PONTGYŰJTŐ VÁROSI KÁRTYA Stellum Marketing Kft. 2007-2008.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kaposvár.
Advertisements

PONTGYŰJTÉSEN ALAPULÓ VÁROSI KÁRTYARENDSZER BEMUTATÁSA
VÁLLALKOZÓI TÁJÉKOZTATÓ Budapest, június 16. Előadó: László Béla projektvezető (Magyar Kedvezményhálózat)
A LEADER+ Pályáztatási feltételek. Kik pályázhatnak?  A pályázónak meg kell felelni a helyi szintű pályázati felhívásban rögzített jogosultsági kritériumoknak.
Köszöntjük az Arrabona Shop bemutatóján!. Hogy mi is az Arrabona Shop? Egy webáruház, melynek forgalmából Ön is részesülhet!
Az új rendszer a CobraConto.NET.
"A legtöbb ember munkát keres, az igazán sikeres emberek hálózatokat keresnek." Robert T. Kiyosaki.
AMC a siker záloga!  Akár ingyenesen regisztrálhatsz  Vagy 875,-Ft induló tőke kell  3 olyan partnert keress magadnak akiket érdekel  Kövesd a javaslatokat.
Thermos Új típusú kedvezmények az üdülésben.
Automatikus szállítási hűségprogram
A Budapesti Értéktőzsde Részvénytársaság éve december 15. Jaksity György elnök Budapesti Értéktőzsde.
MT mint tévészolgáltató Fókuszban az interaktivitás
Vásárló: Ingyenes tagság Meghívhat további felhasználókat, építhet hálózatot, de jutalékra nem jogosult Általános vásárló: Saját felhasználásra.
Franchise tagok száma. Rendelések száma Körzetenkénti rendelések száma, szállítási díjak.
Kártyaelfogadó | | T.: | F.: | 1. oldal.
2008 novemberOrbán Zoltán – LogiPen Kft.. Mit is kell adminisztrálni…?  Szabályzat  Dolgozói tájékoztató  Munkavállalói nyilatkozatok (új belépők is!)
A világ karnyújtásnyira van… Velencei-tó kártya - Live Guide
Siemens Financial Services – Kisértékű eszköz finanszírozás
Közmű tulajdon Önkormányzat – önkormányzati törvény – alapfeladat – ellátási kötelezettség – üzemeltető kiválasztása Állam – regionális rendszerek – Vízgazdálkodási.
Együttműködés a bérleti konstrukciók gyors és rugalmas kiszolgálásában.
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek II. Számvitel és pénzgazdálkodás KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Copyright © Billbarter Hungaria Zrt. WEBKONFERENCIA
13. Tétel Szépségszalonjában kötelező jól látható helyen elhelyezni az árjegyzéket! Foglalja össze az Ön által ismert árképzési módokat! Mutassa be egy.
A magyar háztartások fizetési szokásai
Fent vagy valamelyik közösségi portálon?. A közösségi weboldalak, mint amilyen a Facebook, a MySpace vagy az iwiw, az oldalukon megjelenő reklámokból.
1 Pepper Rendszerház Zrt. Kafetéria rendszer a VIP Humánpolitikai Rendszerben.
Extra Árkedvezmény Azonnal! Fizessen kevesebbet akár: %-kal.
A SuperShop kártya sikere – mitől jó egy jó kártya? Nemcsics Róbert
HelpforYou, Minden jog fenntartva! Real-Own-Home Az elérhető otthonért! Egy neked is elérhető megoldás!
A cég alapítója, és tulajdonosa James Ward
Ápolóeszköz kölcsönzés Négy hónap tapasztalatai Dr Pusztai Erzsébet.
Magyar Turisztikai Tartalomtár. Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza.
LEKTOR/Lexelerator workshop – március 4. e-BUSINESS FAIR BUSINESS Megbízható elektronikus kereskedő.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
Béren kívüli juttatások Adókedvezmények Adóelőleg Ingatlan.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Szántó Tamás elnökhelyettes PMISZK
8. Az eladásösztönzés.
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Page 1 Date 2007 Author Siemens Finance Zrt./Siemens Leasing Kft. Siemens Financial Services Siemens Financial Services Kisértékű eszköz finanszírozás.
Vásárló: Ingyenes tagság Meghívhat további felhasználókat, építhet hálózatot, de jutalékra nem jogosult Általános vásárló: Saját felhasználásra.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
ÚJ ÜZLETI LEHETŐSÉG.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
AMC a siker záloga!  Akár ingyenesen regisztrálhatsz  Vagy1.200,-Ft induló tőke kell  3 olyan partnert keress magadnak akiket érdekel  Kövesd a javaslatokat.
Közösségi marketing Egy új üzleti modell az Új Korszak Társaságával.
Egyszerűen a devizákkal
KUPONLINE Avagy ahol az online és az offline eladás összeér Besenyei Kálmán.
"A legtöbb ember munkát keres, az igazán sikeres emberek hálózatokat keresnek." Robert T. Kiyosaki.
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
A fogyasztó és a vállalkozás fogalma, gyakorlati kérdések az Fgytv. végrehajtása során Országos szakmai konferencia Budapest, Dr. Eitmann.
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
Indítás „Zöld mezős” vállalkozással 0-ról indított vállalkozás Előnyei: – Vállalkozó elképzelései szerint alakítható Hátrány: – Időigényes – Nehéz hitelezőt,
copyright © P2P Money Europe Inc.
9. tétel.
Közgyógyellátási igazolvány igénylése
Meglévő – megmaradó hálózatnál GÁZ – BESZERZÉSI MEGTAKARÍTÁS
A részletfizetés tranzakcióról általánosságban
SZÁMVITEL.
SuperShop törzsvásárlói program
Irány Pécs! kártya.
Átlátható folyamatok ügyviteli rendszerekkel
Előadás másolata:

PONTGYŰJTŐ VÁROSI KÁRTYA Stellum Marketing Kft

 növeljük a helyi kis- és közép- vállalkozások forgalmát,  csökkentsük a versenyhátrányukat a multikkal szemben, és közben  juttassunk különféle előnyöket a város lakóinak, és  növeljük a városi fenntartású intézmények kihasználtságát. Céljaink

 Létrehozunk egy városi kártyát  Kártyaelfogadó terminálokat helyezünk ki a helyi vállalkozókhoz  Kártyához juttatunk minden városlakót, mégpedig ingyen.  Majd kampányt szervezünk a kártyán alapuló pontgyűjtő program bevezetésére.  És végül havi újságunkkal rendszeresen tájékoztatjuk a lakosokat a kártyát elfogadó helyekről és azok pontakciós termékeiről. Igen, de hogyan?

Miért működika pontgyűjtőprogram?  Pontgyűjtő programunk  az emberek gyűjtő-, játék-, és versenyszenvedélyére,  a megtakarítási vágyra, és  az "előnyösen vásároltam" örömérzés fontosságára épít, folyamatos érdeklődést váltva ki a kártyabirtokosokból.  Multicégek által működtetett hasonló programok (SuperShop, Shell smart, Multipont) tapasztalatai azt bizonyítják, hogy az ilyen pontgyűjtő programok képesek megváltoztatni az emberek vásárlási szokásait.

Miben jobb, mint a felmutatós kártya?  Rendszeresen kommunikálja a partnereket és az ajánlataikat  Nyomon követhető a kártyahasználat, azaz  visszaélések ellen nagyobb biztonság az üzlettulajdonosoknak,  lehetőség közvetlen ajánlatok eljuttatására a vásárlók részére a vásárlási szokásaik elemzése alapján (harmadlagos forgalomnövelő hatás!),  a program partnerei a multinacionális cégekéhez hasonló hatékony keresletterelő eszközhöz jutnak.

Hogyan fejti ki hatását a program?  Keresletterelő eszközökkel:  vonzó akciós árakat biztosít,  olcsóbb vásárlást tesz lehetővé,  extra jutalmat ad a legjobb, legértékesebb vásárlóknak,  célzottan kialakított közvetlen ajánlatokat juttat el egyes célcsoportokhoz  Rendszeres és hatékony kommunikációval:  havi akciós újság  eladáshelyi reklámanyagok  önkormányzati hirdetések a helyi médiában

Hogyan működik?  Egyszerűen és átláthatóan!  A város lakói vonalkódos kártyát kapnak (háztartásonként legalább egyet).  A kártyával pontokat gyűjtenek, amikor a programhoz csatlakozott kereskedőknél és szolgáltatóknál vásárolnak.  A különböző helyeken gyűjtött pontok egy adott kártyabirtokos szintjén összeadódnak.  A pontokat akciós árú termékek vásárlására válthatják be, vagy engedményt kaphatnak a vásárlás végösszegéből.  A legaktívabb vásárlókat külön is jutalmazzuk!  A program keretében egy ún. prémium-pontalap is létrehozásra kerül, melyből azok a vásárlók kapnak extrapontokat, akik a legaktívabbnak bizonyulnak a kártyahasználat során  Extrajutalmazás gyakorisága: negyedévente  Extrajutalomért teljesítendő kártyahasználati elvárások meghatározása: negyedévenként  Prémium-pontalap forrásai:  reklámszponzori szerződések keretében keletkezett pontbevételek  lejárt pontok átvezetése

