Tandofer Informatikai Kft. Cég- és szoftver bemutatkozás

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az új rendszer a CobraConto.NET.
Advertisements

Szennerné Bagó Gabriella 2003.október 30.
Önkormányzati információs rendszer
LogControl Raktármenedzsment
WinSzla Windows alapú komplex ügyviteli rendszer
RENDELÉS, VEVŐKISZOLGÁLÁS, E - BUSINESS
„Egy hálóban webezünk!” - a reformok informatikai kihívásai
Gazdasági, műszaki és vezetői információs megoldások egyben
A vevői igényekre formált informatikai innováció
2008 novemberOrbán Zoltán – LogiPen Kft.. Mit is kell adminisztrálni…?  Szabályzat  Dolgozói tájékoztató  Munkavállalói nyilatkozatok (új belépők is!)
Budapest Pénzügy és Számvitel1.  Szereplők  KÜLSŐ (piaci szereplők, hatóságok)  BELSŐ érintettek (vezetők, dolgozók, tulajdonosok)  Szakmai.
Integrált ügyviteli rendszer
Pénzügyi nyilvántartás
Márpedig enni kell….! Teljeskörű vállalati tervező rendszer bevezetése a KOMETA 99 Zrt.-nél.
Business Process Outsourcing © Andersen 2001 Management és controlling információk külső szolgáltatótól Várnai Éva partner Andersen, Vezetési tanácsadás.
Tárgyi eszköz nyilvántartás
T RD -Trading Hungary Kft. Metrológia.
Kimutatás tervező Egy lekérdezés adatait tetszőleges formájú nyomtatási listába lehet foglalni. ATLAS - SQL.
abas bevezetés az Ecorgan Kft-nél
munkakör a tanirodai gyakorlatban
Kabai József AZ SQL-LEDGER SZABAD ÜGYVITELI RENDSZER
TELLER KERESKEDELMI RENDSZER P2mozisoft.hu Tel: 20/
Integrált Pénzügyi és Számviteli Programrendszer
MFG-Pro váll-ir. rendszer bemutatása
Rendelés nyilvántartás
ERP Integrált vállalatirányítási rendszer
Készítette: Unyatyinszki Csaba
MinőségIrányítási Rendszer (MIR) elektronikus dokumentációjához
Szervezet, információs rendszer. Az információs rendszer és a szervezet illeszkedése Mi szervezet? Az egyszerű struktúra Funkcionális felépítés Termék.
1950-es évek 1960-as évek 1970-es évek 1980-as évek 1990-es évek
Infosys v2 Integrált Vállalatirányítási Rendszer
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat A Microsoft nagyvállalati projektmenedzsment megoldása Előadó:Kőnig Tibor
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat Microsoft Project Server 2003 Egyedi projekt alkalmazások: pályázatok, beruházások kezelése a.
Pénz, piac és partnerség Túlélés és fejlődés a közösség részeként április 24. Budaörs.
infor:COM - Fitté tesszük!
Összekapcsolható funkciók Címek Időpontok Projektek Számlák Dokumentumok Cikkek Értékesítési lehetőségek Feladatok Telefonhívások.
