A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

Meglévő előfizetés meghosszabbítása a Vodafone Online Shopban
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
okostelefon alkalmazások a turizmusban
Elektronikus ügyintézés
RENDELÉS, VEVŐKISZOLGÁLÁS, E - BUSINESS
Pick Pack Ponti szolgáltatás bemutatása Napi Gazdaság Konferencia
Fogalmak  Az elektronikus kereskedelem (e-kereskedelem) nem más, mint az árucikkek interneten való reklámozása, eladása, vásárlása, illetve cseréje.
„e-NIVÓ – együttműködõ NõI VállalkozÓk hálózata a valóságban és virtuálisan” 1 Emlékszel rá? 1. Hogyan megy a regisztráció? 2. Mire való a regisztráció?
A B2B e-kereskedelem sajátosságai Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Április 17.
2007. június 19.Pozsony Varga Zoltán június 19.Pozsony Varga Zoltán CÉLOK •Internet használat növelése, magyar nyelvű kultúra elterjesztése, esélyegyenlőség,
E-LEARNING ÁLTAL TÁMOGATOTT KÖNYVTÁRI MUNKAFOLYAMATOK
Facebook.com/KBCEquitas | twitter.com/KBCEquitas | Kihagyhatatlan lehetőségek a vagyongyarapításban László Zoltán Marketing Manager,
E-Corvina Informatikai Szolgáltató Kft Budapest, Róbert Károly krt ▪ Telefon: (1) ▪ Fax: (1)
Tájékoztató a Kormányzati Ügyféltájékoztató Központról
… with NFC A mobil contactless (NFC) technológia lehetőségei a pénzügyi szektorban.
Nemzetbiztonsági Szakszolgálat Kormányzati Eseménykezelő Központ
ORSZÁGOS MUNKAERŐ-PIACI SZOLGÁLTATÓ ÉS SZAKMAI TÁMOGATÓ HÁLÓZAT
A NISZ Zrt. tudatosság növelő tevékenységei
2008 novemberOrbán Zoltán – LogiPen Kft.. Mit is kell adminisztrálni…?  Szabályzat  Dolgozói tájékoztató  Munkavállalói nyilatkozatok (új belépők is!)
Értékesítés menedzsment Susányi Tamás V.:
Verfasser · weitere Angaben
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
Informatikai megoldások egy kézből
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
Új flotta előfizetés rendelése a Vodafone Online Shopban
A logisztikai támogatás szerepe a vevői elégedettség fokozásában
P-Line Channel & Telesales Kft. Piackutatás 2009.
Lehetséges együttműködési területek az online bankkártya elfogadás területén.
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Europe Direct Tájékoztató Központ Budapest ELTE Rektori Hivatal Pályázati és Innovációs Központ ELTE Innovációs nap 2013.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia IT biztonság menedzsment a gyakorlatban (döntéshozóknak) Kovács Balázs META Group Stratis.
A franchise gazda elengedhetetlen tulajdonságai és felelőssége Tóth-Zsédely Rita Otthon Centrum KKV Akadémia április 24.
1 A profi webáruház sikerének egyik kulcsa: az innovatív futárszolgálat Huszár Csaba értékesítési igazgató trans-o-flex Hungary Kft február 12.
Az internetes kereskedelem (B2B, B2C) sajátosságai
Vevőkövetelések finanszírozása Gyors, megbízható, kreatív pénzügyi megoldások a Magyar Factortól Csinos Tibor, Magyar Factor zRt III. Pénzügyi Vezetők.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
2010. Június 4. – MNB Konferencia „Fókuszban a lakossági megtakarítások” Személyes pénzügyek Lehetőségek és kihívások.
A LÁTHATATLAN PÉNZ TITKAI
kiemelt projekt bemutatkozása
Magyar Turisztikai Tartalomtár. Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza.
ZÁHONY TÉRSÉGI LOGISZTIKAI KLASZTER
Az intermodális logisztikai szolgáltatások fejlesztési programja Szűcs Lajos főosztályvezető Gazdasági és Közlekedési Minisztérium Közlekedési Stratégiai.
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.

