Google Confidential and Proprietary Digitális DNA, avagy hol keressük a sikert? Heal Edina Google Magyarország 2010 November 17.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
Advertisements

Global Distribution System
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
A mobil távközlés, mint a növekedés motorja?
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
SZOFTVER MINT SZOLGÁLTATÁS: ÜZLETI HATÉKONYSÁG A FELHŐBEN Nagy Levente Üzletágvezető Microsoft Office.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Bizalomépítés a gyakorlatban...avagy szüntessük meg a vásárlás útjában álló akadályokat Zajdó Csaba.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
A direkt marketing fogalma
Fiatalok a digitális kultúrában - naiv bennszülöttek? VI. Nemzetközi Médiakonferencia Balatonalmádi, szeptember 27.
Egy ágyban az ellenséggel Internet a műsorszóró szemével Grósz Judit, UPC I február 29. I Bigscreen Konferencia.
Copyright © 2012, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 1.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
Statisztikák. Foursquare • 2014 Januári adatok forrás: foursquare.com/about • Több mint 45 millió felhasználó • Több mint 5 milliárd check-in • Több mint.
Mi is az a Multi-Level Marketing?
ELEKTRONIKUS KERESKEDELEM
Szinkronizált multiplatform élmények
linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán.
Jövő hálózati megoldások – Future Internet
Hogyan jelenjek meg a weben? Szabolcs Zoltán. Internetezők fő fő Forrás: NRC, Internet World Stats.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
FIGYELEM! hatékony szponzoráció Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus
… with NFC A mobil contactless (NFC) technológia lehetőségei a pénzügyi szektorban.
A kábeltelevízió jövője,
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
Humánkineziológia szak
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
A Microsoft Windows Vista gazdasági hatásai Lehetőségek az ökoszisztéma számára Microsoft Innovációs Nap november 27. Komáromi Zoltán Ügyvezető igazgató.
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Kétszeri Dávid, GS1 Magyarország Non-profit Zrt. Hatékony, hiteles, globális – termékadatbank az e-kereskedelem szolgálatában.
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
szakmérnök hallgatók számára
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Magyar Fogyasztó 50+ konferencia Bíró Gábor Client Service Director Initiative.
Reklám helyett a marketing jövője a hálózatok világában
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Online értékesítési modellek
Mobilra optimalizált webáruházak, avagy felkészülés az új évtizedre Zajdó Csaba.
A fogyasztói tudat befolyásolása a közösségi marketing eszközeivel
1 Marketing II. – VI. feladat E-kommunikáció Budapest, március 18. Készítette: Börcsök Sándor a K-ExxOn megbízásából K-Exx-On.
GO! Store Europe LTD. -MAGYARORSZÁG-
TUDTAD?Ha Kínában egymillió közül sem találni nálad jobbat……akkor csak egy vagy az 1300-ból!Hamarosan Kínában beszélnek majd legtöbben angolul.India lakosságának.
Egy új időszámítás kezdődik!. Szeretne Ön 2010-ig : › több jövedelmet és biztonságot ? › több időt és örömet ? › jobb kilátást és több bizalmat? Egy új.
AZ ELKERÜLHETETLEN VÁLTOZÁS Digitális Mesterkurzus 2014 November Tóth Gergely.
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
A web története és statisztikái. World Wide Web előtti internet, internet előtti hiperszöveg.
Tájékozódás és vásárlás a magyar internetezők körében Összefoglaló.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Budapest, Elmúlt-e a CRM láz? FARKAS TIBOR
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION 1 BURGER KING – Az ajánlatok zsonglőre, a szegmentáció szakértője. (prezentáció a KREATÍV.
Előadás másolata:

Google Confidential and Proprietary Digitális DNA, avagy hol keressük a sikert? Heal Edina Google Magyarország 2010 November 17

Google Confidential and Proprietary Digitális világ nem csak média ! A digitalizáció MINDENT megváltoztat

