Műszaki-természettudományi tudásbázis infrastruktúrájának fejlesztése a Kecskeméti Főiskolán TIOP-1.3.1-07/2/2F-2009-0003 Földesi Gabriella gazdasági főigazgató-helyettes.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Könyvtári szolgáltatások összehangolt infrastruktúra-fejlesztése „Tudásdepó-Expressz” BÁCSALMÁS.
Advertisements

Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
1 TÁMOP B-11/2/KMR Az oktatás és kutatás színvonalának emelése a Szent István Egyetemen AZ OKTATÁS ÉS KUTATÁS SZÍNVONALÁNAK EMELÉSE A SZENT.
Science Center of DEBRECEN
A november 18-i workshop napirendje
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma megbízásából az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet és az Emberi Erőforrás Támogatáskezelő közreműködésével a Nemzeti.
Németh Tamás — Főtitkári beszámoló … Főtitkári beszámoló az Akadémia évi költségvetésének végrehajtásáról Németh Tamás Magyar Tudományos Akadémia.
NYF-”VEKTOR” Versenyképes Kutatás, Technológia, Oktatás a Régiónkban c. projekt nyitókonferenciája június 27. Badak Béla okl. könyvvizsgáló
A Délegyházi Napköziotthonos Óvoda komplex fejlesztése KMOP-4.6.1/B
Magyar Universitas Program A magyar felsőoktatás nemzetközi versenyképességének programja június 15.
Kulturális értékek digitalizálása az Új Magyarország Fejlesztési Terv keretében Dippold Péter.
A projekt az Európai Unió támogatásával az Európai Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg BÁCSKIR TIOP / LAKITELEK Könyvtári.
„Környezetvédelmi vállalkozói inkubátorház létesítése Rákospalotán” KMOP-1.5.3/A PROJEKTINDÍTÓ RENDEZVÉNY január
Új bölcsőde építése Kartalon – passzívház közeli energiatakarékos formában KMOP
Az EFOP köznevelést érintő beavatkozásai
KEOP / A barlangokban egykor kialakított világítási rendszerek energiatakarékos, a lámpaflóra kialakulását és terjedését minimalizáló.
"Együttműködés, Lehetőség, Tudáshasznosítás, ELTE" Kutatási- és technológiatranszfer szolgáltatások fejlesztése az ELTE-n TÁMOP /1/KMR
Önálló lépések a tudomány területén TÁMOP-4.2.2/B-10/
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Az NFT II. ( ) végrehajtásának ütemezése és a felsőoktatási programok finanszírozása Kilátások, Kihívások Budapest, április 16.
Emberi Erőforrások Minisztériuma Emberi Erőforrások Minisztériuma
1 Kormányszóvivői tájékoztató Magyar Universitas Program június 16. A magyar felsőoktatás nemzetközi versenyképességének programja.
JUHÁSZ GYULA REFORMÁTUS GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÉPZŐ ISKOLA TIOP / A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési.
P edagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon Ilyash György projektasszisztens Az ELTE TÁMOP /2/B/KMR projektje: Pedagógusképzési hálózat.
Versenyképes, gyakorlatorientált felsőoktatás Magyarországon Dr. Tuka Katalin főosztályvezető-helyettes Tudománypolitikai Főosztály augusztus 30.
VERSENYKÉPES NYÍREGYHÁZI FŐISKOLA. ADATOK A projekt megvalósításának időtartama: A projekt összköltsége: Ft. A támogatás.
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
„Felsőoktatás új utakon” Fejlesztési célok és források a felsőoktatásban november 28. Budapest.
Az Új Széchenyi Terv - Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program keretében kiírt TIOP /1 kódszámú, Könyvtári szolgáltatások összehangolt infrastruktúra-fejlesztése.
Digitális tartalomszolgáltatás
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program TIOP Kecskemét, június 21.
A Dél-alföldi Régió évi Területfejlesztési Operatív Programja Regionális Akcióterv Kecskeméti Klára tervezési projektmenedzser június.
Sapientia-EMTE informatikai rendszerének kialakítása és fejlesztése Dr. Dávid László Dr. Györfi Jenő Budapest, November 11.
A „Nógrád megyei TISZK infrastrukturális fejlesztése” TIOP-3.1.1/08/ című projekt célja Dénes Anita ERFA projekt menedzser.
Introduction to the BBS | 2009 | ‹#› Szolgáltatások kis- és középvállalkozásoknak.
Digitalizálás és elektronikus hozzáférés az infokommunikáció világában
A kompetenciafejlesztés eszközrendszere
Berecz Mihály kistérségi koordinátor Püspökladányi kistérség Észak-alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht. Az Új Magyarország Fejlesztési Terv (ÚMFT)
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KONV „A felsőoktatás.
Nemzetközi Rehabilitációs Központ
A muzeális intézményrendszer átalakítása
„Olvasási és digitális kompetenciák fejlesztése könyvtári szolgáltatásokkal. A PTE Egyetemi Könyvtár a minőségi oktatás és hatékony tanulás szolgálatában”
vidékfejlesztési szakmai igazgató Bükk-Térségi LEADER Egyesület
„REHABILITÁCIÓS SZOLGÁLTATÁSOK FEJLESZTÉSE AZ ÉSZAK-ALFÖLDI RÉGIÓBAN” ÉAOP-4.1.2/C Debrecen, 2013.
A digitális pedagógiai módszertan fejlesztése a Körzeti Általános Iskolában TIOP / Digitális pedagógiai innováció útján Projektzáró.
A projekt az Europai Unio támogatásával, az Europai Szociális Alap társfinanszírozásával valósult meg.
A Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program aktuális pályázati lehetőségei aktuális pályázati lehetőségei szeptember 26. Szolnok.
Biztos Kezdet Gyerekházak
Türje Község Önkormányzata az Új Magyarország Fejlesztési Terv Nyugat-dunántúli Operatív Program keretén belül a „Türje Községben az egészségügyi alapellátás.
KMOP-4.2.1/B „Interdiszciplináris, innovatív kutatási irányok és az ipari kooperáció infrastrukturális hátterének fejlesztése, valamint új.
Kutató- és kiváló egyetemek Magyarországon - Konferencia a kutatási kiválóság jövőjéről ELTE, június 22. Prof. Dr. Patkó Gyula rektor MISKOLCI EGYETEM.
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
Líceum a természettudományért TIOP A projekt célja Eszterházy hagyaték: a tudás elérhetőségéhez korszerű feltételek A természettudományos oktatás.
Vidékfejlesztési Program Kovács Melinda Projektmenedzser Hajdú-Bihar Megyei Fejlesztési Ügynökség Nonprofit Kft.
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből Rozner Gábor.
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
A Dél-alföldi Tudáspólus felsőoktatási infrastruktúrájának fejlesztése SZTE Mérnöki Kar – Moszkvai krt. 9 Új Magyarország Fejlesztési Terv TIOP
EMBERI ERŐFORRÁS FEJLESZTÉSI OPERATÍV PROGRAM TIOP-2. PRIORITÁS PROJEKTJEI NYÍREGYHÁZA.
Salgótarján, május 19.. Pályázók köre: kisvállalkozások Támogatható tevékenységek és a támogatás mértéke: -Projektötlet minősítése – max. 3 millió.
Óbudai Egyetem FENNTARTÓ Rektor Kancellár Szenátus
Barcsák Marianna - KPSZTI
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Innovációs célú nemzeti és regionális szintű pályázati források
HVS felülvizsgálat 6/2011. (II. 04.) IH közlemény.
Megyei statisztikai profil a Smart Specialisation Strategy (S3) megalapozásához - Csongrád megye Szeged, Dr. Makra Zsolt.
Infó-Kommunikáció a békés(i) jövőért. EFOP
VÁLLALKOZÓI INKUBÁTORHÁZ ÉS INNOVÁCIÓS KÖZPONT NYÍREGYHÁZA
Előadás másolata:

Műszaki-természettudományi tudásbázis infrastruktúrájának fejlesztése a Kecskeméti Főiskolán TIOP /2/2F Földesi Gabriella gazdasági főigazgató-helyettes projektmenedzser

Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program (TIOP) • A felsőoktatási tevékenységek színvonalának emeléséhez szükséges infrastrukturális és informatikai fejlesztések támogatása

Látványterv

A projekt alapvető célja, hogy a Főiskola megfeleljen egy európai felsőoktatási intézmény számára kitűzött legfontosabb feladatoknak: a korszerű oktatásnak, a tudományos kutató, fejlesztő és innovációs tevékenységnek, a technológia transzfernek és a szolgáltatásnak, korszerű intézményirányításnak, költséghatékony gazdálkodásnak. A projekt célja

A projekt közvetlen céljai • az Intézményfejlesztési Tervben meghatározott alapelveknek való megfelelés, • a mai kornak megfelelő versenyképes tudás megalapozásához szükséges feltételek biztosítása (informatikai infrastruktúra fejlesztése: 964 végpont, aktív eszközök, szerverek, számítógépek beszerzése, beszerzése Wireless internet), • korszerű technikai feltételekkel rendelkező hallgatói és kutatói laboratóriumok (12 db), szaktantermek (5 db) építése, berendezése, felszerelése, • az önálló és interaktív tanulást segítő terek (INFOTÉR, TUDÓSHÁZ) és családbarát terek létrehozása, • oktatói és kutatói munkaállomások kialakítása, a prezentációs és informatikai eszközök beszerzésével hallgatóink, oktatóink, kutatóink az iparral közösen használt rendszereket, eszközöket megismerhetik, fejleszthetik, • az esélyegyenlőség feltételeinek javítása.

