2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
Hírközlés – Hatóság Szabó Tibor Kompetenciaközpont vezető
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
A helyi sajtó távlatai. 2 A médiapiac mozgásban van  „Sajtó” alatt a klasszikus médiumok mindegyikét értjük (tv, rádió, nyomtatott sajtó, közterület,
??? Reklám!!!.
Digitalizáció: Szép új világ?
A helyi lapok szerepe az önkormányzati kommunikációban
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
Sajó-Bódva regionális hulladékgazdálkodási program
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
GfK HungáriaMárkacsemeték konferencia – Dörnyei Otília május 5 Gyermek a családban, avagy a szülők megváltozott fogyasztási szokásai Dörnyei Otília,
Dr. Pados László Nemzeti Hírközlési Hatóság Hivatala
GfK MediaÚjraosztódik-e a médiapiac?2009. Április A print és az online konvergenciája…(!?!) Nagy István - Médiakutatási csoportvezető, GfK április.
Kommunikációs alapkérdések és válaszok Kommunikációs tréning Siófok, november 14. Schmidt Hajnalka.
Felnövekvő médiafogyasztók: fognak-e még rádiózni a fiatalok? Nobody’s Unpredictable Media Hungary What do we see? Szonda Ipsos.
Educatio Press Magyar Oktatási Hírügynökség. Előzmények, célok:  Az országban több mint 400 ezer felsőoktatási hallgató van.  A felsőoktatási területhez.
Business Day 2009 Hogy látják a kutatók a jövőt? 2009.október 2. Mihálszki Zsuzsa TNS Media Intelligence.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Jobbágy Tamás MEC MediaLab
Rádió 1 Székesfehérvár FM Rádió 1 Sárbogárd FM 87.9
Önkormányzati kommunikáció és a helyi nyilvánosság
Az adományozás fogadtatása a médiában Kutatási eredmények október.
DPR kommunikáció alapelvei
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
AZ ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM KOMMUNIKÁCIÓJA.
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
ATL - mit hirdessünk és hol?
A politikai képviselettel és a bal-jobb dimenzióval kapcsolatok attitűdök Enyedi Zsolt (CEU) Részvétel és demokrácia, Politikai Viselkedés Szakosztály,
1 Rádiós közönségmérés. 2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással.
GKIeNET Kft. A Nemzeti Digitális Közmű – mint válasz az alapproblémára Tihany, május 27. Kis Gergely MKE 41. Vándorgyűlés, FITT Szekció.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.november, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
Csepeli György Az internetező ember Sajópálfala
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.augusztus, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, április, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, július, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.május, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
Vecsés város kutatás Közéleti, politikai kérdések Második hullám
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádióadók hallgatottsága április Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
A televíziózási szokások változása az infokommunikációs eszközök tükrében.
Sándor Balázs A regionális mediatizáció kihívásai és perspektívái a Dél-Dunántúli Régióban.
Rádiós hallgatottság október - december
Megjelenési ajánlat Index.hu.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
A politikai tájékozódás forrásai Magyarországon A médiastruktúra átalakulása előtti és az utána következő állapot Hann Endre előadása a SZEF-Akadémián.
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Előadás másolata:

2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média

2007 szeptember 13.2 Helyi közélet a helyi média a helyi közélet és nyilvánosság fóruma a helyi médiumok száma a pártok és társadalmi szervezetek számával, a lakosság társadalmi és politikai differenciáltságának szintjével: a helyi közélet „élénkségével” mutat összefüggést* a (lakó)helyi ügyekről, eseményekről való hatékony tájékoztatás funkciójának az országos médiumok, regionális adások, mutációk és mellékletek alkalmazása mellett is, csak korlátozottan képesek eleget tenni – ha egyáltalán *forrás: Gosselin, Tania: Mi határozza meg a helyi médiumok számát? Médiakutató 2003 tavasz

2007 szeptember 13.3 Közönségkutatás, közönségmérés közönségmérés  hányan?  kik? további kutatási információk  vélemények  elégedettség  médiumokhoz kapcsolódó használati szokások és attitűdök  közvetített tartalmak megítélése a helyi médiapiac megismerése mennyiségi és minőségi szempontból a hatékony kommunikáció alapja

2007 szeptember 13.4 Helyi nyomtatott sajtó összesen mintegy 7,5 millió példányban megjelenő cca 1500 helyi, többnyire ön- kormányzati lap: min- den nagyobb telepü- lésen legalább egy forrás: MÚOSZ Helyi Lapok Szakosztálya

2007 szeptember 13.5 Napilapok olvasottságának alakulása forrás: Szonda Ipsos-GfK Hungária Nemzeti Médiaanalízis változás a 2002-es értékhez képest (%) bázis: 15+ magyarországi lakosság átlag megjelenésenkénti olvasottság (rpi) változása

2007 szeptember 13.6 Napilapok olvasása a megyékben forrás: Szonda Ipsos-GfK Hungária Nemzeti Médiaanalízis negyedév átlag megjelenésenkénti olvasottság (rpi)

2007 szeptember 13.7 Nyomtatott sajtó Budapesten forrás: Szonda Ipsos-GfK Hungária Nemzeti Médiaanalízis negyedév átlag megjelenésenkénti olvasottság (rpi)

2007 szeptember 13.8 Internet forrás: TÖOSZ/TÁRKI, önkormányzat rendelkezik weblappal (45%)  csaknem minden város  2004 és 2006 között több mint ötödével nőtt a községek honlap-ellátottsága

2007 szeptember 13.9 Rádióadók száma forrás: Nemzeti Hírközlési Hatóság 2007

2007 szeptember Rádióhallgatottság alakulása átlag teljes napi elérés szerint bázis: 15+ magyarországi lakosság forrás: Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés

2007 szeptember Leghallgatottabb rádiók megyeszékhelyenként 2007 május országos kereskedelmi adó helyi adó forrás: Szonda Ipsos-GfK Hungária helyi rádió mérés átlag teljes napi elérés szerint bázis: éves megyeszékhelyi lakosok

2007 szeptember Leghallgatottabb rádiók megyeszékhelyenként 2001 szeptember helyi adó országos kereskedelmi adó átlag teljes napi elérés szerint bázis: éves megyeszékhelyi lakosok forrás: Szonda Ipsos-GfK Hungária helyi rádió mérés

2007 szeptember Helyi rádiók Budapesten forrás: Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés, 2007 február-július share bázis: 15+ budapesti népesség

2007 szeptember Televízió forrás: ORTT, földfelszíni sugárzású helyi és körzeti műsorszóró tv-adó több mint 500 vezetékes műsorszolgáltató

2007 szeptember Helyi televízió nézettsége Projektált napi nézőarány: 15% forrás: Szonda Ipsos helyi televíziós kutatás, 2006 bázis: kábeltelevíziós előfizetéssel rendelkező éves helyi lakosok

2007 szeptember Média és médiakutatás: információ és adat helyi média a helyi érdekeltségű információkról való tájékoztatás és tájékozódás alapvető eszköze: egy rendkívül erős szegmens helyi médiakutatás a szerkesztőségi és hirdetési munka, valamint a lokális kommunikációs tevékenység támogatása

2007 szeptember Média és médiakutatás: információ és adat helyi média a helyi érdekeltségű információkról való tájékoztatás és tájékozódás alapvető eszköze: egy rendkívül erős szegmens helyi médiakutatás a szerkesztőségi és hirdetési munka, valamint a lokális kommunikációs tevékenység támogatása Köszönöm a figyelmet!