Az SAP Standard és Enterprise Support szolgáltatások ismertetése

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
2005 február 7Dr. Tánczos László BME EISZK1 Az oklevélmelléklet előállításának technikai és informatikai háttérbiztosítása. Tánczos László igazgatóhelyettes,
Advertisements

Automatikus diabemutató!
Önkormányzati információs rendszer
Készítette: Nagy Márton
Dr. Golopencza Pál szolgálatvezető főorvos
HISMobile ® – Kórház a zsebben. Háttér  Piaci szituáció és igény  Az orvosok szeretnék elérni a betegeik adatait bárhonnan és bármikor (ágy mellől,
A Pécsi Kistérség Foglalkoztatási Paktuma
ProFM Helpdesk hatékony web alapú hibakezelő rendszer
Tájékoztató a Kormányzati Ügyféltájékoztató Központról
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
RENDSZERINTEGRÁLÁS B_IN012_1
Az SAP bevezetése a Debreceni Egyetemen
Helyi oktatásirányítás fejlesztése TÁMOP /
Analógiák Egészségügyi vezetői konferencia Előadó: Bari András cégvezető.
Tectia MobileID Express – Kétfaktoros erős autentikáció – 5 percen belül üzemkészen! január 16.
Fáy András EADS, Védelmi és biztonsági divízió április
Törökbálint város környezeti GIS alkalmazásainak megvalósítása
A mobil távközlés szerepe és lehetőségei rendkívüli események esetén dr. Drozdy Győző vezérigazgató helyettes Bánhidi Zoltán távközlés-szabályozási szakértő.
Kulturális értékek digitalizálása az Új Magyarország Fejlesztési Terv keretében Dippold Péter.
RENDSZERINTEGRÁLÁS B_IN012_1
”PRO-TEAM” REHABILITÁCIÓS NONPROFIT KFT. Versenyszféra Fórum „Munkaerő-piaci szolgáltatások a „Pro-Team” Nonprofit Kft-nél.” TAMOP /
Jogában áll belépni?! Détári Gábor, rendszermérnök.
ZigBee alapú adatgyűjtő hálózat tervezése
ESZA Nonprofit Kft. Nagy Balázs– uniós programigazgató.
Lorem ipsum Széchenyi Programirodák bemutatása ELTE Innovációs Nap február 23.
Készítette: Magyar Orsolya
Előadó: Kárpáti Péter Üzleti folyamatvezérlés nagyvállalati környezetben (BizTalk Server 2004, Office InfoPath 2003 és Windows.
Megoldás Felhő szolgáltatások és Windows 7.
Áttérés az Office 365 szolgáltatásra Microsoft Online Services Áttérés a BPOS rendszerről az Office 365 használatára meglévő BPOS-ügyfelek esetén.
Avnet Technology Solutions Szakértő IT disztribúció világszerte 1955 óta Szedlár István.
Avnet Technology Solutions Szakértő IT disztribúció világszerte 1955 óta Bartha Péter.
A nem OEP finanszírozott bevételek szervezési rendje és megfelelősége a törvényi előírásoknak Béres György gazdasági igazgató Vezérigazgató Találkozót.
Szántai János ügyvezető - FOK Nonprofit Kft.
WEB MES (webes gyártásirányító rendszer)
HATÓSÁGI FOLYAMATOK A FIR INTÉZMÉNYTÖRZSÉBEN KÉPZÉSEK NYILVÁNTARTÁSBA VÉTELE EKOP-1.A.1-08/C
CommunityCloud Private Cloud Public Cloud Hybrid Clouds Megvalósítás módja Szolgáltatás modell Alapvető jellemzők Közös jellemzők Software as a Service.
Magas Rendelkezésreállás I.
Állami és önkormányzati vállalatok átláthatósága - a FŐTÁV Zrt. esetében Budapest, április 28.
Egyetemi Könyvtárigazgatók Kollégiuma Budapest, december 11. Magyar Képzőművészeti Egyetem.
EasyWay ITS Hungary workshop tervezett programja Házigazdai üdvözlés – Kovács Ákos MK vezérigazgató EasyWay áttekintés – dr. Lindenbach Ágnes ITS Hungary.
FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM, MINT A HELYI ÖSSZEFOGÁS FÓRUMA Gödöllő, március 9.
Ipari katasztrófáknyomában 6. előadás1 Mélységi védelem Célok: Eszközök meghibásodása és emberi hibák esetén bekövetkező meghibásodások kompenzálása A.
Web: Boros Áron ügyvezető OTP Hungaro-Projekt Kft. Félixfürdő, május 18. Egyszerűen a siker felé EU és üzlet.
Eszterházy Károly Főiskola Élelmiszerbiztonsági nyomkövető rendszer 1 Az EGERFOOD élelmiszerbiztonsági tudásközpont projekt információs rendszerének kialakítása.
Miért szükséges? Önkormányzati feladatok irányításának alapköve Kinek és miért hasznos? Képviselőtestületek és bizottságai Polgármester Polgármesteri hivatal.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia IT HelpDesk – CRM házon belül Microsoft Operations Manager 2005 és Microsoft CRM Ügyfélszolgálat Fülöp Miklós.
Windows Server 2008 Távoli elérés – I.
Azure Pack Felhő szolgáltatások a Windows Server 2012 R2 segítségével
A StoreWizard webáruház bemutatása
Foglalkoztatási Információs Pontok
A szaktanácsadás támogatása között
A beiskolázás előkészítése
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Szakképzési közfeladatok a Kamarában
Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala
Ingyenes, online technikai kurzusok Microsoft Virtual Academy.
Ingyenes, online technikai kurzusok Microsoft Virtual Academy.
A VÍZGYŰJTŐ - GAZDÁLKODÁSI TERV FELÜLVIZSGÁLATA TERÜLETI FÓRUM A 2. VÍZGYŰJTŐ-GAZDÁLKODÁSI TERV Gulyás Zoltán osztályvezető Észak-magyarországi Vízügyi.
Patent CSOPORT A vagyonvédelem és az egyedi szoftverfejlesztés lehetőségei Készítette: Tóth Gergő Dátum: november 12.
AZURE RÉGIÓK Szoftver szolgáltatás SaaS Platform szolgáltatás PaaS Infrastruktúra szolgáltatás IaaS.
1 Budai Attila Költséghatékony e-learning képzés Tananyag és támogatás új ILIAS felhasználók számára Vitaindító előadás 8. Nemzetközi ILIAS Konferencia.
Az internet használata informatikai állások felkutatásában
Információ és kommunikáció
MIB Dokumentáció.
HPC Portál: Bejárat a szuperszámítógépek világába
Az adatforrásokról és aktualizálási rendjéről
Továbbképzés Ide írja be a tárgyat..
Az önkormányzati ASP és az önkormányzatok elektronikus ügyintézési feladatai Pécs, november 23.
Hozzáférés az Ügyfél portálhoz szeptember 27.
Építés- szerelési biztosítások
Előadás másolata:

