• Kiemelt céljaink, feladataink • Megvalósult programjaink képekben 2013.01.16.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ifjúsági Egészségnap április 7.. Célcsoport és célok •18-28 éves korosztály •A felsőoktatásban tanuló hallgatók •Egészségmagatartás fejlesztése.
Advertisements

„Lépés-váltás”-TAMOP A.-11/ Dr. Hatvani Erzsébet
A bibliai lecke előkészítése és tanítása (3.)
A szociálpedagógus segítségnyújtásának formái a Kollégiumban
A támogató szolgálat célja a fogyatékossággal élő személy társadalmi kirekesztésének csökkentése, az önrendelkezésen alapuló önálló életvitel megkönnyítése,
Gyermekvédelmi munka áttekintése
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Mire jó a DÖK?.
Szociálpedagógia szak (BA). A képzés célja: • olyan szociálpedagógusok képzése, • akik képesek a gyermek és ifjúsági korosztály • tanulási, szociális.
CIVIL SZERVEZETEK A civil szervezetek gyakorlatilag az élet minden területén jelen vannak: A civilek egyesületeket, klubokat hoznak létre Lehetőség az.
Házi dolgozat Csibésztábor, Csibésztanya – feketén - fehéren
Életvitel és gyakorlati ismeretek. Célok  Tanításának fő célja hogy olyan ismereteket adjon, mely megalapozza a tanulókban a technikának.
Integráció a sportiskolai és a művészeti nevelés segítségével A Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola pályázatáról Integráció sporttal és zenével.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
NAT, kerettantervek, helyitantervek ( ember és természet műveltségi terület) 2013.
„SZAKMÁVAL AZ ÉLHATŐBB JÖVŐÉRT”
Ifjúsági és szabadidős programok Legyen az esély egyenlő- esélyteremtés a Sásdi kistérségben.
Ifjúsági és szabadidős programok Legyen az esély egyenlő- esélyteremtés a Sásdi kistérségben
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
Napocska Napköziotthon
Iskolai Közösségi Szolgálat Definíció Cél Folyamat Példák Demokratikus Ifjúságért Alapítvány.
Albert Schweitzer Tucy
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Mentorszolgáltatás kialakításának lépései a Debreceni Egyetemen Juhász Béla Szilárd- DEMEK.
A nevelés története Bevezetés. Rendszertani felosztás.
Készítette: Bónisné Fürjesi Magdolna
Nem a tudás mennyisége a fontos, hanem a képességek fejlettsége
TAPASZTALATAIM A KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁSRÓL MŰVELTSÉGTERÜLET SZOCIÁLIS ÉLETVITEL ÉS ÉLETMÓD KÉSZÍTETTE: VARGA GABRIELLA GÁRDONYI GÉZA ÁLTALÁNOS ISKOLA.
Gyermekvédelmi politika I. Levelező tagozat 2008/09. tanév/őszi félév.
Gyermek és fiatalkori devianciák kialakulása
Megváltozott feladatok a középiskolai kollégiumi nevelésben Egy svédországi tanulmányút tapasztalatai fényében.
„Környezet- és egészségtudatos iskola” Magyar Bioetikai Társaság 20. Nemzetközi Konferenciája szeptember 21.
Nevelés és érték Dr. Molnár Béla Ph.D. főiskolai docens
NAT 2007 kompetenciák.
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés,
Zöld gondolatok ÖKO-iskola cím 2002 – – – 2011.
Esélyegyenlőség a dokumentumokban és a gyakorlatban Budapest, November 10.
Az esélyegyenlőséget szolgáló törekvések a törvényalkotásban, különös tekintettel az SNI témakörére.
Albert István Téri Napovi Kisvaszar
Óvodai szülői klub Kisvaszaron
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
Mi is az a társadalmi integráció?
(Program-akkreditációs lajtsromszáma: PL-2661)
2013 május 11.. Önálló tanulási képességek fejlesztése, tanulásszervezés modulok.
Az iskola tényleges feladata és a valós helyzet
Szakfelügyeleti kihívások az alapellátás területén
Avagy: Mit lát a pitypang magja repülés közben?
A szociális képességek fejlesztése módszertana
A „NYÍLÓ ABLAKOK” című projekt bemutatása KOVÁCS ÁRPÁDNÉ
Inklúzív nevelés Magyarországon
A Szabolcsi Fiatalok a Vidékért Egyesület, a Svájci – Magyar Civil Alap Szociális szolgáltatások nyújtása tématerületére 2013-ban benyújtott „Tanítsuk.
Ötletek, javaslatok a kritériumok dokumentum szintű beépítésére
Integráció és inklúzió
Erőszakmentes, egészségtudatos iskola
Bentlakásos intézményi ellátás elkerülését célzó szolgáltatások TÁMOP /1. Marcali Kistérségi Többcélú Társulás Együtt az alapszolgáltatások fejlesztéséért.
Iskolai közösségi szolgálat
Szociálpedagógus a „SÉF” Szakképző Iskolában „Fontos vagy nekünk” QALL – Végzettséget mindenkinek! Regionális konferencia Székesfehérvár 2013.
AZ ISKOLAI KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLAT.  NAT 2012, EMMI-rendelet 2012  2016-tól az érettségi vizsga megkezdéséhez 50 óra közösségi szolgálat teljesítése szükséges.
A MODERN IKT SZEREPE A MESTER-TANÁRKÉPZÉSBEN
Kollégiumi csoportvezetők módszertani munkaközössége
Nyíregyháza június 1..  Speciális élethelyzet, speciális és egyénre szabott segítségek.  Érintettségből adódó rálátás a helyi szükségletekre.
PARTNERSÉG AZ OKTATÁSBAN… HAJDÚSZOVÁT MÁJUS 17.
KÉRDÉSEK VÁLASZOK. KÉRDÉSEK Minden első vizsgálatos gyermeket a Nevelési Tanácsadóba kell-e küldeni, akkor is, ha például egy tanuló tapasztalhatóan alacsony.
 Nógrádmarcal Nógrád megyében, Balassagyarmattól 10 km-re található zsák település  A Cserhát hegység északi nyúlványának szélén, az Ipoly völgyének.
Az általános iskolából kilépő SNI tanulók pályaválasztását segítő ÁTVEZETÉSI terv Jálics Ernő Közoktatási Intézmény Kadarkút Mecsárné Jády Geraldine.
Hogyan lesznek növendékeink iskolaérett gyermekek?
Személyes életvitel.
Szakszolgálati feladatellátás a JNSZMPSZ Kunhegyesi Tagintézményben
Katolikus óvodák létszámának alakulása a katolikus köznevelés rendszerében a 2016/2017-es nevelési évben Készítette:Grolyóné Szabó Éva és Schillingerné.
SZOKÁS SZABÁLYRENDSZER, NEVELŐMUNKA TERVEZÉSE ELLENŐRZÉS TERÜLETEI FELADATMEGOSZTÁS Farkasné Egyed Zsuzsa
Közösségi szolgálat a közgázban
Előadás másolata:

• Kiemelt céljaink, feladataink • Megvalósult programjaink képekben

Napközis tanulók létszámának alakulása az elmúlt években

Kiemelt céljaink, feladataink  Önálló tanulás, információ befogadása, feldolgozása, alkalmazása  Szabadidő tartalmas, önálló felhasználására nevelés  Egészséges életmódra nevelés  Környezeti nevelés  Társas kapcsolatok, csoportélet, közösségformálás irányítása

Az idei tanévben a fő nevelési célkitűzésünk a szociális érzékenység kialakítása volt:  a gyermekek figyeljenek fel a környezetükben élő rászoruló emberekre  szerezzenek tapasztalatotokat arról, hogy nemcsak egészségügyi problémák, de anyagi gondok is okozhatnak hátrányt  mérlegeljék, milyen módon tudnak segíteni embertársaiknak, különösen a sérült és idős embereknek  képesek legyenek lemondani felesleges tárgyaikról mások megsegítése céljából  hajlandók legyenek munkát és időt szakítani a segítő tevékenységre  alakuljon ki bennük késztetés, igény a rászorulók megsegítésére, ami ne csupán tanult viselkedés legyen, hanem belső meggyőződéssé váljon

Programjaink képekben: Palacsinta-party

Eleven Park

Kirándulás az őszi erdőben

Zimi-faktor válogatás

A legnépszerűbb programunk – Mini city