Konzulens: Dr. Boda György Készítette: Kovács Katalin
Versenyképes vállalatirányítás változó üzleti és jogi környezetben Nagy Lajos, Konzulens Velence November 22.
Ipari középvállalat projektvezetőjének tapasztalatai az integrált vállalatirányítási szoftver bevezetési szakaszában Projektmenedzsment Fórum A kis-
Magyar Controlling Egyesület Pécs, 2005 szeptember Cég neve MCE Konferencia 2005 A controlling gyakorlata Controlling Kemény Gyula.
Szilvási Mihály TM Magyarország Kft.
Szervezeti viselkedés Bevezetés
Az EEM helye a menedzsmentben
Munkavédelem és controlling
EGY SIKERES PROJEKT ISMÉRVEI ÖTLETTŐL A MEGVALÓSULÁSIG Vendler Balázs, ügyvezető.
Beruházás nyilvántartás
Pannónia Kincse LEADER Egyesület EMVA VIDÉKFEJLESZTÉSI JOGCÍMEK HELYSZÍNI ELLENŐRZÉSSEL KAPCSOLATOS FONTOSABB TUDNIVALÓK.
E-számlázáshoz és e- dokumentumkezeléshez kapcsolódó pályázat a Támpont – Mester Kft. segítségével.
Törzsek-Partnerek A partnerek menüpont alatt végezhetjük a partnerek nyilvántartásával kapcsolatos műveleteket. A partnertörzsben vesszük fel a partnerek.
Fejlesztés Menedzser ismertető I.rész1 Fejlesztés Menedzser verzió Kibocsátva:
Rendszer ismertető Vargha Máté. Cafeteria bevezetés ismert nehézségei A cafeteria rendszerek bevezetésének legfőbb akadálya a megnövekvő adminisztrációs.
A StoreWizard webáruház bemutatása
4 Tender Hungary Kft. (Sziklai Zoltán)
1 VIIR Vállalatirányítási Integrált Információs rendszerek I. (Történeti áttekintés - TEI) Szent István Egyetem TATA Kiválósági Központ és Informatikai.
INNOTRANSZ Mérnöki Iroda Kft. – Informatikai megoldások a környezetvédelemben Nyilvántartás informatikai megoldása a Fémtörvényhez Dr. Romhányi Gábor INNOTRANSZ.
Zárlati munka (Horányi Márton). Ütemezés Tao – HIP feltöltés  egyedi igények szerint hó  2008.IV.negyedév bizonylatok, könyvelés.
Kereskedelmi és információs rendszer a zöldségtermesztés területén …avagy az információs szövetkezés támogatása Pető István
Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet
Process Magic PRESS Nyomdai termelésirányító rendszer
Megjelentek az infokommunikációs pályázatok
Beszerzések hatékonyság növelése
ECONOMSOL a Kis- és Középvállalkozások kontrolling szolgáltatója
CRM rendszer.
Mezősi Róbert Comp-Sys Kft
Termelés tervezési és irányítási rendszer SQL alapon
Gyorsabb és hatékonyabb munkavégzés
Első az ügyfél, de hogy érem el?
Átlátható folyamatok ügyviteli rendszerekkel
vállalatirányítási rendszer Moduláris szervezése
Vállalatirányítási rendszerek alapjai
Előadás másolata:

Tandofer Informatikai Kft. Cég- és szoftver bemutatkozás

Oldaltérkép Cégbemutatás Termékbemutató Kapcsolat

Cégtörténet Alapítás 1998-ban 100 %-ban magyar tulajdonú vállalkozás 18 fős felsőfokú végzettséggel rendelkező szakember csapat Kis- és középvállalkozások informatikai megoldás-szállítója Integrált rendszerek létrehozása, telepítése, üzemeltetése Több mint 40 sikeresen kivitelezett projekt

A Tandofer felépítése Tulajdonosok = Vezetés Konzulens csapat modulonkénti konzulens személy felhasználói tapasztalat igénykezelés, oktatások, bevezetés ügyviteli tanácsadás Hotline Csoport folyamatos elérhetőség élő kapcsolat Programozók fejlesztések frissítések

Tanúsítvány Társaságunk 2004-ben szerezte meg az ISO 9001 minőségirányítási rendszer tanúsítványát.

Főbb referenciák Szeghalom INTERSZERVIZ Budapest Kft. Vezérképviselet BERTINUS KFT FIAT MÁRKAKERESKEDŐ ÉS SZERVIZ Vezérképviselet

Kezünkben az Ön problémája Amit kínálunk: Stratégiai partnerség kis- és középvállalkozásoknak Cégre szabott megoldások Folyamatos szolgáltatás fejlesztés Élő kapcsolat – hotline Modern technológia megoldások

Pályázati lehetőség „… a vállalatok közötti üzleti kapcsolatok, a belső vállalati folyamatok hatékonyságának, a hálózatbiztonság és a szolgáltatások minőségének javítását, a hatékony tudásmenedzsment érdekében a különböző vállalatirányítási és egyéb üzleti (vezetői döntéstámogató és információs, elektronikus iratkezelési, ellátási és ügyfélkapcsolati, csoportmunka, távmunka stb.) rendszerek, megoldások kiépítését, összehangolását, és az ehhez kapcsolódó szervezetfejlesztést és az üzleti folyamatok újra és megszervezését (BPR)” Az elnyerhető támogatás mértéke maximum az összes elszámolható költség 50%-a lehet.

Termékeink IntegDTR Információ Információ IntegIndustry IntegDealer Értékesítés, Szerviz IntegDealer Projektmenedzsment Gyártástámogatás IntegIndustry Minőségbiztosítás IntegWeb&PDA Webes felületek Egyéb fejlesztések IntegCash IntegCar Autóértékesítés Autóbérlés Információ IntegDTR Döntéstámogatás Információ Pénzügy, könyvelés Tárgyi eszköz

Az üzlet az üzlet! IntegDealer Projekt menedzsment Üzleti Szerviz TERMÉKEK Üzleti alapfolyamatok Szerviz Személyzeti törzs Iktatórendszer Terméktörzs Ügyféltörzs 5D adatrögzítés, Devizanem kezelés Egyéb törzsek Az üzlet az üzlet!

Terméktörzs Termék alapadatok, képek, paraméterek csatolása VISSZA Termék alapadatok, képek, paraméterek csatolása Hierarchikus termék főcsoport rendszer Helyettesítő, követő és kapcsolódó cikkszámok Termék menedzselés (árképzés, ároszlopok, speciális engedményrendszer)

Ügyféltörzs Emelt szintű partnerkezelési technikák VISSZA Emelt szintű partnerkezelési technikák Szállítók, vevők és a hozzájuk tartozó kapcsolattartók nyilvántartása Marketing – vevőértesítés – vásárlói magatartás figyelése Kiemelt vevők kezelése, speciális kedvezményrendszer alkalmazása Dokumentumok hozzáadása

Személyzeti törzs VISSZA Személyzeti adatok nyilvántartása, szabadságok, távollétek kezelése Munkaidő és holtidő kimutatások Munkacsoportok, beosztások, posztok kezelése

Iktatórendszer VISSZA Bejövő, kimenő és belső iratok kezelése, adminisztrálása Felelős személy részére történő delegálás, továbbküldés, nyomon követés Rugalmasan kialakítható dokumentációs tevékenység (hatálytalanítás, irattározás) Kapcsolat a projektrendszerrel

Üzleti alapfolyamatok VISSZA Értékesítés, számlázási folyamat Logisztika: árubeszerzés, raktározás, raktárközi mozgások Készletgazdálkodás, készletfigyelés, min-max készlet kezelése, rendelési ajánlások Vevői és szállítói rendelésállomány nyilvántartása Emelt szintű árajánlat-kezelés Raktárra és megbízásra történő rendelés Egyedileg tervezett nyomtatványok Projektrendszerű szemlélet

Szerviz VISSZA Különböző típusú munkalapok kezelése, előjegyzések (rezsi, garanciális, fizetős stb) Lokációk (műhelyek) kezelése Státuszok nyomonkövethetősége Szerviz-élettörténet Érintőképernyős kiegészítő alkalmazások Munkaidő és teljesítmény-kimutatások

