2003.02.27 GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
A helyi sajtó távlatai. 2 A médiapiac mozgásban van  „Sajtó” alatt a klasszikus médiumok mindegyikét értjük (tv, rádió, nyomtatott sajtó, közterület,
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot
FOGYASZTÓI MAGATARTÁSTRENDEK HATÁSA AZ EGÉSZSÉGÜGYBEN
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
Egészségérték-gazdálkodás: Mitől függ az egészségünk?
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
1 A fiatalok művelődési szokásai. 2 A vizsgált korosztály korévenként, 2000-ben és 2004-ben (fő)
Az internet, a TV és társas támogatás összefüggései
GfK MediaÚjraosztódik-e a médiapiac?2009. Április A print és az online konvergenciája…(!?!) Nagy István - Médiakutatási csoportvezető, GfK április.
Felnövekvő médiafogyasztók: fognak-e még rádiózni a fiatalok? Nobody’s Unpredictable Media Hungary What do we see? Szonda Ipsos.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
Jobbágy Tamás MEC MediaLab
II/3. Működő és a legszegényebbeket elérő szolgáltatások, közösségi akciók Kunbábony, Civil Kollégium Képzési Központ április május
sajtótájékoztató a felnőtt lakosság egészségmagatartása, motivációi
Humánkineziológia szak
Játék és reklám TNS Hoffmann.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
A magyar háztartások fizetési szokásai
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
A népesség családi állapota. Az élet folyamán szerzett tulajdonság Az élet folyamán szerzett tulajdonság Családi helyzet megközelítése: Családi helyzet.
IV. Demográfia Halandóság
1 Kétségek között Göd, November 6-7. dr. Kiss József magánszemély.
,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Felnőttképzés jelentőssége az egészségügyi szakdolgozóknál.
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
A GYERMEKVÁLLALÁS HATÁSA A CSALÁDI JÖVEDELEMRE MAGYARORSZÁGON Reizer Balázs Béla és Seres Gyula Szociális munka, szociálpolitika szekció április.
szakmérnök hallgatók számára
A társadalmi t ő ke, az internet- elérés és a túlzott TV-nézés összefüggései Dr. habil Németh Erzsébet, BKF, főiskolai tanár, a Viselkedéstudományi Intézet.
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
Demográfiai válság: Hová tartasz Nógrád megye?
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.november, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Internetezés és társadalmi státusz Forrás: TÁRKI Omnibusz december, Medián június Internet-használók aránya a háztartások egy főre jutó jövedelmi.
IV. Terjeszkedés.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.augusztus, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, április, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.május, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása december, országos és budapesti hallgatottság -
Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit
1 Gyarapodó Köztársaság Növekvő gazdaság – csökkenő adók február 2.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádióadók hallgatottsága április Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Budapest, február 23. Vállalati társadalmi szerep- és felelősségvállalás pr-es szemmel,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
Bankpiac Magyarországon
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Fiatalok szegmentálása táplálkozási szokásaik szerint
15-25 évesek a Nemzeti Médiaanalízis tükrében „Minden mérhető” szeptember 24.FISZ Konferencia.
Médiagazdaságtan GSVMG11KNC /II. Nyomtatott sajtó.
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
A politikai tájékozódás forrásai Magyarországon A médiastruktúra átalakulása előtti és az utána következő állapot Hann Endre előadása a SZEF-Akadémián.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások
A kutatás a Nemzeti Együttműködési Alap támogatásával,
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Előadás másolata:

GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ VI. Országos Konferencia Budapest, február

GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Tematika 1, Az adatforrás 2, Érdeklődés az egészség iránt 3, Egészségtudatos olvasók 4, Az egészségtudatos olvasók médiahasználata 5, Konklúziók

GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János 1 Az adatforrás

GfK HungáriaMédia„Egészségtudatos olvasók“. Bacher János 4 Nemzeti Média Analízis A nyomtatott sajtó piac hivatalos közönségkutatása 1995 óta A GfK Hungária és a Szonda Ipsos közös kutatás Közel 200 sajtótermék, illetve televíziók, rádiók, és az Internet közönségkutatása, azaz a legnagyobb multimédia kutatás Magyarországon A 8 éve jórészt sztenderd kérdőív miatt hosszú idősorok is elemezhetők Az olvasók szegmentálására rengeteg információt gyűjtünk a médiahasználaton kívül, mint pl.: érdeklődés, szabadidő eltöltés Az adatok rendkívül megbízhatóak, miután a kutatás mintaszáma évi között mozgott. (Mintahiba < 1%)

GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János 2 Érdeklődés az egészség iránt

GfK HungáriaMédia„Egészségtudatos olvasók“. Bacher János 6 Rendszeresen sportolók arányának alakulása a 15 évesnél idősebb lakosság körében százalék évesekmagas végzettségűek nagyvárosiak

GfK HungáriaMédia„Egészségtudatos olvasók“. Bacher János 7 A természetgyógyászat iránt érdeklődök arányának alakulása a 15 évesnél idősebb lakosság körében százalék nők évesek magas végzettségűek

GfK HungáriaMédia„Egészségtudatos olvasók“. Bacher János 8 Az orvostudomány iránt érdeklődök arányának alakulása a 15 évesnél idősebb lakosság körében százalék nők 50+ évesek

GfK HungáriaMédia„Egészségtudatos olvasók“. Bacher János 9 Az egészséges életmód iránt érdeklődök arányának alakulása a 15 évesnél idősebb lakosság körében százalék nők18-39 évesek magas végzettségűek

GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János 3 Egészségtudatos olvasók

GfK HungáriaMédia„Egészségtudatos olvasók“. Bacher János 11 Egészség megőrzéssel foglalkozó lapok olvasottsága Ezer fő

GfK HungáriaMédia„Egészségtudatos olvasók“. Bacher János 12 Egészség megőrzéssel foglalkozó lapok „Az egészség lapok” a nyomtatott sajtó közönségkutatásban • Családi Lap • Elixír • Ideál Reforméletmód Magazin • Patika Magazin • Természetgyógyász Magazin Női életmód lapok • Cosmopolitan • Joy • Shape • Beau Monde • Elle • Diéta & Fitness • Wellness

GfK HungáriaMédia„Egészségtudatos olvasók“. Bacher János 13 Az egészség iránt érdeklődést mutatók demográfiai megoszlása – nemek szerint

GfK HungáriaMédia„Egészségtudatos olvasók“. Bacher János 14 Az egészség iránt érdeklődést mutatók demográfiai megoszlása – korcsoportok szerint

GfK HungáriaMédia„Egészségtudatos olvasók“. Bacher János 15 Az egészség iránt érdeklődést mutatók demográfiai megoszlása – iskolai végzettség szerint

GfK HungáriaMédia„Egészségtudatos olvasók“. Bacher János 16 Az egészség iránt érdeklődést mutatók demográfiai megoszlása – társadalmi státus szerint

GfK HungáriaMédia„Egészségtudatos olvasók“. Bacher János 17 Az egészség iránt érdeklődést mutatók demográfiai megoszlása – településtípusonként

GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János 4 Egészségtudatos olvasók médiahasználata

GfK HungáriaMédia„Egészségtudatos olvasók“. Bacher János 19 Egészség és női életmód lapok olvasóinak médiahasználata Újságolvasás - Átlagosan olvasott lapok száma

GfK HungáriaMédia„Egészségtudatos olvasók“. Bacher János 20 Egészség és női életmód lapok olvasóinak médiahasználata Televízió nézés – tévézésre fordított idő hossza

GfK HungáriaMédia„Egészségtudatos olvasók“. Bacher János 21 Egészség és női életmód lapok olvasóinak médiahasználata Rádiózás – rádiózásra fordított idő hossza

GfK HungáriaMédia„Egészségtudatos olvasók“. Bacher János 22 Egészség és női életmód lapok olvasóinak médiahasználata Internet – Internet hozzáféréssel rendelkezők aránya

GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János 5 Konklúziók

GfK HungáriaMédia„Egészségtudatos olvasók“. Bacher János 24 Konklúziók • Bár a lakosság reáljövedelme, a kiskereskedelmi forgalom, a szabadidőre fordított idő és jövedelem 1998 óta folyamatosan nő, a lakosság érdeklődése 1998 óta nem növekedett (sőt inkább csökkent) az egészséges életmód iránt. • Részben ebből következően, részben a lappiaci trendeket követve csökkent az egészség és életmód lapok olvasottsága is. • E lapokat egyébként sem teljesen az egészséges életmód iránt érdeklődők, hanem a középkorú, magas végzettségű, magas státuszú emberek olvassák. • Ezen olvasók más médiumok iránt is fokozott érdeklődést mutatnak, azokat intenzívebben használják. • Az egészséges életmód iránt kevésbé érdeklődők elérése leginkább a tömegmédiák segítségével lehetséges.