Tarts velünk és cserélj autót év végén! Vásárolj „Családi lapot” - vágd ki a kupont - 300 Pv „begyűjtése” - mutasd meg legalább 3 ismerősödnek! STARTOLJ!,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

 Első elméleti vizsgázók száma évente a fővárosban  fő  Oktatók száma a fővárosban  Kb. 400 fő.
A jövő kezdete! Élő kommunikáció az interneten, iWowWe a kommunikáció új generációja Pénzcsinálási alapképzés.
Az új rendszer a CobraConto.NET.
"A legtöbb ember munkát keres, az igazán sikeres emberek hálózatokat keresnek." Robert T. Kiyosaki.
Thermos Új típusú kedvezmények az üdülésben.
The My Life - Az élet iskolája Önfejlesztő klub. Önfejlesztő klub képzései.
Automatikus szállítási hűségprogram
BIZTOSÍTÁS-KERESŐ SZPONZORÁCIÓ TÁMOGATÓI AJÁNLAT május
Vásárló: Ingyenes tagság Meghívhat további felhasználókat, építhet hálózatot, de jutalékra nem jogosult Általános vásárló: Saját felhasználásra.
Ayura Herbal Kompenzációs Terv Te társulsz a programba, vásárolsz minimum 2 db palack Ayurát. 1 db palack = 10 Pontérték ( Nettó Ft. ) SZ TE 20.
Az állam szerepe az öko- marketingben Tátrai Miklós helyettes államtitkár március 17.
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
Franchise tagok száma. Rendelések száma Körzetenkénti rendelések száma, szállítási díjak.
Ön is szokott vásárolni: élelmiszert , üzemanyagot, ruházatot?
ELEKTRONIKUS KERESKEDELEM
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
ACN - Áttekintés Érvényes január 1-től MAGYARORSZÁG.
Akkreditációs Felhívás Tanácsadók részére Tapasztalatok.
Egy jövedelmező üzleti lehetőség.
Együttműködés a bérleti konstrukciók gyors és rugalmas kiszolgálásában.
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
Copyright © Billbarter Hungaria Zrt. WEBKONFERENCIA
Becslések szerint a felnőttek 70%-a nem fogyasztja a napi gyümölcs és zöldség mennyiséget, és a gyerekek 90% szintén nem fogyasztja el az ajánlott napi.
VITALION MARKETING 2011 IRÁNY A CSÚCS!.
GoldLife Fogyasztói Klub Kereseti lehetőségek. Hogyan Vásárolhat terméket? Vásárlói áron: Napi egyszeri fogyasztás ára Klubtagoknak 3.
Tovább lépéshez mindig nyomjon meg egy billentyűt!
A MILLIOMOS KÉPZÉS © Success Systems International – 2006
5 PGV Fast Start Junior Manager.
Üzleti Terv A WowWe a legkorszerűbb és a legdinamikusabb üzleti tervet ajánlja a direkt értékesítési iparágban ….. 5 jövedelemforrással.
A cég alapítója, és tulajdonosa James Ward
Startolj most A legegyszer ű bb és a leggyorsabb marketing terv az interneten.
VÁLTSD VALÓRA ÁLMAIDAT. Vedd kezedbe életedet Tölts több időt családoddal Fizesd ki a hitelkártya tartozásodat Fizesd ki bank hiteledet Fizesd ki az autódra.
Karrier a XXI. század diagnosztikai, egészségmegőrző és terápiás eszközeivel MS LÉZER terápia MS mágnes terápia MS testelemző
Pénzügyi és Egészségügyi Járvány Testi és Pénzügyi Egészség.
8. Az eladásösztönzés.
Marketing terv.
Wellness Előfizetési Program. A program lényege – A program lehetővé teszi a a vásárlók számára, hogy Szépségtanácsadójukon keresztül-, meghatározott.
Vásárló: Ingyenes tagság Meghívhat további felhasználókat, építhet hálózatot, de jutalékra nem jogosult Általános vásárló: Saját felhasználásra.
Online értékesítési modellek
Forever Living Products illetve Vision International People Group MLM vállalatok jogdíjas jutalékainak összehasonlítása.
1 TÁJÉKOZTATÓ A START, A START PLUSZ ÉS A START EXTRA KÁRTYA SZABÁLYAINAK VÁLTOZÁSÁRÓL ÉS EGY ÚJ JÁRULÉKKEDVEZMÉNY BEVEZETÉSÉRŐL  A START PLUSZ, illetve.
Az Agel hálózata Néhány ábra segítségével a következőkben szeretnénk szemléltetni, hogyan épül fel a hálózat az Agelben. Az esetleges.
GO! Store Europe LTD. -MAGYARORSZÁG-
Cégtulajdonosok Jutalékszabályzata
GO! Store Europe LTD. -MAGYARORSZÁG-
Miért kell ösztönözni a fogyasztókat, kereskedőket?
Befektetői csomag. NAGY BEVÉTELI LEHETŐSÉG! LIMITÁLT IDŐ 2011 áprilisig A MAGAS JÖVEDELEMÉRT.
Marketingterv bemutató
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
AMC a siker záloga!  Akár ingyenesen regisztrálhatsz  Vagy1.200,-Ft induló tőke kell  3 olyan partnert keress magadnak akiket érdekel  Kövesd a javaslatokat.
Közösségi marketing Egy új üzleti modell az Új Korszak Társaságával.
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
Lavylites!.
"A legtöbb ember munkát keres, az igazán sikeres emberek hálózatokat keresnek." Robert T. Kiyosaki.
WELLSTAR VISION 2020 MARKETINGTERV 2. RÉSZ DISCOVER WELLSTAR
Üzleti szintek Személyes PV Direktek bal / jobb Kisebb Bin. ág QV / hétDirekt min. Partner Üzleti szint kvalifikációk!
4. Bináris Bónusz! 10% Az Ön Bináris struktúrájának két ága /lába/ van . Kétféleképpen kerülhet új tag a rendszerébe. Vagy Ön csatlakoztat új tagokat.
1db Lavyl Auricum Sensitive 150 ml 2db Lavyl Auricum Sensitive 50 ml
Ránctalanitás pénzügyi módszere "Mindig minden lehetetlennek tűnik mindaddig, amíg meg nem csináltuk" Nelson Mandela.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
"Szó szerint igaz, hogy leggyorsabban, úgy érhetsz el sikert, ha segítesz másoknak sikert aratni.„ Napoleon Hill.
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
Amennyiben a marketing terv valamely része a nyelvi értelmezés miatt nem egyértelmű, esetleg különbözőséget mutat, az angol nyelvű változat az irányadó.
Haszon rendezvények médiaajánlat
Érvényes: től (Tiens augusztus)
A TIENS KELLEMES KARÁCSONYT ÉS BOLDOG ÚJ ÉVET KíVÁN!
félév Régiós Értékesítési Ösztönzők Gyakran Ismételt Kérdések
Dinamikus startot és azonnali bevételt biztosít
Előadás másolata:

Tarts velünk és cserélj autót év végén! Vásárolj „Családi lapot” - vágd ki a kupont Pv „begyűjtése” - mutasd meg legalább 3 ismerősödnek! STARTOLJ!, Hajts a lóerőre! Ezt tényleg neked találták ki!

Mega ösztönző program/TIENS Magyarország Március December 20.(9 hónap)

PROGRAM IDŐTARTAMA 9 HÓNAP EZT NEKED TALÁLTÁK KI! KAPCSOLJ LÓERŐRE!

PROGRAM IDŐTARTAMA 9 HÓNAP

PROGRAM CÉLJA MEGŐRIZNI ÉS TOVÁBB NÖVELNI A MÁR MEGSZERZETT PIACI RÉSZESEDÉST A TÁPLÁLÉK-KIEGÉSZÍTŐK MAGYARORSZÁGI PIACÁN  ÚJ VÁSÁRLÓK SZERZÉSE  MEGLÉVŐ VÁSÁRLÓK MEGTARTÁSA  AKTÍV TANÁCSADÓI HÁLÓZAT NÖVELÉSE  AKTIVÍTÁS (15%)  ÁTL. TANÁCSADÓI VÁSÁRLÁS  ÉRTÉKESÍTÉS NÖVELÉSE vs 2013 BÓNUSZ NÖVEKEDÉSE

A PROGRAM TÁMOGATJA AZ MLM KULCSFONTOSSÁGÚ ELEMEIT:  CÍMSZERZÉS  AKTÍVAN-TARTÁS  DUPLIKÁCIÓ  TANÁCSADÓK MOTIVÁLÁSA

PROGRAM CÉLJA TANÁCSADÓK RÉSZÉRE PROGRAMPONTOK (1pont=70PV) GYŰJTÉSE  ÚJ TANÁCSADÓI REGISZTRÁCIÓ  ÚJ TANÁCSADÓK AKTÍVAN-TARTÁSA  ÚJ TANÁCSADÓK ÁTLAGVÁSÁRLÁSÁNAK NÖVELÉSE/HÓ FŐDÍJ: 1 Opel Corsa a sorsolás nyertesének 1 Opel Astra a legtöbb programpontot gyűjtő Tanácsadónak KÜLÖNDÍJ: NEGYEDÉVENTE A BBS-en A LEGSIKERESEBB TANÁCSADÓKNAK (...VAGY HASONLÓ KATEGÓRIÁJÚ ÉS ÉRTÉKŰ AUTÓK)

RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK MINDEN MEGLÉVŐ ÉS ÚJ TANÁCSADÓ RÉSZT VEHET A PROGRAMBAN! 1.PROGRAMPONT GYŰJTÉSÉRE JOGUSULTSÁG ALAPFELTÉTELE:  MINIMUM 3*-os SZINT 2.SORSOLÁSON VALÓ RÉSZVÉTEL ALAPFELTÉTELE:  MINIMUM 1DB VIRTUÁLIS SORSJEGY (15 PROGRAMPONT = 1 DB VIRTUÁLIS SORSJEGY)  MINIMUM 1 ÚJ 3*-os TANÁCSADÓ AZ 1G-ben A PROGRAM IDEJE ALATT ( AMIÉRT + 1DB VIRTUÁLIS SORSJEGY JÁR) 3.LEGTÖBB PONTOT GYŰJTŐK VERSENYÉNEK ALAPFELTÉTELE:  MINIMUM 5*-os SZINTŰ TANÁCSADÓ A PROGRAM VÉGÉN  MINIMUM 300 PROGRAMPONT GYŰJTÉSE A PROGRAM IDEJE ALATT  MINIMUM 1 ÚJ 5*-os TANÁCSADÓ AZ 1G-ben A PROGRAM IDEJE ALATT

PROGRAMPONT SOKSZOROZÁSI SZABÁLYA AZ ÖSSZEGYŰJTÖTT PONTOK HAVONTA KERÜLNEK JÓVÁÍRÁSRA AZ ALÁBBIAK SZERINT:  A TANÁCSADÓNAK AKTÍVNAK KELL LENNIE AZ ADOTT HÓNAPBAN MIN. 70PV ÉRTÉKŰ VÁSÁRLÁSSAL  1 PONT= TANÁCSADÓ MIN. 70PV ÉRTÉKŰ SAJÁT VÁSÁRLÁSA UTÁN  2 PONT= A TANÁCSADÓ, MINT SZPONZOR KAPJA AZ 1G(DIREKT VONAL) ÚJ TANÁCSADÓINAK MIN. 70PV ÉRTÉKŰ VÁSÁRLÁSAI UTÁN  3 PONT= A TANÁCSADÓ, MINT SZPONZOR KAPJA AZ 2G(INDIREKT VONAL) ÚJ TANÁCSADÓINAK MIN. 70PV ÉRTÉKŰ VÁSÁRLÁSAI UTÁN  „n”x 1 PLUSZ PONT LIMIT NÉLKÜL, A MIN. 70PV ELVÁRT VÁSÁRLÁS FELETTI MINDEN PLUSZ 70 PV ÉRTÉKŰ VÁRSÁRLÁSÉRT (1pont=70PV, 2pont= 140PV, 3pont=210PV, 4pont=280PV, stb.)

Személyes forgalom 1.Generáció2.Generáció PONTOK SZPONZOR min. 3* 1.GENERÁCIÓ ÚJ TANÁCSADÓJA min.3* 2.GENERÁCIÓ ÚJ TANÁCSADÓJA min. 3* A szponzor minimum70PV értékben vásárol, amiért 1 programpontot kap Az új TA minimum70PV értékben vásárol, amiért 1 programpontot kap, a szponzor pedig 2programpontot kap Az új TA minimum70PV értékben vásárol, amiért 1 programpontot kap, a TA 1G-ben 2programpontot kap, szponzor pedig 3programpontot kap PONTGYŰJTÉS, HOGYAN?

AKTIVITÁSI SZABÁLY A TANÁCSADÓ AMENNYIBEN NEM AKTÍV AZ ADOTT HÓNAPBAN, VAGYIS NINCS SAJÁT VÁSÁRLÁSA MIN. 70PV ÉRTÉKBEN, AKKOR AZ ELSŐ ÉS MÁSODIK GENERÁCIÓBAN KELETKEZŐ PROGRAMPOTOKAT AUTÓMATIKUSAN A TANÁCSADÓ ELSŐ AKTÍV FELSŐVONALÚ SZPONZORÁNAK LESZ JÓVÁÍRVA 70PV 0PV 70PV 3 PONT 2 PONT

AKTIVITÁSI SZABÁLY A FELSŐVONALÚ SZPONZOR MAXIMUM A NEGYEDIK GENERÁCIÓBÓL KAPHAT PROGRAMPONTOT 0PV 70PV 3 PONT 2 PONT 0PV 70PV 2 PONT A B C D E 1 PONT „A”=1+2+3 PONT „D”=1+2 PONT „E”=1 PONT

KIZÁRÁSI SZABÁLY TILOS A MEGLÉVŐ, ÉRVÉNYES TANÁCSADÓI KÓDDAL RENDELKEZŐ TANÁCSADÓ ÚJRA- REGISZTRÁCIÓJA!

TOVÁBBI SZABÁLYOK  PROGRAMPONTOT A TANÁCSADÓ CSAK A DIREKT SZPONZORÁLT VONALÉRT KAP  TÖBB AZONOS „LEGTÖBB PROGRAMPONTOT” ELÉRT TANÁCSADÓ ESTETÉBAEN AZ LESZ A GYŐZTES, AKINEK A LEGTÖBB KUMULÁLT VÁSÁRLÁSA LESZ A PROGRAM IDEJE ALATT, BELEÉRTVE A SAJÁT, ILLETVE AZ ELSŐ ÉS MÁSODIK GENERÁCIÓ ÚJ TANÁCSADÓINAK ÖSSZES VÁSÁRLÁSÁT  AMENNYIBEN EGYNÉL TÖBB TA-NAK LESZ AZONOS ÉRTÉKŰ KUMULÁLT VÁSÁRLÁSA(SAJÁT+1G+2G) A PROGRAM IDEJE ALATT, AKKOR A PROGRAM IDEJE ALATT KELETKEZETT TNPV-T ÉS A GPV-T VESZZÜK FIGYELEMBE.  EGY TANÁCSADÓ CSAK EGY AUTÓT NYERHET A PROGRAMBAN. AKI MEGNYERI AZ AUTÓT, NEM VEHET RÉSZT A SORSOLÁSBAN  MINDEN A KIÍRÁSBAN TELJESÍTMÉNYHEZ KÖTŐDŐ PV-T MAGYARORSZÁGON KELL MEGVÁSÁROLNI ÉS REGISZTRÁLTATNI  CSAK A MAGYARORSZÁGON TÖRTÉNŐ REGISZTRÁCIÓ SZÁMÍT A PROGRAMBAN, AMENNYIBEN AZ ÚJ TANÁCSADÓ ÉLETVITELSZERŰEN MAGYARORSZÁGON TARTÓZKODIK

PONTGYŰJTÉS, HOGYAN? A BCD FG H 1.generáció Y 2.generáció Tanácsadó 3* 70PV 1pont 2pont 3pont

PÉLDA A PONTGYŰJTÉSRE A B CD F G HY „A” 3*-os szintű TANÁCSADÓVÁSÁRLÁS ÉRTÉKEPROGRAM-PONTÖSSZESEN A70PV1X11 1.GENERÁCIÓ B70PV1X2 6 C70PV1X2 D70PV1X2 2.GENERÁCIÓ F70PV1X3 12 G70PV1X3 H70PV1X3 Y70PV1X3 összesen: 560PV19 pont VIRTUÁLIS LOTTÓSZELVÉNY SZÁMA: 1 BÓNUSZ: ~ Ft 70PV

A B C D F GH Y „A” 3*-os szintű VIRTUÁLIS LOTTÓSZELVÉNY SZÁMA: PROGRAMPONTBÓL: 2 db 1G-ben új 3* szint eléréséért(„D”): 1 db BÓNUSZ: ~ Ft 70PV 140PV 70PV 140PV 300PV 70PV TANÁCSADÓVÁSÁRLÁS ÉRTÉKEPROGRAM-PONTÖSSZESEN A140PV2x12 1.GENERÁCIÓ B70PV1x2 14 C140PV2x2 D300PV4x2 2.GENERÁCIÓ F70PV1x3 15 G70PV1x3 H140PV2x3 Y70PV1x3 összesen: 1000PV31 pont 3 db PÉLDA A PONTGYŰJTÉSRE

PROGRAMOT TÁMOGATÓ ESZKÖZÖK  ÚJ TANÁCSADÓKAT MOTIVÁLÓ ESZKÖZÖK  SZÓRÓLAP/PROGRAMOT ISMERTETŐ  PLAKÁT  HIRDETÉS/MAGAZIN-PR CIKK  KIÁLLÍTÁS  HAVONTA LISTA AZ ELSŐ 100 LEGSIKERESEBB TANÁCSADÓKRÓL  BEVÉTELI KALKULÁTOR/MARKETING TERV  ONLINE RIPORT

PÉLDA

AKCIÓTERV

INDULJ! MENJ TOVÁBB! SEGÍTS VALAKI MÁSNAK IS ELINDULNI!