Google Confidential and Proprietary Média fogyasztás, vásárlás, tanulás, utazás, szórakozás

Google Confidential and Proprietary Mindenki online van! A világ lakosságának 25% -a online van 1 Trillió urls van a Google indexében 500 Millió ember van a Facebookon

Google Confidential and Proprietary Mindenki szórakoztat ! 8-ból 1 iPlayer látogatás játék konzolról jön 25 órányi videó van feltöltve percenként a YouTube-ra Több, mint 10 milliárd iTunes eladott dal

Google Confidential and Proprietary 55m Tweet naponta 4 billió fotó a flickr-en Mindenki tartalmat gyárt 20m blogger

Google Confidential and Proprietary Az igazság Zéró pillanata Az igazság Első első pillanata A digitalizáció hatására megváltozott a döntésmechanizmusunk

Google Confidential and Proprietary Source: Longitudinal Economic Study Series, IRI Attitude Link, n = 1,000+ shoppers. CPG Purchase Decisions. IRI, A boltokban döntést hozó emberek száma megfeleződött vásárlási döntés: % 83% A boltba látogatás előtt Boltban

Google Confidential and Proprietary Internet a zsebünkben 2012 okostelefon eladás több, mint PC eladás A világ lakosságának 67 % ának van mobilja AZ új internet előfizetések fele már mobil

Google Confidential and Proprietary A digitális világ okosabbá tehet… stratégiában, marketingben, eladásban, szolgáltatásban…

Google Confidential and Proprietary Digitális: DNA Óriási számok hihetetlen sebességen Komplexitás és fregmentáció Mobilitás és Lokálitás

Google Confidential and Proprietary Digitális: DNA Óriási számok hihetetlen sebességen

Google Confidential and Proprietary Óriási méretek, Hihetetlen sebességre kapcsolva Amazon: 1 milliárd USD/év értékű árut adott el mobilon keresztül

Google Confidential and Proprietary Óriási méretek, Hihetetlen sebességre kapcsolva Halo Reach: $200m eladás az első 24 órában

Google Confidential and Proprietary Óriási méretek, Hihetetlen sebességre kapcsolva Napi átlag 200 ezer új androidos telefont aktiválnak

Google Confidential and Proprietary Óriási méretek, Hihetetlen sebességre kapcsolva Lady Gaga YouTube csatorna: ¾ milliárd videó lejátszás

Google Confidential and Proprietary Óriási méretek, Hihetetlen sebességre kapcsolva Kína: új internetező naponta

Google Confidential and Proprietary Digitális: DNA Komplexitás és fregmentáció

Google Confidential and Proprietary Complexitás és Fregmentáció 19 Agencies Ad Servers Data Optimisation Creative Optimisation Data SuppliersData Qualification Analytics Ad ExchangesMedia Trading Platforms Media Buying Platforms Data Exchanges/ Aggregators Targeted Sharing Tools Yield Optimisation Publisher Tools Ad Servers Ad Operations Performance Vertical Ad Networks Horizontal International Video/Rich Media REKLÁMOZÓKREKLÁMOZÓK KIADÓKKIADÓK

Google Confidential and Proprietary Digitális: DNA Mobilitás és Lokálitás

Google Confidential and Proprietary Mobilitás és lokalitás Source: Morgan Stanley Internet Trends, June 2010; Google internal data 2012 re A keresések 20%-a már mobilon át

Google Confidential and Proprietary Mobilitás és lokalitás Source: Morgan Stanley Internet Trends, June 2010; Google internal data 2012 re 2012 re több okostelefont fognak eladni, mint PC-t

Google Confidential and Proprietary Mobilitás és lokalitás Source: Morgan Stanley Internet Trends, June 2010; Google internal data Minden 5 Google keresésből 1 helyszínnel kapcsolatos

Google Confidential and Proprietary Mobilitás és lokalitás Source: Morgan Stanley Internet Trends, June 2010; Google internal data Napi 1 millió check-in a Foursquaren