Mit hoz program a vállalkozók számára?  új vásárlókat  meglevő vásárlók esetében a vásárlás gyakoriságának és összértékének növekedését,  versenyhátrányok részleges kompenzálását a multinacionális cégekkel szemben, azaz összességében: FORGALOMNÖVEKEDÉST!  A forgalomnövelő hatás négyszer is jelentkezik:  egyszer, amikor a pontbeváltási kedvezmények ösztönöznek vásárlásra,  másodszor, amikor az értékesnek tekintett pontok megszerzésére irányuló vágy is újabb vásárlásra ösztönöz,  harmadszor, amikor a vásárlási szokásokra alapozott közvetlen ajánlat hatására vásárol a kártyabirtokos,  és negyedszer, amikor a prémiumpontok megszerzésére irányuló vágy további vásárlásra ösztönzi a kártyabirtokosokat.

Mibe kerül mindez a vállalkozásoknak?  A vállalkozásnak meg kell határoznia egy jutalékot, melyet minden kártyával vásárolt összeg után meg kell fizetnie a Stellumnak. Ez a jutalék 2%-tól indulhat.  A jutalék fele a városi kártya működtetésére, míg a másik fele a pontbeváltás miatti bevételkiesés megtérítésére fordítódik.  A minimális havi üzemeltetési díj: Ft+ÁFA  A belépési díjat 3 éves szerződés esetén elengedjük.

Miért jó a program a vállalkozásnak?  A pontbeváltás és -kibocsátás kimutatható forgalom-növekedést eredményez.  A havonta megjelenő akciós újságban folyamatos kommunikációt folytathat, ezáltal ismertségét növeli.  Pontbeváltásnál a vásárlónak kedvezményt nyújt, miközben a vállalkozás bevételkiesését megtéríti a Stellum a pontklíringszámláról.

Hogyan lehet csatlakozni?  A vállalkozásnak meg kell felelnie a városi kártyaprogramban meghatározott kritériumoknak.  Szerződést kell kötnie a városi kártya üzemeltetőjével, a Stellum Marketing Kft-vel.  Kártyaterminált kell elhelyeznie a pénztárgép(ek) mellett. A terminált a Stellum biztosítja.

Pontkibocsátás folyamata  Pénztáros elkéri a kártyát és beolvassa a terminálon.  Ezután a rendszer ellenőrzi a kártyát, majd a terminál bekéri a vásárolt össszeget.  A rendszer ezután kiszámolja a kártyára jóváírható pontokat.  Majd a terminál kijelzőjén megjelenik a felírt pontszám és az egyenleg.  A folyamat kb. 15mp-ig tart. 1 Ft = 1 pont

Pontbeváltás folyamata  Pénztáros elkéri a kártyát és beolvassa a terminálon.  Kiválasztja a beváltás opciót a terminál menüjéből.  A terminál bekéri a vásárolt összeget.  Ezután megjelenik a maximálisan beváltható pontszám és a pontegyenleg.  A pénztáros beüti a levonandó pontot.  Majd a terminál kijelzőjén megjelenik a levont pontszám és az egyenleg.  Ezután a pénztáros kedvezményként beüti a pontok számát a pénztár-gépbe. 1 Ft = 1 pont

Elszámolás lényege kibocsátáskor Partnernek: 1 pont = 2 Ft Üzemeltetés = 0,83 Ft + ÁFA ÁFA köteles tétel Pontklíring = 1 Ft ÁFA körön kívüli tétel

Elszámolás lényege beváltáskor  A partner által beváltott pontok után a Stellum 1 Ft-ot térít meg a pont- klíring számláról. Így a vállalkozónak és az intézményeknek pontbeváltáskor bevétel kiesése nem keletkezik.  A beváltható pontok segítségével az akciós újságban a termékeket akciós Ft érték + pontszám megjelölésével hirdetheti. Példa egy 104 Ft-os tejföl hirdetésére. Partnernek: 1 pont = 1 Ft

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Stellum Marketing Kft