ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: 2014. január 1-től.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Advertisements

ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 30-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Általános médiaajáNlat
SZERKESZTŐSÉGI BLOGOK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 14-től.
Hirdetési termékek – Display
Eurosport Média ajánlat 2014.
BIZTOSÍTÁS-KERESŐ SZPONZORÁCIÓ TÁMOGATÓI AJÁNLAT május
Hirdetési termékek – videó hirdetési megoldások Videó hirdetési megoldások  Összefoglaló neve azon hirdetési megoldásoknak, amelyeket.
„Az élet női oldala”. Sminkvideók a Life.hu-n Tények •Life.hu: 170 ezer egyedi látogató decemberben A Life.hu átlagos napi belföldi látogatószáma decemberben.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
2011. június 17. Öngondoskodás Tematikus Melléklet.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
TOTALCAR MAGAZINE ANGOL NYELVŰ KIADVÁNY Érvényes: január 1-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT ÉS TEMATIKUS CSATORNÁK Érvényes: március 14-től.
IWiW alkalmazások - hirdetési, szponzorálási lehetőségek.
Általános médiaajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 13-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
KÉPGALÉRIA SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 19-től.
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
SZPONZORÁLT KUTATÁS TÁMOGATÓI AJÁNLAT PARTNER: GFK HUNGÁRIA február 17.
RICH MEDIA MEGOLDÁSOK június 11.. RICH MEDIA MEGOLDÁSOK Látványos, megkerülhetetlen hirdetési formátumok Kreatív, interaktív megoldásokra alkalmas.
TABLET ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT május 23.. Az üzleti döntéshozók háromnegyede rendelkezik okostelefonnal, felének van tabletje. 3 Az üzleti döntéshozók.
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
2014. január 1. TERMÉKELHELYEZÉSI LEHETŐSÉGEK KIEGÉSZÍTŐ AJÁNLAT.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: május 12-től 1.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
NAGYKÉP ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT április Forrás: Online Publisher’s Audit január belföld átlag (RU=15+ belföldi valós felhasználó), Adverticum.
KORHATÁROS TARTALOM (16, 18+) AJÁNLAT május 15.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 1-től.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Valutaváltó szponzoráció ajánlat november 9.
Videa bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Általános médiaajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: július 3-tól.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT szeptember 12.. A TOTALBIKERÓL az Index motoros magazin oldala, a Totalcar motoros kiadása a magazin folyamatosan frissülő.
2011. április. Index TM = Tematikus Mellékeltek  1 hetes, adott témára fókuszáló mellékletek az Index rovataiban  szöveges + videós anyagok  alrovat.
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: június 23-tól.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
2014. október 3.. A PR CIKKRŐL A szerkesztőségi anyagoktól jelzéssel, (x)-szel vagy hirdetés felirattal megkülönböztetett, a hirdető szempontjai szerint.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
CHART ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23.. A Chart célja: itthon elsőnek lenni ott, ahol egy infografika vagy egy grafikon nem egy cikk illusztrációja,
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 22..
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
KÉPGALÉRIA HIRDETÉS CSOMAGAJÁNLAT Érvényes: március 13-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
URBANISTA ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 23-tól.
NAPIRAJZ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
TENK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 14-től 1.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat Érvényes: 2015
Megjelenési ajánlat Index.hu.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Előadás másolata:

ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től

AZ INDAVIDEÓRÓL  2006 júniusában indult az első hazai videómegosztóként  mostanra több százezres nagyságrendű filmanyagot tesz elérhetővé  a kisfilmek kommentálhatók, kereshetők, egymás között ajánlók segítségével átjárhatók  az oldalak a felhasználási feltételek alapján utómoderáltak  2009-ben indult a nagyjátékfilmeket, kis-, dokumentum- és természetfilmeket ingyenesen elérhetővé tevő Indavideó Film  decemberi megújulás: nagyobb player és videó felbontás, személyre szabható profil oldalak, saját statisztika, gyorsabb, jobb működés, optimalizált kereső 2

AZ INDAVIDEÓ ELÉRÉSE ÉS KÖZÖNSÉGE •férfi (aff. 119) 57% •15-39 éves (aff. 108) 66% •tanuló, diák (aff. 149) 23% •nagyvárosi* (aff. 116) 45% Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség); Adverticum Adserver NG november * Budapest vagy megyeszékhely 3 • Átlag napi valós felhasználó: RU • Havi valós felhasználó: RU • Átlag napi oldalletöltés: PI • Átlag napi megjelenésszám: AV • Átlag napi valós felhasználó: RU • Havi valós felhasználó: RU • Átlag napi oldalletöltés: PI • Átlag napi megjelenésszám: AV

KreatívNapi listaárak Leaderboard (970x90 px vagy 728x90 px) Ft Medium rectangle (300x250 px) Ft Indavideó player oldalra videó banner nem rendelhető! 4 DISPLAY HIRDETÉSI LISTAÁRAK Super leaderboard Medium rectangle

IN-STREAM HIRDETÉS (1) PRE-ROLL SPOT  A videók elé fűzött max. 30 mp-es hirdetői üzenet, mely 5 mp után átugorható.  A spot kattintható, a hirdető oldalára mutat.  Egy felhasználónak naponta max. egy alkalommal megjelenítve. 1  Hirdetői kérésre a kampányt az Indavideó Erotikán nem futtatjuk.  Átlag megjelenésszám: AV/nap 2  Listaár: Ft + ÁFA/CPM 3 5 Anyagleadási információk a 11. oldalon! 1 A zónában több, nem idő alapon vásárolt hirdetés is futhat. Pre-rollt óránként egyszer kaphat egy user. 2 Adverticum Adserver NG november 3 Ezer darab reklámmegjelenésre (AV) vetített listaár

