Kölyökkuckó Napközi Mekényes

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A pedagógusok munkaidő beosztása
Advertisements

TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
SZÜLŐI IGÉNY- ÉS ELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS
Móricz Zsigmond Alapiskola és Óvoda
Ifjúsági és szabadidős programok Legyen az esély egyenlő- esélyteremtés a Sásdi kistérségben. Bikali sporttábor 2012 BIKAL Puchner kastély és élménybirtok.
Az olvasástanítás módszere:
Utcai és lakótelepi szociális munka
Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
Egyesített Egészségügyi és Szociális Intézmény Győr Győr, Kálóczy tér
PALLÓ zárókonferencia BMK, január 30. A közművelődési intézmények szerepe és lehetőségei a felnőttképzésben Felnőttképzési információs és segítő.
Milyen tanulsággal szolgálhat a szabadidő-elmélet a pedagógus számára?
Napköziotthonos Óvoda Jánkmajtis
Iskolánkról.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
Közoktatási projektelemek Készítette: Deli Mária Közoktatási koordinátor.
A Németh László Angol Testnevelés Tagozatos Általános Iskola
Szociális és gyermekjóléti területhez kapcsolódó lehetséges szolgáltatások.
Ifjúsági és szabadidős programok Legyen az esély egyenlő- esélyteremtés a Sásdi kistérségben.
Ifjúsági és szabadidős programok Legyen az esély egyenlő- esélyteremtés a Sásdi kistérségben
Készítette: Grolyóné Szabó Éva május10.
Szabadidős tevékenységek /Felmérés készült egy vidéki gimnáziumban, 2006 februárjában/ Civitas Polgár az Európai Demokráciában Csapat: Tetrarchia.
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
A kolozsvári Báthory Líceum
Bonyhádi Oktatási Nevelési Intézmény
Az oktatási intézmények önkormányzati működésével kapcsolatos felvetések ( egy jegyző gondolatai, értelmezései és esetleges válaszai) Készítette: Molnárné.
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Zelk Zoltán Általános Angol- Német Kéttannyelvű Iskola
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
A mai nap programja ig Köszöntő Polgármester Úr 5 perce Gyorsított tanév előkészítő információáradat ig integrációt segítő.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
SZENT ISTVÁN ÁLTALÁNOS ISKOLA
ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONT
Szülői értekezlet és 5. évfolyam. Téma Hogyan halad iskolánkban a „Korszerű oktatást Mándokon” című projekt megvalósítása? (beszámoló,
Learning Villages Grundtvig project Magyarország Március
„Környezet- és egészségtudatos iskola” Magyar Bioetikai Társaság 20. Nemzetközi Konferenciája szeptember 21.
ÖKO iskola, de hogyan?. Miért akart az iskola pályázni? Iskolai élet TevékenységekPÁLYÁZAT Fenntartói támogatás.
A 2012-es év eseményei. 1, Olvasás népszerűsítő program Alsomocsolád 2012-ben hét alkalommal tartottak könyvklubot, alkalmanként fő részvételével.
Ifjúsági és szabadidős programok
Korai képességgondozás és egészségügy Programok 2011.január1-től 2011 augusztus 31-ig.
"Legyen az esély egyenlő ..."
Napraforgó Napközi Baranyajenő
Testvérvárosok Terei Általános Iskola
Projektzáró rendezvény.  Szó esik arról, hogy mit csináltunk  Mi Youthpass?  A Youthpass tanúsítványok átadására is sor kerül  Vendéglátással kedveskedünk.
Budapesti Ward Mária Általános Iskola
Jó szülő vagyok? Foglalkozások fogyatékkal élőket gondozó szülőkkel
KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLAT (intézmény neve) Készítette igazgató.
Rózsavizes Húsvét napját jöttem ma kívánni… Húsvét projekt a baracskai Kozma Ferenc Általános Iskola 3. osztályában március 17-március 25. készítette:
Iskolai közösségi szolgálat
Motiváció Tanoda- Tiszasziget Balázs Ákos Tanodavezető Motiváció Tanoda-Tiszasziget.
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
Köszöntjük a Kálváriaparti Általános Iskolában! Mottónk: „Volt kicsi gyermek mind az, ki ma bölcs meg erős”
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Az Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskola bemutatkozik Gyöngyös
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Ökoiskola? Károlyi a régióban. Gyermekvédelem EGYÜTT A DROG ELLEN Az egész iskolát átfogó program: - szülők - tanárok - diákok részére előadásokat szerveztünk.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
 Nógrádmarcal Nógrád megyében, Balassagyarmattól 10 km-re található zsák település  A Cserhát hegység északi nyúlványának szélén, az Ipoly völgyének.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
Közösségi gyakorlat A Gyakorlóiskolában. TUDÁS Ismeri azokat a főbb módszereket, amelyekkel megismerheti a gyerekek kognitív, emocionális és erkölcsi.
SZMK Értekezlet május 9..
AZ OLVASÓSAROK MŰKÖDÉSÉNEK ELŐNYEI
Szécsényi Gyerekesély Program gyerekeket érintő szolgáltatásai
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
Tájékoztató a csillagfény tanodáról toborzó Győr, Széchenyi Egyetem február 07. efop
Magyar - Angol Tannyelvű Gimnázium Kollégiuma Balatonalmádi, Rákóczi u
Előadás másolata:

Kölyökkuckó Napközi Mekényes Készítette: Makó Erzsébet

Mekényes Sásdi Kistérség Dombóvártól 20 km-re Lakosság: 320 fő Gyerekek száma: 200748 fő 201240 fő alatt óvoda, és iskola nincs a településen Mágocs, Dombóvár

Közösségi terek Teleház Kölyökkuckó Napközi 2011 március Beiratkozott gyerekek száma: 35 Napköziben dolgozók száma: 2 fő Fenntartó: Mekényes Önkormányzat .

Napközi épülete 2011 márc. -2012 ápr.  Könyvtár Egy légtérben zajlottak a programok, ami nehezítette a munkát. 2012 ápr.  Új épület Tanuló helység Játszószoba

Szabadidős tevékenység Tanulás segítése Szabadidős programok szervezése Szabadidő hasznos eltöltése Napi rend: 10-12 h Játszószoba (0-3év) 12-13 h Szervezés 13-16 h Tanuló idő 16-18 h Szabadidős tevékenység

Napi rutin Tanulás segítése 13-16 óráig tanuló idő Házi feladatok elkészítésének segítése, egyéni vagy csoportos munkával Egyéni gyakorlás a házi feladat elkészítését követően olvasás, szövegértés, matematika, nyelv Napi rutin

Tanulást segítő tevékenységek Egyéni és csoportos formában Német szójáték Magyar és idegen nyelvű szókereső Memóriajátékok 1x1 kártyajáték Schubitrix Mondatalkotás ( egy vagy több előre megadott szóval) Gondolattérkép Csoportos mondatépítés

Tanulást segítő tevékenységek Nehezítő tényezők Iskolaotthonos rendszer „lehetőség” ténye Szülők hozzáállása Internet hiánya

Eredmények követése Kapcsolat az iskolával Kapcsolat a szülőkkel Egyéni portfóliók készítése

Szabadidős tevékenységek Éves terv havi bontásban Heti terv Állandó programok: Havonta  Kézműves foglalkozás  Táncház Évente  Színházlátogatás  Mozilátogatás  Kirándulás

Szabadidős tevékenységek Saját ötletek megvalósítása a pályázatban megnevezett programok mellett Fontos, jeles napok is helyet kapnak az eseménynaptárban. A programnak köszönhetően kialakult a gyerekközösség. A gyerekek által a falu közössége is bevonható!

Gyerekszáj „Itt találtam meg a barátokat és van egy csomó jó program is.” „Az volna jó, ha minél többen lennénk. Szeretem ezt a társaságot.” „ A napközibe még az a jó, hogy lecke után lehet jókat játszani.” „ A nevelők sok mindenben tudnak segíteni, pl.: tanulás.” „Sokat vagyunk együtt. Szerintem nagyon jó itt lenni.” „Ha tudnák, miről maradtak le?” „Volt gyertyamártogatás is, meg amikor a faluban sétáltuk és énekeltük a Sárgán virágzik a tököt, meg mártonnapoztunk is.” „ Meg tök jó, hogy voltunk moziban, meg táborban a Balatonon.”

Szent Iván nap 2012

Halloween 2011, 2012

Lovaghét

Farsang 2012

Kirándulás 2012

Köszönöm a figyelmet!