Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
Média Ajánlat. Miért érdemes az felületein hirdetni ? Miért érdemes az felületein hirdetni ? • Mert a XV. kerület hivatalos Újságában, Televíziójában.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet
Bizalomépítés a gyakorlatban...avagy szüntessük meg a vásárlás útjában álló akadályokat Zajdó Csaba.
Vásárló: Ingyenes tagság Meghívhat további felhasználókat, építhet hálózatot, de jutalékra nem jogosult Általános vásárló: Saját felhasználásra.
Fellow Global Trade Kft. Bemutatkozó: Törzsvásárlói előnyök bemutatása A prezentációt készítette: Székely Alex.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
Ön is szokott vásárolni: élelmiszert , üzemanyagot, ruházatot?
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
ELEKTRONIKUS KERESKEDELEM
1 banner ingyenesen az 1% – 100% akció népszerűsítésére (az önkormányzatnak)
Együttműködés a bérleti konstrukciók gyors és rugalmas kiszolgálásában.
John Deer a régi és az új költségszámítási rend összehasonlítása KÖZVETLEN KÖLTSÉG KÖZVETLEN KÖLTSÉG ÁLTALÁNOS KÖLTSÉG ÁLTALÁNOS KÖLTSÉG (ÁK) Régi Új gépóramunkaóra.
Keresőmarketing stratégiák
Az internetes gyógyszervásárlás veszélyei
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
Hogyan lehet több millió Ft-ra szert tenni befektetés nélkül ! Figyelem ! Az egész rendszer egy vásárlói közösségre van ráépítve ! Az azonnali jövedelem.
A számvitel három szintje Szakmai közösségek (IASB, FASB) Állam (adószedő, infrastruktúra) Vállalati szabályozás.
A MILLIOMOS KÉPZÉS © Success Systems International – 2006
5 PGV Fast Start Junior Manager.
Giovanni Ferrini Fashion
A jó webáruház fejlesztési igényei
Mitől jó a céges weboldal?
Fellow Global Trade Kft. Bemutatkozó: Törzsvásárlói előnyök bemutatása A prezentációt készítette: Székely Alex.
Extra Árkedvezmény Azonnal! Fizessen kevesebbet akár: %-kal.
® ACN - Áttekintés március 21. MAGYARORSZÁG.
A nemzetközi konkurencia árának feléért ajánljuk ugyanazt a minőséget! Vegye fel velünk a kapcsolatot még ma! Monor, Ipar utca.
ATL - mit hirdessünk és hol?
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
Demerite módszer. Összehasonlításos módszer T ia az elemzett termék technikai paraméterei Q ia az elemzett termék minőségi paraméterei T ic az etalon.
Költséghatékonyság a XXI. századi vállalatirányításban
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Sablonok világa lejárt! Tanuljunk meg különbözni!.
Vásárló: Ingyenes tagság Meghívhat további felhasználókat, építhet hálózatot, de jutalékra nem jogosult Általános vásárló: Saját felhasználásra.
Online értékesítési modellek
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Mobilra optimalizált webáruházak, avagy felkészülés az új évtizedre Zajdó Csaba.
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban. TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól.
GO! Store Europe LTD. -MAGYARORSZÁG-
GO! Store Europe LTD. -MAGYARORSZÁG-
Előadó: Copyright ® 2009, iProspect.com, Inc. | Confidential + Proprietary | All Rights Reserved | Linked by Isobar 1 Malév kampányértékelés Bogár Péter.
Pénzvisszatérítés minden vásárlás után
Befektetői csomag. NAGY BEVÉTELI LEHETŐSÉG! LIMITÁLT IDŐ 2011 áprilisig A MAGAS JÖVEDELEMÉRT.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Közösségi marketing Egy új üzleti modell az Új Korszak Társaságával.
CHART ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23.. A Chart célja: itthon elsőnek lenni ott, ahol egy infografika vagy egy grafikon nem egy cikk illusztrációja,
HELYI GAZDASÁGFEJLESZTÉS. A nyíregyházi élelmiszer piac számokban Nyíregyháza lakosainak száma: Fő​ Napi élelmiszerre költött összeg: 1000 Ft/fő​
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
KUPONLINE Avagy ahol az online és az offline eladás összeér Besenyei Kálmán.
2. Előadás Tervezés, Tényezőkre bontás
NAPIRAJZ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat Érvényes: 2015
Ránctalanitás pénzügyi módszere "Mindig minden lehetetlennek tűnik mindaddig, amíg meg nem csináltuk" Nelson Mandela.
Hirdetés más szemmel Kreatív hirdetési formák hatása a fogyasztóra.
Biyovis Üzleti Modell. Biyovis Üzleti modell A Biyovis Üzleti modell Ft-os befektetéssel indul, viszont semmilyen rizikóval nem jár! Csatlakozási.
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
Google Confidential and Proprietary Az online vásárlási folyamat jobb megértése attribúciós modellezéssel nov. 6. Erdős Ádám Account Strategist,
Lajos Nikoletta - Project manager Fürjes Ádám - Webshop manager.
Előadás másolata:

Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn

Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG, PT) • Több, mint egyszerű árösszehasonlító » Vásárlási Kalauz • Havonta potenciális vásárló elérése • Minden 5. magyar webshop megtalálható az Árukeresőn* *GKIeNET kutatás alapján

Üzleti modell • PPC alapú hirdetési lehetőség » Szigorú mérési metodika • Termék ajánlat kiemelés » Számít a minőség!

Mitől hatékony hirdetési forma? • Szűrőként funkcionál • Potenciális vásárlókat szállít • Hatékonyság » fontos a landing page! • Egyedi ingyenes kiegészítő szolgáltatások

Miért éri meg hirdetni? • Hűtőszekrény hirdetés (valós adat) • 500 kattintás a termékre • 1 Kattintás ára= 20 Ft * • Össz költség= Ft • Eredmények: • 8 vásárlás • Átlagos termékár: Ft • Margin: 6000 Ft/ db • Össz. margin: Ft • Generált forgalom: Ft • *Termék kiemelés szolgáltatással magasabb a kattintási ár és a vásárlási konverzió is

Köszönöm a figyelmet!