Projektmenedzsment VISSZA Kivitelezési tevékenység operatív támogatása az árajánlattól a számlázásig Emelt szintű árajánlatkezelés (kimenő és bejövő -kérések és -adások) Árajánlatok státuszának nyomonkövetése, feladatok delegálása Kivitelezési munkaműveletek vizuális megjelenítése Gantt-diagram segítségével Időbeli és pénzügyi ütemezések tervezése, költségvetések összzeállítása Terv és tényadatok összehasoníthatósága Szakmai információk rögzítésének lehetősége

Magyar jogszabályoknak IntegCash TERMÉKEK Magyar jogszabályoknak való megfelelés Banki kommunikáció Tárgyi eszköz modul Főkönyvi modul Pénzügyi alapmodul Egyedi számla Költséghely, költségviselő, munkaszám, profitcenter bontás Pénzügyi törzsek Ügyféltörzs Devizanemek kezelése Pénz beszél!

Pénzügyi törzsek Jogcímtükör – jogcím használati jogosultságok VISSZA Jogcímtükör – jogcím használati jogosultságok Devizatörzs és deviza-árfolyamtörzs ÁFA kódok Késedelmi kamattörzs Kontírkódok karbantartása 5D szerinti jelölőadatok paraméterezése

Ügyféltörzs Emelt szintű partnerkezelési technikák VISSZA Emelt szintű partnerkezelési technikák Szállítók, vevők és a hozzájuk tartozó kapcsolattartók nyilvántartása Marketing – vevőértesítés – vásárlói magatartás figyelése Kiemelt vevők kezelése, speciális kedvezményrendszer alkalmazása Dokumentumok hozzáadása

Pénzügyi alapmodul, egyedi számlázás VISSZA Szállítói, vevői analitika Pénzeszközök kezelése (házipénztár, bank, valutapénztár) Speciális tranzakciók kezelése (kompenzáció, számla elengedése, árfolyam-különbözet elszámolása Vevői (és szállítói) folyószámla kezelés (fizetési felszólítás, tartozási rangsor, kamatlevelek) Automatikus adatfogadás az IntegDealer rendszerből Egyedi számla készítése tetszőleges tételekről (bérleti díjak továbbszámlázása)

Tárgyi eszköz modul ÉCS kategóriák, eszközcsoportok kezelése VISSZA ÉCS kategóriák, eszközcsoportok kezelése Tárgyieszközök analitikus nyilvántartása mennyiségben és értékben; számviteli, társasági törvény és belső elszámolás szerint Kisértékű eszközök értékcsökkenésének elszámolása Közvetlen kapcsolat a főkönyvi rendszerrel Tárgyieszközök kiadása dolgozóknak, bérbeadás Kapcsolat a vonalkódrendszerrel

Főkönyvi modul VISSZA Közvetlen kapcsolat a pénzügyi rendszerrel (bizonylatok könyvelhetősége, főkönyvi feladása) Főkönyvi bizonylatok rögzítése Főkönyvi kartonok, szállító-vevő analitika Főkönyvi kivonatok, mérleg, eredménykimutatás Balancing és kontrolling rendszer ÁFA analitika és lekérdezés, ÁFA feladás

Banki kommunikáció VISSZA Egyirányú kommunikáció a pénzügyi program és a netbanking rendszer között Átutalandó tételek automatikus továbbítása a netbanking program felé - többszöri adatrögzítés megszűnése Elküldésre váró és elküldött tételek listája, visszatartandó tétellista létrehozása Fizetési javaslatok

Cél a minőség! IntegIndustry Üzleti alapfolyamatok Minőségbiztosítás TERMÉKEK Üzleti alapfolyamatok Minőségbiztosítás modul Gyártás modul Terméktörzs ISO TS 16949 és VDA 6.3 szabványoknak való megfelelés Ügyféltörzs Devizanemek kezelése Költséghely, költségviselő, munkaszám, profitcenter bontás Cél a minőség!

