Informatikai munkakörök

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
IT Essentials I. IT Alapismeretek: PC Hardver és Szoftver v4
Advertisements

MŰSZAKI SZAKKÖZÉPISKOLA INFORMATIKAI TERÜLETTEL.
GANZ ÁBRAHÁM KÉT TANÍTÁSI NYELVŰ SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA
Sisák Zoltán HTTP Alapítvány
Szegedi Ipari, Szolgáltató Szakképző és Általános Iskola
Készítette: Dr. Szabó Péter Főosztályvezető
Rendszer Stabilitása Automatikus frissítés Irodai programcsomagok funkciói Irodai programcsomag támogatásának bemutatása Reményi György.
Számítógépes hálózatok Páll Boglárka. Meghatározás  A számítógépes hálózat, számítógépek és egyéb hardvereszközök egymással összekapcsolt együttese.
Operációs rendszerek Beállítások.
Az Állami Foglalkoztatási Szolgálat hosszú távú stratégiája, kapcsolata a releváns operatív programokkal.
Nyelvtanárként, hogyan szerezzek ismereteket az informatika világából.
A kutatási téma háttere
INFRASTRUKTÚRA MENEDZSMENT
Életpálya-építés fiatalkorban
Az új OKJ-s képzések és a megújult Cisco kurzusok kapcsolata
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
Készítette: Szobonya Ferenc
WEB-Programozó Felsőfokú Szakképzés kialakítása az Eszterházy Károly Főiskolán dr. Kovács Emőd, dr. Kusper Gábor,
Informatika.
Kamarai prioritások Foglalkoztatottság növelés Képzési szükséglet meghatározása Szakképzés nemcsak oktatáspolitikai kérdés, hanem foglalkozáspolitikai,
Publikációs Portálrendszer Informatikai képzések tartalmi támogatása.
Számítógéppel segített minőségbiztosítás (SPC és SQC)
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI RT.
Veszprém Megyei Államigazgatási Kollégium Ügyviteli-, informatikai és szervezetfejlesztési munkacsoport évi tevékenységének bemutatása Beitl.
2004. március eEgészség – Digitális Aláírás Workshop 2004 Március Tim Zoltán, CISA Insurance Technology Kft. „Megbízható harmadik fél szolgáltatás,
Alapozó tantervek Új alapozó tantervek valamennyi szakmacsoportban; informatikában is. Hozzászoktunk: Informatika tanár edzett! tanév, melyben mind a négy.
SOFTWARE.
Kaffka Margit Általános Iskola
Hálózatkezelési újdonságok Windows 7 / R2
Hálózati és Internet ismeretek
Anyagadatbank c. tárgy gyakorlat Féléves tematika Adatbázis alapfogalmak, rendszerek Adatmodellek, adatbázis tervezés Adatbázis műveletek.
Budapesti Műszaki Főiskola CAD/CAM szakirány A CAD/CAM modellezés alapjai 2001/2000 tanév, II. félév 1. Előadás A számítógépes modellezés fogalma, szerepe.
dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT.
REGIONÁLIS SZAKKÉPZÉSI FÓRUM IX.15. DEBRECEN
Új arculati javaslatok Észak-alföldi Regionális Munkaügyi Központ A Munkaügyi Központ bemutatkozása, informatikai szakképzések iránti igények Debrecen.
Informatikai iskolák szakképzési igények és kapacítások
Szombathelyi Regionális Képző Központ
Az informatikai szakképzési kapacitások, a munkaerőpiaci kereslet-kínálat Kovács Levente Gépészeti és Számítástechnikai Szakközépiskola és Kollégium
1 Informatikai Szakképzési Portál Rendszertervezés Hardver tervezés.
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
MŰSZAKI SZAKTERÜLET INFORMATIKA SZAKMACSOPORT
SAVARIA TISZK - működés tapasztalatai - Salgótarján, december 12.
dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ
Évindító Informatikai Szakképzési Fórum
Informatikai Szakképzési Portál
Kormányszóvivői tájékoztató 1 Tanulni és versenyben maradni felnőttkorban is.
Tanulási útmutató Tanulási Útmutató Az Észak-magyarországi Regionális Távoktatási Központ által a TÁVHÁLÓ projektben kifejlesztett e-learning környezethez.
Általában a kétszintű informatika érettségiről. Források, ahol utána nézhetünk részletesebben:
A szoftver, szoftvertípusok
Tanévnyitó Konferencia Budapest, augusztus 25. Sanus3 Iskola-egészségügyi szoftver „Est difficillium se ipsum vincere” Legnehezebb magunkat legyőzni.
Témazáró dolgozat Kiegészítések.
A munkaerő-piaci kereslet és kínálat összehangolása __________________________ Kámán István.
Péter Katalin December 2. Aszód.  Hol dolgozik?  Hogyan?  Kikkel?  Milyen tevékenységeket végez?  Milyen eszközöket használ?  Mit szeret csinálni?
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
Hálózatok a mai világban
Iskolai számítógépes hálózat bővítése Készítette Tóth László Ferenc.
2. Operációs rendszerek.
Számítógépes hálózatok Páll Boglárka. Meghatározás A számítógépes hálózat, számítógépek és egyéb hardvereszközök egymással összekapcsolt együttese. Például:
ELTE informatikus vegyész szak
1 Copyright © 2004, Oracle. All rights reserved. Bevezetés.
TÁMOP /1-2F Felkészítés szakmai vizsgára informatika területre modulhoz II/14. évfolyam modulvizsga menete, a vizsga.
SZENT IMRE ÁLTALÁNOS ISKOLA, GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÖZÉPISKOLA
Információbiztonsági szerepek Avagy az informatikus osztódással szaporodik?
A REND a biztonság alapja az informatikában IS! Informatikai Szolgáltatás Vizsgálata, Értékelése (COBIT tudásbázis alapján)
Szent Imre Szakgimnázium Esztergom Szakmatérkép 2016/2017.
I NFORMATIKAI KÉPZÉSEK Informatikai rendszergazda Számítógép-szerelő, -karbantartó.
FVM Dunántúli Agrár-szakképző Központ, Csapó Dániel Középiskola, Mezőgazdasági Szakképző Iskola és Kollégium Szekszárd.
TÁMOP /1-2F Felkészítés szakmai vizsgára informatika területre modulhoz II/14. évfolyam Gyakorlati feladatsor témaköreinek áttekintése,
Az internet használata informatikai állások felkutatásában
Hálózati struktúrák, jogosultságok
Előadás másolata:

Informatikai munkakörök Készítette: Vörösné Deák Andrea

Szakmacsoportok http://eletpalya.munka.hu/szakmacsoport- bemutatas Pl. Oktatás, Egészségügy, Faipar, Vegyipar, Kersekedelem.

Informatikai szakmacsoport szakmái 1. Az informatika szakmacsoportba az informatika alkalmazásával és a számítógépekkel kapcsolatos szakmák tartoznak.  Adatbázis adminisztrátor Általános rendszergazda CAD-CAM informatikus Informatikai alkalmazásfejlesztő Informatikai rendszergazda

Informatikai szakmacsoport szakmái 2. Informatikai statisztikus és gazdasági tervező Informatikus IT kommunikációs szolgáltató Multimédia-alkalmazás fejlesztő Számítógép-szerelő, -karbantartó Telekommunikációs asszisztens Web-programozó

Informatikai rendszergazda Informatikai rendszerek optimális teljesítményének és biztonságának tervezését, fejlesztését, karbantartását és támogatását végzi; segítséget nyújt a hálózat használóinak a hálózat és a programok működtetésében.

IRG Feladatai 1. a) számítógépes hálózatok és a hozzájuk kapcsolódó számítógépes környezetek karbantartása és felügyelete, b) a rendszerek és hálózati konfigurációk javítását szolgáló változtatások javaslata, és a módosításokkal összefüggő hardver- és szoftverigények meghatározása; c) a hardver- és szoftverproblémák diagnosztizálása;

IRG Feladatai 2 d) az adatokról biztonsági másolat készítése és az összeomlott rendszer helyreállítása; e) a központi vezérlőpult kezelése a számítógépes rendszerek és hálózatok teljesítményének ellenőrzése és a számítógépes hálózathoz való hozzáférés és a hálózat használatának összehangolása érdekében.

Munkaköri elvárások

Kikapcsolódás http://eletpalya.munka.hu/keresztrejtveny- informatikus http://eletpalya.munka.hu/filmek2p?p_p_id=np pfeorfilmek_WAR_nppportlet_INSTANCE_Wm5E& p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=v iew&p_p_col_id=column- 2&p_p_col_pos=1&p_p_col_count=2&_nppfeorfil mek_WAR_nppportlet_INSTANCE_Wm5E_jspPage= %2Fpages%2Ffeorfilmek%2Fview_movie.jsp&_npp feorfilmek_WAR_nppportlet_INSTANCE_Wm5E_fil mURL=http%3A%2F%2Fdata.munka.hu%2Fdata%2F mediatar%2Fepalya%2FInformatikai_halozati_ren dszertelepito.flv&_nppfeorfilmek_WAR_nppportl et_INSTANCE_Wm5E_feliratURL=

Beadandó feladat Az Informatikai rendszergazda szakmai tájékoztató anyaga és egyéb megjelölt források alapján 3-4 fős csoportokban bemutatni 8-10 diával a következő Kérdésekre a válaszokat: Mik a jellemző tevékenységek? Hányan dolgoznak ebben a szakmában? 2. Milyen eszközökkel fog dolgozni? Mekkora az ilyen munkaerő iránti kereslet? 3. Hol végzi majd munkáját? Hogyan alakult a munkanélküliek száma ebben a szakmában? 4. Munkája során kikkel kerül majd kapcsolatba? Milyen más munkaterületre válhat viszonylag könnyen?