Tanévkezdő tájékoztató

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

Szervezetfejlesztési Program
Iskolánkról.
ÓVODÁK MŰKÖDÉSE 2013.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Tehetségpont létrehozása
2013/2014-es tanév változásai az új NAT és kerettanterv tükrében
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
A Szaktanácsadók feladatai a 48/2012. (XII.12.) EMMI rendelet alapján
2013. november 15. A központi írásbeli felvételi vizsgát szervező középiskolák jegyzékének közzététele.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
A Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal Oktatási Főosztályának feladatai a 2011/2012. tanévben Némethné Fülöp Terézia oktatási főosztályvezető
as tanév Záró értekezlet.
TOVÁBBTANULÁS 2012 Felvételi eljárás a középfokú intézményekbe a es tanévre.
A 2004/2005-ös tanév rendje Oktatási Minisztérium március 17.
Az Oktatási Főosztály és a köznevelési intézmények feladatai a
Intézményvezetői Értekezlet október 6.
A mai nap programja ig Köszöntő Polgármester Úr 5 perce Gyorsított tanév előkészítő információáradat ig integrációt segítő.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés,
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Német nyelvtanárok a pedagógiai minősítés küszöbén;
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
"Legyen az esély egyenlő ..."
Feladatnaptár Április 27. (kedd) Migráns-project megbeszélés (érintett ofők és ofő-h) Április 29. (csütörtök) Osztályozó értekezletek Április 30. (péntek)
Környezetismeret 2. osztály
Szül ő i értekezlet Október 12.. Az értekezlet tartalma Oktatás, nevelés (Szöll ő si Zsuzsanna – igazgatóhelyettes) Szakmai képzés sajátosságai.
A PROJEKT KÉPZÉSI ÜTEMEZÉSE ÉS CÉLCSOPORTJAI Kaposvár, szeptember 8.
TEVÉKENYSÉGÜNK a tanév során. augusztus – szeptember őszi szűrés az óvodákban az 5. életévüket betöltött gyermekek részére logopédiai szűrés csoportos.

AZ ÓVODA- ISKOLA ÁTMENET TEMATIKUS SZAKMAI MŰHELY MUNKATERVE Készítette: Garai Zoltánné műhelyvezető.
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
Széchenyi Körúti Sportiskolai Általános Iskola és AMI
A középiskolai oktatás szabályzatai
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
Szülői értekezlet es tanév
Bánki Hírmondó.
BEVEZETŐ.
MAGYOTT Közgyűlés február 16. Beszámoló Állatgyógyászati munkacsoport Dr. Kulcsár Gábor.
Egyéni fejlesztési tervek készítése és használata az iskolában
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadó összetett szerepe a TÁMOP kiemelt projektben.
Ötletek, javaslatok a kritériumok dokumentum szintű beépítésére
Iskolai közösségi szolgálat
Vásárhelyi Pál kereskedelmi Szakközépiskola
Hogyan válasszunk iskolát, tudnivalók iskolaválasztás előtt! 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek tartandó értekezletre 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
A tanév rendje 2014/2015-ös tanév
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
2010/2011.  az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése.
A tanév rendje 2015/2016-os tanév.
PARTNERSÉG AZ OKTATÁSBAN… HAJDÚSZOVÁT MÁJUS 17.
Bánki Hírmondó Szeptember. SZEPTEMBERBEN TÖRTÉNT…
„A gyakornokokkal foglalkozó mesterpedagógusok mentorálási feladatai”
Heves Megyei Pedagógiai Intézet 3300 Eger, Szvorényi u. 27. Pf.:196, Telefon:36/ , Fax:36/ , Honlap:
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
Szülői értekezlet 5.B
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
SZMK Értekezlet május 9..
Budapest I Kerületi Kosztolányi Dezső Gimnázium
Barcsák Marianna KPSZTI
2009–2010. évi iskolai naptár Ezt a sablont kinyomtatva falinaptárként használhatja, vagy bármely hónap diáját saját bemutatójába másolhatja. Ha meg szeretné.
Intézményi szülői munkaközösségi ülés
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
Intézményi szülői munkaközösségi ülés
Szakiskolai fejlesztési program
Intézményi szülői munkaközösségi ülés
Előadás másolata:

Tanévkezdő tájékoztató 2013-2014

Munkaterv 2013/2014. (vázlat)

Mottó „Annak, aki nem gondol és nem tervez jó előre, a gond kopogtat ajtaján.” (Konfucius)

Szabályozó dokumentumok 2011. évi CXC. törvény (a továbbiakban: Nkt.) és módosításai 20/2012. (VIII. 31.) EMMI rendelet 22/2013. (III.22.) EMMI rendelet 229/2012.(VIII.28.) Kormányrendelet 110/2012. (VI.4.) Kormányrendelet a NAT kiadásáról, bevezetéséről és alkalmazásáról 51/2012. (XII. 21.) EMMI rendelet A kerettantervek kiadásának és jóváhagyásának rendjéről 15/2013. (II.13.) EMMI rendelet a pedagógiai szakszolgálati intézmények működéséről A 2013/2014. tanév rendjéről szóló rendelet A 2012/2013-es tanév pedagógiai munkáját elemző, értékelő beszámoló anyaga és jegyzőkönyve.

A tanév rendje: Szorgalmi idő 2013. szeptember 2. (hétfő) – 2014. június 13. (péntek) Tanítási napok száma: 180 Tanítás nélküli munkanap: 5 Őszi szünet 2013. október 28. – október 31. (okt. 25.; nov. 45.) Téli szünet 2013. december 23. – 2014. január 3. (dec. 21.; jan. 6.) Tavaszi szünet 2014. április 17. – április 22. (ápr. 16.; ápr. 23.)

SZERVEZÉSI RÉSZ 1. Értekezletek Első félév 2014. január 17-ig Félévi eredményekről tanulók, szülők értesítése: 2014. január 20. Alsós osztályozó értekezlet: 2014. január 13. 13,00 Felsős osztályozó értekezlet: 2014. jan. 14. 13,30 Féléves értékelés: 2014. február 3. hétfő

SZERVEZÉSI RÉSZ 2. Értekezletek Év végi osztályozó értekezlet Alsós oszt. ért.: 2014. jún. 10. 13,00 Felsős oszt. ért.: 2014. jún. 12. 13,30 Vizsgák: 2013. jún. 2-4-6. Év végi értekezlet: 2014. június 23. (hétfő)

SZERVEZÉSI RÉSZ 3. Tanítás nélküli munkanapok: Félévi értekezlet: 2014. február 3. hétfő Arany nap: 2013. november 15. péntek Karácsonyi zsibvásár: 2013. december 21. szombat Gyereknap: 2014. május 30. péntek Lovagi hagyományőrzés: 2014. június 10. kedd Papírgyűjtés: 2014. június 12. (csütörtök, 3 órát beírni)

SZERVEZÉSI RÉSZ 4. Ünnepélyek, megemlékezések Nemzeti ünnepek: okt. 23., márc. 15. Nemzeti szabadságtörekvések emléknapjai: az aradi vértanúk (október 6.), a kommunista és egyéb diktatúrák áldozatainak (február 25.), a holokauszt áldozatainak (április 16.), a Nemzeti Összetartozás Napja (június 4.), nándorfehérvári diadal (július 22.) Farsangi bál: 2014. február 7. péntek Költészet napja – teaház, színház: 2014. április Ballagás: 2014. június 14. 10,00 szombat Tanévzáró ünnepély: 2014. június 18. 17,00 szerda

SZERVEZÉSI RÉSZ 5. Szülői értekezletek, nyílt napok Nyílt tanítási napok a munkaközösségek tervei alapján, februárban referencia intézményi szakmai műhelymunka (2014. február 25. kedd) Szülői értekezletek: szeptember, november (pályaválasztási), február, és szükség szerint Fogadó órák: november, december, április, május hónap második hétfője Munkaértekezletek: minden hónap második hétfője Munkacsoport foglalkozások

