Bródi Gábor TEVA OTC üzletág igazgató

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
COWI PowerPoint design manual
Advertisements

Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
A logisztika szerepe országunk és vállalataink versenyképességében Chikán Attila Igazgató, Versenyképesség Kutató Központ, BCE Társelnök, Magyar Logisztikai,
MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
Veszélyes cégek Hogyan szúrd ki azt a céget, akihez nem szabad elmenni dolgozni? Savanya Erzsébet HR Igazgató
A Turizmus sajátosságai a marketingben
melyek a legsikeresebbek, miért működnek és mi várható a jövőben?
EXTERNÁLIÁK.
Magyarország Fogyasztóvédelmi Politikája Országos Konferencia Budapest, 2011.június 16. A fogyasztók oktatása Dr. Horváth György Fogyasztóvédők Országos.
Wolf Gábor könyve alapján 2. Rész Moldvai Levente Kisvállalati Marketing.
4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet
Egy ágyban az ellenséggel Internet a műsorszóró szemével Grósz Judit, UPC I február 29. I Bigscreen Konferencia.
A városmárkázás alapjai
Az egészséget támogató kommunikáció lehetőségei és eszközei
FIGYELEM! hatékony szponzoráció Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus
Válaszok válság idején: hogyan hat a válság a gyógyszeripari piackutatásra? Szerencsés Dóra Egészségügyi kutatások vezetője Millward Brown Healthcare.
Reklámtorta 2013 DIMSZ Vámos-Hegyi Attila elnök. A kutatás módszertana • DM Szenzor elnevezésű ágazati kutatásunk célja és módszertana az előző évhez.
közös finanszírozás vagy ellátásszervezés
Technológiai fejlesztés a hatékony ellátás szolgálatában
Business Process Outsourcing © Arthur Andersen 2001 Szolgáltató központok a harmadik évezredben Várnai Éva partner Andersen, Vezetési tanácsadás.
Vajon mi is az a TVN? Gondolatok a 2009-es „észpénz.net” kampány kapcsán június 4. Turny Ákos igazgató.
Készítette: Pápai Zsolt Lex Ákos Kiss Gábor Borbély Csaba
„Korszakváltás a büntetés-végrehajtásban”
Hogyan gondolkodjunk az árakról Állnak a falak… BUDAPEST május 22.
Keresőmarketing stratégiák
DREAM-HOME Agency & Consulting Értékbecslés eladástechnika.
Értékesítési csatornák
ÉRTÉKESÍTÉSI POLITIKA
Minőségmenedzsment 1. előadás
4. Előadás Vállalatgazdálkodási alapok
Többmagos processzorok
A renális Ca-P anyagcserezavar kezelésének aktualitásai-
Szponzoráció az egészségügyben 2011.február 18. Marketing, public relacitons és reklám az egészségügyben XIV. Országos Konferencia HunguestHotel Grift,
Hatékony válságmegelőzés a szervezetben:
Marketing mix.
Marketing eszközrendszere
Gazdaságpolitikai mozgástér Bod Péter Ákos Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdaságpolitika Tanszék, Corvinus School of Management
Felügyeleti prioritások 2009-ben február. Stratégia és prioritások  A prioritások szerepe a stratégiai gondolkodásban: - erőforrások összpontosítása.
Kérdések a második zh-hoz
A létesítmények szerepe az eredményességben „Verseny-pályán: A Sport versenyképessége” MSTT Sportmenedzsment Szakbizottság konferencia Budapest, 2012.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
A piacszegmentáció és a célpiaci marketing
Partnerség a HR működésben Budapest, PSZE HR Szakmai nap Előadó: Párdányi Zsoltné humán partnerek osztályvezető.
7. A különböző megtakarítási formák összehasonlítása
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Egyszer volt, hol nem volt… A fejtetvesség kezelése a 21. században
UTAZÁS FÓRUM 2013 „T ö bb vend é get szeretnénk…” Kőnig Erika marketing igazgató stratégiai kapcsolatok, promóciók.
KI FIZET A VÉGÉN ? Dr. Csiba Gábor elnök Stratégiai Szövetség a Magyar Kórházakért Budapest, november 10.
Kutatás, fejlesztés és innováció az oktatásban: javaslat egy ágazati innovációs stratégiára Halász Gábor Innováció az oktatásban Szakmai konferencia.
KUPONLINE Avagy ahol az online és az offline eladás összeér Besenyei Kálmán.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
A SZÉLSŐJOBBOLDALI EGYETEMISTÁK MINT VIRTUÁLIS CSOPORT Sőrés Anett Egyetemi élethelyzetek – Campus-lét a Debreceni Egyetemen május 29., DAB Székház.
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Üzleti etika Készítette: Schneider Gábor GM/N/ Március 4. Munkanélküliség és feketemunka (helyzet, következmények, megoldási lehetőségek)
Élet az Ságvári Bence eszközökben VIII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 29. A fiatalok internet- és médiahasználati szokásairól.
2012 elé – a kijózanodás éve Külső gazdaság: Árfolyam, GDP, aktív-inaktív arány, vásárlóerő Reklámpiac: nincs friss pénz, nincs új márka – a maradók.
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
Márkaépítés 2015 konferencia Bőhm Kornél, Spindoc alapító Kommunikációs Hálózat.
GfK HungáriaFogyasztói kötődés, kereskedelmi hűségprogramok2011. május 26 Fogyasztói kötődés, kiskereskedői hűségprogramok GfK Hungária Kovács Krisztina.
Van-e lejjebb? Egy válságos piac a válságban „A helyzet” A rádiós piac évek óta stagnál/csökken –A kedvezmények mértéke nő (és nőni fog). MRSZ.
ÜGYFELEK ÉS CSOMAGOK: mindenki elégedett? A fogyasztók és a bizalom kérdése.
Szalókyné Tóth Judit ügyvezető igazgató február 13.
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
Üzleti terv bemutatása
Az EED főbb elemei és hatásai a magyar energiaszektorra
Cégnév Üzleti terv.
Előadás másolata:

Bródi Gábor TEVA OTC üzletág igazgató Hatékony marketing mix az OTC piacon - Mely szempontok kerülnek előtérbe 2012-ben? - Bródi Gábor TEVA OTC üzletág igazgató

OTC üzleti modell – A szokásos gyanúsítottak Patika Fogyasztó Gyártó

Miként hat a mostani „válság” a főszereplőkre? A korábbi válságok elsősorban a fogyasztókra hatottak (vásárlóerő-csökkenés) A mostani váláság minden szereplőre jelentős negatív hatást fejt ki: a patika-univerzumot érinti elsősorban, szoros második a fogyasztó, de a harmadik helyezett média is szenved a mostani piaci viszonyoktól. Az újszerű helyzetre újszerű megoldást kell adnunk. Nézzük végig a szereplőket egyenként!

Fogyasztók Érdemes printben és TV-ben árkommunikációt folytatni (és nem csak akciós újságban) Vegyük figyelembe, hogy a fogyasztó egyre inkább az ex-pocket kiadást nézi (ellentétben az FMCG-vel, ahol a per unit költés került előtérbe) A „komplex” megoldások (költség)hatékonyságot sugallnak EP kártya még jobban előtérbe kerül Találjuk meg azokat, akik továbbra is fizetőképesek

Média Keményebben kell tárgyalni!!! Freebie-ket kilátásba kell helyezni (időjárás szponzoráció, termékmegjelenítés stb.) Médiajelenlétet 2-3 médiumra korlátozni (nincs erőforrás 360 fokos médiatámogatásra) Érdemes „olcsó” építkezésbe kezdeni, amely csak hosszútávon térül meg (pl. social media)

Patikák Szegmentáció jelentősége felértékelődik Láncokkal külön kell foglalkozni (átmeneti állapot van, de nem viselkedhetünk ennek megfelelően) Készletezési trendeket le kell reagálni Kedvezményeket részben át kell engedni a fogyasztónak

+1 Új szereplőket kell bevonni Új csatornák (mass market, online) Védőnő Kórház

Köszönöm a figyelmet gabor.brodi@teva.hu