Zsűrizés és értékelés. Alapelvek az értékelésben • Saját szakterült értékelése • Max. 100 pont/ forduló; plusz pontokra lehetőség • Nyilvános numerikus.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Vándorpóló mozgalom Együttes!
Advertisements

„Tanulás az, ha rájövünk arra, amit már tudunk. Cselekvés az, ha megmutatjuk, hogy tudjuk. Tanítás az, ha másokat emlékeztetünk arra, hogy ő k is éppolyan.
Life through the lenses Enikő Bereczki 2RF. Egy kép többet ér ezer szónál Mitől jó egy sajtófotó? Milyen hatással van a közvéleményre? Milyen a sajtófotós.
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
Palantír Film Vizuális Antropológiai Alapítvány Idegenek a kertemben – filmgyűjtemény fejlesztése Előadó: Füredi Zoltán AZ EURÓPAI INTEGRÁCIÓS ALAP KEDVEZMÉNYEZETTJEINEK.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Tapasztalatszerzés külföldön Munka Ösztöndíj Önkéntes munka Segédanyag a “9B” osztályfőnöki óráira készítette: Szabó István ELTE 2012.
Duna-Ipoly Nemzeti Park Igazgatóság
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
TÁMOP a mezőberényi Petőfi Sándor Gimnáziumban
Az érettségi rendszer változtatási lehetőségei
Természettudományi kkk-k Erostyák J. (PTE) – Kiss F. (NYF) – Mezősi G. (SZTE) – Varga Zs. (SZTE)
Miért? Minden ember más, egyedi és megismételhetetlen.
 5600 Békéscsaba, Jókai u. 34.   5600 Békéscsaba, Jókai u. 34. 
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
EU-információs és pályázati szolgáltatások civil szervezeteknek (Soros Alapítvány) Dr. Benedek László CELODIN Kht.
KORSZERŰSÉG AZ ERKÖLCSTAN / ETIKA TANÍTÁSBAN
A szóbeli közlés felépítése
A kutatási program rövid bemutatása
„ TEszedd ” ( 2011) „Önkéntesen a tiszta Magyarországért” Vidékfejlesztési Minisztérium Környezetügyért Felelős Államtitkárság Budapest dr. Rácz.
VIRTUÁLIS TEREK online életpálya-menedzsment Dexter - MarkCon
Utazás &Turizmus érettségi 2008 tavasz. U&T érettségi Központilag akkreditált érettségi vizsgatárgy (Ady Endre Gimn., Ráckeve Csak k özépszintű! Felvételinél.
A VINDORNYA-LÁP ÉLŐHELYÉNEK HELYREÁLLÍTÁSA, FEJLESZTÉSE (KEOP
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Áramlástan Tanszék
kötelező program, SZÁMONKÉRÉSEK
Marketingkommunikáció
…mű lehet: nyomtatott (névjegykártya, prospektus, levélpapír, boríték, jegyzetpapír, plakát) elektronikus (prezentáció, hírlevél, weboldal, multimédia,
Közönségkapcsolat (public relations)
Kommunikáció az egyetemen Kommunikációs tréning Palkovits Nóra.
Közösségi munka. 1. A közösségi munka előnyei az egyéni és családi esetkezeléssel szemben A szociális munkások rendelkezésére álló eszközök rendszerint.
Kis-Tóth Lajos – Komló Csaba: Az e-portfólió alkalmazása a pedagógusképző felsőoktatási intézményekben TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
Követelmények Multimédia A tantárgy általános célja, célkitűzése A számítógépen alapuló multimédia-alkalmazások elméleti alapjainak megismertetése.
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
