NévTartalomÉletkor/iskolatípus/előképzettség… Kun DóraGitározás (könnyűzene, rock történet, zeneelmélet, hangszerismeret stb…) Középiskolásoknak, Haladó/Középhaladó.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Váczy Zsuzsa közoktatási szakértő, Bp május 13. OPKM.
Advertisements

Ifjúsági Egészségnap április 7.. Célcsoport és célok •18-28 éves korosztály •A felsőoktatásban tanuló hallgatók •Egészségmagatartás fejlesztése.
Tehetségazonosítás gyakorlata
Pályaválasztás 2014/15.
Információs és kommunikációs technikák szerepe a szakképzésben
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
TÁMOP Nagyrendezvény. Az ifjúságsegít ő esetmenedzser létrejötte – case Manager.
Weszely Orsolya Bertalan Tamás
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
Újfajta tanulási módszerek alkalmazása a felnőttképzési konzulens képzésnél Nyíregyháza, március 18.
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
Angol nyelvi kompetencia
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Könyvtárhasználati verseny
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Mentorképzés a Debreceni Egyetemen
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
DEBRECENI EGYETEM Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok
NAT 2007 kompetenciák.
KOMPETENCIA- KOMPETENCIA- ALAPÚ OKTATÁS.
Az e-portfólió használati köre
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
A kerettantervek fejlesztése
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
"Legyen az esély egyenlő ..."
IKT alapfogalmak, IKT-val támogatott módszerek
Digitális középiskola Digitális középiskola Iskolahálózat kialakítása.
TIOK tapasztalatok a kompetencia fejlesztésről.
A kerekasztal résztvevői
Alsóerdősori Ének-zene Tagozatos Általános Iskola és Gimnázium
A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
BABITS MIHÁLY GIMNÁZIUM
Az iskolai pedagógiai program átdolgozásának előkészítése Nevelési értekezlet 2007.szept.20.
Avagy: Mit lát a pitypang magja repülés közben?
Jó gyakorlatok listája Dobó István Gimnázium 2012.
A szociális képességek fejlesztése módszertana
Szakmai munkánk a pályázatban
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Almárium – Trescsik Angéla Ne kerteljünk, tanuljunk lépésről.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Erdei barátaink – Szakács Sándor.
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
PROJEKT OKTATÁS.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
A szövegértés-szövegalkotás programcsomag jellemzői
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
FELVÉTELI, avagy hogyan jelentkezünk középiskolába
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
TIOK IKT – tesztelés 1. osztály Pap Ágnes. A csoport bemutatása 6-7 éves korosztályon teszteltem a tananyagot. /12 fő,előképzettség nélkül,tagozat nincs,de.
A jogszabályi változások megvalósulása és hatása intézményi szinten Fővárosi helyszín Készítette: Kállai Gabriella ONK, Budapest november 4.
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Családi kisokos, avagy ismerd meg a családod. Vitéz Gyöngyvér.
Okosdoboz.hu digitális taneszköz
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Geomatech digitális taneszköz Nagy Regina eTanulás szakértő.
A nemzetiségi oktatás régi-új sarkalatos pontjai.
Varga Noémi Judit. Mi köze a szövegnek a matematikához?
A fizika tanítása 5. lecke Tanítási tervezet. A tanári munka folyamata… Tanterv-tankönyv-tanmenet-óratervezet-óravázlat  A tantervek alapján készülnek.
MODULÁRIS OKTATÁS A TANULÁS TANÍTÁSA Megvalósító: Kisné Takács Ágnes
A pszichológiai mérés alapjai
PROCSEE projekt 1. Szakértői Fórum disszeminációs esemény Racsko Réka
Életkor/iskolatípus/előképzettség…
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Balázsi Ildikó Oktatási Hivatal
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
Kompetencia alapú szakoktatás
LEHETŐSÉGEK AZ ISKOLAI KERÉKPÁROS KÖZLEKEDÉSRE NEVELÉSBEN
A SZEPSI MAGYAR TANNYELVŰ ALAPISKOLA ÉS GIMNÁZIUM RÖVID TÖRTÉNELME
Előadás másolata:

NévTartalomÉletkor/iskolatípus/előképzettség… Kun DóraGitározás (könnyűzene, rock történet, zeneelmélet, hangszerismeret stb…) Középiskolásoknak, Haladó/Középhaladó gitárosoknak Pályaválasztás, önismeret7. osztályos gyerekeknek TanulásmódszertanÖtödikeseknek Réti AnnamáriaTudatos pályaválasztás elősegítése és egyben az önismeret fejlesztése 4 évfolyamos gimnáziumban 4 évig Tálas BrigittaÁllattartási ismeretek (háziállatok)Általános iskola 5. osztálya Közlekedési ismeretek (Pl. kerékpározó gyerekek)10 és 13 év közöttieknek Nemzeti ünnepek (Más országok nemzeti ünnepei 9.-eseknek (15 éves korosztály?): Takács PetraMultikulturális oktatásÁltalános vagy középiskolásoknak Pap AndreaGlobális nevelés vagy Multikulturális nevelésÁltalános iskola felső tagozata Horváth Esztermultikulturális, valamint globális oktatásÁltalános iskola felső tagozatára Tatai BarbaraKörnyezeti nevelés,Általános iskola 5-6. osztálya Magyar néphagyományok ismereteÁltalános iskola 5-6. osztálya tudatos Internethasználat - etikettÁltalános iskola 5-6. osztálya Aranyosi Alexandra Tanulási módszerek vagy Hatékony tanulási módszerek Középiskolásoknak (de felnőtteknek is lehet) Varga AdriennIKT használat, interaktív tananyagok használata (esetlegesen továbbképzési tervezet) Pedagógusoknak Pálinkás LillaCsapatépítő tréningEgy iskola tanári karának Az információs technológia változásaiKözépiskolásoknak (17-18 éveseknek) A szabadidő értékes felhasználásaÁltalános iskolásoknak (10-14 éveseknek)

kompetenciák sztenderdek - ismeret - képesség - attitűd tartalmi modulok modultáblázatok mellékletek felhasznált/ajánlott irodalom

a modul későbbi tartalmának előkészítése a modul jelenlegi fő tartalma önálló melléktartalom Későbbi modul tartalmának előkészítése kompe- tencia, szten- derd a modul tartalma szervezéseszkö- zök, segéd- anyagok értékelés szem- pontja tanulói tevékeny- ségek- felada- tok instruk- ciók a pedagó- gusnak hivatko- zás a kompe- tencia- és szten- derdlis- tára leírás + hivat- kozás a mellék- letre leírásleírás + hivatko- zás a mellék- letre leírásleírás + hivat- kozás a mellék- letre hivatko- zás a mellék- letre A modul neve

Típusai:  tanítandó elmélet  tanítónak szánt instrukciók  tanulónak szánt instrukciók  feladatleírások (értékelési szempontok)  feladatmegoldáshoz szükséges segédanyagok (szöveg, ábra, dia, stb.) Mellékletek címei a modultáblázatokban.