Bizalomépítés a gyakorlatban...avagy szüntessük meg a vásárlás útjában álló akadályokat 2010. 04.16. Zajdó Csaba.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Keresőrendszerek.
Advertisements

Marketingkommunikáció és PR
Tisztelt Leendő Partnerünk! Engedje meg, hogy néhány mondatban bemutassuk kereskedésünket. Köztudott, hogy a takarítás, tisztítás szakipar területén egyre.
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
On-line kommunikáció a WebDokin WebDoki - a számok tükrében •Regisztráltak száma: fő •Napi hírlevelet kér: 85% •Napi látogatások száma:
Cafeteria megoldások - Nálunk többet ér a pénze!
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
Elektronikus ügyintézés
Automatikus szállítási hűségprogram
Vásárló: Ingyenes tagság Meghívhat további felhasználókat, építhet hálózatot, de jutalékra nem jogosult Általános vásárló: Saját felhasználásra.
GfK HungáriaMárkacsemeték konferencia – Dörnyei Otília május 5 Gyermek a családban, avagy a szülők megváltozott fogyasztási szokásai Dörnyei Otília,
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
Franchise tagok száma. Rendelések száma Körzetenkénti rendelések száma, szállítási díjak.
Fogalmak  Az elektronikus kereskedelem (e-kereskedelem) nem más, mint az árucikkek interneten való reklámozása, eladása, vásárlása, illetve cseréje.
Üdvözlünk ! Tiens do Brasil© TIENS Bemutató
„Az élet női oldala”. Sminkvideók a Life.hu-n Tények •Life.hu: 170 ezer egyedi látogató decemberben A Life.hu átlagos napi belföldi látogatószáma decemberben.
Az e-kereskedelem jövője
Allegroup.hu Grando.hu – Az online pláza.
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
ELEKTRONIKUS KERESKEDELEM
Szinkronizált multiplatform élmények
A B2B e-kereskedelem sajátosságai Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Április 17.
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
KLASZTER A FOGYATÉKOS EMBEREKÉRT Szakmai konferencia Pécs, szeptember
Facebook.com/KBCEquitas | twitter.com/KBCEquitas | Kihagyhatatlan lehetőségek a vagyongyarapításban László Zoltán Marketing Manager,
Végfelhasználói Promóció Navigator > Navigator Promotion 2004, 2006, 2008 and óta mejelenő promóciók Díj: Euro 2004 jegy Díj: iPod.
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
Webshop Tuning - Szép Roland Mi az a Webshop Tuning?
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
Számítástechnikai rendszerek bérleti konstrukciója.
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
Copyright © Billbarter Hungaria Zrt. WEBKONFERENCIA
Üzleti megoldás nemcsak üzletembereknek !. Mit kell tudnod és mit kell mondanod ? - Milyen érvek vannak az elkezdés mellett. - Hogy épül fel, az üzleti.
Az e-kereskedelem (e-business)
Giovanni Ferrini Fashion
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
Na ne …  gondolhatná de ez nem vicc ! Nézzen be hozzánk !
Extra Árkedvezmény Azonnal! Fizessen kevesebbet akár: %-kal.
Bevezetés. Bevezetés FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások.
Bevezető Készítette: Mándó Milán
Fellow Pass cefeteria. 650 milliárdos üzlet Tervezett forgalom: 3 éven belül ennek 20%-a Fellow-n keresztül, hisz ez a Munkaadók érdeke! Miért is? Mert.
F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n A prezentációt a Corvinus Egyetem Tanárképző Intézete állította össze. Projektvezető: dr. Daruka.
A Múzeumok és Látogatók Alapítvány felnőttképzési és konferencia programjai Országos Múzeumandragógia Konferencia május Széphalom.
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
Vásárló: Ingyenes tagság Meghívhat további felhasználókat, építhet hálózatot, de jutalékra nem jogosult Általános vásárló: Saját felhasználásra.

Online értékesítési modellek
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Mobilra optimalizált webáruházak, avagy felkészülés az új évtizedre Zajdó Csaba.
Az élelmiszeripari versenyképesség és innováció egyes kérdései
Cégtulajdonosok Jutalékszabályzata
A StoreWizard webáruház bemutatása
Csimag.hu Bemutatkozó.
Lap.hu oldalak dinamizálása Lap.hu találkozó – május 14.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Biztos Kezdet Gyerekházak
Mire jók az üzletben díjak? László Géza. Díjak a világban Mi alapján?  Tényalapú díjak  Értékelés alapján kiosztott díjak  Garancia díjak Ki adja?
A Facebook marketing trendjei
HELYI GAZDASÁGFEJLESZTÉS. A nyíregyházi élelmiszer piac számokban Nyíregyháza lakosainak száma: Fő​ Napi élelmiszerre költött összeg: 1000 Ft/fő​
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
Társ a tanulásban. Marketingterv készítése 2. szakasz Marketingterv készítése.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó.
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
Webáruház rendszerek Reisz Péter G-3S
Online vásárlás.
A nem webáruház! ÁLTALÁNOS PROBLÉMA: KEVÉS A PÉNZ
A TIENS KELLEMES KARÁCSONYT ÉS BOLDOG ÚJ ÉVET KíVÁN!
Vásárlás az interneten
Előadás másolata:

Bizalomépítés a gyakorlatban...avagy szüntessük meg a vásárlás útjában álló akadályokat Zajdó Csaba

Vásárlási folyamat Vásárlási folyamat: Az a folyamat, amin keresztül egy új látogatóból áruházunk vásárlója válik.

