Médiainformációk www.f1-live.hu. Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Advertisements

ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Eurosport Média ajánlat 2010.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 30-tól.
On-line kommunikáció a WebDokin WebDoki - a számok tükrében •Regisztráltak száma: fő •Napi hírlevelet kér: 85% •Napi látogatások száma:
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Hirdetési termékek – Display
Eurosport Média ajánlat 2014.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Digitális világ A digitális reklám
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
2011. június 17. Öngondoskodás Tematikus Melléklet.
Életkor – második látásra 2 éves az „Öreg a Nénikéd!” MFP 50+ Konferencia 2010 március 31 Kerényi Péter.
1 A fiatalok művelődési szokásai. 2 A vizsgált korosztály korévenként, 2000-ben és 2004-ben (fő)
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Facebook riport Piato Bútor Facebook november – 2013 június.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
- Nézőszámok - Stadionunk befogadóképessége összesen: fő - Tervezett átlag nézőszám a követekző 3 évben: fő - Tervezett átlag nézőszám
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
1 TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban Az EVDSZ kommunikációs stratégiája és gyakorlata.
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
IWiW alkalmazások - hirdetési, szponzorálási lehetőségek.
Miben mások? A fiatalok internetezési szokásai
A Kormány és az MLSZ egyaránt elkötelezte magát, a magyar futball reformja mellett, melynek kiemelt része a labdarúgás és az MLSZ társadalmisítása. Az.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
TABLET ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT május 23.. Az üzleti döntéshozók háromnegyede rendelkezik okostelefonnal, felének van tabletje. 3 Az üzleti döntéshozók.
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 1-től.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Valutaváltó szponzoráció ajánlat november 9.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Iwiw bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (Gárdonyi TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II. KDOP-2.2.1/A Marketing kampányok megszervezése.
Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: július 3-tól.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat
„A hét műtárgya” Facebook alkalmazás Kuttner Ádám.
2011. április. Index TM = Tematikus Mellékeltek  1 hetes, adott témára fókuszáló mellékletek az Index rovataiban  szöveges + videós anyagok  alrovat.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
CHART ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23.. A Chart célja: itthon elsőnek lenni ott, ahol egy infografika vagy egy grafikon nem egy cikk illusztrációja,
KÉPGALÉRIA HIRDETÉS CSOMAGAJÁNLAT Érvényes: március 13-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
Hirdetési lehetőségek Hirdetés típusa Orvos-partnerekHirdető-partnerekÁr 1. PR jellegű cikkek 1.1 Hírek, újdonságok20000 Ft / hét 1.2. Szezonális információk.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Megjelenési ajánlat Index.hu.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
ÉPÍTSÜK FEL KÖZÖSEN A VILÁG LEGNAGYOBB, 160 MILLIÓ FŐS ONLINE HÁLÓZATÁT!
Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
ADESPRESSO – A KEDVENCED LESZ
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
Előadás másolata:

Médiainformációk

Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel foglalkozó hírportáljává vált. Az oldal 2013 elején látványos ráncfelvarráson esett át - a design mellett a tartalom is bővült: immáron más motorsportokkal kapcsolatos hírek, bulvárhírek és autós játékszoftverekről szóló információk is megtalálhatók az oldalon. Napi átlag 35 új, saját gyártású, egyedi tartalom jelenik meg, az élő közvetítések mellett pedig podcastok is felkerülnek a site-ra. Sokan néznek minket mobilról, a hivatalos Facebook- oldalunkon pedig ( tag) Magyarország egyik legaktívabb közösségét célozhatja meg a hirdető. Az F1-live.hu az idei szezonban – egyedülikéntFacebook- oldalunk Magyarországon – mindhárom spanyolországi téli teszten képviseltette magát.

Megcélzott közönség • A Forma-1 és egyéb motorsportok iránt masszívan érdeklődők • Fiatalok, akik akár hajlandók is jegyet váltani, kiutazni futamokra • F-1-fanatikusok, akik szeretik a Forma-1-es reklám- és szóróajándékokat • Aktív, rendszeres, illetve életmódszerűen netezők, akik a napi (sport) híreket is inkább online fogyasztják • Interaktivitásra „rávehető” felhasználók, akiknek van véleményük, pozitív gondolkodásúak, örülnek mások (illetve saját kedvencük) sikereinek • Olyan olvasók, akik nyitottak a sokféle médiafogyasztási módra: cikkek, videók, képgalériák, podcast-ok, élő közvetítések…

Látogatottsági adatok (2013 Q1) • látogatás hetente • 2013 első 3 hónapjában összesen PI érkezett látogatótól • Egy látogatással a felhasználók 5,37 PI-t generálnak 4 perc 19 mp-et eltöltve nálunk • értelemszerűen a hétvégi napokon erősebb a forgalom • eddigi napi csúcsok: , illetve látogatás • a látogatások cca. 15%-a mobilról érkezik PI PI

Látogatottsági adatok (2013. március)

Látogatottsági adatok (2013. március, utolsó két hét adatai)

Médiafelületek felsorolása • Fejlécben minden oldalon728x90banner • Jobb hasábban3db 300x250banner • Nyitóoldalon a főhasábban300x250 és 728x90banner • Cikkoldalon a cím és a lead között728x90banner • Cikkoldalon a cikk szövege alatt2db 300x250banner • Nyitóoldali visszaszámláló1117x114szponzoráció • Jobb hasáb naptár doboz360x72 vagy egyediszponzoráció • Full site-háttér, bannerek • Rovat-háttér, bannerek • Élő közvetítés (á la „percről percre)728x90 vagy egyedibejegyzés, banner • Splash, popupigény szerint • Podcastoldaligény szerintbanner • Podcast oldal szponzoráció-háttér, bannerek • Facebook post • Facebook nyereményjáték • Facebook-szavazás, stb. A szerkesztőség nyitott bármilyen hirdetési forma/méret bevezetésére – az oldal reszponzív, mobilos hirdetések is megjeleníthetők.

Facebook-aktivitás (ápr.3.) • Facebook-közösségünk keretszámai:Facebook-közösségünk • lájkoló ( én) • „beszélnek róla” • normál posztok minimális elérése: 2300 FB-felhasználó • legsikeresebb poszt elérése: FB-felhasználó • Első Facebook-nyereményjátékunk:nyereményjátékunk • én indult • egy 5000 forint értékű Bburago kisautó a nyeremény • 1420 lájk • 1399 megosztás • 280 komment