SZERVEZÉSI RÉSZ 6. Projektek, versenyek Helyi és területi versenyek munkaközösségek munkaterveiben Évi 1 projekt beépítése a mindennapi pedagógiai gyakorlatba (tanulók és pedagógusok választása alapján, felső tagozatban is) IPR program folytatása – jó gyakorlatunk egyik eleme, pedagógiai programunk része

SZERVEZÉSI RÉSZ 7. DIFER mérés 2013. október 11-ig, jelentés 2013. október 25-ig Országos kompetencia mérés 2014. május 28-án Fizikai állapotfelmérést 2014. április 2. és május 27. között kell megszerveznünk

CÉLOK, FELADATOK 1. Hatékony tanórák szervezése Felzárkóztató, kiscsoportos vagy egyéni fejlesztő foglalkozások hatékonyságának növelése Belső továbbképzés keretében a kooperatív tanítási tanulási módszer és az öndifferenciáló tanulásszervezés alkalmazása Szakkörök, tehetséggondozó foglalkozások szervezése

CÉLOK, FELADATOK 2. Nevelőmunka Az átmenetekre való felkészítés (tagozatok, középfokú beiskolázás) Szakértői vizsgálatok időben történő elindítása, kontrollvizsgálatok nyomon követése A szülőkkel történő kapcsolattartás javítása Az egészséges életmód, és a természetszeretet népszerűsítése Gyermekvédelemmel kapcsolatos feladatok ellátása

CÉLOK, FELADATOK 3. Közösségfejlesztés A nonverbális kommunikációra épített mozgásfoglalkozások tapasztalatainak prevenciós lépései Egy osztályban tanítók esetmegbeszélése, tanulókkal kapcsolatos problémák feltárása, intézkedési terv készítése Az egyéb foglalkozások rendszerének kialakítása Környezetünk díszítése, szépítése, megóvása, az osztálytermek folyamatos dekorálása DÖK munkájának népszerűsítése

CÉLOK, FELADATOK 4. Munkacsoportok további működtetése Szabadtanulásos eszközök készítése munkaidőben Óvoda-iskola átmenet folyamatának további javítása Referencia intézményi feladatok ellátására történő felkészülés, a minősítési eljárásra történő felkészülés, projekt fenntartása Saját” innováció tantestületen belüli alkalmazása, népszerűsítése, taneszköz gyártó cég felkutatása Jó gyakorlat hasznosítása tankerületen belül Külső kapcsolatrendszer javítása

CÉLOK, FELADATOK 5. Munkaidő nyilvántartás vezetése Adminisztrációs fegyelem javítása Munkaidő nyilvántartás vezetése Naplók és tanulókkal kapcsolatos egyéb dokumentumok pontos vezetése, tanulók értékelése (érdemjegyek száma) Az iskola hivatalos dokumentumainak ismerete, tartalmának megismerése, a törvénynek megfelelő alkalmazása Az egyenletes terhelés biztosítása

SZERVEZETFEJLESZTÉS Referencia intézményi feladatokra történő tudatos felkészülés Módszertani kultúra gazdagítása (könyvtár szakmai anyag, digitális anyagok-internet) Módszertani munkacsoport feladattervezése céltudatos felkészülést tükrözzön A fejlesztő team munkájának irányítása Eljárásrendek, szakmai dokumentumok rendszeres felülvizsgálata, alkalmazása

SZEMÉLYI FELTÉTELEK Pedagógus létszám: 18 fő Technikai dolgozók létszáma: 5 fő

TÁRGYI FELTÉTELEK IPR pályázat által megvalósítható eszköz- és tartalmi fejlesztés (taneszközök, bútor, projektnap, tréning…)

MINDANNYIAN FONTOSAK VAGYUNK! ÉS EGYÜTT KÖNNYEBB!

Köszönöm a figyelmet! S Z Ü N E T