Szervezetfejlesztési Program

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az OH TÁMOP fejlesztései
Advertisements

Projekt általános bemutatása
Szervezetfejlesztési Program ÁROP Budapest, Károlyi-Csekonics Rezidencia November 12. VÁLTOZÁSKEZELÉS FEJLESZTÉSI MÓDSZERTAN.
Szervezetfejlesztési Program
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés rendszere – TÁMOP 3.1.8
AZ EURÓPAI KIVÁLÓSÁG MODELL ÉS SZEREPE AZ EU CSATLAKOZÁSBAN STRATOSZ KIADVÁNY 2003.
Szervezetfejlesztési Program
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
Projektzárás „Komplex szervezetfejlesztési projekt megvalósítása Kaposvár Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalánál” ÁROP-1.A.2/B
Munkaterv Miért szükséges, mik az előnyei?
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
TÁMOP /A
”PRO-TEAM” REHABILITÁCIÓS NONPROFIT KFT. Versenyszféra Fórum „Munkaerő-piaci szolgáltatások a „Pro-Team” Nonprofit Kft-nél.” TAMOP /
NCA - Önkéntes projektek tervezése és megvalósítása
EEgészség Program – Szakmai Napok N K T H – E S K I * március Templar Partnership Company 1 eEgészség program „Egészségügyi Informatikai K+F.
Szervezetfejlesztési Program ÁROP Budapest, június Módszertan: CAF modellen alapuló szervezeti önértékelés Előadó: dr.
Szoftver minőség és menedzsment Mérés és elemzés Sziládi Zoltán.
Az EU-pályázati rendszer gyakorlata Magyarországon
Benchmarking.
Zalayné Kovács Éva: Minőség és könyvtár
Kutatási terv Az inklúzió fenntarthatóságának vizsgálata az oktatási intézményekben, fókuszba helyezve a hálózati együttműködést, a kreatív alkotó műhelyek.
A szolgáltatói jelleg erősítése a postai szakképzésben Rosta Péter.
© Homo Regius előadó: Kállai Mária, Szolnok Megyei Jogú Város alpolgármestere március Európai Területi Társulás és többszintű kormányzás konferencia.
AaAa ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM Monitoring és értékelés.
Szervezetfejlesztési Program
Szervezetfejlesztési Program
Szervezetfejlesztési Program
Szervezetfejlesztési Program ÁROP November 12. Teljesítménymenedzsment fejlesztési módszertan Előadó: Tóth Dorottya.
Szervezetfejlesztési Program
Konzulens: Dr. Boda György Készítette: Kovács Katalin
Humánkontrolling Kiélezett verseny→ legjobb munkaerő
KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
Minőségdíjak.
EU-s pályázatok írása és módszertana
Partnerség és együttműködés Érdekcsoport-elemzés
Közművelődési, közgyűjteményi intézmény minőségirányítási programjának lehetséges szerkezete.
Farkas Katalin – Vilmányi Márton június 15.
Intézmény Férőhely Kiváltást Támogató Program. Mentori szerep december dia A szervezeti-működési szakmentorok a tevékenységük során fogadják.
EGY SIKERES PROJEKT ISMÉRVEI ÖTLETTŐL A MEGVALÓSULÁSIG Vendler Balázs, ügyvezető.
1 A K-21 bemutatkozik 3. csoport: Kulcsfontosságú célcsoportok EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT.
Projektműködés a VáKE-nál
Határtalanul II. MédiaMánia határon innen és túl BGA-12-HA /13 Varró István Szakiskola, Szakközépiskola, Általános Iskola és Kollégium Karcag.
Projekt eredményeinek disszeminációja – 2. és 12. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban lévő önkormányzatok számára”
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
2014. június 12. Lackó Péter Clarity
KISÚJSZÁLLÁS VÁROS ÖNKORMÁNYZAT SZERVEZETFEJLESZTÉSI REFORMJA ÁROP-1.A LAKOSSÁGI ELÉGEDETTSÉGMÉRÉS.
Az önkormányzati feladatellátást támogató informatikai infrastruktúra felülvizsgálata (ÁROP-1.A „Szervezetfejlesztés megvalósítása a.
A hajdúnánási szociális rendszer és modellprogramok továbbfejlesztésének és összehangolásának lehetősége (ÁROP-1.A „Szervezetfejlesztés.
Az üzleti terv megalapozása – röviden a szükségletfelmérésről OFA Kooperáció projekt Műhelymunka november 12.
Hajdúnánás, december 19. A LAKOSSÁG KÖRÉBEN ÁTFOGÓ FELMÉRÉS ÉS ELEMZÉS A KÖZSZOLGÁLTATÁSOKKAL KAPCSOLATOS ELÉGEDETTSÉGRŐL ÉS FELMERÜLŐ IGÉNYEKRŐL.
MTA KRTK Regionális Kutatások Intézete ÁROP „Helyi közszolgáltatások versenyképességet szolgáló modernizálása” MTA KRTK Az Integrált.
Interkulturális mediáció bemutatása - ROMED2-ROMACT Interkulturális mediáció megvalósulása elméletben és gyakorlatban Jászfényszarun ROMED2-ROMACT programon.
Emberi erőforrás tudatos fejlesztése
Kiskőrös Város Polgármesteri Hivatalának Szervezetfejlesztése 4Sales Systems Államreform Operatív Program (ÁROP) 1.2.A.
Mitől innovatív egy vállalkozás? Nyert a pályázatom! Hogyan tovább? Segítünk a megoldásban!
Tapasztalatok az Együtt lépünk tovább szakmai műhely felméréséről TÁMOP
Erasmus+ tapasztalatok
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TERVEI 2008
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
Towards an Effective Regional Resource Allocation (TERRA) Zárókonferencia Nagyvárad, március 19. A projekt rövid bemutatása - célok és eredmények.
„ÖSSZEFOGÁSBAN AZ ÉSZAK- HEGYHÁTÉRT”- EFOP
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL ÖNÉRTÉKELÉSI SZINTEK
SZAKKÉPZÉSI MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSI KERETRENDSZER (SZMBK) 11. előadás
Önkormányzati Fejlesztések Figyelemmel kísérése II.
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 3
Mai téma: Segédletek a projektmunkához Katona Norbert.
Az ÁFSZ minőségirányítási rendszerének kialakítása
Előadás másolata:

Szervezetfejlesztési Program ÁROP-1.2.18-2012-2012-0001 Budapest, 2013. november 12. Ügyfélelégedettség-mérése és az ügyfél karta Előadó: Bazsó Beatrix

Az ügyfélelégedettség-mérés célja Hatékonyabb szolgáltatás Általános szervezet fejlesztés támogatása Elégedettebb ügyfelek Konkrét fejlesztés eredményeinek a visszamérésére Teljesítmény folyamatos szinten tartása Hivatali dolgozók együttműködésének az erősítése

Gyakorlati haszon Betekintést nyerünk Szervezet költségeinek csökkentése Középtávú szervezeti stratégiák kialakítása Szervezet teljesítményének (részleg, ügyintézők) értékelése Szolgáltatások fejlesztése Ügyfeleink igényeibe Magatartásaiba Mit érzékelnek az ügyfelek Mi fontos az ügyfél számára Igények változása

Feldolgozás, jelentéskészítés Mérés fázisai Előkészítés, tervezés (ügyfelek és felmérés céljának meghatározása) Megvalósítás (kérdőív, interjú, próba „vásárlás” ) Feldolgozás, jelentéskészítés (szint/kiválóság, összehasonlítás másokkal/benchmarking) Fejlesztések megvalósítása (újabb tervezés – projekt tervek)

Tesztelés (2013.04-től 2013.08-ig) Dokumentáció elkészítése Tesztelés KIH-ben Tesztelési ütemterv Célcsoport kiválasztása Kb. 60 fő belső ügyfélkör Kérdőív 23 kérdés online kérdőív Fókuszcsoportos interjú Kb. 6 fő Kérdések online válaszok alapján Tesztelési beszámoló Adatok közzététele Fejlesztési javaslatok Dokumentáció elkészítése Tesztelés KIM-ben Tesztelési ütemterv Célcsoport kiválasztása SMART-teszt Külső ügyfélkör (kb. 15 fő) Kérdőív 8 kérdés személyes kitöltés Tesztelési beszámoló Adatok közzététele Fejlesztési javaslatok

A megvalósítás sikertényezői Vevőkör meghatározása Felmérés céljának tisztázása Megfelelő módszer választás Alapos tervezés, előkészítés – kellő idő a tervezésre Szervezetben kulcs fontosságúak Elméleti és/vagy gyakorlati ismeretek Projekt csapat/team Kérdőív készítése kulcsfontosságú Felmérésre fordított idő – túl rövid/hosszú sem jó Válaszadási hajlandóság Felmérés Eredmények visszacsatolása: Megkérdezetteknek + Szervezet tagjainak Fejlesztések kiválasztása: alapos elemzés + fejlesztés tervezés Eredmények visszacsatolása

Ügyfél karta célja, szerepe, tartalma - kölcsönös előnyökön alapuló kapcsolatok kialakítása - közös érdekek - színvonal emelés, fenntartás - közös értékek felismerése - előírt jogok, kötelességek közzététele - kölcsönös tisztelet - minőségi standardok felállítása - egymás iránti bizalom - stb.

Köszönöm a figyelmet!