Www.kirowski.hu linked by isobar 2005.04.05.ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az információs társadalom helyzete Magyarországon
Advertisements

Global Distribution System
Az élet körfolyamat Mit jelent az életben a siker?... A magyarázat nagyon egyszerű.
Szubliminális üzenetek
On-line kommunikáció a WebDokin WebDoki - a számok tükrében •Regisztráltak száma: fő •Napi hírlevelet kér: 85% •Napi látogatások száma:
Digitalizáció: Szép új világ?
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
Egy ágyban az ellenséggel Internet a műsorszóró szemével Grósz Judit, UPC I február 29. I Bigscreen Konferencia.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
Statisztikák. Foursquare • 2014 Januári adatok forrás: foursquare.com/about • Több mint 45 millió felhasználó • Több mint 5 milliárd check-in • Több mint.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
FIGYELEM! hatékony szponzoráció Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus
Business Day 2009 Hogy látják a kutatók a jövőt? 2009.október 2. Mihálszki Zsuzsa TNS Media Intelligence.
Repülőgép nagyjavítás. ÍRORSZÁGI PÉLDA Munkaterhelés és kapacitás összehangolása.
Fenntartható energiagazdálkodással az éghajlatváltozással szemben: retorika vagy realitás? Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Környezetgazdaságtan.
Kiszól a TV! HybridBox Nyrt. BigScreen konferencia 2012.
Önkormányzati kommunikáció és a helyi nyilvánosság
A kábeltelevízió jövője,
KLENEN, Werle Rita Topten Egy nemzetközi projekt az energiahatékony termékekért KLENEN Mátraháza március 8. – 9. Werle Rita Topten International.
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Disney ITIL Journey.
TVút A hazai kereskedelmi TV-s márkaépítés tanulságai. Kereskedelmi TV-k.Márkaépítés.Tanulságok. TVÚT.
1 A hírközlés szerepe a nemzetgazdaságban – új célok Vitaindító Vasváriné dr. Menyhárt Éva.
Az OTT audiovizuális terjesztés gyakorlata Schneider Henrik Április 22.
A PIACI MŰKÖDÉS TAPASZTALATAI A MAGYAR GÁZIPARBAN
Online marketing, online PR Miben más? Előadás Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group.
17. fejezet A vállalati hitelfelvételi politika jelentősége
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
A tételek eljuttatása az iskolákba
2010 október 2651 kp. Vizsga 2. feladata
2010 október 2651 kp. Vizsga 2. feladata. Megoldás: „A” vállalat: Beszerzés : 100 millió Árrés: ( 12 %) = 100 x 0,12=12 millió Nettó eladási ár =
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
Marketing alapismeret
Újságba rejtett üzenet Hogyan mérhető a sajtókommunikáció hatékonysága?
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
A diákat készítette: Matthew Will
Az opciók értékelése Richard A. Brealey Stewart C. Myers MODERN VÁLLALATI PÉNZÜGYEK Panem, 2005 A diákat készítette: Matthew Will 21. fejezet McGraw Hill/Irwin.
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
1 Rádiós közönségmérés. 2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással.
Online aukciók Internet Marketing Klub Balogh Attila Balázs Prim Online
GKIeNET Kft. A Nemzeti Digitális Közmű – mint válasz az alapproblémára Tihany, május 27. Kis Gergely MKE 41. Vándorgyűlés, FITT Szekció.
Magyar Fogyasztó 50+ konferencia Bíró Gábor Client Service Director Initiative.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
XI. Logisztikai Fórum Budapest,2005 február 18. Készlettervezés és Gazdálkodás Pálffy Levente Nestlé Hungária Kft. Supply Chain Manager.
Impact of Metro construction on the long term sustainability of a Metropolitan city: The case of Thessaloniki Szigetvári Andrea2014. április 7.
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Szerkezeti színek a természetben
Éghajlatváltozásról MSZOSZ Elnökség március 2.
GENERALI Alapkezelő Zrt. Az oroszlán erejével GENERALI Alapkezelő Zrt. Milyen új együttműködés szükséges a választható portfoliós rendszer bevezetése során.
Econet.hu Nyrt év jelentősebb eseményei I i alaptőke-emelés Est Média Group Kft. 70%-ának megszerzése /Pesti Est, Est.
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2008 Tanévnyitó értekezlet Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények augusztus 29.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Ágazati GDP előrejelző modell Foglalkoztatási és makro előrejelzés Vincze János Szirák, november 10.
TUDTAD?Ha Kínában egymillió közül sem találni nálad jobbat……akkor csak egy vagy az 1300-ból!Hamarosan Kínában beszélnek majd legtöbben angolul.India lakosságának.
Egy új időszámítás kezdődik!. Szeretne Ön 2010-ig : › több jövedelmet és biztonságot ? › több időt és örömet ? › jobb kilátást és több bizalmat? Egy új.
Scania Top Line ajánlatok Polsák János úr részére Továbblépés: Enter Vissza: bal nyíl Információ: Janacsek Zoltán
„ A NAGY KÖNYV ” Programtervezet. Mi is ez? év legjelentősebb kulturális eseménye Játék, amelynek lényege, hogy mindenki szavazhat kedvenc magyar.
Mikroökonómia gyakorlat
1 „ Beszéljünk végre világosan az energetikáról” Dr. Hegedűs Miklós Ügyvezető GKI Energiakutató és Tanácsadó Kft. Energetika Október 2.
Natív hirdetések Balatoni Emese.
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
A digitális reklám eszközei 1.
A digitális televíziózás és az innováció Infokommunikációs Tanszék Urbán Ágnes A digitális televíziózás és az innováció 3 A ‘90-es évek várakozása 
MINDEN SZEGMENSBEN NÖVEKEDETT A MAGYARORSZÁGI OOH REKLÁMPIAC A 2016
Hogyan előzz be kisvállalkozóként
Előadás másolata:

linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán kirowski

linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?2 „Földcsuszamlás” │ Elszabadult vonat a média és a technológia │ Alapjaiban változtak meg dolgok az elmúlt 3-4 évben ● Adattárolás költsége lezuhant ● Sávszélesség sokszorosára nőtt ● Szélessáv betört az otthonokba ● Fogyasztók hihetetlen eszközöket kaptak, hogy –keressenek –szervezzenek –letöltsenek –megosszanak –feltöltsenek ● Tömegmédia darabjaira hull és szegmensekre esik, fogyasztóik száma mégis csökken ● Oriási változás média fogyasztási szokásokban – reklámköltés nem követi

linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?3 Néhány adat │ A 20 legnagyobb globális média márka nem létezett 10 évvel ezelőtt │ A hagyománys reklámok hatékonysága 1/10-ére esett vissza │ Google reklámbevétele fele az amerikai online piacnak (nagyobb, mint a 3 legnagyobb hálozati csatorna bevétele) │ 3 top portál oldalletöltése Kínában nagyobb, mint egész Európa összes oldalletöltése │ YouTube kétszeres reach-el működik, mint az MTV Amerikában

linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?4 Digitális média Átlagos heti médiafogyasztás Print Internet Analogue TV Digital TV Analogue radio Digital radio Cinema Outdoor Wireless Games │ 80%- az összes mediának 2020-ra │ 66% 2010-re │ 50% 2007-re Source: Carat

linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?5 A MŰSOR SUGÁRZÁS HALOTT

linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?6 Media is fragmenting A MÉDIA MILLIÓ DARABRA ESIK SZÉT

linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?7 ONLINE REKLÁM OVERLOAD

linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?8 VÁLASZTÁS LEHETŐSÉGE

linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?9 on demand tartalom keresés vezérelt Tetszés szerint összeállított KONTROL FLIP

… és.. minden médiatípus kereshető lesz

Megszakítás (reklám finanszírozott) tömegmédia

helyett TÖMEGESEN SZEMÉLYRESZABOTT MÉDIA TÖMEGMÉDIA

linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?13 Diversity of offerings verseny sokfajta bevétel sokszínű kínálat Média tulajdonosok

linked by isobar FOGYASZTÓ, MINT RENDEZŐ

linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?15 Saját publikációk Én-újság

linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?16 a “long tail” niche-esedés nem az oldalletöltés fontos szűrők hatalma (később agent) korlátlan polchely Megváltozik az értékesítés

linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?17 Reklámköltés nem követi a fogyasztókat Source: “Surveying the Digital Future”, Jeffrey Cole, 28 countries, 2005 Hours per week during leisure time (global average) 30% 5% 0.4% 37% 9% 13% TVRadioNewspapersMagazinesCinemaOnline Under 18 Aged Aged and over % adspend