Az SAP Standard és Enterprise Support szolgáltatások ismertetése SAP Solution Manager Az SAP Standard és Enterprise Support szolgáltatások ismertetése

A Solution Manager célkitűzései az Ügyfél, az SAP Viszonteladó és az SAP közötti együttműködés elősegítése a támogatási (konzultációs és fejlesztési) igények és a hibakezelés integrációja a teljes támogatási folyamat átláthatóságának biztosítása, beleértve a folyamat állapotának megjelenítését, a felelős személy vagy csoport egyértelmű azonosítását nem tervezett költési igényű „Top Issue” helyzetekben a támogatási folyamat felgyorsítása a döntéshozók, az SAP Viszonteladó és az SAP tájékoztatásával

A támogatási folyamat elvi felépítése A Végfelhasználó és az SAP közötti kapcsolatot az SAP Viszonteladó jelenti. A Végfelhasználó folyamatos, megbízható támogatási szolgáltatásra számíthat. A résztvevő felek közötti együttműködés technikai együttműködésen alapszik. Titkosított hálózati kapcsolat szolgálja ki a folyamatokat gyorsan, automatikusan és átláthatóan. •

A Solution Manager szolgáltatásai rendszerkörnyezeti információk automatikus begyűjtése és frissítése rendszerkörnyezeti információk tárolása a rendszerkörnyezet gyors reprodukálhatóságának biztosítása megoldási javaslatok tesztelésének lehetősége az éles környezeten kívül ügyféltapasztalatok összegyűjtése és központi tárolása •

A Solution Manager szolgáltatásai közvetlen hozzáférés az SAP Service Marketplace rendszeréhez távoli hozzáférés biztosítása titkosított csatornán keresztül (SAProuter) az SAP viszonteladó vagy az SAP munkatársai részére közvetlen eszkalációs lehetőség az SAP támogatásához •

A támogatási rendszer architektúrája •

Követelmények a Végfelhasználó részéről SAP S-ID a bejelentésre jogosult munkatársak részére Minden érintett rendszer (prod, test, dev) minden kiszolgálójára a Diagnostic Agent (monitorozó és adatgyűjtő) alkalmazás telepítése (Java) Folyamatos internetkapcsolat biztosítása biztonságos (https) protokollon keresztül az SAP Viszonteladó Solution Manager rendszeréhez a Diagnostic Agent telepítések részére diagnosztikai és hibakezelési célú távoli elérésekhez •

A Souliton Manager hibakezelési céljai a hibát kiváltó ok megtalálása és megszüntetése a normál üzletmenet mielőbbi helyreállítása a hibák által okozott károk minimalizálása az azonos gyökerű hibák későbbi előfordulásának megakadályozása

A hibakezelés fokozatai Az SAP Standard és Enterprise Support konstrukciójában a hibakezelés három szinten történik. A támogatás első két szintjét az SAP Viszonteladó biztosítja, míg a harmadik szintet az SAP Támogatási Csoportja. •

Kérdések? KP

Köszönjük figyelmüket! Fülei Árpád fulei.a@processorg.hu KP