/ Online arány a kisker forgalomban: GB 8%, USA 6%, HUN 1.5%, /

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

Meglévő előfizetés meghosszabbítása a Vodafone Online Shopban
Webshopok+jogi megfelelőség
ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
A weboldalunkon regisztrált felhasználó neveddel és jelszavaddal tudsz belépni. Amennyiben még nem regisztráltál oldalunkon, abban az esetben kérjük,
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
Automatikus szállítási hűségprogram
Wolf Gábor könyve alapján 2. Rész Moldvai Levente Kisvállalati Marketing.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
Bizalomépítés a gyakorlatban...avagy szüntessük meg a vásárlás útjában álló akadályokat Zajdó Csaba.
A fogyasztói orientáció és a piacok Magyarországon Dr. Sz ente Viktória Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék Piacot.
RENDELÉS, VEVŐKISZOLGÁLÁS, E - BUSINESS
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
A direkt marketing fogalma
Fogalmak  Az elektronikus kereskedelem (e-kereskedelem) nem más, mint az árucikkek interneten való reklámozása, eladása, vásárlása, illetve cseréje.
„e-NIVÓ – együttműködõ NõI VállalkozÓk hálózata a valóságban és virtuálisan” 1 Emlékszel rá? 1. Hogyan megy a regisztráció? 2. Mire való a regisztráció?
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
Többet ésszel, mint erővel
Pénz a cipődben: Gyémánt Kard Technika
A PROJEKT, A VÁLLALKOZÁSI SZERZŐDÉS SZEMSZÖGÉBŐL dr. Naszádos Krisztina NKKB Ügyvédi Iroda 2010.
Webshop Tuning - Szép Roland Mi az a Webshop Tuning?
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
MARKETING REKLÁM SALES
Hogyan gondolkodjunk az árakról Állnak a falak… BUDAPEST május 22.
Keresőmarketing stratégiák
Copyright © Billbarter Hungaria Zrt. WEBKONFERENCIA
Legyen Ön is InnerLight Törzsvásárló! dr. Tihanyi László tel:
Értékesítési tréning ésPAI+. Bárcsak...!... több információt kapnék a termékek elérhetőségéről!... mindig pontos információm lenne a rendelésem összértékéről!...
Új flotta előfizetés rendelése a Vodafone Online Shopban
Tovább lépéshez mindig nyomjon meg egy billentyűt!
Tibai Eszter Indíts el új munkatársat! A képek származási helye: internet és saját.
A jó webáruház fejlesztési igényei
E-beszerzés Bravo csoport.
Na ne …  gondolhatná de ez nem vicc ! Nézzen be hozzánk !
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
Kaliforniai paprika árváltozásának okai Készítette: Dér András.
A megfizethető hálózat HelpforYou! Ismersz jó üzleti lehetőséget? Sokba kerül az indulás? Magas az aktivitási elvárás? Tartasz a hálózatoktól? Nehezen.
Az internetes könyvvásárlás
K&H trambulin tapasztalatok
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
Online értékesítési modellek
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
CENTRUM KFT. Budapest, XXX. Köves u. 42 Telefon: Fax: www. centrum hu.
A StoreWizard webáruház bemutatása
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
Adatbányászati módszerek a weblogfájlok elemzésében
Szemben az árakkal … Mottó: Addig nyújtózkodj, amíg jól esik! A takaród majd nő az igényeiddel.
8+2 TIPP a tuti hírlevélért!
1 LGN Travel Card vwww.lgn-travel-card.com. 2 A cég alapítója és tulajdonosa James Ward.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért március 30.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Vásárlókat vagy rajongókat szeretnél? Zemplén Zsófia / Nuskin Enterprises.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
Beszerzések hatékonyság növelése
LEHETŐSÉGEK ÉS BUKTATÓK Mikor működik a CRM és mikor nem?
MIT ígér neked a Kampányépítő Mesterkurzus?
Hatékony kereskedés és marketing az interneten
Vásárlás az interneten
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Átlátható folyamatok ügyviteli rendszerekkel
Előadás másolata:

/ Online arány a kisker forgalomban: GB 8%, USA 6%, HUN 1.5%, / Webáruház elemzés Miért hoztuk létre ezt a szolgáltatást? Tudatos e-kereskedelem (üzleti terv → tervezés → profi kivitelezés / mérés → tesztelés → elemzés → optimalizálás) Internetes vásárlás támogatása, népszerűsítése, szinvonalának emelése Konverzió növelés lehetőségei (nem látogatószám) Mi a siker titka (a mai előadáson is egy ilyen titokról lesz szó) / Online arány a kisker forgalomban: GB 8%, USA 6%, HUN 1.5%, /

Webáruház üzemeltetők rémálma Miért nem vásárolnak a potenciális vevők? A kosárelhagyás. Vajon mi a fő ok?

Miért nem fizetik ki a vevők a kosárba rakott termékeket? Szállítási költség túl magas Még össze akarja hasonlítani az árat Nem kapott választ minden felmerült kérdésére (garancia, szállítási idő, díj, termék paraméter, ..) Magasnak találta az összköltséget Boltban szeretné megvenni Nem talált megfelelő fizetési módot Nem akar várni a termékre

PayPal 2008-as felmérés Forrás: http://www.pinnycohen.com/2008/12/29/marketing-wisdom/shopping-cart-abandonment/

PayPal 2009-es felmérés Forrás: http://www.pinnycohen.com/2008/12/29/marketing-wisdom/shopping-cart-abandonment/

Forrester Research felmérés Forrás: http://www.1stwebdesigner.com/development/tips-improve-e-commerce-shopping-cart-abandonment/

Mit tegyünk, hogy több fizető vásárlónk legyen? Időben tájékoztassuk a vevőt a szállítási díjról Egyértelműen, könnyen értelmezhetően Tájékoztassuk a szállítási időről (a rendelést követően is!) Legyen többféle fizetési lehetőség Csökkentsük a szállítási díjat

Mikor és hogyan írjuk ki a szállítási költséget Minél előbb annál jobb Legyen elérhető mindenhonnan Lehetőleg közvetlenül az adatlapon is A kosárnál már szinte kötelező Legyen minél egyszerűbb és érthető Ha van ingyen szállítási lehetőség, azt emeljük ki Emeljük ki az értékhatárhoz kötött ingyen szállítást is

Majdnem jó példa

Egy nagyon jó példa

Kicsit kaotikus, de minden látszik

Vajon az ingyenes szállítás vagy a kedvezmény a hatékonyabb? Melyik a kedvezőbb ajánlat? A, Ingyenes szállítás, amivel 1500 Ft-ot spórolhat? vagy B, Egy 2-3000 Ft-os kedvezmény? A vásárlási döntés soha nem racionális! A vásárlók 61%-a ott vásárol szívesebben, ahol ingyenes a szállítás – Forester tanulmány A vásárlók 60%-a hivatkozott az ingyenes szállításra, amikor megkérdezték, hogy miért vásárolt az interneten – Harris tanulmány

Mi a legfontosabb szempont, ami alapján döntenek a vásárlók? Forrás:2009-es felmérés http://blog.triangledirectmedia.com/how-consumers-shop-online-study-highlights.html

Mi a legfontosabb szempont, ami alapján döntenek a vásárlók? Forrás:eMarketer 2010 június - http://www2.emarketer.com/Article.aspx?R=1007767

5+1 tipp, amivel bizalmat építhetsz a szállításon keresztül Szállítási információk a termékadatlapon Rövid szállítási határidő Az ingyenes szállítás határát az átlag kosár érték fölé lődd be! Tájékoztasd a vevőt, hogy hol tart a rendelése! Az ígért kiszállítási időt minden esetben tartsd be! Díjmentes visszaküldés - elállási jog

Hol és hogyan tüntessük fel a szállítási információkat? A látogatót 2 kérdés érdekli ezzel kapcsolatban: Mennyiért szállítanak? Mennyi a szállítási idő? Legyen jól látható minden helyzetben A fenti 2 kérdést ki kell emelni Lehetőleg a termékoldalon is Emeljük ki a fejlécben vagy egy mindig látható helyen, amennyiben az átlagosnál jobbak a feltételek Ha van díjmentes határ, akkor ezt számoljuk

Szállítási költség és annak kommunikálása Hol írjuk ki? Mikor írjuk ki? Mennyibe kerül? Mennyire könnyen érthető? Milyen feltételek vannak?

