Bizalomépítés a gyakorlatban...avagy szüntessük meg a vásárlás útjában álló akadályokat Zajdó Csaba
Vásárlási folyamat Vásárlási folyamat: Az a folyamat, amin keresztül egy új látogatóból áruházunk vásárlója válik.
Bizalomépítés a)Bizalomépítés a cég felé b)Bizalomépítés a szolgáltatás felé c)Bizalomépítés a termékek felé
Bizalomépítés a cég felé a)Brand t-mobile.hu olcsogsm.hu
Bizalomépítés a cég felé b) Design havenworks.com whiskynet.hu
Bizalomépítés a cég felé c)Bizonyítékok a sikeres működésre cipoexpress.hu ebolt.hu crutchfield.com Wine.com
Bizalomépítés a cég felé d)Személyesség crutchfield.com
Bizalomépítés a cég felé Pangeaveg.com
Bizalomépítés a cég felé notebook.hu lewisbamboo.com
Bizalomépítés a cég felé e)Aktualitás bluenile.com
Bizalomépítés a cég felé f)Kapcsolati adatok nyílt kommunikációja Crutchfield.com
Bizalomépítés a szolgáltatás felé a)Megoldási pontok edigital.hu vagyaim.huredenvelope.com
Megoldási pontok neimanmarcus.com ae.com
Megoldási pontok fujitsushop.hu
Bizalomépítés a szolgáltatás felé b) Tanusítványok omahasteaks.com ebolt.hu
Garancia pixmania.hu c)Garancia drfostersmith.com tulli.hu
Bizalomépítés a szolgáltatás felé d) Kérdéses pontok kiemelt kommunikálása vagyaim.hu omahasteaks.com
Bizalomépítés a termékek felé a) Termékinformációk whiskeynet.hu
Termékinformációk
Videók ae.com enterieur.hu
Bizalomépítés a termékek felé b) Hitelesség indikátorok napszemuvegplaza.hu wine.com
Termékkel kapcsolatos bizonytalanság neimanmarcus.com c) Megoldási pontok
Termékkel kapcsolatos bizonytalanság bluenile.com
Termékkel kapcsolatos bizonytalanság notebook.hu tapétawebaruhazk.hu
Vásárlói vélemények bestbuy.com llbean.com amazon.com d) Vásárlói vélemények
Milyen részekből áll a vásárlási folyamat egy webshopban? Választás segítés Meggyőzés Rendelés feladás Bizalomépítés
Vásárlási folyamat tervezés célja az eladó szemszögéből Vásárlási folyamat tervezés célja az eladó szemszögéből: Maximalizálni a konverziós rátát, illetve az átlagos tranzakciós értéket.
Folyamat tervezés Folyamat tervezés: Milyen oldalakra van szükség?
Oldal tervezés Oldal tervezés: Mi a célja az egyes oldalaknak, és hogyan elégíti ki ezeket a legjobban?
Új képzés Intenzív Webáruház Hatékonyságnövelő Edzőtábor … ahol egy nap alatt segítünk megtervezni az Önnek legoptimálisabb webáruházat május 28. péntek
Intenzív Webáruház Hatékonyságnövelő Edzőtábor Hogyan segítsük a leghatékonyabban vásárlókat a választásban, és érhetjük el, hogy megtalálják a számukra optimális termékeket? Mivel keltsünk fel bennük a legerősebb vágyat a termékeink iránt? Milyen módszerek léteznek, melyekkel rá lehet venni a vásárlókat az azonnali vásárlásra? Hogyan csökkenthetjük minimálisra a főoldalról „lepattanó” látogatók számát? Hogyan csökkenthetjük le a kosár elhagyást, és azon látogatókat, akik nem fejeznek be végül egy vásárlást? Mit tanulhatunk ezen a képzésen?
Intenzív Webáruház Hatékonyságnövelő Edzőtábor A program ára: Ft + ÁFA Intenzív Webáruház Hatékonyságnövelő Edzőtábor május 28. péntek
Intenzív Webáruház Hatékonyságnövelő Edzőtábor A program ára: Ft + ÁFA Bevezető áron (-30%): Ft + ÁFA Intenzív Webáruház Hatékonyságnövelő Edzőtábor május 28. péntek
Intenzív Webáruház Hatékonyságnövelő Edzőtábor A program ára: Ft + ÁFA Bevezető áron (-30%): Ft + ÁFA Speciális kedvezmény (-50%): Ft + ÁFA (a konferencia résztvevőinek) Intenzív Webáruház Hatékonyságnövelő Edzőtábor május 28. péntek
Köszönöm a figyelmet!