Prof. Dr. Hanusz Árpád Egyetemi tanár
Kecskemét, június 20. Szemerey Szabolcs HÍRÖS BESZÁLLÍTÓI KLASZTER
A StoreWizard webáruház bemutatása
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005
Az utazásszervezés kihívásai TO stratégia / 1 Milyen TO vállalati stratégia tesz ma versenyképessé? 1.NAPRAKÉSZ A világ kihívásainak megfelelő!
Mobil Adat Kft. Pénztárgép Előfizetői Támogató Rendszer
Lehetséges együttműködési területek az internetes bankkártya elfogadás területén.
4 Tender Hungary Kft. (Sziklai Zoltán)
Külpiacra lépés az Európai Unióban – Gyurácz Németh Iván.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Kommunikációs káosz Telefon, hangposta, fax, , azonnali üzenetek Túl sok eszköz, túl kevés idő Kommunikációs káosz Telefon, hangposta, fax, ,
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Jene Károly Dolphin Kft.  Hogyan kerültünk közel az elektronikus számlázáshoz?  e-Számla megoldásaink  PKI megoldásunk  EDI megoldásunk  PKI bevezetés.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Kereskedelmi Eszközök Specialista
Beszerzések hatékonyság növelése
2/18/2018 Marketingterv Név.
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Elektronikus ügyintézés
Vásárlás az interneten
Előadás másolata:

A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei. Piac&Profit KKV Akadémia: Értékesítés a weben 2014. április 17. e-Futárszolgálat Hogyan alkalmazkodik a logisztikai szolgáltató az online világ megváltozott igényeihez? A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei. Szabó Ákos ügyfélszolgálat vezető trans-o-flex Hungary Kft.

Az online vásárlás térnyerése +5% +7% +7% +42% +39% +36% Ipsos globális kutatás – magyar adatok - 2013 Ipsos kutatás tof megbízásból – 2013

Webáruházas megbízások számokban, szemléletváltás

B2B vs. B2C igények B2B B2C Megbízó jellemzői Igényelt szolgáltatások ár/érték arány ár és ismertség biztonság gyorsaság, kommunikáció Megbízó jellemzői állandó, ismert ügyfélkör ismeretlen, változó ügyfélkör nyitva tartás: munkaidőben megrendelések fogadása: 0-24H lassabb nemzetközi terjeszkedés gyors nemzetközi terjeszkedés hosszú távú együttműködés erős verseny általános informatikai megoldások saját rendszerhez igazodás B2B megszokott kommunikációs csatornák több kommunikációs csatorna B2C 24H, N24, N48, EXP/IMP 24H, SZO, 08H, 12H, EXP Igényelt szolgáltatások sokféle kiegészítő szolgáltatás (okmánykezelés, biztosítás) utánvét, EXP utánvét egyszerű tarifastruktúra változatos tarifastruktúra címzettek értesítése feladói riportok szállítás napja szállítás időpontja (2-3 órás időintervallum) készpénz átvételi elismervény utánvét váltás lehetősége, bankkártyás fizetés Címzettek elvárásai címre szállítás köztes címre szállítás (pl. csomagpont) szállítólevél online csomagkövetés ügyfélszolgálat elérhetősége futár elérhetősége beazonosíthatóság egységes megjelenés

Válasz a kihívásra Belső folyamatok átalakítása B2C kommunikációs stratégia e-számla mobil PDA eszközök riportok kiemelt ügyfélszolgálat utánvétek utalása tematikus tájékoztató anyagok call-center ügyfélszolgálat modern weboldal hírlevelek közösségi oldalakon való megjelenés webáruházas konferenciák, üzleti találkozók közös megjelenés Új szolgáltatások bevezetése automatikus értesítések: sms, email, telefon expressz szolgáltatások (08H, 10H; 12H; hétvégi) nemzetközi export utánvéttel csomagkövetés - beszédes url-ek OLI időpontra szállítás bizalmas kézbesítés csomagpont / csomagautomata hálózat bankkártyás fizetés szinergiák keresése a webáruházzal

A siker kulcsa: az együttműködés Pontos, közérthető tájékoztatás a szállítás feltételeiről, körülményeiről Megfelelő csomagolás Visszacsatolás Megfelelő szolgáltatás kiválasztása Előértesítés Pontos címzett adatok, elérhetőségek, kiegészítő információk Árpolitika

Köszönöm a figyelmet! www.tof.hu trans-o-flex Hungary Kft. 1239 Budapest, Európa út 12. +36 1 8 777 444 ugyfelszolgalat@tof.hu