Ökoiskola cím elnyerése előtt és után

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Zrínyi Ilona Általános Iskola
Advertisements

Esélyteremtés lehetőségei a közoktatásban Mayer József Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Salgótarján, május 27.
ERNYŐ PROJEKT szakmai program TÁMOP /
Sajó-Bódva regionális hulladékgazdálkodási program
Sajó-Bódva Völgyi Hulladékgazdálkodási ISPA program PR kampányának ismertetése István Zsolt osztályvezető Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Alapítvány Logisztikai.
A külföldi továbbképzések módszertana, menedzsmentje, hasznosítása ( BI 2000 és BioGIS 2005 projektek) A Leonardo program mint a szakmai tanár(tovább)képzés.
A Than Károly Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskola, mint Ökoiskola
„SZAKMÁK VONZÁSÁBAN” – A szakképzés jelene és jövője Szakmai konferencia május 10.
Beszámoló a fenntarthatósági időszakban végzett feladatokról TÁMOP – 2.2.3–07/1–2F–2008–0008 „Mércénk az ember” Bókay János Humán Szakközépiskola.
Ökoturizmus és természetvédelem 2011 Dr. Rácz András Környezet- és természetvédelemért felelős helyettes államtitkár.
Integráció a sportiskolai és a művészeti nevelés segítségével A Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola pályázatáról Integráció sporttal és zenével.
„Lépj feljebb! Tanulj tovább! Segítünk! A sarkadi Ady Endre - Bay Zoltán Középiskola és Kollégiumban”
Élettelen természeti értékek megőrzése az Aggteleki Nemzeti Park területén KEOP projekt bemutatása Gruber Péter ANPI.
II. Országos Környezet- és Természetvédelmi Filmfesztivál és Konferencia 2. szekció Környezetvédelmi tudatformálás szerepe az oktatási nevelési intézményekben.
Információs és kommunikációs technológiák a hazai és a francia közoktatásban.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
BUDAI KÖZÉPISKOLA BUDAI KÖZÉPISKOLA.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Zrínyi Ilona Általános Iskola
Lepenye Ambrus Mátyás Király Általános Iskola Pomáz
TÁMOP Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Befogadó intézmények Sárbogárdon
Az ökoiskola kritériumrendszer megújítása Magyarországi Ökoiskolák VII. Országos Találkozója Budapest 2009 OKM OFI Szontagh Pál.
Napocska Napköziotthon
Szélességi bejárás , 0.
Martfű.
Belvárosi Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény.
Aggteleki Nemzeti Park
Szövegminta Szövegminta szövegminta. Szent István Egyetem Lorem ipsum…. Szent István Egyetem Gazdasági, Agrár- és Egészségtudományi Kar, Tel.: Fax:
Padányi Katolikus Gyakorlóiskola
Zöld gondolatok ÖKO-iskola cím 2002 – – – 2011.
ÖKO iskola, de hogyan?. Miért akart az iskola pályázni? Iskolai élet TevékenységekPÁLYÁZAT Fenntartói támogatás.
ÖKOISKOLA A HERNÁD ÉS A BÁRSONYOS ÖLELÉSÉBEN Bőcsi Általános és Szakiskola, Alapfokú Művészetoktatási Intézmény.
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
Hulladékból termék c. kiállítás ÖKO- Pack Kht
Civil Kezdeményezések Programja
Erdei iskola Szálkán. CélokEredmények Tantárgyi ismeretanyag elmélyítése, bővítése, közvetlen tapasztalatszerzés – cselekvés útján Vízinövények és állatok.
Dr. Boldogh Sándor - Gruber Péter ANPI
50).6-os szint végponti fejtési üreg bejárata
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
Fenntarthatóság és káoszelmélet
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
LÉPÉSRŐL – LÉPÉSRE program
EU-s források ökoiskolák számára Takács Eszter Könczey Réka Budapest, június 6. Magyarországi Ökoiskolák VII. Országos Találkozója.
A tanári munka és foglalkoztatás indikátorai nemzetközi tükörben Imre Anna Oktatáskutatási és Fejlesztési Intézet november.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Néder Katalin Ökoiskolai nevelési-oktatási program fejlesztése.
PROGRAM.
Nagyné Horváth Emília.
Óvodai környezeti nevelési program megvalósításának tapasztalatai a Duna-Ipoly Nemzeti Park Igazgatóság és Újbuda Önkormányzat közötti együttműködésben.
„A Zöld Óvoda megvalósult gyakorlata”
A Nemzeti Erőforrás Minisztérium Közoktatás-fejlesztési törekvései
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
„Adj teret, nyiss utat! – Szociális kompetenciákkal a hátrányok ellen” TÁMOP A-12/
Ökoiskola? Károlyi a régióban. Gyermekvédelem EGYÜTT A DROG ELLEN Az egész iskolát átfogó program: - szülők - tanárok - diákok részére előadásokat szerveztünk.
Önkormányzati lehetőségek a gyermekek környezeti nevelésének segítésére Önkormányzati lehetőségek a gyermekek környezeti nevelésének segítésére Előadó:
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
Benke Sándor Premontrei Szent Norbert Gimnázium, Egyházzenei Szakközépiskola és Diákotthon Gödöllő Budapest, Január 14.
Sárszentmiklósi Általános Iskola Nagylóki Tagiskolája Nagylók Kossuth utca 3. Ökoiskola január december 31. Bakonyi Árpádné.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
D R. F ILEP B ÁLINT M ÁJER E SZTER P ETRA T ÖMBÖLY T EODÓRA W INKLER C SABA N OVEMBER 5. Rektori Titkárság K ÖZPONTI F ELVÉTELI KAMPÁNY.
Érdi SzC Kossuth Zsuzsanna Szakképző Iskolája és Kollégiuma Érdi SzC Kossuth Zsuzsanna Szakképző Iskolája és Kollégiuma.
Bemutatkozás Készítette: Godó Diána Mária JZB2V7.
Tőzeges tanösvény „Otthon az erdőben” Gyömrői II. Rákóczi Ferenc
„Lépj feljebb. Tanulj tovább. Segítünk
Paál Zsuzsanna: Néprajzi gyűjtés módszerei: Az élettörténeti módszer
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
Szeretettel köszöntjük
Támogató alap dokumentumok
Magyarországi Ökoiskolák VII. Országos Találkozója
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
A 10 éves pécsi szelektív hulladékgyűjtés története és eredményei
Előadás másolata:

Ökoiskola cím elnyerése előtt és után Sajószentpéteri Központi Általános Iskola Kossuth Lajos Iskola Összeállította: Gólya Zoltán biológiatanár www.kozponti-iskola.hu info@kozponti-iskola.hu

Környezeti nevelési program Erdei iskola projekt (4. és 6. évf.) Környezetvédelmi Nap Külső szakmai előadók (7-8. évf.) Szakmai kirándulások pedagógusaink számára Megjelenés a weben BISEL projekt (5-8. évf.) Partneriskolai kapcsolat az ANP-vel

Erdei iskola

Környezetvédelmi nap BorsodChem Aggteleki Nemzeti Park Gödöllői Szent István Egyetem

Szakmai kirándulások pedagógusaink számára Bódvarákó Esztramos hegy Rákóczi-barlang bejárása Rudabánya Bányászati és Ásványtani Múzeum és a külszíni fejtés bejárása

Megjelenés a weben

Megjelenés a weben

BISEL Biotic Index at Secondary Education Level 2001-2004 között elnyerte a Kossuth Lajos Általános Iskola a „BISEL akcióprogram legeredményesebb iskolája” címet Biotikus index, jegyzőkönyvvezetés, gps, fotó, internet

Ökoiskola cím átadása Iskolavezetői továbbképzés Szelektív hulladékgyűjtés Használt elemek gyűjtése (1,5 éve már megvalósult) Szorosabb kapcsolat kiépítése a szülőkkel, környező üzemekkel, gyárakkal, természetvédelmi szervezetekkel.

Ökoiskola Környezeti nevelés Szemlélet-változás Lokális problémák felismerése Szemlélet-változás Igény az élhetőbb környezet iránt Gaia- hipotézis (pl.: erdei iskola) Ökoiskola

Köszönöm a figyelmet!