KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap 2010. november 17. Keresőmarketing nap 2010. november 17. Sziebig Péter.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

Marketingkommunikáció és PR
Miért hirdetne egyenként több online állásközvetítő portálon, ha Önnek elegendő 1 helyen kérnie, hihetetlenül alacsony áron? hihetetlenül alacsony áron?
MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Debreczeni László - Adrius Web Team 2009 április 02. GOOGLE MÁNIA keresőmarketing "csodafegyverek" Hogyan, döntsünk válasszunk? Néhány gyakorlati szempont.
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
„Programok a gyermekszegénység ellen” Biztos Kezdet konferencián,
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
AEGONdirekt.hu Köszöntjük Önöket sajtótájékoztatónkon!
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
A direkt marketing fogalma
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
Dr. Csermely Tibor GÉPJÁRMŰBIZTOSÍTÁSI HELYZETKÉP
Kötelező biztosítás 2010 Előadó: Marosvölgyi Péter, szakmai igazgató AEGONdirekt.hu Zrt.
Fókuszban: a díjtábla a lehetséges kérdések és válaszok tükrében Sallai Linda.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
Allegroup.hu Grando.hu – Az online pláza.
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
SZENT ISTVÁN EGYETEM GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR AUTO- SZŰRŐ FEJLESZTÉSE TÁBLÁZAT ALAPÚ JELENTÉSEK UTÓLAGOS, BÖNGÉSZŐN BELÜLI TOVÁBB- FELDOLGOZÁSÁRA.
SZENT ISTVÁN EGYETEM GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR KUTATÓK ÉJSZAKÁJA SZEPTEMBER 24. AUTO-SZŰRŐ FEJLESZTÉSE OLAP JELENTÉSEK UTÓLAGOS, OFFLINE.
Kiszól a TV! HybridBox Nyrt. BigScreen konferencia 2012.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Listings: egy méltatlanul elfeledett milliárdos piac? Szávuly Krisztián Sanoma Budapest internet lapigazgató.
Kellenek-e nekünk a TISZKEK? Mártonfi György Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet A Vas Megyei Szakképzés-szervezési Társulás Országos TISZK Konferenciája.
Keresőmarketing stratégiák
Google és az egészségügy Hogyan keresnek az interneten egészségügyi témában a magyarok? Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség.
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Utinformaciok.hu esettanulmány Keresőmarketing Nap, Készítette: Dunder KrisztiánDunder Krisztián.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Egészségügyi fejlesztések értékelése – Életmódprogramok Kiss Norbert Hétfa Kutatóintézet Budapesti Corvinus Egyetem április 25.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Kevés az Ügyfél ?. 1.a legtöbb KKV-nek van weboldala 2.Időt és pénzt költenek a látogatókra Tény.
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
ATL - mit hirdessünk és hol?
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
Online értékesítés és marketing fogyasztóvédelmi szemmel Siklósi Máté.
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
Sablonok világa lejárt! Tanuljunk meg különbözni!.
Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban. TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól.
Előadó: Copyright ® 2009, iProspect.com, Inc. | Confidential + Proprietary | All Rights Reserved | Linked by Isobar 1 Malév kampányértékelés Bogár Péter.
Számtani és mértani közép
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Hogyan csökkenthetőek az Adwords kampányok költségei? (Verdes János) KKV Akadémia.
SEGÍTS OKOSAN! Kampány
Utazás Budapest. Helyszín, időpont Idén, 33-dik alkalommal, március 5-7 között kerül megrendezésre a Hungexpo budapesti vásárcsarnokban, Budapest.
AZ ELKERÜLHETETLEN VÁLTOZÁS Digitális Mesterkurzus 2014 November Tóth Gergely.
Keresőmarketing nap Birkás Dávid november 20.
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
Natív hirdetések Balatoni Emese.
Tartalommarketing a Google Adwords-ben Hirdetésszövegek, melyek több és olcsóbb kattintásokat hoznak 7 tipp – garantált siker! Szaladják Linda.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
T. 1 KGFB kampány 2011 Nyerges Péter Területvezető Paragon szakmai nap november 10.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
NAGY SZEKTOROK 2011 Magyar Média 2012 konferencia Mihálszki Zsuzsa.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
Google Confidential and Proprietary Az online vásárlási folyamat jobb megértése attribúciós modellezéssel nov. 6. Erdős Ádám Account Strategist,
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Ezek a stratégia elemek sorban
Hogyan előzz be kisvállalkozóként
Előadás másolata:

KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter

Téma 2 ๏ „Kötelező biztosítás szezon” = november ๏ Kiugró mértékben megnő az érdeklődés a téma iránt, → a Google-ben is. „Kötelező biztosítás” 2009-es keresési trendjei: Ilyenkor „ami a csövön kifér”, hatalmas a hirdetői verseny.

