G YAKORLATI MÉDIAOKTATÁS Produktív média - Budai Középiskola.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A tanulást és a megértést segítő módszerek alkalmazása
Advertisements

Változások az iskola pedagógiai programjában (2013/14-től): 1.Nem lesz es rendszer (azaz NYEK-be nem jelentkezhetnek a mostani 5-8. osztályos tanulók)
Vizuális képességek fejlődése
Készítette: Maros Gábor 1 Videó utómunkálatok A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta.
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
Így tanítom az erkölcstant… 1.osztályban
Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány LIFE –ontological- COACH képzés Jövőképek, szcenáriók készítése közös gyakorlat Kulcsszavak: coach, coachee,
1. TÁMOP /2 Kompetenciaalapú oktatás,egyenlő hozzáférés –Innovatív intézményekben Záró konferencia Mikszáth Kálmán Gimnázium, Postaforgalmi Szakközépiskola.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
PROJEKTMÓDSZER „Copernicus az égitestek középpontjává
Fontosabb fogalmak Képesség :
Differenciált tanulásszervezés szemlélete és módszerei
1 Az aktív tábla használatáról. 2 "Mi vagyunk a technológiánk, az emberi lények nem érdemelték ki nevüket addig, amíg nem találták fel a fejszét, az ágyékkötőt.
A szervezeti problémák kezelése
Szeretet, türelem, tolerancia
Képesítési Keretrendszerek Európában
VII. NEMZETKÖZI MÉDIAKONFERENCIA „A MÉDIA HATÁSA A GYERMEKEKRE ÉS FIATALOKRA” SZEPTEMBER , BALATONALMÁDI A középfokú médiaoktatás legújabb.
Digitális világ – interaktív táblán
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben
1. 2 A jövő fiatal vállalkozója 2008 A Dreher Sörgyárak Zrt. pályázata a vállalkozó szellemű és kreatív diákok számára „Valósítsd meg álmaid vállalkozását!”
SZTE BTK Spanyoltanár MA
A gyerek nem az életre készül, hanem él
Szervezeti viselkedés Bevezetés
Változások menedzselése felsőfokon Készítette: Schalli Adrienn Dinya László.
Rajzfejlődés-áttekintés
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
Kooperatív oktatással a befogadás támogatásáért
Budapest IX. Kerületi Weöres Sándor Általános Iskola és Gimnázium
Készítette: Kocsis Erzsébet
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
2015. február KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGA
Módszertani lehetőségek a digitális nemzedék megszólításában
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
PROJEKT OKTATÁS.
DIGITÁLIS KULTÚRA ÉS MÉDIAOKTATÁS – Amit a TÁMOP kutatási eredményei üzennek Készítette: Jakab György Budapest december 6.
A tanári mesterszak gyakorlatai Vezetőtanári tájékoztató szeptember 7. Salát Magdolna PK OTF Tanárképzési Osztály.
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
Tehetséggondozás 1962 óta ének-zene tagozat indításával.
Két tanítási nyelvű oktatás az Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskolában Egressy Béni Bilingual Primary School.
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
A virtuális víz nyomában. A témaválasztás indoklása: A környezetért érzett felelősség Ökoetika Vízkészlet végessége környezeti, társadalmi és szellemi.
A nemzetiségi oktatás régi-új sarkalatos pontjai.
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM Tanulási karrierutak a Váci Szakképzési Centrumban.
Az idegen nyelv oktatása a Darusban 1990-ig kötelező az orosz nyelv társadalmi igény:német angol mindennapos német a két tannyelvű oktatás – 2000-ben.
Készítette: Nyul Gábor1 Mérés-értékelés Norvégiában Parlament Oslo felülről.
Így tanítom… tavasz- tanári konferencia PROFILKÉPEK A „FAKEBOOKON” Filep Otília Megyaszói Mészáros Lőrinc Körzeti Általános Iskola.
Dramatikus technikák alkalmazása a tanári munkában Fodor Gábor 2009.
Az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet szerepe/feladata a médiaoktatás területén.
Közösségi gyakorlat A Gyakorlóiskolában. TUDÁS Ismeri azokat a főbb módszereket, amelyekkel megismerheti a gyerekek kognitív, emocionális és erkölcsi.
A fizika tanítása 10. lecke Az óraelemzés szempontjai.
AZ ÉRTÉKELÉS RENDSZERE Soproni Szakképzési Centrum Porpáczy Aladár Szakgimnáziuma, Kollégiuma és Általános Művelődési Központja 9431 Fertőd, Joseph Haydn.
ÚTI BESZÁMOLÓ Tanártovábbképzés Barcelonàban
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
DARUS a gyermekekért.
Tehetséggondozás mozgóképkultúra és médiaismeret
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM
Neumann János Informatikai Kar
Osztatlan tanárképzés kompetenciái
KRE-AKTÍV motivációs projekt
NÓGRÁD MEGYEI VÁCI MIHÁLY GIMNÁZIUM
avagy a megismerési folyamatok probléma alapú tervezése
ERASMUS PLUS TANÁRI MOBILITÁS
Szakgimnáziumi Képzéseink
TÁJÉKOZTATÓ A FAKULTÁCIÓ VÁLASZTÁSHOZ
TÁJÉKOZTATÓ Soproni Szakképzési Centrum
Programjaink fizikából a es tanévben
„Hagyjátok- mondta-, hadd jöjjenek hozzám a kicsinyek, ne akadályozzátok őket, hisz ilyeneké az Isten országa.” Mk 10,14.
Előadás másolata:

G YAKORLATI MÉDIAOKTATÁS Produktív média - Budai Középiskola

GYORSAK TÜRELMETLENEK NYITOTTAK KÍSÉRLETEZŐK KÖZÖSSÉGIEK DIGITÁLIS BENNSZÜLÖTTEK MOTIVÁLATLANOK VIZUÁLISAK

SIKERÉLMÉNYT AD MINDEN TANTÁRGYNÁL ALKALMAZHATÓ EGYÉNI TANULÁSI UTAK KREATÍV PROJEKTALAPÚ PARTNERI VISZONY

KREATIVITÁSELEMZŐKÉSZSÉGKOOPERATIVITÁS IRÁNYÍTÁSI, DÖNTÉSI KÉSZSÉG ÖNÁLLÓSÁGNYITOTTSÁG ÖNREFLEXIÓ, KRITIKA

F ILM MODUL, 9. ÉVFOLYAM, 2. PROJEKT Válassz a megadott címszavakból egyet és készíts max. két perces etűdöt, ami szerinted kifejezi a választott fogalmat! BOLDOGSÁG / SZERETET / KÖZÖNY / KISZOLGÁLTATOTTSÁG / BÉKE 1. Találd ki a történetet! 2. Készíts forgatókönyvet! (1 hét) 3. Állítsd össze a stábot! 4. Forgasd le a jeleneteket! 5. Vágd meg! 6. Végezd el az utómunkát! (átmenetek, effektek, zene, feliratok) 7. Mutasd be a filmed! (3. hét)

forgatókönyvet írni csapatot szervezni és irányítani tervezni kamerát, vágószoftvert használni gondolatokat, érzéseket képekben kifejezni plánok, kameramozgások, effektek hatását elviselni és kezelni a kritikát építő kritikát megfogalmazni együttműködni kreatívan gondolkodni önismeretet időt beosztani

OKTATÁS- SZERVEZÉS TÁRGYI FELTÉTELEK SZEMÉLYI FELTÉTELEK  M ÉDIATEREM  M AC GÉPEK  I NTERNET  S ZOFTVEREK (M AC, A DOBE )  P ROJEKTOROK, HANGFALAK  FÉNYKÉPEZŐGÉPEK  KAMERÁK  E LKÖTELEZETT, INNOVATÍV TANÁROK  TÖMBÖSÍTVE  HETI 2 ÓRA  CSOPORTBONTÁS

•9-10. ÉVF. •heti 2 óra •elmélet- gyakorlat: % • ÉVF. •heti 2 óra •fakultáció •elmélet- gyakorlat: %