövetsége Szabolcs – Szatmár – Bereg Megyei Szervezete.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
1. Előzmények -Munkavállalói és Munkáltatói érdekképviseleti szervezetek együttműködése -Meglévő MSZOSZ jogsegély szolgálat és a Partnerek helyszíneinek,
Foglalkozási Rehabilitációs Szolgálat működése Előadó: Pátkai Andrásné szolgálatvezető Budapest, 2006.október 24.
”PRO-TEAM” REHABILITÁCIÓS NONPROFIT KFT. Versenyszféra Fórum „Munkaerő-piaci szolgáltatások a „Pro-Team” Nonprofit Kft-nél.” TAMOP /
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
A „FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt keretében megvalósuló szakmai tevékenységek TÁMOP /
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
Az ÉRÁK szerepe és tevékenysége a régióban Soós Roland igazgató
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA” TÁMOP / kiemelt projekt Elítéltek többszakaszos,
A közoktatás intellektuális infrastruktúrája Magyar Bálint oktatási miniszter.
Várakozások az eredmények tükrében,
„FoglalkoztaTárs-Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt - TÁMOP / A kiemelt projekt célja Az innovatív és a tranzitfoglalkoztatási.
Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában.
A közművelődés és az egész életen át tartó tanulás Nevelésügyi Kongresszus Budapest, augusztus 26.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
„Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens december 9.
Dr. Fodor Imréné Pécsi Regionális Képző Központ igazgatója
HEFOP központi program „Korszerű felnőttképzési módszerek kidolgozása és alkalmazása” 2005 – 2008.
A képzett szakemberekért HEFOP központi program „ KORSZERŰ FELNŐTTKÉPZÉSI PROGRAMOK KIDOLGOZÁSA ÉS ALKALMAZÁSA” Záró rendezvény A KONFERENCIA.
Mentorhálózat a A-11/1 pályázatban A-11/1 „Bentlakásos intézmények kiváltása” Információs nap Budapest, március 1.
SAVARIA TISZK - működés tapasztalatai - Salgótarján, december 12.
Mi a TISZK? T: Térségi I: Integrált SZ: Szakképző K: Központ.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
"Új látásmód" érzékenység, innováció és közös tanulás a látássérült emberek munkaerő-piaci re/integrációjáért TAMOP /
A CSALÁDI NAPKÖZI GONDOZÁS SZAKMÁVÁ FEJLESZTÉSE A felnőttképzés támogatásának új formái Zarka Dénes TÁMOP /1-C
Az Európai Unió által társfinanszírozott projekt 1 Ikonok és Indexek Projekt (A felnőttképzés hozzáférésének fejlesztése Újpesten, különösen a halmozottan.
Együttműködési lehetőségek a kompetencia alapú oktatás elterjesztése érdekében Tuza Tibor Balogh Tibor.
Somogy Megye Önkormányzatának szakképzési koncepciója.
A PROJEKT KÉPZÉSI ÜTEMEZÉSE ÉS CÉLCSOPORTJAI Kaposvár, szeptember 8.
„Kihívások és válaszok” - szakmai nap Előadó: Pántya Erika projektmenedzser Szombathely, október 24.
Prof. Dr. Hanusz Árpád Egyetemi tanár
A BARANYA PAKTUM MARKETINGTERVE. Környezetelemzés – Baranya megye fős lélekszáma az ország lakosságának 4%-át teszi ki Népesség fogyó tendenciája.
DÉMÉTER PROGRAM AZ ABA-NOVÁK KULTURÁLIS KÖZPONTBAN TÁMOP 3.2.3/09/ „Építő közösségek”, közművelődési intézmények az élethosszig tartó tanulásért.
Humán erőforrás fejlesztés a vendéglátóiparban Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület közgyűlése és Vendéglátói Konferenciája Kontakt Képző Központ.
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
Szakmai munkánk a pályázatban
4 Tender Hungary Kft. (Sziklai Zoltán)
Foglalkoztatási Információs Pontok Békés megyében
A Pécsi Regionális Képző Központ tevékenysége, különös tekintettel a régió kamaráira és vállalkozásaira június 10.
1 A kötöttpályás szakma perspektívái – Egész életen át tartó tanulás?! Perspektíva és jövőkép Zsoldos Marianna Humán Erőforrás Igazgató MÁV Zrt.
INNOLEARN KONFERENCIA Gödöllő, szeptember 26.
A fogyatékkal élő célcsoportba tartozó projektek bemutatása, monitoring tapasztalatok HU Phare program,zárókonferencia Budapest,2004.október 4 Előadó:Lechnerné.
A Bologna-folyamat hatása az ifjúság munkaerő-piaci helyzetére
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
TÁMOP / A Megyei Művelődési és ifjúsági Központ szerepe a felnőttképzésben előadás.
EGY PÁLYÁZAT HÁZIGAZDÁJA KÖSZÖNTŐ ÉS ÉRTÉKELŐ. Szakmai területek: Képzések,pályázatokÉrtékmegőrzés Közösségsegítő Ifjúsági közművelődés Civil szervezetek.
Digitális kompetencia fejlesztés Digitális írástudással a munkaerő- piaci aktivitás elősegítéséért.
HEFOP összefoglaló szakmai tapasztalatok Rettegi Zsolt vezető monitor.
III. BÉLA SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM AKKREDITÁLT FELNŐTTKÉPZŐ INTÉZMÉNY Felnőttképzési nyilvántartási szám: Akkreditációs lajstromszám: 0602.
Szakmai találkozó április 19. Nagy Gáspár Kulturális Központ, Vasvár.
HUMÁN-TÁR-HÁZ Mottó: A felnőttképzés a kultúránk része Meyer törvénye: Társas helyzetekben a legnehezebb megoldás a helyes megoldás.
TÁMOP / A fogvatartottak többszakaszos, társadalmi és munkaerő-piaci reintegrációja és az intenzív utógondozás modellje A projekt megvalósulása.
„Alacsony képzettségűek és közfoglalkoztatottak képzése”
A foglalkoztatási paktumok működési tapasztalatai – a siker fokmérői
III BÉLA SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM
Proj_men_nazs_1 Nagy Zsolt
HEFOP /1 „Lépj előre” – Őrségi kistérségi összefogás a szociális szakemberek képzésével a munkanélküliség hatékony kezelése érdekében HEFOP / /4.0.
MÉCS konferencia március 21. Mezőtúr
Az ÁFSZ minőségirányítási rendszerének kialakítása
Előadás másolata:

HUMÁN-TÁR-HÁZ Mottó: A felnőttképzés a kultúra része

GRATULÁLOK •és kicsit irigykedek is… •ami nem akadályoz meg abban, hogy ne kapcsolódjak!

HUMÁN-TÁR-HÁZ • Igényes cím (köszönjük) • HEFOP / HUMÁN-TÁR-HÁZ a felnőttképzés hozzáférésének javítása Vas megyében

Együtt(?)működés(?) • Mitől vagyunk azonosak? –Felnőttképzés és közművelődés –Közművelődés és felnőttképzés • Mitől vagyunk mások? –A partnerek és területi elhelyezkedésük • Mitől könnyebb? –Első kör eredményei és tapasztalatai –Együttműködési formák ki- és átalakulása • Mitől nehezebb? –Folyamatos változások: együtt tanuljuk –Felnőttképzési konzorciumi együttműködés (a trójai faló esete)

Hívószavaink • Felnőttképzés –felnőttképzési helyszínek, rendszerek kialakítása –felnőttképzés módszertani kultúrájának honosítása • Pályázati megvalósítás –korrekt és szabályos végrehajtás • Együttműködés és kapcsolattartás –kialakuljon és működőképessé váljon a hasonló szervezetek - megvalósítók - közötti informális és formális szakmai és piaci együttműködés • Kommunikáció –nyílt szakmai párbeszédek tudatos vállalása

Képzésfejlesztés • Képzések formalizálása –képzési dokumentációs rendszer –felnőttképzési akkreditáció (minőségbiztosítás) –stratégiába illesztés • Képzés és tananyagfejlesztés –Nyitott képzési rendszer: tutor, tananyagcsomagok, elektronikus tanulás –Célcsoportok képzéseihez: mobil eszközpark • Eredményesség és hatások nyomon követése –Felmérések és összehangolásuk (saját+ReMeK) –Kistérségi együttműködések megtartása

Képzéseink • Célcsoportok –Közvetlen: intézményrendszer munkatársai – első képzés lezárult –Közvetett: munkaerő-piaci • Képzési támogatási rendszer –Képzések ingyenesek –Képzési helyszínek a partnereknél –Utazási és étkezési támogatás

Képzéseink • Közvetlen célcsoport : –ECDL Start – 160 óra –Tutorképzés – 120 óra –Tréningek – 60 óra • Közvetett célcsoport : –Helyi turisztikai moderátor – 60 óra –Falusi vendéglátó nyelvi kommunikációs képzése – 120 óra –Helyi programszervező – 100 óra –Agrárturizmusra épülő gazdálkodási formák – 60 óra –Magánvállalkozók számítástechnikai képzése (ECDL Start) – 160 óra

Tevékenységeink •

Munkatársaim nevében is köszönöm megtisztelő figyelmüket!