Költségvetés Megnevezés Költségvetési összeg (eFt) Megoszlási arány (%) A komponens ,41371,61 B komponens ,25119,38 Összesen ,66490,99 Ráfordítások ,5849,01 Mindösszesen ,248100,00

Tudósház beruházás költségvetése MegnevezésÖsszesen (Ft) Építés összesen Eszközbeszerzés összesen Bútor összesen Informatika összesen Mindösszesen

A Tudósházban – összesen 3500 m 2 -en – megvalósult beruházással az alábbi területek fejlesztését valósítottuk meg: •tudományos kutatás, •fiatal kutatók és leendő kutatók tudományos műhelyei, •vendégprofesszorok kutatószobái, •a tudomány disszeminációját szolgáló helyiségek, •hallgatói karriertanácsadás helyiségei, •hallgatói önkormányzat multifunkciós helyiségei, •rekreációs, pihenést, kikapcsolódást szolgáló területek. Kivitelező: Strabag-MML Kft. Dél-Alföldi Területi Igazgatóság A Tudósház fejlesztései

 Junior Tudósklub: fiatal kutatók számára tudományos műhely létrehozása.  EnergiaPont: ahol a hallgatók-kutatók a megújuló energiahordózók környezeti gyakorlati problémáival foglalkozhatnak.  Informatórium: a legmodernebb informatikai eszközökkel felszerelve  Menedzser Office: egy virtuális iroda lesz, olyan kutatóhely, ahol vállalatgazdasági, szervezési témák művelése lesz a középontban.  Rekreációs tér: a kikapcsolódás, a rekreáció, a sport és a pihenés szintje.  Aktív környezeti kapcsolatok tere  a „Fiatal Tudósprogram” :e funkciót multifunkcionális tér, tárgyalók és kiszolgáló helyiségek szolgálják.  „Állástőzsde”  A Hallgatói Önkormányzat számára, hallgatói munkahelyeket alakítunk ki.  A pályázati támogatáson kívüli forrásból megvalósított konyha főzőkonyhaként szolgálja ki a ház rendezvényeit.  A tudományos műhelymunka színtere  Kilenc olyan egyedi kutatói szobát alakítunk ki, ahol 1-2 kutató hosszabb-rövidebb ideig lakhat.  Brain Storming szobát alakítunk ki, amely teammunkára ad lehetőséget és teret.  Olvasásklinika és kutatólabor fő tevékenysége az olvasáskutatás szemmozgás követő műszer segítségével.  Természettudományos oktatóterem, ahol alapvetően az előzőekben bemutatott tudományterületek művelői szervezhetnek konzultációkat.  A multifunkcionális közösségi tér és a team szobák kialakításával számítógépes hallgatói munkahelyeket teremtünk.  Mentálhigiénés centrum: a hallgatói mentálhigiénés szolgáltatások nyújtására jön létre.  Médiaműhely, ahol a legmagasabb követelményeket is kielégítő prezentációs anyagok, film, video betétek elkészítésének műszaki- technikai feltételeit kívánjuk biztosítani.  Kutatói könyv- és médiatár, elektronikus hozzáférési pontokkal, hozzáférést biztosítva a kutatói adatbázisokhoz. A Tudósház funkciói

Környezetvédelmi szempontok • a speciális táji, természeti, kulturális adottságok figyelembe vétele, • az organikus gazdálkodás elősegítése, • az ökológiai rendszer szerkezetének figyelembe vétele, • tájképi sajátosságok figyelembe vétele, • épített környezet megőrzése, • a tevékenység helyigényének, hatásterületének minimalizálása, • a természeti területek használatának elkerülése, • védett természeti értékek megsértésének elkerülése. • a tevékenység helyigényének, hatásterületének minimalizálása

Tudósház – december 10.

Tudósház területátadás Elkészült a Tudósház Tudósház Bokrétaünnep

Köszönöm a figyelmet! Földesi Gabriella projektmenedzser gazdasági főigazgató-helyettes