Kitiltották a Renault autóit Kínából
A kínai minőségellenőrzési hatóságok leállították a Renault modellek importját, arra hivatkozva, hogy a franciáktól érkező autók nem felelnek meg a kínai biztonsági előírásoknak és műszaki szabványoknak. Ráadásul azt mondják, korábban számos panasz érkezett a Renault személyautók gyártási minőségével kapcsolatban, ami szintén közrejátszott a döntés meghozatalában.
A vádak persze abszurdnak tűnnek egy olyan országtól, ahol egy Flybo Total Electric rendszámot kaphat, Eddig a Totalcar szöveges része,most jöjjenek a képek amelyek,magukért beszélnek MADE IN CHINA
Próbáltam belegondolni, mit érezhet egy büszke tulajdonos
A gyári csatlakozóval közel kell állni a konnektorhoz
A jobb index nem kõfelverõdés miatt párásodik
12 collos valamilyenfém-felni
Az elképesztõen illeszkedõ napfénytetõ tartogatott még meglepetést
Hat év garancia a fényezésre...
Juj!
Európai típusjelzésû lámpa
Több humor egy képen, de a legjobb poén a kredencajtó-zsanér
Ilyen egy új autó Kínából
E lemezt nem dolgozták el valami szépen, de elöl legalább van kerékdob
Kell, hogy legyen fém a karosszériában!
A léc autózás közben pattant fel, ezt az ajtót nem is nyitottuk ki
Az igazi meglepetés: suicide napfénytetõ!
Nem nagyon kényelmetlen, csak életveszélyes
Kínában gyártanak Zuk-lámpát?!
A kormány emblémája alatti fóliát egyszerûen nem értjük
Villanyautóban dõreség volna egy villanyablak
Nem tudjuk, honnan származik, de a jobb oldali mozdíthatatlan
A fogantyú az ajtó becsukásakor esett ki.
Az egyest nehezen veszi, de kettesbõl úgyis jól indul
Purevox fejegység és Moszkvics hamutartó
Motorháznyitó az elméletben és a gyakorlatban
Különleges kárpitosmunkákat ne a Flybo szakijaitól rendeljenek
A gyárban senki nem láthatott még napfénytetõt
Sebességváltó, villanyautóban
Rozsda marja, nem ragyog
Apróságokon nem kell fennakadni
Csúnya, mi?
Sajnos a lézeres robot elmérte, de pár jüanból megoldódott
12 év átrozsdásodás elleni garancia?
A Panhard-rudat puszta kézzel hajlították meg egy kissé, és máris egyenesen megy!
Ha a karosszéria mégis megvédene egy oldalütközéstõl, még mindig ott az övcsévélõ, hogy megöljön
A menésnél csak a megállás nagyobb kihívás. Esetleg még a kanyarodás