Mire figyeljünk oda, futárcég választásakor? Megbízható, pontos Többszöri ismételt kiszállítás Vevőértesítés (tel., web) Milyen felárak vannak (vidék, ismételt, ...) Szállítási idő (intervallum, konkrét időpont) Hol veheti át a vevő, ha nincs otthon Szállítás és utánvét díjak (egyéni, volumenfüggő)

Tyúk-tojás probléma a kiszállítással kapcsolatban Amíg kevesen vásárolnak, drága a szállítás Amíg drága a szállítás, kevesen vásárolnak Ebből az ördögi körből is segíthet kitörni az ingyenes, vagy kedvező szállítási ár.

Tippek, az ingyenes vagy alacsony szállítási költség alkalmazására Termékadatlapon, nagy értékű terméknél Kosárban, ha elértük a határt A vásárlás után spec. kupon E-mail címért letölthető kupon (rövid határidő) Kiemelt ajánlathoz kapcsolni. (Ez esetben valószínű, hogy mást is vásárol, hiszen már nyugodt amiatt, hogy nem lesz szállítási költség.) Vírus marketing (díjmentes hétvégét szétküldeni...) Excluzív ajánlat. Egy bizonyos ideig él

Esettanulmány ingyenes szállításra Acélfullánk késáruház Ingyen Szállítási akció (2010. március 26 - 28.) Bevezetés (1hét, hírlevél, honlap) Forgalom az akciót megelőzően Az akció alatt Az akció után Minket is meglepő eredmények...

Esettanulmány ingyen szállításra Megrendelések változása napi bontásban Acélfullánk webáruház – Ingyen szállítás kampány 2010.03.26 - 28.

Esettanulmány ingyen szállításra Megrendelések változása heti bontásban 3 nap alatt annyi rendelés érkezett, mint az előtte levő 3 héten Nem csökkent lényegesen a forgalom az akció előtt Az akció után egy magasabb szintre lépett a forgalom!!! A kosárátlag nem változott

Miért emelkedett a forgalom az akció után? Sokan ekkor próbálták ki először a vásárlást, akár egy kisebb értékű rendeléssel (bizalom) Az elégedett ügyfelek aztán később visszatértek E-mail címeket is gyűjtöttünk Hírlevél indult, ami heti rendszerességgel megy most is.

Honnan szerezzek látogatókat erre az eseményre?

Ingyen Szállítás Nap - 2010 Mi is ez? Miért hoztuk létre? Mikor kerül megrendezésre? Miért érdemes részt venni?

Ingyen Szállítás Nap - 2010 Mit jelent ez a nap? Ezen a napon azok a webáruházak, akik részt vesznek az akcióban vállalják, hogy az aznap leadott rendeléseket ingyen kiszállítják. Miért hoztuk létre ezt a napot? Vásárlói visszajelzések - Statisztikák Webáruházak elemzése Már bizonyított – esettanulmány Online értékesítés alacsony volumene Legjobb bizalomépítés, a próba

Ingyen Szállítás Nap - 2010 2010. december 16. Mikor kerül megrendezésre? 2010. december 16. / aranyvasárnap előtti csütörtök / Miért érdemes részt venni? A webáruházak utolsó lehetősége, karácsony előtt Ezen a napon akár 5-6-szoros forgalom növekedés is realizálható Azok is vásárolni fognak, akik amúgy nem tennék Nem kell Adwords-re és egyéb promócióra költeni Hatalmas ismeretségre lehet szert tenni egyetlen nap alatt

Köszönöm a figyelmet! www.ingyenszallitasnap.hu Ha Ön is csatlakozna 2010-es Ingyen Szállítás Naphoz, akkor azt a nap hivatalos oldalán teheti meg: www.ingyenszallitasnap.hu Személyre szabott webáruház elemzéseink segítenek felderíteni azokat a pontokat, ahol a potenciális vevők elhagyják az áruházát. Kérje segítségünket! www.webaruhazelemzes.hu Horváth Győző info@webaruhazelemzes.hu