Videó autoresponder és videó feliratkozó űrlappal

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
IWOWWE: AMEDDIG NEM FÁJ, NEM VÁLTOZTATSZ! iWowWe Technikai Tréning 04.
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
Milyen jogsértésért mennyit kell fizetnünk? – kockázatmátrix az e- kereskedelem és az online marketing területén Dr. Ormós Zoltán Ormós.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
 Jób 30:9 És most ezek gúnyolódnak rajtam, ezek fecsegnek rólam.  Zsolt 1:1 Boldog ember az, aki nem jár a bűnösök tanácsa szerint, nem áll a vétkesek.
Az Internet adta lehetőségek
Webshop Tuning - Szép Roland Mi az a Webshop Tuning?
Böngészők Internet Explorer Mozilla Firefox
WEBOLDALFEJLESZTÉS
HTML elemek Linkek, táblázatok és képek Forrás, amelyből össze lett állítva a prezentáció szövege és képei:
az MSAccess programmal
A multimédia olyan tartalom, amely többféle csatornát is használ a felhasználók tájékoztatására vagy szórakoztatására. MULTI (latin) = többszörös MÉDIA.
Microsoft szoftverek a szakképzésben
HTML (Hypertext Mark-Up Language). Jellemzői Szöveges alapú internetes oldalak nyelve A formázási műveleteket is szövegesen írja le Szöveget, képeket,
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Túrkeve, Digitális gyűjtemény kialakítása Moldován István OSZK Digitális Gyűjtemény
Az elektronikus levelezés a számítógép-hálózatok klasszikus szolgáltatása, az Internet alkalmazásának egyik legnépszerűbb formája. Szövegen kívül lehetőség.
Az Interneten az állományok mozgatására leggyakrabban az FTP program használatos. Az FTP felhasználók általában az alábbi funkciókkal rendelkeznek: kapcsolódás.
Microsoft Office Power Point 2003 segítségével
WEB 2.0. Amiről szó lesz… Web átalakulóban, a WEB 2.0 –Újszerű weboldalak… –Első a tartalom! –A felhasználók hatalomátvétele?! –A Web mint platform –
Weboldal tervezés programozó szemmel. Alapok Minden webcím www. –tal kezdődikMinden webcím www. –tal kezdődik Webböngésző = Internet ExplorerWebböngésző.
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Football Club webes arculata, azaz egy hivatalos klub honlapjának felépítése Készítette: Kiss László Balázs.
Illés Zoltán ELTE Informatikai Kar
Marketing és jó példák a falusi turizmusban
APRÓSÁG Specifikus apróhirdetési oldal
Készítette: Turócziné Kiscsatári Nóra
Az NVU webszerkesztő program
Hasznos mobilos alkalmazások Mobilos alkalmazások általában Példa ELTE tanrend Készítette: Kozma Réka.
Levéláradat az online levelezésben Tippek, ötletek az átlátható és (általunk) ellenőrzött folyamatokért október 09.
Oktatóprogram Saját EBSCOhost oktatóprogram
REMARKETING STRATÉGIÁK
Szeretettel köszöntöm Önt Némethi Erika december 26.
Weblapkészítés alapjai
Webprogramozó tanfolyam
A weblapkészítés alapjai
Készítette: Derecskei Nikolett
A böngészőprogram használata. A böngészők értelmezik a html nyelvet, a javascript kódokat és a php kódokat is. Majd ezeket lefuttatja, és azok alapján.
Készítette: Peterdi Panna. Tartalom 1.Története 2.Felhasználói 3.Videó+film 4.Előnyei 5.Hátrányi.
A Mozilla magyar nyelvű szerkesztőjének használata
A Google Drive használata. Mire jó? A Google Drive segítségével a fotókat, videókat, fájlokat és sok más tartalmat egy biztonságos felhőtárhelyen keresztül.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
Az elektronikus levelezés a számítógép-hálózatok klasszikus szolgáltatása, az Internet alkalmazásának egyik legnépszerűbb formája. Szövegen kívül lehetőség.
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Cím elrendezés Alcím.
MIT ígér neked a Kampányépítő Mesterkurzus?
AZ ÜGYFÉL ELÉGEDETTSÉG MÉRÉSÉT?
Cím elrendezés alcím.
Cím elrendezés Alcím.
Cím elrendezése képpel
Internet és kommunikáció
Internet és kommunikáció
Címdia elrendezés Alcím.
Cím elrendezés Alcím.
Cím elrendezés Alcím.
Cím elrendezés Alcím.
Cím elrendezés alcím.
Cím Alcím.
Címdia elrendezés Alcím.
Cím elrendezés Alcím.
Cím elrendezés Alcím.
Álláshely Nyilvántartó Rendszer
AVON CAREER SITE FELÉPÍTÉSE
Cím és kép elrendezés Alcím
Előadás másolata:

Videó autoresponder és videó email feliratkozó űrlappal Az üzleted motorja Kampány stratégia Készítette: Hugauf Árpád

1. lépés: tervezés Mi a célod? Ki a célcsoportod? Üzenetek megírása, videók létrehozása „forgatókönyv” kísérő szöveg kapcsolódó linkek

2./1. lépés Feliratkozó (v. értékesítési) oldal létrehozása Ideális megoldás: külön weboldal Megfelelő: egy weboldalon belül külön aloldalon Alkalmi esetekre: vMail+űrlap (kisebb kampányokra, szegmentálás, szűrés esetén…) Minta1 > (wowwe vmail rendszerével) Okot adni a feliratkozásra (pl. vmit adni cserébe) Alapvető tartalom: Főcím, Alcím Videó Űrlap 5-6 felsorolásszerű ütős előny, haszon Esetleg lejjebb szöveges kifejtés

2./2. lépés Űrlap beágyazása (+ köszönő oldal) Minta2 > (Google Blogger-ével) Adatkezelési nyilatkozat Minta: minimum https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dDM4eXNKQm1ud0tLQk9FQU5oY1hadVE6MQ

3. lépés Kellékek: Köszönő oldal Ígért ajándék, kupon, ebook….stb. Leiratkozási link Utalás, hogy honnan, miért kaptad meg az adatait Tájékoztatás: „erről az email címről egy üzenet érkezik most…, tedd be a biztonságos küldők közé…stb.” „Ha nem jelenik meg a kép a leveleződben, akkor engedélyezd erről az email címről érkező képek megjelenítését”

4. Lépés Tartalom megírása Üzenetek megírása, feltöltése, programozása (időzítése) Videók, hátterek megalkotása, feltöltése Linkek beágyazása, ellenőrzése Lista, táblázat: legyen egy áttekinthető anyag a kavarodás elkerülése végett Korrektúra (bármely benn felejtett hiba többszörös erővel üt vissza)

5.lépés Tesztelés, tesztelés, tesztelés Kampány elindítása Alkalmi üzenetek is küldhetők Ha hibáztál: nyugodtan ismerd el, előnyödre fordíthatod, Eleinte: „tesztelsz”, mondhatod Kérj véleményt, vond be a partnereket

6.lépés Adatkezelési nyilvántartásba vétel http://www.naih.hu/ http://www.naih.hu/toervenyi-hatter.html http://www.naih.hu/bejelentkezes.html Már online is intézhető, és ettől az évtől már sokkal szigorúbban veszik, elmúlt a „türelmi időszak”.