PARADIGMA VÁLTÁS A KÖRNYEZETVÉDELMI IPAR KOMMUNIKÁCIÓJÁBAN Kürti Deák Dóra – Biofilter – KÖRNYEZETVÉDELEM – TÁRSADALMI FELELŐSSÉG VÁLLALÁS.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Természetvédelmi közösségek Összeállította: Erdei-Gulyás Gabriella Origo Web Team HQL 2010 Kft.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM EURÓPAI ÖNKÉNTES SZOLGÁLAT LOVÁSZI ATTILA.
2010. október 21. III. FELSŐOKTATÁSI MARKETING KONFERENCIA 1 A felsőoktatási marketing folyamatok minőségügyi támogatása Koczor Zoltán - Gáti József –
Avagy: Mit lát a pitypang magja repülés közben?
ügyvivő szakértő, országos versenyszervező
Az óvodai tevékenységterv
Útmutató Tippek, típushibák, megoldások és némi statisztika.
Motiváció Tanoda- Tiszasziget Balázs Ákos Tanodavezető Motiváció Tanoda-Tiszasziget.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadásról.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 1. konferencia.
PROJEKT-TERV Youth 2 Youth Innovációs Verseny Keretében Megvalósítandó Közösségi Készítette: Harmati Katalin, Lázi Alexandra, Perge Gábor /Sorsfordítók.
Alkalmazott nyelvészet I.
Tanodavezető, Motiváció Tanoda-Tiszasziget
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
Hajdúszoboszló.      Tanulói létszám: 320 fő  ebből SNI-s: 29 fő.
A KOMPETENCIA ALAPÚ PROGRAMCSOMAG ALKALMAZÁSA AZ ANGOL ÓRÁN Készítette: Kövérné Zajácz Ida Tokaj, január 22.
FERENCES ÖSZTÖNDÍJ PROGRAM
Barankovics István Alapítvány Tanári Kerekasztal Kiss Mária Rita BIA Ifjúsági projekt vezető.
MÉRÉS ÉS ÉRTÉKELÉS A VIZUÁLIS KULTÚRA TANÍTÁSÁBAN c. konferencia Kádárné Szepesi Ibolya Az általános iskolai értékelés formái, jelene és jövője Eszterházy.
Duális képzés a Miskolci Egyetemen Dr. Gácsi Zoltán egyetemi tanár.
MOBILROBOT-PROGRAMOZÓ VERSENY. A verseny célja: programozás iránt fokozottan érdeklődő diákok számára, lehetőséget biztosítani arra, hogy tudásukat, kreativitásukat.
„ÚT A JÖVŐBE” Pályaválasztást segítő, pályaorientációs program a gyermekotthonokban és lakásotthonokban nevelkedő gyermekek számára.
Pedagógiai Könyvtár és Múzeum Bod Péter Országos Könyvtárhasználati Verseny __________________________________________________________________________________________________________.
Köszöntelek Benneteket! Tanár neve. Osztály órarendje 8:20 - 8:45 Tanítás kezdete, névsorolvasás 8:45 - 9:30Olvasás és írás 9: :15Helyesírás és.
Pedagógiai Könyvtár és Múzeum Bod Péter Országos Könyvtárhasználati Verseny __________________________________________________________________________________________________________.
Követelmények Multimédia A tantárgy általános célja, célkitűzése A számítógépen alapuló multimédia-alkalmazások elméleti alapjainak megismertetése.
Tehetséggondozás mozgóképkultúra és médiaismeret
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
A 2013-as munkajelentés elkészítése
Tájékoztató a Református Tananyagfejlesztő Csoport munkájáról
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Tanító szak, nappali- és levelező tagozat
Hallgatói tájékoztató a kötelező szakmai gyakorlat részleteiről
Mai téma: Segédletek a projektmunkához Katona Norbert.
Előadás másolata:

Zsűrizés és értékelés

Alapelvek az értékelésben • Saját szakterült értékelése • Max. 100 pont/ forduló; plusz pontokra lehetőség • Nyilvános numerikus és „titkos” szummatív értékelés • Átlagolt pontszámok – egy feladat, több zsűritag • Egy hetes tervezett határidő

A szakmai zsűri • Albert Zoltán, festő, filmes – vizuális kommunikáció • Jancsák Csaba, ifjúságszociológus – társadalomismereti háttértudás • Kispál Richárd, egyetemi hallgató – közösségi médiahasználat • Kiss Mária Rita, politológus – társadalomismereti, állampolgári tudástartalmak, érvelési technikák, kreativitás

A szakmai zsűri • Kovács László Imre, választáspolitológus – politikatudományi, választáspolitológiai háttértudás • Menus Zsófia, kommunikációs szakértő – kommunikációs szempontok, kreativitás • Merena Rudolf, kommunikációs szakértő és tanácsadó – PR és kommunikációs szempontok, kreativitás • Rácz Krisztina, középiskolai tanár – társadalomismereti háttértudás, érvelési készség, kreativitás • Vukovári Panna, író, műfordító – stilisztika, kreativitás, ötletesség

Értékelés szempontjai • A feladatkiírás végén jelölve és részletezve • Általánosságban:  Kreativitás  Elméleti háttértudás  Művészi kivitelezés  Stílus, érvelés • Plusz pontok: profil/reklám/marketing

A negyedik forduló – két feladat • 4/A Természetvédelem, a sündisznó élőhelye • Töltsétek ki a feladatlapot a sündisznók élőhelyéről! • Keressetek a környezetetekben valakit, aki sündisznókkal foglalkozik, és akinek a munkájához önkéntesként tudnátok csatlakozni! • Készítsétek el az önkéntes munka fotó- és/vagy videó dokumentációját!

A negyedik forduló – két feladat • Mutassátok be írásban az önkéntes munkátok közösségi-természetvédelmi hasznosságát, hogy milyen eredményt sikerült elérnetek, és hogy mire inspirált benneteket ez a feladat!

A negyedik forduló – két feladat • Szervezzetek kirándulást a vadasparkba/állatkertbe/a szomszéd kertjébe és a sündisznók életmódjának tanulmányozása után készítsetek ebből portfóliót!

A negyedik forduló – két feladat • 4/B Környezetvédelem, a légszennyezés hatásai • Írjatok szöveget, amiben érveltek amellett, hogy miért fontos megelőzni az légszennyezést!

A negyedik forduló – két feladat • Szervezzetek egy kiállítást a közvetlen környezetetekben, ahol ennek megelőzése mellett érveltek! • Hívjatok meg minél több embert, és készítsetek az eseményről egy pár perces videót, majd azt töltsétek fel!

A negyedik forduló – két feladat • Szervezzetek olyan akciót a környezetetekben, ahol a légszennyezés ellen érveltek, trabantosok bevonásával! Örökítsétek meg az eseményt fotómontázzsal!

A negyedik forduló értékelése • Tartalom és elméleti háttértudás (megadott segédanyagok hasznosítása) • Természetvédelem, a sündisznó élőhelye  A sündisznó-szakértő kiválasztásának motivációi  Az önkéntes munka természetvédelmi hasznossága  A befektetett munka mennyisége  A dokumentáció bizonyító ereje  A kvíz eredménye

A negyedik forduló értékelése • Tartalom és elméleti háttértudás (megadott segédanyagok hasznosítása) • Környezetvédelem, a légszennyezés hatásai  Az érvelés technika elméleti megalapozottsága  Érvek-ellenérvek mérlegelése  Környezetvédelmi ismeretek  A dokumentáció bizonyító ereje  A kvíz eredménye  A kiállítás társadalmi hasznossága

Értékelési szempontok  Kreativitás, ötletesség (max. 20 pont)  Tartalom, elméleti háttértudás, befektetett munka (max. 45 pont)  Vizuális/auditív elemek művészi kivitelezése (max. 15 pont)  Stílus, érvelés, a szövegek felépítettsége (max. 20 pont)  Plusz pontok az élő közösségi oldalak karbantartásáért (max. 8 pont)

Konklúzió • Sikeres felkészülést és versenyzést kívánunk!

Éljenek a sündisznók!