Hirdetési termékek – Display

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Advertisements

[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
S 1SCM© Siemens AG All rights reserved Útmutató a click4suppliers easy használatához Szállítói regisztráció.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 30-tól.
Médiainformációk Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
A Windows használata Bevezetés.
Az operációs rendszer Egy olyan szoftver, ami a számítógépeink használatához nélkülözhetetlen. Főbb feladatai: programok betöltése, futtatása perifériák.
Eurosport Média ajánlat 2014.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Internetezők – internethasználat alakulása,
Online kreativitás Erőss Csaba. Mi is?
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
Hirdetési termékek – videó hirdetési megoldások Videó hirdetési megoldások  Összefoglaló neve azon hirdetési megoldásoknak, amelyeket.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
IWiW alkalmazások - hirdetési, szponzorálási lehetőségek.
Általános médiaajánlat
Operációs rendszerek Beállítások.
ShelfMan Kézikönyv.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 13-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Biobi.eu AdFlan Right on target adflan.com Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
Készítette: Szobonya Ferenc
Webdesign I - Oldaltervezés alapelvek. I. Tartalom-elhelyezés az oldalon ALAPELVEK 1.Mindig értékes és érdekes tartalom jelenjen meg az oldalon! 2.A tartalom.
MICROSOFT OFFICE EXCEL. Indítása  Start - Minden program – Microsoft Office – Microsoft Office Excel  Asztalról az ikonjára dupla kattintással.
FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
RICH MEDIA MEGOLDÁSOK június 11.. RICH MEDIA MEGOLDÁSOK Látványos, megkerülhetetlen hirdetési formátumok Kreatív, interaktív megoldásokra alkalmas.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 1-től.
Iwiw bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Videa bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
SZTIR Projekt Szaktanácsadási Tartalomszolgáltató Információs Rendszer Névjegyzék december 20. Nagy Attila, GAK TSzK.
Sablonok világa lejárt! Tanuljunk meg különbözni!.
Eu-háló Partnerszervezeti Kommunikációs Center január 17.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
2014. október 3.. A PR CIKKRŐL A szerkesztőségi anyagoktól jelzéssel, (x)-szel vagy hirdetés felirattal megkülönböztetett, a hirdető szempontjai szerint.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 23-tól.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
TRANSINDEX.RO – MÉDIAAJÁNLAT érvényes július 1-től.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
Biobi.eu AdFlan Right on target Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Információ és kommunikáció
Haszon rendezvények médiaajánlat
Útmutató a click4suppliers easy használatához
Microsoft Word.
Internet és kommunikáció
Hasznos billentyű kombinációk
Új felületek az Origo-n
Előadás másolata:

Hirdetési termékek – Display

Display Display (banner) hirdetés: A legelterjedtebb hirdetési forma az interneten. Az internetes oldalakon található statikus vagy dinamikus, álló vagy fekvő, változatos méretű reklámszalag, reklámcsík. A felületre kattintva a hirdető weboldalára juthatunk. 2017.04.03. 2

Display formák Leaderboard: 728x90 méretű flash banner Extra-leaderboard: 728x90-nél szélesebb és magasabb flash banner Kinyíló: Fekvő, álló, vagy doboz banner, amely magasabbra, vagy szélesebbre nyílik automatikusan, mouseover-re, vagy kattintásra 2017.04.03. 3

Display formák Dupla: 468x120 pixeles flash banner Tripla: 468x180 flash banner Doboz: 250x250 méretű flash banner 2017.04.03. 4

Display formák Doboz: 250x250 méretű flash banner cikkbe ágyazva jelenik meg Extra doboz: 500x200 méretű flash banner, cikkbe ágyazva jelenik meg Vertical,Skyscraper: 120x240/400/600 méretű flash banner 2017.04.03. 5

Display formák Fehér folt / tapéta: 140x600-as, vagy ennél nagyobb flash banner, amely a site-ok jobb oldali üres fehér felületén jelenik meg (ha a teljes fehér felületet borítja, nevezhetjük tapétának is) Peel-off: A hirdetési piac által viszonylag ritkábban használt, klasszikusan arculatépítő megoldás. Az oldal jobb felső sarkában egy szamárfül mozog. A felület napi 1x automatikusan lenyílik, a tartalmak alatt láthatóvá válik a kattintható hirdetés, majd automatikusan visszazárul. Ez után már csak kattintásra nyílik le újra. 2017.04.03. 6

Display formák Kapu: A site felső részét kapu formában körbekerítő flash banner Patkó: iWiW login felületét patkó alakban körbeölelő flash banner Interstitial: A képernyőn egy weboldal megnyitását megelőzően megjelenő, a teljes képernyőt pár másodpercig lefedő hirdetési forma. A hirdetés bezárható illetve meghatározott időn belül magától is eltűnik. 2017.04.03. 7

Display formák Layer: A képernyőn egy weboldal megnyitását követően, váratlanul, a tartalom felett megjelenő hirdetési forma. A hirdetés bezárható illetve ha nincs interakció, meghatározott időn belül eltűnik. Mérete, alakja, átlátszósága és pozíciója szabadon megadható. Pop-up: A képernyőn egy weboldal megnyitását követően, váratlanul, külön felugró ablakban megjelenő hirdetési forma. Az ablak a képernyő megnyitásával az oldal tartalma felett bukkan fel. A hirdetés bezárható. 2017.04.03. 8

Display formák Pop-under: A pop-up egy speciális változata, amely az újonnan nyitott reklámablakot a már megnyitott más böngészőablakok mögé helyezi el, ezáltal kevésbé offenzív élményt nyújtva a felhasználónak. 2017.04.03. 9

Display megjelenés előnyei A display megjelenés látványos, és nagyon változatos formákat mutat A kampány céljától függően választható image építő, lojalitást erősítő, értékesítést támogató forma Újabb és újabb megoldások jelennek meg, kihasználva az internet rugalmasságában rejlő lehetőségeket Az Origo portfólióban található oldalak dinamikus szerkezete miatt a display hirdetések gyakorlatilag korlátlanuk alkalmazhatók minden oldalunkon. 2017.04.03. 10

Köszönjük a figyelmet!