Szereplők: ๏ top alkuszok -top hirdetők Google-ben -más reklámeszközöket is használnak (online és offline is) -nagy a márkaismertségük (jobb konverziós arány) ๏ kisebb alkuszok: -kevés helyen hirdetnek, sokszor „csak” a Google-ben -alacsonyabb a márkaismertségük ๏ biztosítók, akik a saját terméküket hirdetik: - sokat hirdetnek Google-ben - sok más reklámeszközt használnak (TV) - itt is általában nagy a márkaismertség PPC hirdetők 3 Feladat: az ügyfél novemberi kötelező Google kampányának eredményes kezelése

Cél 4 Kizárólag az a fontos, hogy 3 ezer Ft alatt legyen a konverziós díj. Tehát nem volt fontos: ๏ a hirdetések pozíciója ๏ nincsenek kiemelt szavak, amire mindenképp láthatók akarnak lenni. ๏ hogy mennyiért kapnak egy kattintást ๏ a megjelenési arány ๏ a konverziók száma sem.

A körülményeket nehezítette 5 1.Büdzsé erősen korlátozott → alacsony napi limit → korábbi tapasztalatok: ekkora számú keresés mellett „elfogy a pénz” 2.Nem volt extra nyereményjáték, akció, versenyelőny → hirdetési szöveg 3.Landing page optimalizálásra nem volt lehetőség 4.A brand név kevésbé ismert a nagyközönség számára, mint a többi hirdetőé →

A stratégia 6 „A lehető legalacsonyabb kattintási áron látogatókat hozni a honlapra, hogy a várhatóan alacsonyabb konverziós arány mellett is jó legyen a konverziós díj.” Használt eszközök: ๏ SPY Tool konkurenciaelemzés ๏ Napi büdzsé API

Egyéb kampányinformációk 7 ๏ Display hálózat is - kulcsszó célzás - text hirdetés. ๏ Nagy kulcsszó merítés, exact és phrase egyezések ๏ A közvetlen kgfb szavak mellett a biztosítótársaságok neveit is teszteltük. ๏ „Pánik gomb” – nem volt rá szükség

8 Eredmények

Összesítve 9 ๏ Átlagosan 2900 Ft-os konverziós díj ๏ Átlagosan 34 Ft-os CPC – átlag novemberben a piacon: 250 Ft ๏ 5,2-es pozíció ๏ 65 biztosítás-kötés ๏ A stratégia hátránya: alacsony volumen Év közben nem működik – nem jelenik meg a hirdetés!

Keresési vs. Display hálózat 10 MutatóKeresési hálózatDisplay hálózat Költés megoszlás48%52% CPC29 Ft41 Ft Kattintási szám megoszlás57%43% Konverzió3332 Konverziós arány1,05%1,33% Konverziós díj2 781 Ft3 062 Ft Pozíció6,95 Display hálózat: konverziók döntő többsége közvetlenül kötelező biztosításra szakosodott infó-oldalról érkezett! → Érdemes kipróbálni a honlap célzást is!

Keresési hálózat 11 KampányÁtl. CPCÁtl. Poz.KonverzióKonverziós díjKonv. arány Biztosító partnerek nevei22 Ft4, Ft0,87% Kötelező biztosítás (KGFB) szavak39 Ft9, Ft0,92% Alkusz, biztosítási alkusz szavak38 Ft5, Ft2,27% Autó biztosítás szavak35 Ft8, Ft1,60%

A hét napjai 12

2010 – ami már most látszik 13 A 2009-es lesz az utolsó kötelező biztosítás kampány! → Nem igaz, hogy megszűnik a novemberi csúcsszezon A médiában napokon keresztül kiemelt téma volt! → vagyis ugyanez a stratégia tud idén is működni DE: kevés olyan időpont van, amikor csökken a hirdetők száma, nagyobb büdzsék?

Köszönöm a figyelmet! Sziebig Péter T: M: W: