XI. MMO - BGF, 2005. 05. 5.-6. Dr. Berke József 1 – Dr. Berkéné Várbíró Beáta 2

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
X. abas vevőfórum Katonáné Dr. Erdélyi Edit
Advertisements

HIPOTÉZIS A képzésben és oktatásban megjelent alábbi három fogalom paradigmaváltást okozott:  Flexible Learning  Distance Education  Open Learning Thomas.
PODCASTING, MINT TANULÁST SEGÍTŐ MEGOLDÁS
IT-mentor és a képzés gyakorlati kérdései
A tanulás jövője Dr. Kuti István oktatási főigazgató-helyettes
E URÓPAI D OKUMENTÁCIÓS K ÖZPONTOK. Az Európai Dokumentációs Központok (EDK) Az Európai Dokumentációs Központok (EDK) hálózatát az Európai Bizottság hozta.
Teleházakban telementorálás •Cél korosztály év •„Virtuális kitekintés” •„ On-line ” képességfejlesztés •Informatika tanárok hiánya a régióban Egyéni.
SZENT ISTVÁN EGYETEM GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR KUTATÓK ÉJSZAKÁJA SZEPTEMBER 24. AUTO-SZŰRŐ FEJLESZTÉSE OLAP JELENTÉSEK UTÓLAGOS, OFFLINE.
Napjaink háttértárolói
INTERAKTÍV DIÁKÖNKORMÁNYZAT
Tisztelt Hölgyeim és Uraim! Budapest, Előadó: Dr. Mihalik József
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
Optikai tárolók Segédanyag 9. osztályosok számára Készítette: Dobi Attila,
INFOTÁRS A Társadalomtudományi és Informatikai Kar közös projektje.
MOKSZ és a Semmelweis Egyetem kari / tanszéki könyvtáros értekezlet, Korszerű könyvtári szolgáltatások tanszéki, klinikai vetülete Áncsán Gizella.
„Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban” author A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai.
HTML (HiperText Mark-Up Language)
A médiatár jövője a digitalizálás tükrében
Kommunikáció az egyetemen Készítette: Ébner Mária
Modellezés és szimuláció c. tantárgy Óbudai Egyetem Neumann János Informatikai Kar Alkalmazott Matematikai Intézet Mechatronikai Mérnöki MSc 6. Modellezés.
2008. szeptember 25.Vigh György: Az informatika- és a nyelvoktatás... MMO Budapest1. oldal.
A MEK és az EPA mind a digitális megőrzés archívumai Az OAIS modell január 17.
Debrecen, /10 „Matáv oktatás - Ma távoktatás” Krausz János Igazgatóhelyettes Matáv Oktatási Igazgatóság.
Hatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C június 27.
Bemutatkozik a Georgikon
IV. kerületi v édőnők munkamegbeszélése május 26. Budapest Toma Andrea OGYEI.
Digitális tartalom előállítási képzés, alternatív foglalkoztatással mozgássérültek és megváltozott munkaképességűek számára HEFOP DAT Konferencia.
LEKTOR/Lexelerator workshop – március 4. LEKTOR / Lexelerator workshop.
Az informatika szerepe a XXI.század múzeumaiban
Az E-TANÁR portál. A digitális olvasás-tudás már széles körben elterjedt. A digitális írás-tudás széleskörű alkalmazásához azonban alkotói közösségi fórumok.
Az E-TANÁR portál.
TIOP február 2.. TIOP 1.1.1/09 Tanulói laptop Támogatás összege: Ft Pályázat időtartama: május 1. – március 1.
Pankucsi Szilárd Mérnöktanár Mérnök Informatikus
Könyvtári informatika I.
IKTA Beszámoló 2002 június Káldos János (OSZK)1 Az Országos Széchényi Könyvtár könyvtörténeti adatbázisa és kép-archívuma Bibliotheca Eruditionum.
Miért jó az informatika a hallássérülteknek?
A KÖNYVTÁR – KAPU A VILÁGRA A Halis István Városi bemutatói 2003.
Tévéképernyő a digitális szobában Király István Budapest, február 29.
Digitális középiskola Digitális középiskola Iskolahálózat kialakítása.
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március Pannon Egyetem (Veszprémi Egyetem, 1949) Bölcsészettudományi Kar Gazdaságtudományi.
Perjésiné Hámori Ildikó
A N emzetközi Gy ermekmentő Sz olgálat Magyar Egyesület pápai számítógépes klubjának Safer Internet tevékenysége és megvalósulási formái Készítette: Nagy.
NÁDAI GÁBOR \t Tanulmányi rendszer fejlesztése Nádai Gábor előadása GDF TDK – 2009; Konzulens: Dr. Kovács János.
A tanulási környezet változásának hatásai a tananyagfejlesztés módszereire Dr. Ludik Péter.
Az ELTE Informatikai Kar és a FÖMI Távérzékelési Központ kapcsolata : Műhold-felvétel kiértékelő rendszer komponenseinek kifejlesztése (tervezés.
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
HEFOP Zárókonferencia Kutatásmódszertan: szociálpszichológia e-tananyag Kiss Paszkál Szabó Mónika Ujhelyi Adrienn Berkics Mihály.
Pirolízis szakmai konferencia TÁMOP A-11/1/KONV
A Pannon Egyetem Georgikon Karának szerepe, célkitűzései CEPO Nyitókonferencia Keszthely, május 24. Dr. Dublecz Károly egyetemi tanár.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
Illés Zoltán ELTE Informatikai Kar
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
VESZPRÉMI EGYETEM GEORGIKON MEZŐGAZDASÁGTUDOMÁNYI KAR TÁRSADALOM-ÉS GAZDASÁGTUDOMÁNYI INTÉZET AGRÁRGAZDASÁGTANI ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI TANSZÉK KESZTHELY.
Biotermékek piaca Magyarországon
Informatika tanítása ea. Csernoch Mária
Modellezés és tervezés c. tantárgy Óbudai Egyetem Neumann János Informatikai Kar Alkalmazott Matematikai Intézet Mérnöki Informatikus MSc 8. Előadás A.
Videotanar.hu. Kezdetek Csetényi Csaba – a projekt életre hívója 2013 Nemzeti alaptantervben meghatározott tudás 12 tantárgy Szakmai partner:
Hallatlan Alapítvány Összefoglaló az Alapítvány tevékenységéről és kiadványairól Országos Idegennyelvű Könyvtár Budapest, november 26. Könyvtár,
Hálózatra hangolva E-learning pályafutásomról 4 tételben Uher Bertalan szeptember.
Tóth Attila Informatika Alkalmazásai Tanszék. Digitalizáló csapat JGYPK Informatika Alkalmazásai Tanszék Szakmai vezető: Dr. Galambos Gábor Ellenőrzés:
Tananyagok Digitalizálása alprogram eredményeinek bemutatása
Az informatikus képzés és az ipari kapcsolatok jövője a SZE-n
Közgyűjteményi megoldások
Budapesti Műszaki és gazdaságtudományi egyetem
Idegen nyelvű informatika oktatás helyzete Debrecenben
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Mi mit miért? Mottó: nem értünk hozzá!
Előadás másolata:

XI. MMO - BGF, Dr. Berke József 1 – Dr. Berkéné Várbíró Beáta Veszprémi Egyetem, Georgikon, Mezőgazdaságtudományi Kar, Statisztika és Informatika Tanszék, Keszthely 2 – Vajda János Gimnázium, Keszthely DUATLON-TRIATLON INTERAKTÍV SZÜLŐI SZEMMEL

XI. MMO - BGF, Tartalom •A cím magyarázata •A fejlesztés előzményei •A fejlesztés célja •A fejlesztés körülményei •Megjelenési formák •Érdekességek •Bemutató

XI. MMO - BGF, A fejlesztés előzményei •A KVDSE megalakítása •Informatikai-technológiai fejlődés •Szakmai fejlesztői előélet – MMO •Szülői-fejlesztői előképzettség /informatikus, tanár, grafikus/ •Gyerekek „bevonása” a munkába •Edzői munka •Szülői igény a végtermékre

XI. MMO - BGF, A fejlesztés célja •Összegyűlt adatok rendezett archiválásaként indult •Érdeklődőbb gyerekek kiváncsiságát kezdte fedezni •Kezdett a szülők között is sikert aratni •Jelenleg már (el)várják •Oktatásban is hasznosítható példaként lebeg egyes kurzusok hallgatói „felett”

XI. MMO - BGF, A fejlesztés körülményei •HTML keret az egyszerű kezelhetőség érdekében •A fejlesztői energia jelentősebb része a dokumentálásra (videó digitalizálás, digitális fotózás) fordítódjék •Legyen dokumentum jellege (nyomonkövethető a cseperedő gyermek) •(Társadalmi) szülői munka •Egyéb apróságok (HD és SW eszközök) adottak

XI. MMO - BGF, Megjelenési formák

XI. MMO - BGF, Érdekességek •4 db CD / 1 db DVD lemez •6 óra 18 perc videó (24 db) •Több mint 8000 digitális felvétel (1750 MByte) •Egyedi, névre szóló lemezek •Változó külső design •Sajtóban megjelent cikkek másolatai (18 db) •Egyéb belső információk (edzésrend, aranyjelvényesek, internet hely mentése, stb.)

XI. MMO - BGF, Érdekességek II.

XI. MMO - BGF, Ízelítő az eddig elkészült interaktív anyagokból