Terméktörzs Termék alapadatok, képek, dokumentumok csatolása VISSZA Termék alapadatok, képek, dokumentumok csatolása Termékparaméterek (S/C, C/C) kezelése Hierarchikus termék főcsoport rendszer Termék menedzselés, termékmarkerek alkalmazása

Ügyféltörzs Emelt szintű partnerkezelési technikák VISSZA Emelt szintű partnerkezelési technikák Szállítók, vevők és a hozzájuk tartozó kapcsolattartók nyilvántartása Marketing – vevőértesítés – vásárlói magatartás figyelése Kiemelt vevők kezelése, speciális kedvezményrendszer alkalmazása Dokumentumok hozzáadása

Gyártás modul Egyedi és sorozattermék gyártástámogatás VISSZA Egyedi és sorozattermék gyártástámogatás Műhelyek, gyártórészlegek szerinti gyártásirányítás Termék nyomonkövetés Receptek, művelettervek rögzítése Gyártástervezés, gyártásirányítás, készre jelentés Online gyártási információk Teljesítmény mérése Hatékony karbantartás-menedzsment (gép, szerszám, mérőeszköz - kalibrációk)

Minőségbiztosítás modul Megfelelőség az ISO 9001 és ISO/TS 16949 autóipari szabványnak Folyamatkövetés a beérkezéstől a kiszállításig Hatékony beszállítói menedzsment: idegenáru ellenőrzés, beszállítói értékelés, reklamációkezelés Elektronikus gyártásközi ellenőrzések: SPC, minőségszabályozási tervek Érvényes minőségspecifikáció garantálása Vevői minőségbiztosítás: elsőmintázás, 8D szerinti reklamáció kezelés, R&R vizsgálatok Aktuális adatok a termelési folyamat minden vertikumából VISSZA

Üzleti alapfolyamatok VISSZA Értékesítés, számlázási folyamat Logisztika: árubeszerzés, raktározás, raktárközi mozgások Készletgazdálkodás, készletfigyelés, min-max készlet kezelése, rendelési ajánlások Vevői és szállítói rendelésállomány nyilvántartása Emelt szintű árajánlat-kezelés Raktárra és megbízásra történő rendelés Iktatórendszer a magas szintű dokumentumkezelés biztosítására Projektrendszerű szemlélet

Az ügyfelet az érdeklődése csúcspontján kell megfogni! IntegCar TERMÉKEK Értékesítési modul Gépjármű bérlés modul Gépjármű logisztika Gépjárműtörzs Ügyféltörzs, ügyfélregisztráció Az ügyfelet az érdeklődése csúcspontján kell megfogni!

Gépjárműtörzs VISSZA Gépjármű alapadatok nyilvántartása (személygépkocsira, teherautóra, buszra, pótkocsira, motorra stb), fényképek hozzáadása Gépjármű üzembehelyezési adatok Lejárt műszaki és zöldkártya kezelés Gépjármű márka és típustörzs Típushoz rendelhető külső-belső színtörzs Gépjármű extra törzs és extra-ár lista nyilvántartása, extrák karbantartása

Ügyféltörzs és ügyfélregisztráció VISSZA Szállítók, vevők és a hozzájuk tartozó kapcsolattartók adataik nyilvántartása Általános és gépjármű értékesítéshez (szerződéshez) szükséges vevőadatok rögzítése Érdeklődő partnerek regisztrálása, nyilvántartása, regisztrációk lekérdezése, elemzése Érdeklődés körülményeinek és tartalmának rögzítése Beépített marketingeszközök – vásárlói magatartás figyelése Emelt szintű partnerkezelési technikák Feladatmenedzsment rendszer (pl. visszahívás kérése)

Gépjármű logisztika VISSZA Gépjármű konfigurálás és rendelés, rendelések nyilvántartása Gépjárművek raktárra vételezése, használt gépjárművek felvásárlása Bérautók raktárra vétele, nyilvántartása és kezelése Gépjárművek raktározása, készletnyilvántartása (új vagy használt, készlet vagy bizományos) Raktárközi átadások kezelése Gépjármű leltár végzése