IN-STREAM HIRDETÉS (2) POST-ROLL SPOT  A videók mögé fűzött max. 10 mp-es videóspot.  A spot kattintható, a hirdető oldalára mutat.  Egy felhasználónak naponta max. egy alkalommal megjelenítve. 1  Hirdetői kérésre a kampányt az Indavideó Erotikán nem futtatjuk.  Átlag megjelenésszám: AV/nap 2  Listaár: Ft + ÁFA/CPM 3 6 Anyagleadási információk a 11. oldalon! 1 A zónában több, nem idő alapon vásárolt hirdetés is futhat. 2 Adverticum Adserver NG november 3 Ezer darab reklámmegjelenésre (AV) vetített listaár

IN-STREAM HIRDETÉS (3) MATRICA (VIDEO OVERLAY)  A videó alsó negyedében látható, időzíthető megjelenésű, bezárható statikus képes hirdetés.  Mérete: max. 400x60 px 1 / max. 80KB  A matrica kattintható, a hirdető oldalára mutat, illetve bezárható. 10 másodperc után automatikusan eltűnik  Egy felhasználónak naponta max. egy alkalommal megjelenítve. 2  Hirdetői kérésre a kampányt az Indavideó Erotikán nem futtatjuk.  Átlag megjelenésszám: AV/nap 3  Listaár: Ft + ÁFA/CPM 4 7 Minden playeren belüli hirdetési forma (pre-roll, post-roll, overlay) célzottan a tartalomhoz kapcsolható a videó címkéi vagy megjelenési csatornája alapján. Anyagleadási információk a 11. oldalon! 1 Amennyiben a beágyazott player szélessége kisebb, mint 400 px, a kreatív nem jelenik meg. 2 A zónában több, nem idő alapon vásárolt hirdetés is futhat. 3 Adverticum Adserver NG november 4 Ezer darab reklámmegjelenésre (AV) vetített listaár

PLAYER ÁTSZÍNEZÉS  A player a szponzor arculati elemeivel jelenik meg  Az Index címlapi médialepedőben kiemelt videók playerén is megjelenik (kivéve Erotika és Index csatorna) Csomagárak: 1. csomag  3 nap player szponzoráció Indavideó teljes site-on (kivéve Index csatorna)  Listaár: Ft / 3 nap 2. csomag  3 nap player szponzoráció Indavideó Erotika csatornán  Listaár: Ft / 3 nap 8 Képeink illusztrációk.

FULL-SCREEN SZPONZORÁCIÓ + SUPER LEADERBOARD  A szponzorációs megjelenést az Inda készíti a Hirdető arculati anyagai alapján, a super leaderboardot a Hirdető. Gyártási idő: 5 munkanap  Listaár: Ft / 3 nap / teljes site (kivéve Index és Erotika csatorna) 9

INDAVIDEÓ HÍRLEVÉL  A hírlevelet felhasználó számára küldjük ki havonta legfeljebb 1 alkalommal.  Alkalmanként maximum egy hirdetői videó szerepeltetése lehetséges.  A reklámfilm a második sorban szerepel a listában.  A kiemeléshez szükséges a hirdetői videó feltöltése az Indavideóra.  Megjelenési lehetőségek: 1.co-branded ajánló (csak közös pályázat vagy nyereményjáték esetén!) Listaár: Ft/kiküldés 2.videó kiemelés Listaár: Ft/kiküldés 3.statikus banner: 270x250 px vagy 560x240 px Listaár: Ft/kiküldés 10

ANYAGLEADÁSI INFORMÁCIÓK Pre-roll (max. 30 mp, 5 mp után átugorható) / Post-roll (max. 10 mp) Képarány: 16:9. File méret max. 3 MB, 1280x720 px. 2 féle formátum használható: • a) ―flv vagy h264-es mp4 file 500/600kbs formátumban, ―url a céloldalra ―opcionálisan leadható ügynökségi AV és CT tracking url ―Anyagleadási határidő: 3 munkanappal megjelenés előtt! • b) ―IAB VAST (Digital Video Ad Serving Template) kód url-en leadva ―VAST kód esetén előzetes tesztre van szükség ―Anyagleadási határidő: 5 munkanappal megjelenés előtt! Overlay: A videó felett, a videó indítást követő 10. másodpercben jelenik meg. Bezárható. 10 mp után automatikusan eltűnik. • Leadandó anyag: ―statikus kép, 400x60 pixel, max 80 KB. ―opcionálisan leadható ügynökségi AV és CT tracking url ―Anyagleadási határidő: 2 munkanappal megjelenés előtt! 11

Áraink a publikálás napjától visszavonásig érvényesek és az ÁFÁ-t nem tartalmazzák. A CEMP Sales House a változtatás jogát fenntartja. Az ajánlatban felhasznált képek illusztrációk. Az ajánlatban szereplő becsült adatokat gemius Online Publishers’ Audit, gemius/Ipsos Audience és Adverticum AdServer NG eredmények alapján határoztuk meg. Az ajánlatban foglalt információk az Index.hu Zrt. és a Közép Európai Média és Kiadó Zrt. („CEMP”) tulajdonát képezik. Az ajánlatban foglalt adatok bizalmas jellegűek és az ajánlat megtétele céljából az ajánlat címzettjének kerülnek átadásra. Az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy nem jogosult az ajánlatban foglalt adatokat, a feleken kívülálló harmadik személynek átadni vagy harmadik személynek hozzáférhetővé tenni. Ellenkező esetben az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy az Index.hu Zrt. vagy a CEMP csoport bármelyik tagja az adatot jogosulatlanul átadóval vagy az adatot felhasználóval szemben kártérítési követeléssel élhet. 12