KAMPÁNY TERV Út az egésséges életmód fele

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok. Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése.
Advertisements

Egymásért fordítsuk meg a napot!. Célok •a fogyatékos emberek elfogadottságának növelése érdekében: ▫integrált események szervezése, ▫a fogyatékos emberek.
Digitális világ A tudatos mobilhasználat Adatvédelem.
Országos Tini Könyvtári Napok Szolnok, június 23. Illés Julianna,
Ifjúsági Egészségnap április 7.. Célcsoport és célok •18-28 éves korosztály •A felsőoktatásban tanuló hallgatók •Egészségmagatartás fejlesztése.
 Kiemelkedő utánpótlás nevelés  Saját tulajdonú sportcsarnok  infrastruktúra  Nyitás a szabadidő és közösségi programok felé.
A könyvtár és az Internet mindenkié A világ a könyvtárban, a könyvtár a világban.
Többnapos „sportfesztivál” a magyarországi illetve határon túli felsőoktatási intézmények hallgatói számára a Debreceni Campus Nonprofit Közhasznú Kft.
Iskolatörténeti hét  A murakeresztúri Zrínyi Miklós Általános Iskola a központi iskolaépület 50 éves évfordulójára, január 21-től január 26-ig iskolatörténeti.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Közösségi portálok használata
kiemelt projekt szolgáltatásainak bemutatása
Határtalan Európa? Projekt összefoglaló Alattyányi István Szabadka, Borderless EUR Zárókonferencia HUSRB/1002/222/159.
CEP1 „ Jóvá Tett Hely” Képzési, Támogató és Szabadidős Központ „ Jóvá Tett Hely” Képzési, Támogató és Szabadidős Központ Bűnmegelőzési projekt.
A Kék Vonal Internet Helpline tapasztalatai
Falukép-védelmi program a Pogány-havas kistérségben Csíkszereda, november
Tisztelt Partnereink!. A SALDO számára kiemelten fontos ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása!
Coke Zero sampling
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
KISALFÖLD VÁGTA A KISTÉRSÉG ÖSSZEFOGÁSÁÉRT KISALFÖLD VÁGTA A NEMZETI VÁGTA ELŐFUTAMA SZPONZORI CSOMAGOK - MEGJELENÉSI LEHETŐSÉGEK.
KÖSZÖNTÖM A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Tájékozódási Futásért Egyesület nevében.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
A Nemzeti Iskolagyümölcs-Program megvalósításának tapasztalatai a KLIK Debreceni Tankerületében Pappné Gyulai Katalin tankerületi igazgató Dr. Pakurár.
Vajon mi is az a TVN? Gondolatok a 2009-es „észpénz.net” kampány kapcsán június 4. Turny Ákos igazgató.
Készítette: Kotymán Arnold PS ÁMK Társulás Cserkeszőlő
Hatékony diáktanács – minőségi diákélet – felelős állampolgárok "Bartók Béla " Elméleti Líceum diákönkormányzata.
„Nyitott kapu” a rendszeres testmozgásért és kapcsolódó egészségfejlesztési programok Vámospércsen Ménes Andrea polgármester.
Europe Direct Tájékoztató Központ Budapest ELTE Rektori Hivatal Pályázati és Innovációs Központ ELTE Innovációs nap 2013.
„TEtt – program az áldozatokért és tettesekért”
Fent vagy valamelyik közösségi portálon?. A közösségi weboldalak, mint amilyen a Facebook, a MySpace vagy az iwiw, az oldalukon megjelenő reklámokból.