Gépjármű értékesítési modul Értékesítési tevékenység teljes lekezelése Értékesítési feladatok vizuális megjelenítése Gépjármű ajánlat nyilvántartás, árajánlatok összeállítása sablonok alapján Használt-autó beszámítás lehetősége (hitellel terheltet is) Finanszírozási lehetőségek hozzárendelése Szállítási szerződés sablonok Fedezet-számítási segédlet az értékesítők részére Különböző típusú végszámlák készítése (előleg-, foglaló-, províziós-, proforma-, végszámla) Jóváírások nyilvántartása VISSZA

Gépjármű bérlés modul Autópark-kezelés, tartósbérlet VISSZA Napi „rent” és keretszerződések kezelése paraméterezhető kondíciókkal Gépjármű bérlet kihasználtsági statisztika Foglalási listák, előjegyzések Letétek kezelése Események jegyzése, eseménynapló Felelősség biztosítása VISSZA

Fókuszban az információ! IntegDTR TERMÉKEK Felhasználói elemzések Alapszolgáltatások Grafikus megjelenítés Döntéstámogató rendszer Fókuszban az információ!

Vezetői Döntéstámogató rendszer VISSZA célirányos, naprakész lekérdezések generálása Főbb jellemzői: Közvetlen kapcsolatban áll az „Integ” integrált vállalatirányítási rendszerrel Integrálható az elterjedt irodai megoldásokkal (Excel export/import) Megoldást nyújt az üzleti intelligencia teljes életciklusára Prezentációs felületet biztosít a csoportmunka rendszerekhez Előre definiált és ad-hoc jellegű adatkinyerések támogatása

Alapfunkciók és -szolgáltatások VISSZA Alapbeállítások paraméterezhető felülettel Közvetlen SQL adatbázis kapcsolat Drag & Drop funkció Multi-dimenzionális elemzés Választható real-time és előre futtatott elemzések Intelligens fastruktúra (treeview) kialakítás Felhasználói és admin felület, jogosultsággal elkülöníthető munkacsoportok

Grafikus megjelenítés VISSZA 2D és 3D függvény-megjelenítés Választható függvény-alakzatok Paraméterezhető grafikonok Forgatás, nagyítás, mozgatás műveletek

Felhasználói elemzések VISSZA Definiálható nézetek és tábla összeállítások Beállítható ’alert’ (figyelmeztető) funkciók Rögzített mérési pontok Fő- és alcsoportokba foglalható dimenziók Testreszabott információ kézbesítés Felhasználóhoz rögzíthető/menthető megjelenés Vállalati jelentések időzítése és kiosztása Terv és tényadat összehasonlító elemzések

Jó orrunk van az innovációhoz! IntegWeb & PDA TERMÉKEK Jó orrunk van az innovációhoz! Touchmonitoros alkalmazások Vonalkód és PDA alkalamázások Rendszerhez kapcsolódó web alapú fejlesztések, webmonitoring

Touchmonitoros megoldások VISSZA Szerviz és gyártási folyamatban: Tényleges alkalmazotti teljesítmény figyelése Munkalap, munkafázis kezelése Normaidő, holtidő kimutatás Humán erőforrás irányításában: Személyzeti ki- és beléptető rendszer Munkaidő figyelés, jelenléti ív Távolléti engedélyek, szabadságok

Vonalkód kapcsolatok, PDA VISSZA Támogatást nyújt: Szerviz folyamatokhoz Eszköznyilvántartáshoz (pl. szerszámok, gépek, mérőeszközök, stb.) Logisztikai folyamatokhoz, készletgazdálkodáshoz Humánerőforrás gazdálkodáshoz Gyártási és minőségbiztosítási folyamatokhoz Leltározási folyamatokhoz

TANDOFER INFORMATIKAI KFT. 6000 Kecskemét, Munkácsy u. 47. Tel: 76/504-911 Fax: 76/504-912 E-mail: tandofer@tandofer.hu