Videó autoresponder és videó email feliratkozó űrlappal Az üzleted motorja Kampány stratégia Készítette: Hugauf Árpád
1. lépés: tervezés Mi a célod? Ki a célcsoportod? Üzenetek megírása, videók létrehozása „forgatókönyv” kísérő szöveg kapcsolódó linkek
2./1. lépés Feliratkozó (v. értékesítési) oldal létrehozása Ideális megoldás: külön weboldal Megfelelő: egy weboldalon belül külön aloldalon Alkalmi esetekre: vMail+űrlap (kisebb kampányokra, szegmentálás, szűrés esetén…) Minta1 > (wowwe vmail rendszerével) Okot adni a feliratkozásra (pl. vmit adni cserébe) Alapvető tartalom: Főcím, Alcím Videó Űrlap 5-6 felsorolásszerű ütős előny, haszon Esetleg lejjebb szöveges kifejtés
2./2. lépés Űrlap beágyazása (+ köszönő oldal) Minta2 > (Google Blogger-ével) Adatkezelési nyilatkozat Minta: minimum https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dDM4eXNKQm1ud0tLQk9FQU5oY1hadVE6MQ
3. lépés Kellékek: Köszönő oldal Ígért ajándék, kupon, ebook….stb. Leiratkozási link Utalás, hogy honnan, miért kaptad meg az adatait Tájékoztatás: „erről az email címről egy üzenet érkezik most…, tedd be a biztonságos küldők közé…stb.” „Ha nem jelenik meg a kép a leveleződben, akkor engedélyezd erről az email címről érkező képek megjelenítését”
4. Lépés Tartalom megírása Üzenetek megírása, feltöltése, programozása (időzítése) Videók, hátterek megalkotása, feltöltése Linkek beágyazása, ellenőrzése Lista, táblázat: legyen egy áttekinthető anyag a kavarodás elkerülése végett Korrektúra (bármely benn felejtett hiba többszörös erővel üt vissza)
5.lépés Tesztelés, tesztelés, tesztelés Kampány elindítása Alkalmi üzenetek is küldhetők Ha hibáztál: nyugodtan ismerd el, előnyödre fordíthatod, Eleinte: „tesztelsz”, mondhatod Kérj véleményt, vond be a partnereket
6.lépés Adatkezelési nyilvántartásba vétel http://www.naih.hu/ http://www.naih.hu/toervenyi-hatter.html http://www.naih.hu/bejelentkezes.html Már online is intézhető, és ettől az évtől már sokkal szigorúbban veszik, elmúlt a „türelmi időszak”.