MTV Networks Magyarország A Viacom, a világ egyik legnagyobb szórakoztatóipari és média vállalkozásának tagja A következő csatornák tartoznak az MTV Networks.
„Egy mosoly ajándékba” Helyzetelemzés: - árvaházi gyerekek iránti érdeklődés felkeltése - infrastruktúra fejlesztése ISSUE leírása: - Cél meghatározása:
Közösségi portálok használata (etikett,veszélyei)
Közösségi portálok használata
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
Digitális világ – interaktív táblán
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
Környezetvédelmi kommunikáció a gyakorlatban
A „HÁZASSÁG HETE SZEGEDEN” KOMMUNIKÁCIÓS KAMPÁNYÁNAK ALAPPILLÉREI: KIINDULÓPONT A társadalomban tapasztalható individualizmus propagálását egyfajta intenzív.
2008. Június 3. F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n Június 3. Talentum Játék Dörögdi Fesztivál ‘
Europe Direct Hálózat Magyarország Vedd ki a részed! március 18. Vizsnyiczai Márta Békés Megyei EIP.
Dohányzás a közintézményekben
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
1. Egymásra Lépni Tilos! ÉRZÉKENYÍTÉS MINDENKINEK.
A rendezvények előkészítése
Avagy mire is emlékezem…
Projektmenedzsment Mesterkurzus 1.
Közösségi portálok használata
2012. március 31. – április 1. SYMA Sport- és Rendezvényközpont Rendezvény fővédnöke: Dr. Réthelyi Miklós Nemzeti Erőforrás Miniszter.
Előadó: Tarcali Katalin
Kortárssegítő képzés Lőrincz Norbert, Kovács Anita Kortárssegítő képző
TEHETSÉGPONTOK HÁLÓZATA SZÉKELYFÖLDÖN Székelyföldi Tehetségnap Szeptember 27., Marosvásárhely 1.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Down Alapítvány TÁMOGATOTT ÜGYINTÉZÉS 1145 Budapest, Amerikai út 14. Tel.: (061) A Támogatott.
Fiatalok szegmentálása táplálkozási szokásaik szerint
Non-profit TV Kereskedelmi Rádió Újság Internetes Hírportál Üzleti TV Rádió Reklámozók és eladók Média Ügynökség Támogatók.
Igényfelkelt ő kampány. Általunk választott termék: GÓBÉ termékek.
Készítette: Peterdi Panna. Tartalom 1.Története 2.Felhasználói 3.Videó+film 4.Előnyei 5.Hátrányi.
A marketingkommunikáció szerepe a bio- és reformboltokban Weisz Margit május 17. Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem.
E LEKTRONIKUS LEVELEZÉS . E LEKTRONIKUS LEVELEZÉS Az elektronikus posta ( ) olyan rendszer, amelynek segítségével más felhasználók számára.
Készítette: Peterdi Panna 1.Története 2.Felhasználói 3.Videó+film 4.Előnyei 5.Hátrányi.
A szerkezetfejlesztés résztvevői körének létrehozása – márkaépítés és városkommunikáció a vonzó városrészekért XX. Országos Főépítészi Konferencia Miskolc,
K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben. egyszer volt, hol nem volt… 10 év 492 millió forint 134 kórház 136 mentőállomás.
Bodor Ágnes-Réka Lőrincz Emőke Bakos Beáta Farkas Melinda PR III Egy őszinte mosolyért !
3+1 lábú: kreatív + konzervatív ötletek ATL + BTL megjelenés Duális kampány 1,5 M Ft-os keret Budget A célcsoport szórakozási felületei Jelenlegi autójuk.
Idősek az idősekért Győrben
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
a PénzügyMinisztérium ÉS A due médiahálózat
A BIIRSZ tegnap, ma és holnap;
Előadás másolata:

KAMPÁNY TERV Út az egésséges életmód fele Gáspár Beáta Grosu-Márton Laura Márkó Elvira

Probléma meghatározása: Megelőző intézkedéseket indítunk, mielőtt a „nagy multik” kis városunkba is beférkőznének. Ép testben, ép lélek… Kampányunk három fő célt tart szem előtt: egészséges táplálkozás mozgás/sport kikapcsolódás/szorakozás

Célcsoportok/stakeholderek: elsődleges célcsoport/érintettek: - kamaszok (14 és 18 év közöttiek) - fiatalok (18 és 35 év közöttiek) - középkorúak (35 és 50 év közöttiek) - idősek (50 év fölöttiek) másodlagos célcsoport/érdekgazdák: partnereink: Polgár-Társ Alapítvány, iskolák, konditermek, bio üzletek, éttermek, Polgármesteri Hivatal, média.

Kampány üzenet: Civil szervezetünk szeretné, ha a célcsoportok a következő úton haladnának: egészséges táplálkozás  mozgás/sport  kikapcsolódás/szórakozás. Kampány időtartama: három hónap: május 1-től  augusztus 1-ig. Periódus: egyszeri kampány. Helyszín meghatározás: Csíkszereda.

Taktikák kiválasztása: ATL eszközök: - szórólap, matrica, hűtőmágnes. plakát internetes sajtó: szekelyhon.ro, pluszportal.ro. internet: honlapunkon külön menüpontot jelenítenénk meg, ahova rákattintva minden információt, képeket, videókat, újság cikkeket megkapnának az érdeklődők az eseményekről és arról, hogy hol tart a kampány. továbbá a közösségi portálokon is hirdetnénk kampányunkat: facebookon, IWIW-en, és yahoo messengeren például küldenénk linket a honlapunkon található menüponthoz és más portálokon is. A linkeket mintegy vírusként terjesztenénk, tehát mindenkinek, elsősorban barátoknak, ismerősöknek és azok tovább küldenék… így kialakulna egy folyamat, amely hitelesebb és meggyőzőbb talán, mint a többi eszköz, mert az ember a barátai, ismerősei üzeneteit jobban megnézni és jobban mobilizálódik rájuk. írott sajtó: Csíki Hírlap, Hargita Népe. rádió: Fun Fm, Retro. Tv csatornák: Csíki Tv, Székely TV. BTL eszközök: promóció: - fitness bérlet - biobolt: csomagok - Tusnád cégtől: ásványvíz csomagok.

Akcióterv Májusban: - ismertető, bemutatkozó, tájékoztató hónap: média konferencia, ahol a médiát tájékoztatjuk, és partnerséget alakítunk ki velük. szórólapok, plakátok szórása. információ szórás: tv-ben, rádióban, interneten.

Júniusban: Minden programmal jár egészséges életmód tanácsadás! 1-én : - kamaszoknak: elrettentő példák, videók bemutatása (elhízás, mekis kaja és más gyors éttermekben való táplálkozás veszélyei, betegségek, gyorsabb öregedés….) - fiatalok: előadások vetítése (mi az egészséges/ mi nem, miből főzzünk/miből ne, helyi termékek fontossága, helyi termékek támogatása). - középkorúaknak is vetítenénk ugyan azt, mint a fiataloknak… 1-től - július 31-ig: minden héten egyszer csoportos tea est és szintén hetente egyszer séták az idősek számára. 2-tól - július 29-ig: hetente főzés mindegyik célcsoport számára. 3-án: Neoton Familia koncert mindegyik célcsoport számára. 4-től – július 4-ig heti három alkalommal lennének csoportos táncoktatások- kamaszok számára. 13-tól – 27-ig: két hetes ingyenes gyógyfürdőzés és masszázs a megadott helyeken, csoportokban – középkorúak és idősek számára.

Júliusban: 1-től – 31-ig: fitness terembe mehetnek hétfőtől péntekig, a megadott fitness termekben - fiatalok számára. 1-től – 31-ig: mofettázás csoportosan minden héten egyszer - középkorúak számára. 4-től – 11-ig: tábor - kamaszok számára. 4-től – 11-ig: bicikli és gyalog túrák – fiatalok számára.

Zárásként: bizonyos programoknál versenyt rendeznénk például: szakácsverseny táncverseny bicikli verseny stb. Nyertesek nyernének: könyveket az egészséges életmódról, fitness bérleteket, bio- és Tusnád ásványvizes ajándékcsomagokat. Végül a médiában köszönetet mondanánk a résztvevőknek és támogatóknak. A résztvevőket biztatnánk az egészséges életmód folytatására. Közzétennénk egy értékelést.

Támogatóink Polgár-Társ Alapítvány (pénzössszeg) Polgármesteri Hivatal (pénzösszeg, helyek ahol össze gyűlhetnek a csoportok, koncert engedélyezése, biztosítása stb.) Média (ingyenes és pozitív hírek) Kereskedelmi társaságok (pénzösszeg és ajándékcsomagok) Fitness termek (órák adása, terem, tanár aki oktatja a programokat) Bio uzletek (termékek például teafüvek stb. továbbá ajándékcsomagok) Tusnád cég (ásványvíz és ajándékcsomagok).

Köszönjük a megtisztelő figyelmet!