Google Confidential and Proprietary Mobilitás és lokalitás 3 éven belül több mobil internet előfizetés lesz, mint desktop. Source: Morgan Stanley Internet Trends, June 2010; Google internal data

Google Confidential and Proprietary …..és mi a következő NAGY dobás? Source: Morgan Stanley Internet Trends, June 2010; Google internal data

Google Confidential and Proprietary27 Miért nem beszélünk inkább a MEGLÉVŐ nagy dobásról? STOP : Ne dugd a fejed a homokba! START : Kövesd a fogyasztót! A vásárló már online van

Google Confidential and Proprietary 5 Kritikusan fontos terület, amire koncentrálni kell: 28

Google Confidential and Proprietary29

Google Confidential and Proprietary Az anyák 83%- a keres online miután látott egy TV reklámot Integrálj, integrálj és INTEGRÁLJ ! Tervezés és Kivitelezés ‘Más’ ‘Digitális’

Google Confidential and Proprietary Nem szabad KÜLÖN kezelni a “Digitálist” Source: Longitudinal Economic Study Series, IRI Attitude Link, n = 1,000+ shoppers. CPG Purchase Decisions. IRI, A vásárlók 83%-a a boltba érkezés előtt eldöntötte, hogy mit fog venni Az új e-kereskedelem

Google Confidential and Proprietary 1 A csapataid egy célért küzdenek? És KIK a partnereid? 83% of Moms search on a product after being exposed to a TV ad Média és mérés Marketing és Web Infrastruktúra Vásárlók és Média Technikai szolgáltatók 1 2 3

Google Confidential and Proprietary33

Google Confidential and Proprietary 1 High Definition Marketing A teljesen éles kép !

Google Confidential and Proprietary Az új célcsoport : AZ EGYÉN Nincs többé meddő szórás 35

Google Confidential and Proprietary A mérhetőség benne van a szövetben - használd! 36

Google Confidential and Proprietary A kampányok ma egyben információt és visszajelzést is gyűjtenek. 37 Márka hatás Eladás Jelen idejű fogyasztói vélemény

Google Confidential and Proprietary38

Google Confidential and Proprietary Az az információ, hogy laptop vásárlók már nem a súly szerint kerestek laptopot, hanem az elem tartóssága szerint, azt adta egy gyártónak, hogy ezt vegye figyelembe új terméke létrehozásakor és bevezetésekor Az adatok hatása a termék designra

Google Confidential and Proprietary Adat felhasználása a kreatív létrehozásához A YouTube Insights eszköze lehetőséget ad arra, hogy a különböző videók sikerét mérje, ami felhasználható a végleges TV szpot megalkotásakor.

Google Confidential and Proprietary Adat felhasználása a kampány erősségének és időzítésének tervezéséhez December 26, 2009

Google Confidential and Proprietary42

Google Confidential and Proprietary Hagyományos média világ 43 Nagyfokú ráhatás és kontrol Csatornal Média Ár Súlyozás Időzítés Üzenet Pozició Vásárlók Call Center Minőség Bolti élmény Értékesítés Minősége Alacsonyfokú kontroll és ráhatás Low High Low High Low High

Google Confidential and Proprietary Digitális világ 44 Nagyfokú ráhatás és kontrol Csatorna Média Ár Súlyozás Időzítés Üzenet Pozició Vásárlók Call Centre QualityIn-Store ExperienceSales Team Quality Low Control & Influence Low High Low High Low High Ez a Te weblapod

Google Confidential and Proprietary45

Google Confidential and Proprietary Egy pontos kapcsolódás a világpiacra A játék már megváltozott Milliárdnyi vásárló egy klikkelésnyi távolságra Világszerte egyforma mérés és benchmarking Globális média termékek Globális adatok

Google Confidential and Proprietary 47 KÉSZ VAGY A JÁTÉKRA?

Google Confidential and Proprietary Köszönöm