Bizalomépítés a)Bizalomépítés a cég felé b)Bizalomépítés a szolgáltatás felé c)Bizalomépítés a termékek felé

Bizalomépítés a cég felé a)Brand t-mobile.hu olcsogsm.hu

Bizalomépítés a cég felé b) Design havenworks.com whiskynet.hu

Bizalomépítés a cég felé c)Bizonyítékok a sikeres működésre cipoexpress.hu ebolt.hu crutchfield.com Wine.com

Bizalomépítés a cég felé d)Személyesség crutchfield.com

Bizalomépítés a cég felé Pangeaveg.com

Bizalomépítés a cég felé notebook.hu lewisbamboo.com

Bizalomépítés a cég felé e)Aktualitás bluenile.com

Bizalomépítés a cég felé f)Kapcsolati adatok nyílt kommunikációja Crutchfield.com

Bizalomépítés a szolgáltatás felé a)Megoldási pontok edigital.hu vagyaim.huredenvelope.com

Megoldási pontok neimanmarcus.com ae.com

Megoldási pontok fujitsushop.hu

Bizalomépítés a szolgáltatás felé b) Tanusítványok omahasteaks.com ebolt.hu

Garancia pixmania.hu c)Garancia drfostersmith.com tulli.hu

Bizalomépítés a szolgáltatás felé d) Kérdéses pontok kiemelt kommunikálása vagyaim.hu omahasteaks.com

Bizalomépítés a termékek felé a) Termékinformációk whiskeynet.hu

Termékinformációk

Videók ae.com enterieur.hu

Bizalomépítés a termékek felé b) Hitelesség indikátorok napszemuvegplaza.hu wine.com

Termékkel kapcsolatos bizonytalanság neimanmarcus.com c) Megoldási pontok

Termékkel kapcsolatos bizonytalanság bluenile.com

Termékkel kapcsolatos bizonytalanság notebook.hu tapétawebaruhazk.hu

Vásárlói vélemények bestbuy.com llbean.com amazon.com d) Vásárlói vélemények

Milyen részekből áll a vásárlási folyamat egy webshopban?  Választás segítés  Meggyőzés  Rendelés feladás  Bizalomépítés

Vásárlási folyamat tervezés célja az eladó szemszögéből Vásárlási folyamat tervezés célja az eladó szemszögéből: Maximalizálni a konverziós rátát, illetve az átlagos tranzakciós értéket.

Folyamat tervezés Folyamat tervezés: Milyen oldalakra van szükség?

Oldal tervezés Oldal tervezés: Mi a célja az egyes oldalaknak, és hogyan elégíti ki ezeket a legjobban?

Új képzés Intenzív Webáruház Hatékonyságnövelő Edzőtábor … ahol egy nap alatt segítünk megtervezni az Önnek legoptimálisabb webáruházat május 28. péntek

Intenzív Webáruház Hatékonyságnövelő Edzőtábor  Hogyan segítsük a leghatékonyabban vásárlókat a választásban, és érhetjük el, hogy megtalálják a számukra optimális termékeket?  Mivel keltsünk fel bennük a legerősebb vágyat a termékeink iránt?  Milyen módszerek léteznek, melyekkel rá lehet venni a vásárlókat az azonnali vásárlásra?  Hogyan csökkenthetjük minimálisra a főoldalról „lepattanó” látogatók számát?  Hogyan csökkenthetjük le a kosár elhagyást, és azon látogatókat, akik nem fejeznek be végül egy vásárlást? Mit tanulhatunk ezen a képzésen?

Intenzív Webáruház Hatékonyságnövelő Edzőtábor A program ára: Ft + ÁFA Intenzív Webáruház Hatékonyságnövelő Edzőtábor május 28. péntek

Intenzív Webáruház Hatékonyságnövelő Edzőtábor A program ára: Ft + ÁFA Bevezető áron (-30%): Ft + ÁFA Intenzív Webáruház Hatékonyságnövelő Edzőtábor május 28. péntek

Intenzív Webáruház Hatékonyságnövelő Edzőtábor A program ára: Ft + ÁFA Bevezető áron (-30%): Ft + ÁFA Speciális kedvezmény (-50%): Ft + ÁFA (a konferencia résztvevőinek) Intenzív Webáruház Hatékonyságnövelő Edzőtábor május 28. péntek

Köszönöm a figyelmet!