Fény és hőmérséklet az iskolában Készítette: Kiss Marina 8.c, Tóth Eszter 8.c, Imeli Áron 11.c.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Gyere velem! Sétáljuk végig együtt az iskolámat!
Advertisements

Hogyan tanuljunk? ….és egyáltalán miért?
Hatékonyságnövelő intézkedések megengedhető többletköltsége
· Látszódj! Henkel közlekedésbiztonsági program gyermekeknek.
Európai Lányok prezentációja Révai Miklós Gimnázium és Kollégium Győr,
A tanulást segítő külső tényezők
Iskolai teljesítmény pszichológiai determinánsai
A Than mint referencia intézmény
Megújuló energiaforrások otthon Út egy környezettudatosabb otthon felé Misli Bence I. Béla Gimnázium, Szekszárd.
Készítette: Heilmann Kitti Kiss Alexandra Turger Gabriella
Pécs Mátyás király utca 12.
Mérés, értékelés és minőségbiztosítás a közoktatásban
Épületszerkezet-temperálás
Zrínyi Ilona Általános Iskola
Készítette: Bajkó Balázs Hullár Péter
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat Karakterisztikák mérése II Mérések termisztorral Karakterisztikák mérése II Mérések termisztorral 1 Makan.
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat levelező Kincses Zoltán, Mellár János 5. Óra Karakterisztikák mérése II + Termisztor December 7. v 2.0.
Vörösbegy Apró kis élet, szinte csepp mely tenyered alatt csipeget. Éli fürgén röpke életét nem tudja mi az, meddig még?
IPPI ÁLTALÁNOS ISKOLA SZILÁGY MEGYE
Játék.... KISISKOLÁSOK KÖZÖTTI KOMMUNIKÁCIÓ Készítette: Nagy Erzsébet Mátis Katalin Bóné Orsolya.
Passzívház Készítette: Antal Laura Dominika
A Gimp képszerkesztő program
Feladat kiosztása A második félév elején tanár úr kiosztotta a félévben teljesítendő feladatot. Ez egy kicsit felfoghatatlannak tűnt, melyet úgy éreztünk,
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
Virtuális méréstechnika Karakterisztikák mérése II Mérések termisztorral Karakterisztikák mérése II Mérések termisztorral 1 Mingesz Róbert V
Az emberi agy gyakran becsap!
Alvás Világnapja, március 13. Kiss Katalin, kutatás vezető Szinapszis Kft. Így alszanak a magyarok - Egy piackutatás tanulságai -
Energia és takarékosság a háztartásban
Ergonómiai elvek prezentáció készítésekor
Munkaerő mobilitás Magyarországon
„Digitális erőd – információkereső kalandjáték a reneszánsz témakörében ” Készítette: Tóth Krisztina.
A tanulók megismerésének módszerei
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
Energiamenedzsment Dr. Somogyvári Márta egyetemi docens Interregionális Megújuló Energia Klaszter Egyesület elnök Alsómocsolád 2011 június 29.
HÁLÓZATRA VISSZATÁPLÁLÓ NAPELEMES RENDSZEREK MAGYARORSZÁGON
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
Nyugat-magyarországi Egyetem Benedek Elek Pedagógiai Kar
3. Szoftver-ergonómiai alapismeretek
Differenciált tanulásszervezés 2. TKM1016L
Mennyire elégedett azzal, ahogy az országban mennek a dolgok?
A MAGYAROK ÉS A NYELVTANULÁS Készítette: Beta Viktória ÁVF Közszolgálati Alapszak XXX. Jubileumi Országos Tudományos Diákköri Konferencia Társadalomtudományi.
Kompetencia mérés eredményei 2006 Készítette: Mészáros-Vásárhely Katalin.
Készítette: Kecskés Szalai Annamária Csilla. 1. rész: Iskolám jelenlegi helyzete.
Kooperatív oktatással a befogadás támogatásáért
Hőméréskelt változás Okt.23-.nov.6. A hőmérséklet méréseink alapján diagrammokat készitettünk, melyeken feltüntettük az átlag, a minimum és a maximum.
A Fénysebesség mérése 1800 előtt
Velem vándorol utamon Jézus, Gond és félelem el nem ér, Elvisz, elsegít engem a célhoz, /:Ő a győzelmes, hű vezér. :/ Velem vándorol utamon Jézus,
Szoptatás a baba szemszögéből
A tanulás segítése – a tanulás tanítása a napköziben
A 2014/2015 iskolai év pszichológusi tevékenységének beszámolója.
Tanórai szokásaim 5/14.
Constantin Jurca Épületenergetika gazdaságosan 1 ÉPÜLETENERGETIKA GAZDASÁGOSAN Constantin Jurca.
Élet az Ságvári Bence eszközökben VIII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 29. A fiatalok internet- és médiahasználati szokásairól.
A Dunaújvárosi Főiskola megújuló energiaforrás beruházásának elemzése Duhony Anita /RGW4WH.
Épületautomatika helye a hatékony energia-felhasználásban.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
OKM osztályJudit osztálya 8. osztályOlga és Kata osztálya 10.A (négyévfolyamos)U. Ági osztálya (!) 10.B (nyolcévfolyamos)F. Andrea osztálya.
Új skála – új lehetőségek
SZFP II. Mérés-értékelés Fejlesztési Szakterület
Statisztika Érettségi feladatok
Balázsi Ildikó Oktatási Hivatal
Zalabéri Általános Iskola és AMI Diákönkormányzata ZaDök
Csobaji Általános Iskola ESEMÉNYEI.
Élj ökosan – generációkon át III.
Iskola egészségtana.
Képek jelentés-elemei
Szerkezetépítés III. 4-es csapat: Fehér Szimonetta Fogarasi Anna
3. osztályban.
Erdészet területén található filagória felmérése és modellezése
Statisztika Érettségi feladatok
Előadás másolata:

Fény és hőmérséklet az iskolában Készítette: Kiss Marina 8.c, Tóth Eszter 8.c, Imeli Áron 11.c

Célunk: •Az energiatakarékosság népszerűsítése az iskolában. •Az épület energiaforrásainak kiegészítése alternatív energiahordozókkal. •Az energiapazarlás csökkentése. Első lépés: •Az iskola hőmérsékleti és fényviszonyainak felmérése.

Ecolog XL

Kérdőíves felmérés 1.Nemed? Fiú/lány 2. Melyik osztályba jársz? 3. Hol ülsz? Padsor:ablak mellettközépenajtó mellett Padod:elöl (tanári asztal közelében)középenhátul 4. Szerinted elég fény van az osztályodban? Az osztályzatokhoz hasonlóan ötfokú skálával értékeld (egy: nagyon sötét van, 5: pont elég fény van, 10: túl világos van) 5. A táblát jól látod a helyedről? (1: egyáltalán nem látom jól, mert túl sötét, 5: tökéletesen jól látom) 6. Mennyire szoktál fázni ősszel/tavasszal? (1:nagyon gyakran fázom, 5: mindig jól érzem magam, 10: mindig melegem van) 7. Mennyire szoktál fázni télen? ( 1:nagyon gyakran fázom, 5: mindig jól érzem magam, 10: mindig melegem van) 8. Szüneteidet a radiátorok közelében töltöd? (1: soha, 5: mindig)

Tervek, javaslatok •Figyelemfelhívás az energiatakarékosságr a diákönkormányzat plakát ZölDök • Fűtés- és világítási rendszer kialakítása az eltérő igényeknek megfelelően. •Más intézmények számára is javasoljuk hasonló mérések elvégzését. • Napelemek a lapos tetőn. • Teremdekoráció ban meleg színek alkalmazása.