XI. MMO - BGF, Dr. Berke József 1 – Dr. Berkéné Várbíró Beáta Veszprémi Egyetem, Georgikon, Mezőgazdaságtudományi Kar, Statisztika és Informatika Tanszék, Keszthely 2 – Vajda János Gimnázium, Keszthely DUATLON-TRIATLON INTERAKTÍV SZÜLŐI SZEMMEL
XI. MMO - BGF, Tartalom •A cím magyarázata •A fejlesztés előzményei •A fejlesztés célja •A fejlesztés körülményei •Megjelenési formák •Érdekességek •Bemutató
XI. MMO - BGF, A fejlesztés előzményei •A KVDSE megalakítása •Informatikai-technológiai fejlődés •Szakmai fejlesztői előélet – MMO •Szülői-fejlesztői előképzettség /informatikus, tanár, grafikus/ •Gyerekek „bevonása” a munkába •Edzői munka •Szülői igény a végtermékre
XI. MMO - BGF, A fejlesztés célja •Összegyűlt adatok rendezett archiválásaként indult •Érdeklődőbb gyerekek kiváncsiságát kezdte fedezni •Kezdett a szülők között is sikert aratni •Jelenleg már (el)várják •Oktatásban is hasznosítható példaként lebeg egyes kurzusok hallgatói „felett”
XI. MMO - BGF, A fejlesztés körülményei •HTML keret az egyszerű kezelhetőség érdekében •A fejlesztői energia jelentősebb része a dokumentálásra (videó digitalizálás, digitális fotózás) fordítódjék •Legyen dokumentum jellege (nyomonkövethető a cseperedő gyermek) •(Társadalmi) szülői munka •Egyéb apróságok (HD és SW eszközök) adottak
XI. MMO - BGF, Megjelenési formák
XI. MMO - BGF, Érdekességek •4 db CD / 1 db DVD lemez •6 óra 18 perc videó (24 db) •Több mint 8000 digitális felvétel (1750 MByte) •Egyedi, névre szóló lemezek •Változó külső design •Sajtóban megjelent cikkek másolatai (18 db) •Egyéb belső információk (edzésrend, aranyjelvényesek, internet hely mentése, stb.)
XI. MMO - BGF, Érdekességek II.
XI. MMO - BGF, Ízelítő az eddig elkészült interaktív anyagokból