Csonka Zoltán intézményvezető

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

Táncsics Mihály Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Táncsics Mihály Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Alcím mintájának szerkesztése Vas Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
A TÁMOP projekt intézményi hatásai a Somogyi TISZK-ben Kispéter Sándor Főigazgató-helyettes Kispéter Sándor Főigazgató-helyettes.
ÚJ TENDENCIÁK A MAGYAR SZAKKÉPZÉSBEN
Deák Ferenc Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskola
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
A KERESKEDELEMBEN ALKALMAZOTT GÉPI BERENDEZÉSEK
Palánczné Németh Zsuzsanna igazgató Újbudai Speciális Szakiskola
A szakképzés fejlesztés irányai évfolyam beiskolázási létszáma 2009/2010.
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
2014. július 3.1 ALTERNATÍV SZAKKÉPZÉS Énekes Rita vezető főtanácsos SZOCIÁLIS ÉS MUNKAÜGYI MINISZTÉRIUM Felnőttképzési és Szakképzési Főosztály.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Országos Egyházi TISZK Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
A TIOP – 3.1.1/08/ projekt keretében megvalósuló fejlesztések.
Dél-dunántúli régió Szakképzési Konferencia Pécs, június 26. A régió munkaerő-piaci helyzete és kapcsolata a szakképzéssel.
Kereskedelem Szakmacsoport
Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
„Ismerje meg a tanuló a legfontosabb nyersanyagokat és szerszámokat, legyen találékony, ötletes, élje át az alkotás gyönyörűségét.” (Polgári iskola, Műhelygyakorlatok,
Kereskedelem Szakmacsoport
NFT I NFT II Hosszú távú cél: az életminőség javítása Általános cél: Az EU átlaghoz viszonyított jövedelmi különbségek mérséklése specifikus.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Az iskolában csak szakmunkásképzést folytatunk az általános- és középiskolát végzett tanulók számára, illetve végzettség nélkülieknek is van ajánlatunk,
Iskolánk: a Bencs László Szakiskola és Általános Iskola
FŐVÁROSI PEDAGÓGIAI NAPOK
„Négy kistérség – Egy projekt” Nyitókonferencia TÁMOP / Négy kistérség – egy projekt MVÖ Széchenyi Zsigmond Szakközép- és.
TÁMOP / „Négy kistérség egy projekt” Marcali,
A szakképzés tapasztalatai a Büttner Kft-nél Dr. Büttner Tamás Ügyvezető igazgató SzaSzeT Konferencia Marcali
2012. április 4. Marcali TÁMOP / „Négy kistérség egy projekt” Marcali, Barcs, Kadarkút, Nagyatád Szakképzés- szervezési Társulás.
Gépészet szakmacsoport
Gépészet szakmacsoport
Általános áruismeret 5. EAN-kódok
PÁLYÁZATI LEHETŐSÉGEK A HUMÁNERŐFORRÁS OPERATÍV PROGRAMOKBAN
A régió és ezen belül a kistérség munkaerő-piaci helyzete, hiányszakmák a régióban, a foglalkoztatáspolitika aktuális kérdései.
Iskola Tagjai: RFKB Támogatások Iskola 1500 fő Képzési irány, arány Önkormányzati fenntartó Szakképzés szervezési társulás (költségvetési szerv) mint.
Változások a szakképzés irányítási rendszerében A szakképzés és a Térségi Integrált Szakképző Központok jelentősége Szőke István szakmai igazgató 2008.
program minden kedves résztvevőjét !
PÁLYAVÁLASZTÁS.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
Tanulói lemorzsolódás 2009/2010. tanév. A 2008/2009. tanévben tanulóink közül 42 fő bukott meg (tavaly 45). Közülük 2 tanuló bukott 3 vagy több tárgyból,
Patrónus program és ezzel együtt az IPR bevezetése 2007/ 2008-as tanévtől a halmozottan hátrányos helyzetű tanulók esélyenlőségének biztosítása céljából.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP 3.2.2/08/A/1 A közoktatás modernizációját támogató hálózatfejlesztés a Közép-Magyarországi régióban.
Iskolánk futó projektjei
TISZKEK SZEREPE A FELNŐTTKÉPZÉSBEN. A KÖZPONTI KÉPZŐHELY 3471 m2 alapterületen 80 darab a gyakorlati képzést támogató oktatási hely 350 fő befogadóképességgel.
Nagykanizsa és Térsége TISZK Szakképzés – szervezési Kiemelten Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság.
KÖZOKTATÁS, SZAKKÉPZÉS, A MUNKA VILÁGA MSZT HÁROMSZÉKI Tagozata Sepsiszentgyörgy szeptember 29. Dr. Szenes György elnök.
Somogyi TISZK Közép- és Szakiskola Nagyatádi Szakképző Iskolája
INTEGRÁCIÓ A SZAKKÉPZÉSBEN (avagy TISZK?)
Az előrehozott szakképzés tapasztalatai Zsámbékon 1 év elteltével.
„A jól képzett szakemberekért.”
Statisztika I. Áruforgalom elemzése Készült években a Marcali, Barcs, Kadarkút, Nagyatád Szakképzés Szervezési Társulás részére a TÁMOP /1-
Csap eszterga programja NCT-re Készült években a Marcali, Barcs, Kadarkút, Nagyatád Szakképzés Szervezési Társulás részére a TÁMOP /1-
A Békéscsabai Központi Szakképző Iskolai tapasztalatok a vasútgépészeti szakmák képzésében április 29.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Köszöntjük a Kálváriaparti Általános Iskolában! Mottónk: „Volt kicsi gyermek mind az, ki ma bölcs meg erős”
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Szolnoki Szolgáltatási Szakközép- és Szakiskola SZOLGSZI.
Egyenlőbb esélyek – nők a munkaerőpiacon. OFA/2007/SZFK/7242/195 számú projekt Szak- és felnőttképzés a határ mentén „A program megvalósulását az Országos.
Esély, Lehetőség, Tehetség, ELTE Iskola felújítás az Eötvös Loránd Tudományegyetemen az Európai Unió támogatásával.
MFKB Roadshow Változások a szakképzésben – Gondoljuk újra együtt Csongrád megye szakképzés fejlesztési koncepcióját október 10. Előadó: Dr. Kőkuti.
Vörös-Gubicza Zsanett oktatási és képzési igazgató Magyar Kereskedelmi és Iparkamara október 10.
Trefort Ágoston Szakképző Iskola Sátoraljaújhely.
Veszprémi Szakképzési Centrum Gönczy Pál Szakközépiskolája és Szakiskolája Tapolca .
Szakmai nap Észak- alföldi Régió Kisvárda, november 24.
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Felkészítés a lemorzsolódással fenyegetett intézmények, pedagógusok, gyermekvédelmi szakemberek számára A Nyíregyházi Szakképzési Centrum Bencs László.
Határokon átívelő projektek.
Tisztelettel köszöntjük a Trefort Ágoston Szakképző
Előadás másolata:

Csonka Zoltán intézményvezető Marcali, 2010. szeptember 8. TÁMOP-2.2.3-09/1-2009-0016 „Négy kistérség egy projekt” Marcali, Barcs, Kadarkút, Nagyatád Szakképzés- szervezési Társulás

KÉPZÉSI STRUKTÚRA

(2010. szeptember 1-ig beiratkozott) TANULÓI LÉTSZÁMOK (2010. szeptember 1-ig beiratkozott) Szakmacsoport Szakközép- iskola Összesen Évfolyam Kereskedő Vendéglátó Építész Faipari Közlekedési Gépészeti 9. 26 27 18 15 28 24 138 10. 17 32 6 12 9   76 11. 21 10 127 12. 16 7 25 72 13. - 13 14 46 Összesen: 79 109 54 50 75 459

TANULÓI LÉTSZÁMOK MEGOSZLÁSA VENDÉG- LÁTÓ KÖZLEKE-DÉSI SZAKKÖZÉP- ISKOLAI KERESKEDŐ ÉPÍTÉSZ FAIPARI GÉPÉSZETI 9. 10. 11. 12. 13.

SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK HÁTRÁNYOS HELYZETŰ ÉS SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK (2009/2010-es tanévben) SZAKISKOLA SZAKKÖZÉP ISKOLA ÖSSZESEN 2H 197 43 240 52,29% 3H 98 11 109 23,75% SNI 26 5,66%

24 FŐFOGLALKOZÁSÚ TANÁR ÉS OKTATÓ (igazgatóval együtt) SZEMÉLYI FELTÉTELEK 24 FŐFOGLALKOZÁSÚ TANÁR ÉS OKTATÓ (igazgatóval együtt) 8 TECHNIKAI DOLGOZÓ 459 TANULÓ 1 TANÁRRA JUTÓ TANULÓK SZÁMA: 19,1 1 TECHNIKAI DOLGOZÓRA JUTÓ TANULÓK SZÁMA: 57,3

TÁRGYI FELTÉTELEK 18 tanterem 14 000 kötetes könyvtár 4 számítógépes szaktanterem teljesen felszerelt MultiCenter kereskedő kabinet tankonyha egyéni fejlesztőszoba tornaterem

TÁRGYI FELTÉTELEK TANMŰHELYEK asztalos kőműves festő lakatos hegesztő tankonyha taniroda

A SZAKKÉPZÉS HELYI JELLEGZETESSÉGEI HIÁNYSZAKMÁK OKTATÁSA: karosszéria lakatos: 2 évfolyamon 16 tanuló kőműves: 3 évfolyamon 38 tanuló TANULÓSZERZŐDÉSEK: A tanulók nagy része az üzemi szakmai gyakorlatot, a külső képzőhelyeken tanulószerződéssel végzi. szakácsok 50 fő karosszéria lakatosok 16 fő élelmiszer és vegyiáru eladó 36 fő szerkezetlakatosok 3 fő festők 4 fő bútorasztalosok 23 fő növénytermesztő gépészek 2 fő

A SZAKKÉPZÉS HELYI JELLEGZETESSÉGEI FŐ PARTNEREINK (KÜLSŐ KÉPZŐHELYEK) : szakácsképzés: Két Tibor KFT (Barcs), Kalmár Vendéglő (Barcs), Mokka Étterem (Barcs), Kocsmáros BT (Szigetvár), Viktória Panzió (Nagyatád), környékbeli iskolák, szociális központok konyhái élelmiszer és vegyiáru eladók képzése: Barcs Coop ZRt, LIDL BT, NON-STOP ABC (Barcs), Nagyatád-Coop ZRt, SPAR Áruházak, TESCO Áruházak szerkezetlakatosok képzése: Dráva Coop ZRt (Barcs), Határőr ZRt (Babócsa), Otártics József EV (Barcs), Avermann-Horváth KFT (Barcs), SERES KFT (Barcs), Metal 2000 KFT (Barcs) karosszéria lakatosok képzése: Karvalics & Karvalics KFT (Barcs), Autó-László KFT (Barcs) bútorasztalosok képzése: TEAT BT (Barcs)

MINDENNAPI NEHÉZSÉGEINK hiányzások magas száma évközi mozgások: a tanév során kb. 50 tanuló érkezik és ugyanannyi távozik az iskolából fegyelmi eljárások magas száma a folyamatosan emelkedő tanulószámhoz viszonyítottan kis tantestület hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű tanulók magas száma

TERVEINK ÚJ TANMŰHELY TELEPHELY KIALAKÍTÁSA PROFILBŐVÍTÉS: A FELNŐTTKÉPZÉS BEVEZETÉSE A SZAKKÉPZÉSBEN LEMORZSOLÓDÁSOK CSÖKKENTÉSE SZOROS EGYÜTTMŰKÖDÉS A TISZK-EN BELÜL ISKOLAÉPÜLET HOMLOKZATI FELÚJÍTÁSA FŐBEJÁRAT ÁTALAKÍTÁSA ISKOLAUDVAR ZÖLDÖVEZET-REHABILITÁCIÓJA

EU-S PÁLYÁZATAINK

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! TÁMOP-2.2.3-09/1-2009-0016 „Négy kistérség egy projekt” Marcali, Barcs, Kadarkút, Nagyatád Szakképzés- szervezési Társulás KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!