Világutazás itthon 2013.01.14.. Kihívás Hogyan tegyük szimpatikussá a hazánkban élő bevándorlókat?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
Advertisements

A mai expedíciónk: hogyan jut el a földgáz iskolánkba?
Témahét a 3. b osztályban október
A Musicmix fő célcsoportja a 15 és 29 év közötti korosztály Forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft, %-kal magasabb a 15 és 29 év.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program •Időtartam: •Célja: –Fiatalok tapasztalati tanulása nem-formális tanulási.
Magyarország Fogyasztóvédelmi Politikája Országos Konferencia Budapest, 2011.június 16. A fogyasztók oktatása Dr. Horváth György Fogyasztóvédők Országos.
Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás.
LámpásLámpás Keresztyén Ifjúsági Dicsőítő Csoport.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Regionális marketing egyeztetés. Stratégiai kampányok belföldön Belföld: •„Harmónia” – Észak-Alföld, Dél-Dunántúl, Budapest és környéke (december, január-február,
A Dr. Kovács Pál Megyei Könyvtár és Közösségi Tér hét fiókkönyvtárat is működtet, hogy a város távolabbi részén lakók is könnyen hozzájussanak a számukra.
kiemelt projekt szolgáltatásainak bemutatása
„Európai Gasztro-Portré” Leonardo da Vinci mobilitási projekt 2009/2010 projektév 53 résztvev ő vel 2010/2011 projektév 68 résztvev ő vel 2011/2012 projektév.
Az eEgészség Program Az eEgészség Program A Fogyatékkal élők portálja első félév.
A GPSGames.hu bemutatkozik GPSGames.hu – Játék műhóddal! GPSGames.hu GPSGames.hu – Játék műhóddal! GPSGames.hu.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Székely kapuk útja. 1. Általános adatok Kérelmező: Hargita Megye Tanácsa Megvalós ítási időtartam: 24 hónap Összköltségvetés: ,77 lej Önrész: 22.
Budapest, február 7.. • Brief • A logó • Inspirációk és versenytárselemzés • A honlap • tervezése és végső felépítése • arculata és színrendszere.
Keresőmarketing stratégiák
MMIK LOGO Ifjúsági Szolgálata egy komplex ifjúsági szolgáltató rendszer egy eleme a kortárssegítés Ifjúsági iroda, közösségi tér Felkereső ifjúsági munka.
A évi EMH kampány csatlakozási feltételei Hogyan szervezzünk sikeres és mégis költséghatékony városi kampányt? Szerencsi Éva Nemzeti Fejlesztési.
Tájékoztató a megyei gazdaságfejlesztési részprogram tervezéséről
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
TNS Hoffmann 1 Rádiós hallgatottsági eredmények május – július – a RAME tagjaira vonatkozó eredmények.
Europe Direct Tájékoztató Központ Budapest ELTE Rektori Hivatal Pályázati és Innovációs Központ ELTE Innovációs nap 2013.
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Napelemes USB-s táp. USB Charger with Solar Panel.
Új ügyfél nélkül mit érek én? Január 30.. Tartalom 1.Bemutatkozás 2.Értékesítés. Hatékonyan. 3.Jelzőlámpa az üzleti élet forgatagában 4.Több, mint.
A Virtuális Munkaerőpiac Portál bemutatása
Dr. Istvánovics Éva ügyvezető igazgató - Piacfelügyeleti igazgatóság A PSZÁF pénzügyi fogyasztóvédelmi tevékenysége és a témához.
Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Dr. Simon András, kommunikációs igazgató Április 7.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
Megváltozott munkaképességű munkavállalók alkalmazása a Szerencsejáték Zrt-nél Rosner Imre, osztályvezető 2013.november 12.
„FoglalkoztaTárs-Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt - TÁMOP / A kiemelt projekt célja Az innovatív és a tranzitfoglalkoztatási.
OKTOGON Architecture & Design építészeti magazin
„Út a munkához”program 2009-es képzési tapasztalatainak bemutatása az Észak-magyarországi Régióban „Út a munkához” program 2009-es képzési tapasztalatainak.
Katona András Magyar Turizmus Zrt.
A „HÁZASSÁG HETE SZEGEDEN” KOMMUNIKÁCIÓS KAMPÁNYÁNAK ALAPPILLÉREI: KIINDULÓPONT A társadalomban tapasztalható individualizmus propagálását egyfajta intenzív.
KERNER Barbara Pécs, 2006 Kerner Barbara Pécs, A 455 milliós piac.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
1 TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban.
Az RWE Európai Üzemi Tanács fejlődése, jelene, kihívások Kunzer Ferenc elnökhelyettes RWE Európai Üzemi Tanács Siófok, május TÁMOP A-13/
A megye napilapja= a hatékony hirdetéshordozó. 4 megye: Fejér, Vas, Veszprém, Zala 5 napilap: Dunaújvárosi Hírlap, Fejér Megyei Hírlap, Napló, Vas Népe,
Turisztikai kártyák Többféle probléma, sokszínű megoldás.
A hargitai legendák és műemlékek nyomában. 1. Általános adatok Kérelmező: Hargita Megye Tanácsa Megvalós ítási időtartam: 24 hónap Összköltségvetés: 990.
Heves megyei civil szervezetek komplex szervezetfejlesztése Heves megyei civil szervezetek komplex szervezetfejlesztése - Pályázati kiírás civil szervezetek.
Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció
A munkahelyi biztonság és egészségvédelem mindenkit érint. Jó Önnek. Jó a vállalkozásoknak. Együtt a kockázatok megelőzéséért Egészséges munkahelyek kampány.
A vezető a legjobb HR-es.
Foglalkoztatási Információs Pontok
Érettségi eredmények május-június. 13. A – Emelt szint.
URBACT Nemzeti Tájékoztatási Pont Magyarország Majorné Vén Mariann
Önkéntesség, mint társadalmi szerepvállalás
Integrált turisztikai humáner ő forrás-fejlesztés a vidéki foglalkoztatás növelése érdekében.
A SZOCIÁLIS GAZDASÁG FEJLESZTÉSE VIDÉKEN: esély a roma közösségek számára POSDRU/168/6.1/S/
HELYI GAZDASÁGFEJLESZTÉS. A nyíregyházi élelmiszer piac számokban Nyíregyháza lakosainak száma: Fő​ Napi élelmiszerre költött összeg: 1000 Ft/fő​
Miért a témaév?. Miért a témaév? A Magyar Turizmus Zrt óta minden évben egy-egy témára koncentrálja erőforrásait: 2006: Nagy Ízutazás 2007: Zöldút.
Veszprém november 10.. A vállalkozásfejlesztés Célunk: elsősorban a megyében működő vállalkozások tevékenységének szellemi és pénzügyi segítése.
Down Alapítvány TÁMOGATOTT ÜGYINTÉZÉS 1145 Budapest, Amerikai út 14. Tel.: (061) A Támogatott.
Balaton „Tengernyi élmény itthon”. A legjelentősebb belföldi fogadóterület I-IX. hó: (22,2,%) A teljes vendégforgalom alapján második I-IX.
4. Bináris Bónusz! 10% Az Ön Bináris struktúrájának két ága /lába/ van . Kétféleképpen kerülhet új tag a rendszerébe. Vagy Ön csatlakoztat új tagokat.
1 TÁMOP A-13/ A TÁMOP A-13/1 „Társadalmi partnerek kapacitásfejlesztése a Konvergencia Régióban” Pénzügyi tájékoztató
Becker Irén – fotóművész. - Jelszavai: kultúra, utazás és dokumentáció. - Szabadúszó fényképész. - Lakhely: Budapest, Magyarország. - Szülőhely: Szerbia.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Rendezvényszervezési technikák Mozgássérültek Budapesti Egyesülete október 5. Lurdy Ház.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – NPT ülés, Pásztor Szilvia – pályaorientációs portál tartalmi.
Tanuló neve:Faragó Dominik János Felkészítő tanár:Győri Tamás
Kapcsolattartó hírlevélküldő rendszer
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
MODELLKÍSÉRLETI PROGRAM AZ ALAPSZOLGÁLTATÁSOK FUNKCIONÁLIS ÖSSZEKAPCSOLÁSÁRA TÁMOP /1 Készítette: Horváth Éva.
Előadás másolata:

Világutazás itthon

Kihívás Hogyan tegyük szimpatikussá a hazánkban élő bevándorlókat?

Célcsoport Amit a célcsoportunkról tudunk: 1. A bevándorlóktól idegenkednek. 2. Az egzotikus utakat kedvelik v. kedvelnék, ha lehetőségük nyílna rá.

Cél Tegyük szimpatikussá a bevándorlókat azzal, hogy a magyaroknak könnyen elérhető, egzotikus utakat kínálunk. Itthon.

Megoldás

Vilagutazasitthon.hu Egy website, mely betekintést nyújt azokba a helyekbe, programokba, szolgáltatásokba, melyek a bevándorolókon keresztül érhetőek el Mo.-on. 8 hónapon, azaz 33 héten, azaz 241 napon keresztül.

Vilagutazasitthon.hu Kialakítunk egy szerkesztőséget és elkészítünk egy website-ot, mely 2 fő részből áll. -Tudástár -Hírfolyam -Saját készítésű anyagok bevándorlók bevonásával -Átvett anyagok -Aktuális események

Vilagutazasitthon.hu A website 3 legfontosabb tartalmi pillére: -gasztro -kultúra -szabadidő

Vilagutazasitthon.hu A website ezen kívül még az alábbi témákban nyújt tájékoztatást. -KÖZÖSSÉGEK -VÁROSNÉZŐ TÚRÁK -KEDVENCEINK -RÓLUNK

Kampány indulás: május

Várunk mindenkit egy egzotikus utazáson! Üdvözlettel: a Kastner csapat